Poll: Waar ga jij heen ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Velen smachten naar de zomervakantie, maar er zijn gekken (zoals ik) die nu al op zoek zijn naar Wintersport.
Wij zijn van plan naar Courchevel te gaan begin januari, mede omdat dat met de trein prima te bereiken is en ik geweldige ervaringen heb met Les Trois Valleés.
Wat zijn jullie plannen?
Pics!quote:
Reis gaat wel lukken hoorquote:
Staat vast!quote:
Kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
IS dit een ban aanvraagquote:
Whaaa kan niet wachten!quote:Houniet --->saalbach hinterglemm, 2de week van Maart
bietelboer --->saalbach hinterglemm, 2de week van Maart
fathank --->saalbach hinterglemm, 2de week van Maart
Wat ik tot nu toe heb verzameld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:28 schreef Honeymooner het volgende:
Skibroek, ski-jas, handschoenen, muts..
Onder m'n ski-jas heb ik meestal een hemdje en een ski-coltrui-ding aan, als het vrij warm is alleen een shirtje. Verder heb ik ook altijd een soort legging bij me voor als het echt koud is voor onder m'n skibroek.
Zonnebrandcrčme ook zeker meenemen..
Skisokken/dikke sokken zijn ook wel handig..
En natuurlijk een zonnebril en een skibril. Neem wel een gepolariseerde, anders heb je er nog geen ruk aan tijdens een sneeuwbui..
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:14 schreef Magicw00b het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe heb verzameld.
Protest snowboard broek (Geotech 8.000 mm)
Protest snowboard jas (Geotech 10.000 mm)
Protest snowboard vest
Protest muts
Protest handschoenen
4 paar ski/snowboard sokken
1 setje Craft thermokleding
1 setje Noname lidl thermokleding
Sinner Squad black goggle (is geen gepolariseerde maar ik hoor her en der dat geporaliseerd ook tegen je kan werken)
Ik moet me nog ergens een paar fleepullys vandaan halen, een zonnebril is dat handig om te snowboarden? ik heb wel een rayban maar om die nu te gaan opzetten. Zou ik niet genoeg hebben aan mun goggle?
Ook zit ik nog te denken aan een 2e paar handschoenen. Lijkt me niets vervelende dan je handschoenen niet op tijd droog krijgen.
Vergeet ik nog iets? tips anyone?
Aah oke, nou wij hadden altijd ongepolariseerde, gebruikten em bijna nooit, was altijd goed weer. Vorig jaar dan toch een soort sneeuwstormpje en je zag 0 diepte met de onze. Toen gepolariseerde gekocht ter plekke en dat werkte echt een stuk beter.quote:Sinner Squad black goggle (is geen gepolariseerde maar ik hoor her en der dat geporaliseerd ook tegen je kan werken)
Nou zitten snowboarders wel wat vaker op hun ster en handen in de sneeuw. Als skier heb ik aan een paar ook wel genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
handschoenen zijn makkelijk in 1 nachtje droog... gewoon op de verwarming leggen...
Nog meer ervaringen met gepolariseerd vs ongepolariseerd? heb nog de mogelijkheid om hem terug te brengen. En welke geporaliseerde goggle zouden jullie aanraden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:04 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Aah oke, nou wij hadden altijd ongepolariseerde, gebruikten em bijna nooit, was altijd goed weer. Vorig jaar dan toch een soort sneeuwstormpje en je zag 0 diepte met de onze. Toen gepolariseerde gekocht ter plekke en dat werkte echt een stuk beter.
Voor de rest gebruik ik het liefste m'n zonnebril als het droog is, heb een hekel aan dat elastiek van de goggle en je krijgt niet zo'n halfbruin gezicht..
Ik val nog veel vaker en heb zelfs aan 1 paar genoegquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:55 schreef bietelboer het volgende:
Ik heb als boarder maar 1 paar, en das wel genoeg(en ja ik val nog steeds heel vaak)
Heb je deze al gekocht Opa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Skilerares in Gerlos??? Voor welke school geef je les. Ik geef al jaren voor de Hot Zone lesquote:Op donderdag 24 december 2009 09:11 schreef Ienepien het volgende:
Ienepien:
Gerlos 18 februari t/m 6 maart (skilerares)
Kaltenbach 6 maart t/m 13 maart
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je deze al gekocht Opa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurt ook nog wel, maar dan is het wel zomerquote:
Ik ga les geven voor Hotel Almhof (als ik het goed heb onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Skilerares in Gerlos??? Voor welke school geef je les. Ik geef al jaren voor de Hot Zone les
Het pak van Almi is rood met blauwquote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik ga les geven voor Hotel Almhof (als ik het goed heb onthouden) in Gerlos Gmund samen met een vriendinnetje. Aangezien ik geen gecertificeerd lerares ben ga ik ukkepukkies lesgeven tot 7 jaar. Meer babysitten dus
. Rond het hotel liggen een aantal kinderweitjes, daar zal ik ws het meest zitten. Als het meezit krijg ik wat oudere kindjes die al kunnen skiën en dan kunnen we wel het skigebied in. Maar ach, uiteindelijk gaat het om dat rood-witte pak he
Arc 2000quote:Op donderdag 31 december 2009 17:02 schreef bigben04 het volgende:
Ik ga met een vriend naar Arc 2000, 9 t/m 16 januari. We reizen per Ski-Thalys (1e klas, was goedkoper dan 2e klas...), ben benieuwd hoe het bevalt met de trein
Dat is totaal geen weggegooid geld!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
beste wensen alle mede-wintersporters...
effe een vraagje, mijn vriendin kan wel een beetje skien, ze heeft lessen gehad op een rol-baan en daarna zijn we naar mayrhofen geweest (mrt 2008), daar heeft ze wel geskied maar ze scheet soms 7 kleuren stront, zou het verstandig zijn om nog eens 3 dagen les te nemen om een beetje vertrouwen op te krikken want ze is een beetje bang om het ravijn in te skien enzo...
ze vind het zelf een beetje weggegooid geld... maar ik niet eerlijk gezegd, als je ski;s huurt kan je voor een prikkie er 3 lessen bij doen van 4,5 uur....
zo zat ik vorig jaar... ik ga NOOIT meer zo laatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:41 schreef bietelboer het volgende:
pff nog MAAR 5 weken bedoel je....
Ik moet nog 2,5 maand
Haus Butz http://www.pension-butz-winterberg.com/home.html, vriendelijk Duits gezin, die hun huis omgebouwd heeft tot pension, je kan 's avonds ook van mevr Butz haar kookkunsten genieten. Prijs ligt aan de periode, was in 2008 tussen 23 en 28 euro per nacht per persoon, met prima ontbijt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:49 schreef Blik het volgende:
Heeft er iemand tips voor Winterberg qua accomodatie voor een weekend?
Wat grappig, best kans dat we elkaar ergens tegen gaan komen daar! Michi en Tommi heb ik al ontmoet in Snowworld een tijdje terug.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het pak van Almi is rood met blauw
Almi (of hoe je het ook precies schrijft) is onderdeel van Michi's en de Hot Zone is weer de snowboardschool die bij Michi is aangesloten. We zijn dus in zekere zin collega's
Ja, uitteraardquote:
Ik ben net terug...oetlulquote:
Jammer dat je me niet mistequote:
Weekjequote:
Ik vloog ook met transavia..ideaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef _Arthur het volgende:
Donderdag voor een lang weekend naar Solden, met transcavia
Zijn broer doet meer bij Tirolerhof, maar het is wel van de familie inderdaadquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Wat grappig, best kans dat we elkaar ergens tegen gaan komen daar! Michi en Tommi heb ik al ontmoet in Snowworld een tijdje terug.Michi heeft oa ook hotel Tirolerhof onder zijn hoede, daar heb ik mijn eerste twee wintersporten doorgebracht als klein meisje 22 jaar geleden.
Met welke toko deed je de transfer van Innsbruck naar Fugen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:45 schreef Lonker het volgende:
Ik vloog ook met transavia..ideaal
65 minuutjes duurde de vlucht en hij zat maar half vol
Gewoon zelf een taxi van te voren geregeld...stond een man met een naambordje die ons naar ons hotel brachtquote:Op zondag 3 januari 2010 09:52 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Met welke toko deed je de transfer van Innsbruck naar Fugen?
Heb via de Ötztal Shuttle de transfer geregelt. Stukkie goedkoper dan een Taxi ritje. Kan er weer meer bier in :pquote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Lonker het volgende:
Gewoon zelf een taxi van te voren geregeld...stond een man met een naambordje die ons naar ons hotel bracht
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:09 schreef Bartisik het volgende:
Vrijdag nog 5 weken... het duurt veuls te lang![]()
Gelukkig ligt er wel al een mooie laag; 110cm aan de top
zo moeilijk kan skiduits niet zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:49 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
vrijdag nog 4 weken....
in hinterglemm 70cm op de top, komende dagen komt er volgens de voorspelling 40cm bij...
Weet iemand trouwens bij welke skischool ze ook nederlandse skileraren hebben? aangezien mijn vriendin niet zo een held is met haar vakantie-duits...
idd, en het belangrijkste weet ik wel: grillwurst mit pommes und ein grosses bier... daar kom ik de vakantie wel mee door....quote:Op zondag 3 januari 2010 22:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo moeilijk kan skiduits niet zijn.
Dit dus.... zoveel duits heb je niet nodigquote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
idd, en het belangrijkste weet ik wel: grillwurst mit pommes und ein grosses bier... daar kom ik de vakantie wel mee door....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |