Welterusten, en tot weer weerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
En ik sluit meteen af, morgen heul vroeg op, nog wat werken en dan kadootjes kopen en heerlijk kerst vieren
Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
En ik sluit meteen af, morgen heul vroeg op, nog wat werken en dan kadootjes kopen en heerlijk kerst vieren
Veel plezierquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef D. het volgende:
De TT en OP zijn nou niet erg verwelkomend
Ik denk niet dat er tussen de RLS-ers heel veel ICT-ers rondlopenquote:
*wijst naar Cc's printerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
ICTer meldt.
Mooie printerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar Cc's printer
Daar moet je wezen
Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
Misschien wordt het nog wat met de man van de helpdesk.quote:
Nee, maar bij velen helpt het welquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen te zijn om eenzaam te zijn
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
Zeg ik sta hier ook maar niets te doen ja!
Je hoeft ook niet eenzaam te zijn als je alleen bentquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen te zijn om eenzaam te zijn
Da's toch heel normaal voor ICT'ers?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
Zeg ik sta hier ook maar niets te doen ja!
Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar bij velen helpt het wel
Je kunt altijd met jezelf spelenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet eenzaam te zijn als je alleen bent
Ja! Mijn nieuwe printer doet 't niet.quote:
Misschien voor de ICT'ers waarmee jij omgaat, ik lever kwaliteitquote:
Dus ik heb gewonnenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Jemig!! En dan dacht ik dat ik een hoop ijzer had in mijn been.![]()
Good Luck Kribbet
Het is niet rot hoor,het was veel erger, kon niet lopen en nu kan ik met mijn krukken heel veelquote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het rot voor je maar het is toch maar goed en knap wat ze kunnen tegenwoordig, ik bedoel als je ermee kunt lopen
Absoluut! Heerlijk op de bakfiets de honden uitlaten, kan ik lekker blijven zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjeesus....maar goed dat je weer kan rondlopen en fietsen
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man man, wat moet je een pijn gehad hebben, kan bijna niet anders
Een frigide klote ding is het, want hij doet het nietquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien voor de ICT'ers waarmee jij omgaat, ik lever kwaliteit
* draait zich om *Hoi remlo... boh gek wat een geyle printer
Gelukkig niet hè. Zoals een bekend Nederlands chansonnier ooit dichtte:quote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet eenzaam te zijn als je alleen bent
* Trollface. geeft er een paar klappen op...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een frigide klote ding is het, want hij doet het niet
Ja je hebt gewonnen, met stipquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ik heb gewonnenIn een rug past ook meer metaal waarschijnlijk
![]()
Dank je!
[..]
Het is niet rot hoor,het was veel erger, kon niet lopen en nu kan ik met mijn krukken heel veel![]()
[..]
Absoluut! Heerlijk op de bakfiets de honden uitlaten, kan ik lekker blijven zitten.
Laatste tijd met de auto naar het bos vanwege het vuurwerk waar 1 van de honden heel slecht tegen kan.![]()
[..]
Ergste pijn die ik gehad heb,90 hechtingen in mijn rug, 38 in mijn ribbenkast, 4 ribben waren doorgezaagd, long stil gelegt want anders konden ze er niet bij.
Maar wel plat op je rug moeten liggenGelukkig hebben ze een morfine-pomp uitgevonden
![]()
Tegenwoordig nog wel morfine nodig en veel in de sauna maar het is een hele verbetering![]()
Damnquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
Ergste pijn die ik gehad heb,90 hechtingen in mijn rug, 38 in mijn ribbenkast, 4 ribben waren doorgezaagd, long stil gelegt want anders konden ze er niet bij.
Maar wel plat op je rug moeten liggenGelukkig hebben ze een morfine-pomp uitgevonden
![]()
Tegenwoordig nog wel morfine nodig en veel in de sauna maar het is een hele verbetering![]()
Ik krijg tranen in mijn ogen van je lied, uit eigen werk?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig niet hè. Zoals een bekend Nederlands chansonnier ooit dichtte:
"Want eeeeenzaamheid........................... is niet leuk.... is niet leuk.. is niet leuk"
Jonguh, wat doe jij nou !?! Mijn nieuwe printer! Ik heb 'm gekocht, dus ik ga er nu op stampen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Trollface. het volgende:
* Trollface. geeft er een paar klappen op...
Zo, hij doet het weer
OK Relmof, zullen we effe in koor?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Mijn nieuwe printer doet 't niet.
"En staat hij wel aan?"quote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
OK Relmof, zullen we effe in koor?
"Zit de stekker er wel in?"
Heb je geprobeerd 'm aan en uit te zetten?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Mijn nieuwe printer doet 't niet.
"Zit er wel papier in?"quote:
"Is de cartridge niet leeg?"quote:
Ja! En het klokje doet het ookquote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
OK Relmof, zullen we effe in koor?
"Zit de stekker er wel in?"
Vertel eens, wat is het voor printer en waar heb je hem op aangesloten? Op je router? Dan moet je dat ding eerst even een ip-adres geven die past in je reeks.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:05 schreef Copycat het volgende:
Kutjoch.
Ik heb net op de supportpagina gekeken en nu is mijn hoofd vol met leegheid.
Fijn om te lezen dat je er zo ontzettend positief instaat...en gelijk heb je....tranen zijn voor de dodenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ik heb gewonnenIn een rug past ook meer metaal waarschijnlijk
![]()
Dank je!
[..]
Het is niet rot hoor,het was veel erger, kon niet lopen en nu kan ik met mijn krukken heel veel![]()
[..]
Absoluut! Heerlijk op de bakfiets de honden uitlaten, kan ik lekker blijven zitten.
Laatste tijd met de auto naar het bos vanwege het vuurwerk waar 1 van de honden heel slecht tegen kan.![]()
[..]
![]()
Wat een luxe, dat heb ik niet eensquote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef KRIBBET het volgende:
Vanmiddag belde mijn vader vanaf hun vakantieadres, een klein stukje van het gesprek:
(pa) Met pa, alles goed?
(ik) Hier alles goed, met jullie ook?
(pa) hier is het perfect, 25 graden, heerlijk hotel bla bla bla
(ik) oh ja, heb je auto geleend, het is nogal slecht hier, zal alle hondenharen verwijderen.
(pa) Ha, nu wil je wel in die suffe auto rijden he, scheelt ook weer krabben.
(ik) wat scheelt krabben?
(pa) de auto, met die voorruitverwarming.
(ik) WAT ZIT ER VOORRUITVERWARMING IN, kon je niet eerder bellen?
Heb het net gebruikt, moest de honden weer uitlaten, binnen 1 minuut kan je al rustig aan gaan rijden
en met 2 minuten is het weg![]()
Laat het nu maar stevig vriezen
HP Officejet 6500.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vertel eens, wat is het voor printer en waar heb je hem op aangesloten? Op je router? Dan moet je dat ding eerst even een ip-adres geven die past in je reeks.
JIPPIE ik win nooit watquote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja je hebt gewonnen, met stip![]()
En wat ben jij positief zeg
Ik zal je in mijn speech verwerken als goede 2dequote:
Coolquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal je in mijn speech verwerken als goede 2de
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Copycat het volgende:
En ik ben vanmiddag ook nog onderuit gegaan met de fiets.
trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Nu zal ik met een goed gevoel in slaap vallen
Ik zal het tenminste gaan proberen; en wel nu
Welterusten allen
Dat is een mooie, Tranen zijn voor de dodenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat je er zo ontzettend positief instaat...en gelijk heb je....tranen zijn voor de doden
Gewoon zorgen dat DHCP aanstaat op je router, dat is het makkelijkstequote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
HP Officejet 6500.
We zouden zomaar eens ergens kunnen komen, want dat van dat IPadres is ergens langsgekomen, maar ik snap allemaal niet waar ik wat moet doen. Dat staat allemaal zo achteloos beschreven 'en dan doe je dat ff en dat is ook een piece of cake' en dan beginnen mijn hersenen al te huilen.
Dus waar moet ik een ip-adres geven () en wat geef ik?
Mijn Vader zei altijd: zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is een mooie, Tranen zijn voor de doden![]()
Heb 14 maanden in Heliomare (revalidatiecentrum) gezeten, mensen die met een rietje in de mond de rolstoel moesten bewegen en die waren nog positief! Wat heb ik dan te zeikenHelemaal niets!
Je hebt een apple, ik weet dus niet waar jij jouw ip-adres van je notebook kunt achterhalen. Ken apple niet. Maar als jij weet waar je dat vandaan kunt trekken, dan hoog je het laatste getal van de vier series op met eentje. Bijvoorbeeld, als je notebook 192.168,1.100 heeft, dan maak je van die 100 101.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
HP Officejet 6500.
We zouden zomaar eens ergens kunnen komen, want dat van dat IPadres is ergens langsgekomen, maar ik snap allemaal niet waar ik wat moet doen. Dat staat allemaal zo achteloos beschreven 'en dan doe je dat ff en dat is ook een piece of cake' en dan beginnen mijn hersenen al te huilen.
Dus waar moet ik een ip-adres geven () en wat geef ik?
Ik ook niet, ben al blij met de airco want dat blaast toch sneller de ramen schoon.quote:
Het is hier nu pas echt gevaarlijk glad in straten waar niet gestrooid is. Wordt leuk morgen met boodschappen doenquote:
TRUSTE, blij dat ik je een goed gevoel heb kunnen gevenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Nu zal ik met een goed gevoel in slaap vallen
Ik zal het tenminste gaan proberen; en wel nu
Welterusten allen
Dat kan inderdaad ook nog! Maar ik heb liever een vast ip-adres.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat DHCP aanstaat op je router, dat is het makkelijkste
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat DHCP aanstaat op je router, dat is het makkelijkste
Nee, ik heb een sony vaio.quote:
Was je zo eigenwijs om je zijwieltjes te verwijderen??quote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Copycat het volgende:
En ik ben vanmiddag ook nog onderuit gegaan met de fiets.
Start-uitvoeren-cmd <enter>-ipconfig /all <enter> en je ziet allesquote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik heb een sony vaio.
Oh en inderdaad via de router.
Ik ga nu verder lezen!
* strooit Gelukmuntjes richting Eindhoven....Doe dan maar heeeeeeeeeeeel voorzichtig morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is hier nu pas echt gevaarlijk glad in straten waar niet gestrooid is. Wordt leuk morgen met boodschappen doen.
Die kan zo op een tegeltjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn Vader zei altijd: zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan
Okay ... ik heb mijn ip-adres ... ga nu even kijken of me dat lukt in te geven via het menu op de printer. Lukt dat niet, dan zet ik morgen dit topic open en koffie voor mijn broerquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt een apple, ik weet dus niet waar jij jouw ip-adres van je notebook kunt achterhalen. Ken apple niet. Maar als jij weet waar je dat vandaan kunt trekken, dan hoog je het laatste getal van de vier series op met eentje. Bijvoorbeeld, als je notebook 192.168,1.100 heeft, dan maak je van die 100 101.
En je kunt vermoedelijk dat ip adres ingeven middels de setup toetsen op je printer. Anders moet je die printer direct aansluiten op je notebook, dan kan het ook middels bijgeleverde software.
Je netmask en gateway moet je ook ingeven. Netmask is 255.255.255.0 en gateway is in het geval van bovenstaande gegevens 192.168.1.254. Bij jou zal dat ook vast en zeker 254 zijn. Maar dat zie je wel in de gegeven van je netwerkkaart van je Mac (als je die kunt vinden)
Je krijgt hem van me....quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die kan zo op een tegeltjeEn anders steel ik hem en maak het mijn motto
Dank jequote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je krijgt hem van me....![]()
...en dat je maar heel positief blijft...het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank jeEn blijf je met tegeltjes gooien
haaaiiiiquote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Adames het volgende:
ik meldt me, geen idee waar het over gaat
Ook ingepiktquote:
Succes en RTFMquote:Op woensdag 23 december 2009 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ... ik heb mijn ip-adres ... ga nu even kijken of me dat lukt in te geven via het menu op de printer. Lukt dat niet, dan zet ik morgen dit topic open en koffie voor mijn broer.
Moet ik nu niet meer zelf gaan doen, daar word ik cranky van. En dat kan niet, met Kerst.
Als jij strijkt vind ik alles prima lieve schatquote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
haaaiiii...printer staat rechts achter in de hoek...stofzuiger in de trapkast en de was mag in de droger....dank je
Tegenover strijken staat dan ook nog de afwas, de auto wassen, de planten water geven, de honden uitlaten......lieve schatquote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Als jij strijkt vind ik alles prima lieve schat
De manual is een fucking leaflet met onduidelijke plaatjes en steekwoorden.quote:
geen cd-rommetje?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
De manual is een fucking leaflet met onduidelijke plaatjes en steekwoorden.
Niet blondproof.
Kijk even in het boekje hoe je handmatig dat ip-adres moet goed zetten. HP heeft serieus waar een heel duidelijke handleiding.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Copycat het volgende:
Het ging voorspoedig. Tot ik mijn ip-adres moest invoeren en de ingevoerde 8 meteen in een 2 veranderde en ik daarna niks meer kon veranderen. Tot drie keer toe.
Heb je de router stevig toegesprokenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Copycat het volgende:
Het ging voorspoedig. Tot ik mijn ip-adres moest invoeren en de ingevoerde 8 meteen in een 2 veranderde en ik daarna niks meer kon veranderen. Tot drie keer toe.
Ah je bent een hondenmens. Nee sorry dan zoek ik verder. Was voor even leukquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tegenover strijken staat dan ook nog de afwas, de auto wassen, de planten water geven, de honden uitlaten......lieve schat
Het eerste cijfer is nooit hoger dan 2, bij IP-adressen. Het is maximaal 256. Dus waarschijnlijk probeerde je bijvoorbeeld 83 als eerste getal in te voeren, en moest je beginnen met een tabje.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Copycat het volgende:
De enige handleiding in boekvorm die erbij zit, is de 'beknopte handleiding Fax' en daar gaat het over telefoonlijnen en zulks.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijk even in het boekje hoe je handmatig dat ip-adres moet goed zetten. HP heeft serieus waar een heel duidelijke handleiding.
nee ik heb katten...ik noemde maar een riedeltjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah je bent een hondenmens. Nee sorry dan zoek ik verder. Was voor even leuk
Een tabje kan ik nog wel handelen, nu.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef Gert het volgende:
Het eerste getal is nooit hoger dan 2, bij IP-adressen. Het is maximaal 256. Dus waarschijnlijk probeerde je bijvoorbeeld 83 als eerste getal in te voeren, en moest je beginnen met een tabje.
Truste en bedankt voor de tegeltjesquote:
kijk hier, een uitgebreide handleiding http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01669569.pdfquote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
De enige handleiding in boekvorm die erbij zit, is de 'beknopte handleiding Fax' en daar gaat het over telefoonlijnen en zulks.
Dat moet gewoon al fout zijn, die handleidinghiaat. Zie je wel dat het niet aan mij ligt.
En voor nu laat ik het heel Zen rusten. Bedankt voor de helpende hersenen.
En adem uit.
Je hebt ook je netmask nog hè, zit je niet dingen in het verkeerde veld in te kloppen ?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:53 schreef Copycat het volgende:
Ook al niet.
Het ziet er zo uit: 000.000.000.000
Zowel op de eerste 0 uit de eerste reeks als op die uit de tweede reeks sprint het cijfer naar een 2.
Daarbij is mijn ip 00.000.00.00, met andere puntjes dus ... is dat een clue?
Kun je niet met de pijltjestoets of tab de eerste nul passeren, van de tweede een 8 maken, etc.?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:53 schreef Copycat het volgende:
Ook al niet.
Het ziet er zo uit: 000.000.000.000
Zowel op de eerste 0 uit de eerste reeks als op die uit de tweede reeks sprint het cijfer naar een 2.
Daarbij is mijn ip 00.000.00.00, met andere puntjes dus ... is dat een clue?
windowsknop + 'r'quote:Op woensdag 23 december 2009 23:57 schreef Copycat het volgende:
Snel! Waar vind ik start/uitvoeren???
Ik ben op de goede weg!
Start weet je toch welquote:Op woensdag 23 december 2009 23:57 schreef Copycat het volgende:
Ik ben op de goede weg!
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:57 schreef Copycat het volgende:
Ik ben op de goede weg!
Ja, maar uitvoeren ... daar zit 't 'm.quote:
netmask kan je ook prima een 8 inkloppen ..quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt ook je netmask nog hè, zit je niet dingen in het verkeerde veld in te kloppen ?
Ja, die snap ik dus al niet.quote:
Windows Vista en 7 hebben standaard geen aparte uitvoeren meer.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar uitvoeren ... daar zit 't 'm.
Zie mijn plaatje muts! Als je dié nog niet snapt, stop er dan maar mee.quote:
Hahahaha, het is na "afsluiten" de eerste keus van onderen af, wat Gert zegt "Run" of "Uitvoeren"quote:Op donderdag 24 december 2009 00:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar uitvoeren ... daar zit 't 'm.
Die deed het net niet!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:03 schreef Gert het volgende:
Zie mijn plaatje muts! Als je dié nog niet snapt, stop er dan maar mee.
O kut.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Windows Vista en 7 hebben standaard geen aparte uitvoeren meer.
Het ligt niet aan mij. Niet alléén aan mijquote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
O kut.![]()
* "muts" terugneemt, er vanuitgaand dat Cc Vista heeft
Anders open je je verkenner en wandel je het pad af wat je bij run moet uitvoeren en klik je op dat bestand.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Vista, dat ziet er anders uit. Vroeger kon ik het wel zo vinden. Heus!
Ik heb het dus nog steeds niet.
![]()
![]()
Probeer een van die 3 keuzes wat ik je gaf.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Vista, dat ziet er anders uit. Vroeger kon ik het wel zo vinden. Heus!
Ik heb het dus nog steeds niet.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef Adames het volgende:
Andere oplossing (neem dan aan dat je Vista hebt). Is start, configuratiescherm, links kiezen voor klassieke weergave, netwerkcentrum, links voor de voorlaatste optie kiezen namelijk netwerkverbindingen beheren. Dan dubbeklikken op je draadloze of je lan-verbinding (resp draadloos of bedraad). Dan op het knopje details klikken. Zie je ook alles.
Die wist ik zelfsquote:Op donderdag 24 december 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de windowsknop, Cc. Ingedrukt houden en daarna r intypen.
Lanquote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Gaat goed!
Maar!
Mijn laptop is wireless, mijn printer niet. Kies ik lan of draadloos?
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Draadloos
Als je ip adres van je pc wilt weten die draadloos is verbonden. Kies je draadloos
IP adres van de printer vind je niet op je eigen pc. En eigen ip had ze niet eens.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat ip-adres had ze volgens mij al, nu wil ze die printer installeren denk ik?
Ja. Dat wilde ze gaan invoeren en toen moest ze VLUG VLUG weten waar start --> uitvoeren zat.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat ip-adres had ze volgens mij al, nu wil ze die printer installeren denk ik?
Huh? Je zet het ip-adres van je pc toch niet in je printer?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef Adames het volgende:
[..]
IP adres van de printer vind je niet op je eigen pc. En eigen ip had ze niet eens.
Wat ik begrijp is dat ze het ip van haar eigen pc in de printer moet zetten. En daarvoor heeft ze eigen ip nodig.
Als dat zo is: welk IP-adres probeerde ze dan steeds in te voeren met die 8 die een 2 werd?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef Adames het volgende:
[..]
IP adres van de printer vind je niet op je eigen pc. En eigen ip had ze niet eens.
Wat ik begrijp is dat ze het ip van haar eigen pc in de printer moet zetten. En daarvoor heeft ze eigen ip nodig.
Ramptoeristquote:Op donderdag 24 december 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh Cc, wat spannend met je printer!
Dan moet er wel eerst een punt achter het oorspronkelijke IP-adres.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze zal toch niet hetzelfde ip-adres in die printer kloppen als wat haar notebook heeft maar wel eentje opgehoogd hebben?
Kijk nu hier even rustig morgen. http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01669569.pdfquote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef Copycat het volgende:
En weer stuck in limbo. Ik heb het voor vandaag gehad. Gelukkig maar, want het is alweer morgen.
Ben in ieder geval stukken verder dan een uur geleden.
Nite!
Dat is maar twee keer gebeurdquote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze zal toch niet hetzelfde ip-adres in die printer kloppen als wat haar notebook heeft maar wel eentje opgehoogd hebben?
Ik wil een handboek op papier. Niet van een fax, maar van de printer/scanner.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijk nu hier even rustig morgen. http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01669569.pdf
Er staat echt alles in, 139 pagina's
Dan moet je die printer even installeren, kun je het uitprintenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil een handboek op papier. Niet van een fax, maar van de printer/scanner.
Maar will do. Morgen.
Dan print je die toch effe!!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet van een fax, maar van de printer/scanner.
Ja, ik voel je. Ik moet hier 100 meter lopen maar sinds ik een trekhaak aan de auto heb hang ik hem daaraan. Dat gaat perfectquote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef Coos het volgende:
Ik moet mijn container nog aan de straat zetten en daar zie ik zó tegen op.
Ten eerste het vriest 2 graden en ten tweede moet ik hem door de niet sneeuwgeruimde poort trekken.
Ik heb wel een trekhaak maar die auto past niet door de poort.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik voel je. Ik moet hier 100 meter lopen maar sinds ik een trekhaak aan de auto heb hang ik hem daaraan. Dat gaat perfect
Alzheimer Light?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Behalve dan afgelopen zondag, toen reed ik weg, wilde hem bij de weg eraf halen en bleek dat ik vergeten was om hem eraan te hangen
Start --> Run Uitvoerenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef Coos het volgende:
Ten eerste het vriest 2 graden en ten tweede moet ik hem door de niet sneeuwgeruimde poort trekken.
Net op tijd onder de douche vandaan om even te zwaaienquote:Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook dat weet ik niet meer
Slapen nu
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef Coos het volgende:
Dertien punt gif.quote:
De straat wel maar de poort en de stoepen niet. Ik heb het op mijn slippers gedaanquote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je straatje was toch schoon?
Gewoon door het huis heen, met dat ding.
Oud wijfquote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
De straat wel maar de poort en de stoepen niet. Ik heb het op mijn slippers gedaankreeg ik sneeuw en ijs tussen mijn sokken en het voetbed.
Brr.... Ja hij zat tot zijn nok toe vol dus ik moest wel.
Ik bedoelde je eigen straatje, zodat je niet door de poort hoefde.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
De straat wel maar de poort en de stoepen niet. Ik heb het op mijn slippers gedaankreeg ik sneeuw en ijs tussen mijn sokken en het voetbed.
Als die klojo's nou maar komen!quote:
Nee dat was mijn straatje achter. Maar het paadje dat ik gemaakt heb is smaller dan de container.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde je eigen straatje, zodat je niet door de poort hoefde.
Mietje
Dan moet je ook vooruit denken he?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het paadje dat ik gemaakt heb is smaller dan de container.![]()
Anders rot je die kliko toch gewoon leeg op straat? Daar vragen ze dan zelf om!quote:
Ja, gewoon morgen tot donker laten staan en effe kiepen voordat ik hem weer terugrijquote:Op donderdag 24 december 2009 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders rot je die kliko toch gewoon leeg op straat? Daar vragen ze dan zelf om!
De sneeuw ligt er al dagen en jij gaat op je slippers naar buitenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 24 december 2009 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb dit jaar 2x met blote voeten in de sneeuw gestaan.
Dat komt door Soury, die had het daar vorig jaar over dat dat zo'n tof gevoel was.
En dat klopt, daarna helemaal warme tintelende voeten, heerlijk.![]()
Lijkt me ook lekker.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb dit jaar 2x met blote voeten in de sneeuw gestaan.
Dat komt door Soury, die had het daar vorig jaar over dat dat zo'n tof gevoel was.
En dat klopt, daarna helemaal warme tintelende voeten, heerlijk.![]()
Ik herken het.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker.
Had trouwens gisteren al een paar keer dat ik die warme kousen uit deed en op blote
voeten in huis liep, was dat winterse aankleden, warme huis een beetje zat.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KloptDeden we vroeger tijdens de wintersport voor het skieen en je had uren lang geen last van koude tenen
![]()
De eerste keer is wel een raar gevoel
Het lijkt je lekker. Dus,sloffen en sokken uit en even naar buitenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker.
Had trouwens gisteren al een paar keer dat ik die warme kousen uit deed en op blote
Ik ben een keertje 's nachts naar beneden gegaan terwijl een kat op de trap had gekotstquote:Op donderdag 24 december 2009 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer gelijk lekker
Fluitje, Fluitje,Fluitje,Fluitje,Fluitje, Fluitje,Fluitje,Fluitje,Fluitje, Fluitje,Fluitje,Fluitje,Fluitje, Fluitje,Fluitje,Fluitje.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Kom op fluitert! Er ligt nu nog een beetje sneeuw.
Heldquote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
Zo, net een muis gevangen, met een plastic bakje! Roooaarr, the hunter.![]()
Buiten gezet, slechts een paarhonderd meter verderop, hopelijk is dat genoeg en kruipt-ie hier niet over een half uur wéér doodleuk rond.
Het moet wel vérse sneeuw zijn! Niet van die ouwe meuk met een vrieslaagje bovenop.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Kom op fluitert! Er ligt nu nog een beetje sneeuw.
Weet je wel hoe koud het isquote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
Buiten gezet, slechts een paarhonderd meter verderop, hopelijk is dat genoeg en kruipt-ie hier niet over een half uur wéér doodleuk rond.
Dat dacht ik!quote:
Ik vergeet dit maar snel, ik wil dit fijne gevoel straks niet in mijn hoofd linken aan kattenkots.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben een keertje 's nachts naar beneden gegaan terwijl een kat op de trap had gekotst![]()
Uiteraard ging ik er precies instaan![]()
Dat kroop tussen de tenen door omhoog en dat gevoel had ik de eerste keer een beetje
O, die komt recht naar z'n warme huisje terug.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
Ik heb 'm goddomme keurig búitengezet! Volgende keer gaat-ie in de magnetron! En dan film ik het en zet dat hier neer. Vlák voor het slapengaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het is![]()
Stel dat het een vrouwtje is en jongen heeft in je huis, die gaan nu dood![]()
![]()
Wat een naar bericht zo voor het slapen gaan
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moet wel vérse sneeuw zijn! Niet van die ouwe meuk met een vrieslaagje bovenop.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Topictip: post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Die wending![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 december 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vergeet dit maar snel, ik wil dit fijne gevoel straks niet in mijn hoofd linken aan kattenkots.
Ja hij is leuk.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zitten echt hele goeie tussen,erg knap gemaakt!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef kwaitnait het volgende:
Dit topic is niet geworden wat TS hoopte dat het zou worden
Muizen en andere knaagdieren hebben ook gevoelquote:Op donderdag 24 december 2009 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb 'm goddomme keurig búitengezet! Volgende keer gaat-ie in de magnetron! En dan film ik het en zet dat hier neer. Vlák voor het slapengaan.
Daar heb ik overheen gelezen,heb alleen de plaatjes bekeken maar kan het me goed voorstellenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hij is leuk.![]()
Ik vond deze quote ook wel erg vermakelijk:
[..]
Ja snel!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beiden heeft zijn charme, met een vrieslaagje krak je er zo lekker doorheen.
Bij zachte sneeuw kruipt het zo lekker tussen je tenen omhoog. Ja bedankt KRIBBET![]()
Goed man! Muizen zijn hartsikke snel, knap dat je hem gevangen hebt.![]()
Geen dank, doe het graagquote:Op donderdag 24 december 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beiden heeft zijn charme, met een vrieslaagje krak je er zo lekker doorheen.
Bij zachte sneeuw kruipt het zo lekker tussen je tenen omhoog. Ja bedankt KRIBBET![]()
Goed man! Muizen zijn hartsikke snel, knap dat je hem gevangen hebt.![]()
Ze trekken massaal naar binnen he? Met dit weer?
Ik heb nog geen muis gezien, gelukkig. Maar ik heb dan ook 2 katten hoewel ik die ook geen muizen zie vangen.
Bumba kwam laatst wel binnen met een stukje duivenvleugel.
Geweldig!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Topictip: post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Die wending![]()
Huh?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Wat?
Ik zeg toch ook nergens dat ik het ei van columbus ontdekt heb, of wat?
Ik vond het gewoon leuk, een leuke kicks voor niks ja. Ook niet meer dan dat.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
Helaas is het bedtijd, mijn vrouw is morgen vrij en we gaan "leuke" dingen doen![]()
Heb al mijn kracht nodig dus laat ik maar een extra uurtje slaap tot me nemen
Ja succes met de boodschappen morgen.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
Helaas is het bedtijd, mijn vrouw is morgen vrij en we gaan "leuke" dingen doen![]()
Heb al mijn kracht nodig dus laat ik maar een extra uurtje slaap tot me nemen
Yep prima, en bij jou?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hai babe
Alles puick?
Heb je al vakantie, vuilak?
Godverdomme, ik wil ook vakantie.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep prima, en bij jou?
Druk met werken enzo?
JaSinds gister.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdomme, ik wil ook vakantie.
Maar neeeeee, IaN mag in Duitsland het verzet leiden en bijna naar de klote worden geschoten
Was hij 1 van de daders?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef pr0tege het volgende:
het concept is om dus foto's te plaatsen waar jij er stoer opstaat ofzo zie maar
veel postplezier![]()
Ik zal wel beginnen
ik met de barrett .50 cal.
Het lukt mij al in een weekendquote:Op donderdag 24 december 2009 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje wakker.![]()
Anderhalve dag vakantie en nu al mijn ritme compleet verneukt, hoe doe ik dat toch?
Ow jaquote:Op donderdag 24 december 2009 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is langer dan dat ik nu vakantie heb,
0e kewstdag.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:29 schreef LudoSanders het volgende:
Welke dag is het eigenlijk vandaag?
Dus Maria en Jozef waren nu op zoek naar een knus onderkomen?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:29 schreef LudoSanders het volgende:
Welke dag is het eigenlijk vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op donderdag 24 december 2009 03:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus Maria en Jozef waren nu op zoek naar een knus onderkomen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
[ afbeelding ]
Maar Ludo, je post in RLS!
De cola stroomt weer rijkelijk. En ja, dit is een van de weinig actieve topics nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:
Oeh op dit tijdstip moet ik geen cola.MIsschien na de wijn, een paar slokkenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De cola stroomt weer rijkelijk. En ja, dit is een van de weinig actieve topics nog.
Het bezoek is van korte duur, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh op dit tijdstip moet ik geen cola.MIsschien na de wijn, een paar slokken
Maar nu nog wijn.![]()
Nou ja ongeacht de reden van je bezoek, welkom.
Ow het zijn moslims.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verwacht deze morgen netjes ingekleurd in mijn postvakje.
Nou ja!quote:Op donderdag 24 december 2009 03:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het bezoek is van korte duur, dat dan weer wel.
Nachtmensquote:Op donderdag 24 december 2009 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje wakker.![]()
Anderhalve dag vakantie en nu al mijn ritme compleet verneukt, hoe doe ik dat toch?
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:57 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik morgen moest werken had ik hem daar uitgeprint en laten kleuren door de kinderen en daar een foto van gemaakt.![]()
Maar ja, ik hoef morgen niet te werken.
Ik heb vakantie, nog 18 dagen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker.
Alvast een fijn kerstfeest.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
..En goedemorgen.![]()
Kutkerst.
Volgens mij zei Buuf dat die vader de oorzaak van alle kwaad was. Van de rechter mag ze toch weer naar haar vader, dus het zal wel loslopen met die man?quote:
quote:De moeder van Laura Dekker, Babs Grondsma-Müller zegt helemaal klaar te zijn met haar dochter. Ze is 'finaal van de kaart' en wil tot rust komen, maar weet een ding zeker: 'Het is echt klaar'.
quote:Moeder
Babs Grondsma-Müller en haar echtgenoot Anne vinden dat Laura weg moet bij haar vader. Dat zegt hij vandaag in De Telegraaf.
'Gebeurt dat niet, nou succes dan,' zegt Grondsma. Haar moeder is fel tegen de plannen van haar dochter voor de wereldreis. Ze snijdt de banden met haar dochter nu definitief door, meldt de krant.
We zijn allemaal gevangene in Nederland, dat we het niet eens beseffen is nogal triestigquote:Op donderdag 24 december 2009 10:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie het probleem mbt Laura niet zo. Ze gaat gewoon op vakantie en nu moest ze naar de rechter? Laat haar toch gewoon een 14-jarige zijn ipv een gevangene in Nederland.
Gebrek aan echte problemen Noek!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef Noek het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk zo druk met die Laura? Ik zie het grote plaatje vast niet maar man man, wan jedoe.
Exactly, het is natuurlijk net zo verwend als Laura zelf om je daarmee bezig te houden. Dat is oké hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebrek aan echte problemen Noek!
We zijn allemaal al klaar voor de Kerst, de koelkasten puilen uit, wat moeten we anders doen
ze is een duitse en woond in friesland las ik net in de telegraaf.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef hondjes het volgende:
Iedereen een fijn Kerstfeest..
En een knuffelvoor BQ.
Wat ik nu niet snap, waar woont die moeder van dat verwende pubertje ,,eerst las ik Australie en nu weer Duitsland..![]()
Dus dan heeft Buuf gelijk.
Vrije dagen, een nieuwe worst, wat wil een mens nog meer!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Omfg.![]()
Interne memo op het werk:
Gooi de worst in je kerstpakket asjeblieft weg, deze bevat sporen van Salmonella.![]()
Jullie krijgen zsm een nieuwe worst!
De wereld is niet mooi, maar jij kunt haar een beetje mooier kleuren...quote:
Jij voelt met me mee!quote:Op donderdag 24 december 2009 03:53 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn printer is stuk en met paint lukt het allemaal niet.
Ik wil een Jamin onder de kerstboom!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh!! ik had nog helemaal vergeten te zeggen dat die zelfschep bean dingen bij Jamin wel van die jellybelly zijn.
Hoi, ja even lippen stiften. Brb!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij voelt met me mee!
Ik heb zo een telefonisch interview met Noek
Goedemorgen.
Ja, wie niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil een Jamin onder de kerstboom!
Ik heb hier in de stad bij Jamin gekeken, maar daar hebben ze geen zelfschep bean dingen. Maar mijn moeder, die mijn verslaving geheel snapt en graag voedt, vertelde dat de Etos in de stad dit weer wel had.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh!! ik had nog helemaal vergeten te zeggen dat die zelfschep bean dingen bij Jamin wel van die jellybelly zijn.
Ja geweldig!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:36 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de mensen die het linkje gemist hebben:
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Ik vond het zo briljant
Wij zouden geen foto's van elkaars kinderen plaatsen.quote:
Een klein stukje uit de column van Richard Krajicek:quote:Op donderdag 24 december 2009 10:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij zei Buuf dat die vader de oorzaak van alle kwaad was. Van de rechter mag ze toch weer naar haar vader, dus het zal wel loslopen met die man?
Bovendien ging Jeugdzorg volledig op hun muil bij die rechtzaak (gelukkig maar). Ik hoorde gisteravond ook een live interview met iemand van die Jeugdzorg die zelf aangaf dat het fijn was dat ze verloren hadden omdat het zo beter was voor Laura. Begrijpt u het nog? Ik niet![]()
En die moeder? Die haakt wel snel af volgens Elsevier vandaag. Haar woorden:
[..]
[..]
Die Kraay zegt precies zoals het is...quote:Op donderdag 24 december 2009 10:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een klein stukje uit de column van Richard Krajicek:
Voor alle duidelijkheid, ik begrijp de discussies over leerplicht en verantwoordelijkheid, maar ik vind dat Nederland in 'De Affaire Dekker' echt is doorgeslagen. Nederland kent ruim 6000 zwerfjongeren, om wie bijna niemand zich bekommert. De opvangcentra kampen met lange wachtlijsten, maar ik heb niet de indruk dat de Tweede Kamer en Bureau Jeugdzorg in dat probleem net zoveel energie en ijver steken als in Laura Dekker.
Zo kan je er ook tegenaan kijken, als1 van die 6000 lekker zou gaan varen staan ze te zwaaien![]()
Ohja,iedereen een goedemorgen
Sprekend ook gewoon.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij zouden geen foto's van elkaars kinderen plaatsen.![]()
Wat een ongelooflijke dooddoener van Richard.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een klein stukje uit de column van Richard Krajicek:
Voor alle duidelijkheid, ik begrijp de discussies over leerplicht en verantwoordelijkheid, maar ik vind dat Nederland in 'De Affaire Dekker' echt is doorgeslagen. Nederland kent ruim 6000 zwerfjongeren, om wie bijna niemand zich bekommert. De opvangcentra kampen met lange wachtlijsten, maar ik heb niet de indruk dat de Tweede Kamer en Bureau Jeugdzorg in dat probleem net zoveel energie en ijver steken als in Laura Dekker.
Zo kan je er ook tegenaan kijken, als1 van die 6000 lekker zou gaan varen staan ze te zwaaien![]()
Ohja,iedereen een goedemorgen
Oké.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
Zou Daphne de columns van Richard schrijven?
Noek, ik heb geen zin om je te bellen. Neem maar gewoon niet op, dan bel ik je wel in 2010.
Yep, maar thuis en afbouwende. Paar kleine klussen, waarvan de grootste is: overdrachtsdocument schrijven ivm mijn naderende week vrij.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Sprekend ook gewoon.
Moet je nog werken vandaag?
Mediahype of niet, wist niet dat we 6000 zwerfjongeren hadden/hebben in Nederland en daar verbaas ik me eigenlijk meer over dan over die hele zeil-grietquote:Op donderdag 24 december 2009 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke dooddoener van Richard.
Zo ken ik er nóg wel een heel stel.
En hij doet net zo hard mee aan het in stand houden van deze belacheljke media-hype.
Maar hee, ze kan toch gewoon weer bij d'r vader gaan wonen, slotje? Of heb ik de nieuwste ontwikkelingen gemist? Of heeft Nederland er gewoon nog niet genoeg van?
Ik kom zo. Eerst gaat Cc niet bellen, dan ga ik het tuig halen, oliebollen kopen en eten, en dan kom ik met een a4-menu jongen! Bereid je maar vast voor want Librije is er niks bij! Hatzee!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, maar thuis en afbouwende. Paar kleine klussen, waarvan de grootste is: overdrachtsdocument schrijven ivm mijn naderende week vrij.![]()
Hee, Appie! Ik wil het weten!![]()
Wat een lul. Wel een slimme lul.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mediahype of niet, wist niet dat we 6000 zwerfjongeren hadden/hebben in Nederland en daar verbaas ik me eigenlijk meer over dan over die hele zeil-griet![]()
Of het was een verkapte promotie voor zijn foundation want dit kwam er achter aan:
" Via de Richard Krajicek Foundation ben ik zelf regelmatig bezig met jongeren en het is geweldig om te zien hoe zij opbloeien wanneer ze kansen - op wat voor gebied dan ook - krijgen. Wat mij betreft kunnen alle instanties die zich de afgelopen tijd zo waanzinnig druk hebben gemaakt om Laura Dekker hun tijd, aandacht en energie in 2010 beter steken in de 6000 jongeren die in Nederland over straat zwerven, dan in dat ene meisje dat zo graag over de wereldzeeën wil zwerven.
Ik wens iedereen in het algemeen en Laura Dekker in het bijzonder een geweldig 2010! "
Zoepertollquote:Op donderdag 24 december 2009 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kom zo. Eerst gaat Cc niet bellen, dan ga ik het tuig halen, oliebollen kopen en eten, en dan kom ik met een a4-menu jongen! Bereid je maar vast voor want Librije is er niks bij! Hatzee!
HIj liegt, het zijn er 5998quote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mediahype of niet, wist niet dat we 6000 zwerfjongeren hadden/hebben in Nederland en daar verbaas ik me eigenlijk meer over dan over die hele zeil-griet![]()
En hij begon hiermee:quote:
De média hebben zich met name "waanzinnig druk" gemaakt over Laura, en hij doet daar dus aan mee.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of het was een verkapte promotie voor zijn foundation want dit kwam er achter aan:
" Via de Richard Krajicek Foundation ben ik zelf regelmatig bezig met jongeren en het is geweldig om te zien hoe zij opbloeien wanneer ze kansen - op wat voor gebied dan ook - krijgen. Wat mij betreft kunnen alle instanties die zich de afgelopen tijd zo waanzinnig druk hebben gemaakt om Laura Dekker hun tijd, aandacht en energie in 2010 beter steken in de 6000 jongeren die in Nederland over straat zwerven, dan in dat ene meisje dat zo graag over de wereldzeeën wil zwerven.
Ik wens iedereen in het algemeen en Laura Dekker in het bijzonder een geweldig 2010! "
Als mijn buurjongetje zo doorgaat zijn het er 5999, stop hemin de kofferbak, rij heel ver weg, dunp hem en dan mag hij lekker zwervenquote:
Dat verschilletje komt de de vorst van de afgelopen week.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als mijn buurjongetje zo doorgaat zijn het er 5999, stop hemin de kofferbak, rij heel ver weg, dunp hem en dan mag hij lekker zwervenWe noemen het gewoon een dropping
Hij maakt zich ook wel druk maar heb nog niemand van die kinderbescherming gehoord over die 5999 zwerfjongeren, om dat alleen onder de aandacht te brengen zo net voor kerst, is niet erg maar daar had het bij moeten blijven.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:00 schreef Gert het volgende:
[..]
De média hebben zich met name "waanzinnig druk" gemaakt over Laura, en hij doet daar dus aan mee.
Laten ze boeven gaan vangen, Richard, zo is het!
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al mijn lijsten zijn afgewerkt, ik ben er klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |