Welterusten, en tot weer weerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
En ik sluit meteen af, morgen heul vroeg op, nog wat werken en dan kadootjes kopen en heerlijk kerst vieren
Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
En ik sluit meteen af, morgen heul vroeg op, nog wat werken en dan kadootjes kopen en heerlijk kerst vieren
Veel plezierquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef D. het volgende:
De TT en OP zijn nou niet erg verwelkomend
Ik denk niet dat er tussen de RLS-ers heel veel ICT-ers rondlopenquote:
*wijst naar Cc's printerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
ICTer meldt.
Mooie printerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar Cc's printer
Daar moet je wezen
Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
Misschien wordt het nog wat met de man van de helpdesk.quote:
Nee, maar bij velen helpt het welquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen te zijn om eenzaam te zijn
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
Zeg ik sta hier ook maar niets te doen ja!
Je hoeft ook niet eenzaam te zijn als je alleen bentquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen te zijn om eenzaam te zijn
Da's toch heel normaal voor ICT'ers?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
Zeg ik sta hier ook maar niets te doen ja!
Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar bij velen helpt het wel
Je kunt altijd met jezelf spelenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet eenzaam te zijn als je alleen bent
Ja! Mijn nieuwe printer doet 't niet.quote:
Misschien voor de ICT'ers waarmee jij omgaat, ik lever kwaliteitquote:
Dus ik heb gewonnenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Jemig!! En dan dacht ik dat ik een hoop ijzer had in mijn been.![]()
Good Luck Kribbet
Het is niet rot hoor,het was veel erger, kon niet lopen en nu kan ik met mijn krukken heel veelquote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het rot voor je maar het is toch maar goed en knap wat ze kunnen tegenwoordig, ik bedoel als je ermee kunt lopen
Absoluut! Heerlijk op de bakfiets de honden uitlaten, kan ik lekker blijven zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjeesus....maar goed dat je weer kan rondlopen en fietsen
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man man, wat moet je een pijn gehad hebben, kan bijna niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |