Welterusten, en tot weer weerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
En ik sluit meteen af, morgen heul vroeg op, nog wat werken en dan kadootjes kopen en heerlijk kerst vieren
Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
En ik sluit meteen af, morgen heul vroeg op, nog wat werken en dan kadootjes kopen en heerlijk kerst vieren
Veel plezierquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef D. het volgende:
De TT en OP zijn nou niet erg verwelkomend
Ik denk niet dat er tussen de RLS-ers heel veel ICT-ers rondlopenquote:
*wijst naar Cc's printerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
ICTer meldt.
Mooie printerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar Cc's printer
Daar moet je wezen
Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
Misschien wordt het nog wat met de man van de helpdesk.quote:
Nee, maar bij velen helpt het welquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen te zijn om eenzaam te zijn
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
Zeg ik sta hier ook maar niets te doen ja!
Je hoeft ook niet eenzaam te zijn als je alleen bentquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen te zijn om eenzaam te zijn
Da's toch heel normaal voor ICT'ers?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
Zeg ik sta hier ook maar niets te doen ja!
Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar bij velen helpt het wel
Je kunt altijd met jezelf spelenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet eenzaam te zijn als je alleen bent
Ja! Mijn nieuwe printer doet 't niet.quote:
Misschien voor de ICT'ers waarmee jij omgaat, ik lever kwaliteitquote:
Dus ik heb gewonnenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Jemig!! En dan dacht ik dat ik een hoop ijzer had in mijn been.![]()
Good Luck Kribbet
Het is niet rot hoor,het was veel erger, kon niet lopen en nu kan ik met mijn krukken heel veelquote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het rot voor je maar het is toch maar goed en knap wat ze kunnen tegenwoordig, ik bedoel als je ermee kunt lopen
Absoluut! Heerlijk op de bakfiets de honden uitlaten, kan ik lekker blijven zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjeesus....maar goed dat je weer kan rondlopen en fietsen
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man man, wat moet je een pijn gehad hebben, kan bijna niet anders
Een frigide klote ding is het, want hij doet het nietquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien voor de ICT'ers waarmee jij omgaat, ik lever kwaliteit
* draait zich om *Hoi remlo... boh gek wat een geyle printer
Gelukkig niet hè. Zoals een bekend Nederlands chansonnier ooit dichtte:quote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet eenzaam te zijn als je alleen bent
* Trollface. geeft er een paar klappen op...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een frigide klote ding is het, want hij doet het niet
Ja je hebt gewonnen, met stipquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ik heb gewonnenIn een rug past ook meer metaal waarschijnlijk
![]()
Dank je!
[..]
Het is niet rot hoor,het was veel erger, kon niet lopen en nu kan ik met mijn krukken heel veel![]()
[..]
Absoluut! Heerlijk op de bakfiets de honden uitlaten, kan ik lekker blijven zitten.
Laatste tijd met de auto naar het bos vanwege het vuurwerk waar 1 van de honden heel slecht tegen kan.![]()
[..]
Ergste pijn die ik gehad heb,90 hechtingen in mijn rug, 38 in mijn ribbenkast, 4 ribben waren doorgezaagd, long stil gelegt want anders konden ze er niet bij.
Maar wel plat op je rug moeten liggenGelukkig hebben ze een morfine-pomp uitgevonden
![]()
Tegenwoordig nog wel morfine nodig en veel in de sauna maar het is een hele verbetering![]()
Damnquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
Ergste pijn die ik gehad heb,90 hechtingen in mijn rug, 38 in mijn ribbenkast, 4 ribben waren doorgezaagd, long stil gelegt want anders konden ze er niet bij.
Maar wel plat op je rug moeten liggenGelukkig hebben ze een morfine-pomp uitgevonden
![]()
Tegenwoordig nog wel morfine nodig en veel in de sauna maar het is een hele verbetering![]()
Ik krijg tranen in mijn ogen van je lied, uit eigen werk?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig niet hè. Zoals een bekend Nederlands chansonnier ooit dichtte:
"Want eeeeenzaamheid........................... is niet leuk.... is niet leuk.. is niet leuk"
Jonguh, wat doe jij nou !?! Mijn nieuwe printer! Ik heb 'm gekocht, dus ik ga er nu op stampen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Trollface. het volgende:
* Trollface. geeft er een paar klappen op...
Zo, hij doet het weer
OK Relmof, zullen we effe in koor?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Mijn nieuwe printer doet 't niet.
"En staat hij wel aan?"quote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
OK Relmof, zullen we effe in koor?
"Zit de stekker er wel in?"
Heb je geprobeerd 'm aan en uit te zetten?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Mijn nieuwe printer doet 't niet.
"Zit er wel papier in?"quote:
"Is de cartridge niet leeg?"quote:
Ja! En het klokje doet het ookquote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
OK Relmof, zullen we effe in koor?
"Zit de stekker er wel in?"
Vertel eens, wat is het voor printer en waar heb je hem op aangesloten? Op je router? Dan moet je dat ding eerst even een ip-adres geven die past in je reeks.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:05 schreef Copycat het volgende:
Kutjoch.
Ik heb net op de supportpagina gekeken en nu is mijn hoofd vol met leegheid.
Fijn om te lezen dat je er zo ontzettend positief instaat...en gelijk heb je....tranen zijn voor de dodenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ik heb gewonnenIn een rug past ook meer metaal waarschijnlijk
![]()
Dank je!
[..]
Het is niet rot hoor,het was veel erger, kon niet lopen en nu kan ik met mijn krukken heel veel![]()
[..]
Absoluut! Heerlijk op de bakfiets de honden uitlaten, kan ik lekker blijven zitten.
Laatste tijd met de auto naar het bos vanwege het vuurwerk waar 1 van de honden heel slecht tegen kan.![]()
[..]
![]()
Wat een luxe, dat heb ik niet eensquote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef KRIBBET het volgende:
Vanmiddag belde mijn vader vanaf hun vakantieadres, een klein stukje van het gesprek:
(pa) Met pa, alles goed?
(ik) Hier alles goed, met jullie ook?
(pa) hier is het perfect, 25 graden, heerlijk hotel bla bla bla
(ik) oh ja, heb je auto geleend, het is nogal slecht hier, zal alle hondenharen verwijderen.
(pa) Ha, nu wil je wel in die suffe auto rijden he, scheelt ook weer krabben.
(ik) wat scheelt krabben?
(pa) de auto, met die voorruitverwarming.
(ik) WAT ZIT ER VOORRUITVERWARMING IN, kon je niet eerder bellen?
Heb het net gebruikt, moest de honden weer uitlaten, binnen 1 minuut kan je al rustig aan gaan rijden
en met 2 minuten is het weg![]()
Laat het nu maar stevig vriezen
HP Officejet 6500.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vertel eens, wat is het voor printer en waar heb je hem op aangesloten? Op je router? Dan moet je dat ding eerst even een ip-adres geven die past in je reeks.
JIPPIE ik win nooit watquote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja je hebt gewonnen, met stip![]()
En wat ben jij positief zeg
Ik zal je in mijn speech verwerken als goede 2dequote:
Coolquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal je in mijn speech verwerken als goede 2de
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Copycat het volgende:
En ik ben vanmiddag ook nog onderuit gegaan met de fiets.
trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Nu zal ik met een goed gevoel in slaap vallen
Ik zal het tenminste gaan proberen; en wel nu
Welterusten allen
Dat is een mooie, Tranen zijn voor de dodenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat je er zo ontzettend positief instaat...en gelijk heb je....tranen zijn voor de doden
Gewoon zorgen dat DHCP aanstaat op je router, dat is het makkelijkstequote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
HP Officejet 6500.
We zouden zomaar eens ergens kunnen komen, want dat van dat IPadres is ergens langsgekomen, maar ik snap allemaal niet waar ik wat moet doen. Dat staat allemaal zo achteloos beschreven 'en dan doe je dat ff en dat is ook een piece of cake' en dan beginnen mijn hersenen al te huilen.
Dus waar moet ik een ip-adres geven () en wat geef ik?
Mijn Vader zei altijd: zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is een mooie, Tranen zijn voor de doden![]()
Heb 14 maanden in Heliomare (revalidatiecentrum) gezeten, mensen die met een rietje in de mond de rolstoel moesten bewegen en die waren nog positief! Wat heb ik dan te zeikenHelemaal niets!
Je hebt een apple, ik weet dus niet waar jij jouw ip-adres van je notebook kunt achterhalen. Ken apple niet. Maar als jij weet waar je dat vandaan kunt trekken, dan hoog je het laatste getal van de vier series op met eentje. Bijvoorbeeld, als je notebook 192.168,1.100 heeft, dan maak je van die 100 101.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
HP Officejet 6500.
We zouden zomaar eens ergens kunnen komen, want dat van dat IPadres is ergens langsgekomen, maar ik snap allemaal niet waar ik wat moet doen. Dat staat allemaal zo achteloos beschreven 'en dan doe je dat ff en dat is ook een piece of cake' en dan beginnen mijn hersenen al te huilen.
Dus waar moet ik een ip-adres geven () en wat geef ik?
Ik ook niet, ben al blij met de airco want dat blaast toch sneller de ramen schoon.quote:
Het is hier nu pas echt gevaarlijk glad in straten waar niet gestrooid is. Wordt leuk morgen met boodschappen doenquote:
TRUSTE, blij dat ik je een goed gevoel heb kunnen gevenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Nu zal ik met een goed gevoel in slaap vallen
Ik zal het tenminste gaan proberen; en wel nu
Welterusten allen
Dat kan inderdaad ook nog! Maar ik heb liever een vast ip-adres.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat DHCP aanstaat op je router, dat is het makkelijkste
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat DHCP aanstaat op je router, dat is het makkelijkste
Nee, ik heb een sony vaio.quote:
Was je zo eigenwijs om je zijwieltjes te verwijderen??quote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Copycat het volgende:
En ik ben vanmiddag ook nog onderuit gegaan met de fiets.
Start-uitvoeren-cmd <enter>-ipconfig /all <enter> en je ziet allesquote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik heb een sony vaio.
Oh en inderdaad via de router.
Ik ga nu verder lezen!
* strooit Gelukmuntjes richting Eindhoven....Doe dan maar heeeeeeeeeeeel voorzichtig morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is hier nu pas echt gevaarlijk glad in straten waar niet gestrooid is. Wordt leuk morgen met boodschappen doen.
Die kan zo op een tegeltjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn Vader zei altijd: zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan
Okay ... ik heb mijn ip-adres ... ga nu even kijken of me dat lukt in te geven via het menu op de printer. Lukt dat niet, dan zet ik morgen dit topic open en koffie voor mijn broerquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt een apple, ik weet dus niet waar jij jouw ip-adres van je notebook kunt achterhalen. Ken apple niet. Maar als jij weet waar je dat vandaan kunt trekken, dan hoog je het laatste getal van de vier series op met eentje. Bijvoorbeeld, als je notebook 192.168,1.100 heeft, dan maak je van die 100 101.
En je kunt vermoedelijk dat ip adres ingeven middels de setup toetsen op je printer. Anders moet je die printer direct aansluiten op je notebook, dan kan het ook middels bijgeleverde software.
Je netmask en gateway moet je ook ingeven. Netmask is 255.255.255.0 en gateway is in het geval van bovenstaande gegevens 192.168.1.254. Bij jou zal dat ook vast en zeker 254 zijn. Maar dat zie je wel in de gegeven van je netwerkkaart van je Mac (als je die kunt vinden)
Je krijgt hem van me....quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die kan zo op een tegeltjeEn anders steel ik hem en maak het mijn motto
Dank jequote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je krijgt hem van me....![]()
...en dat je maar heel positief blijft...het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank jeEn blijf je met tegeltjes gooien
haaaiiiiquote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Adames het volgende:
ik meldt me, geen idee waar het over gaat
Ook ingepiktquote:
Succes en RTFMquote:Op woensdag 23 december 2009 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ... ik heb mijn ip-adres ... ga nu even kijken of me dat lukt in te geven via het menu op de printer. Lukt dat niet, dan zet ik morgen dit topic open en koffie voor mijn broer.
Moet ik nu niet meer zelf gaan doen, daar word ik cranky van. En dat kan niet, met Kerst.
Als jij strijkt vind ik alles prima lieve schatquote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
haaaiiii...printer staat rechts achter in de hoek...stofzuiger in de trapkast en de was mag in de droger....dank je
Tegenover strijken staat dan ook nog de afwas, de auto wassen, de planten water geven, de honden uitlaten......lieve schatquote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Als jij strijkt vind ik alles prima lieve schat
De manual is een fucking leaflet met onduidelijke plaatjes en steekwoorden.quote:
geen cd-rommetje?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
De manual is een fucking leaflet met onduidelijke plaatjes en steekwoorden.
Niet blondproof.
Kijk even in het boekje hoe je handmatig dat ip-adres moet goed zetten. HP heeft serieus waar een heel duidelijke handleiding.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Copycat het volgende:
Het ging voorspoedig. Tot ik mijn ip-adres moest invoeren en de ingevoerde 8 meteen in een 2 veranderde en ik daarna niks meer kon veranderen. Tot drie keer toe.
Heb je de router stevig toegesprokenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Copycat het volgende:
Het ging voorspoedig. Tot ik mijn ip-adres moest invoeren en de ingevoerde 8 meteen in een 2 veranderde en ik daarna niks meer kon veranderen. Tot drie keer toe.
Ah je bent een hondenmens. Nee sorry dan zoek ik verder. Was voor even leukquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tegenover strijken staat dan ook nog de afwas, de auto wassen, de planten water geven, de honden uitlaten......lieve schat
Het eerste cijfer is nooit hoger dan 2, bij IP-adressen. Het is maximaal 256. Dus waarschijnlijk probeerde je bijvoorbeeld 83 als eerste getal in te voeren, en moest je beginnen met een tabje.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Copycat het volgende:
De enige handleiding in boekvorm die erbij zit, is de 'beknopte handleiding Fax' en daar gaat het over telefoonlijnen en zulks.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijk even in het boekje hoe je handmatig dat ip-adres moet goed zetten. HP heeft serieus waar een heel duidelijke handleiding.
nee ik heb katten...ik noemde maar een riedeltjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah je bent een hondenmens. Nee sorry dan zoek ik verder. Was voor even leuk
Een tabje kan ik nog wel handelen, nu.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef Gert het volgende:
Het eerste getal is nooit hoger dan 2, bij IP-adressen. Het is maximaal 256. Dus waarschijnlijk probeerde je bijvoorbeeld 83 als eerste getal in te voeren, en moest je beginnen met een tabje.
Truste en bedankt voor de tegeltjesquote:
kijk hier, een uitgebreide handleiding http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01669569.pdfquote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
De enige handleiding in boekvorm die erbij zit, is de 'beknopte handleiding Fax' en daar gaat het over telefoonlijnen en zulks.
Dat moet gewoon al fout zijn, die handleidinghiaat. Zie je wel dat het niet aan mij ligt.
En voor nu laat ik het heel Zen rusten. Bedankt voor de helpende hersenen.
En adem uit.
Je hebt ook je netmask nog hè, zit je niet dingen in het verkeerde veld in te kloppen ?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:53 schreef Copycat het volgende:
Ook al niet.
Het ziet er zo uit: 000.000.000.000
Zowel op de eerste 0 uit de eerste reeks als op die uit de tweede reeks sprint het cijfer naar een 2.
Daarbij is mijn ip 00.000.00.00, met andere puntjes dus ... is dat een clue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |