Heb jij de lottogetallen voor volgende week?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, maar het wordt zo langzamerhand allemaal wel wat voorspelbaar.
Vraag me dat over 2 weken nog maar eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb jij de lottogetallen voor volgende week?
Jij ook murw gebeukt?quote:
No care, just curiosity.quote:
Curiosity killed the catquote:
Het is Johan, dus crap. Net zoals het nieuws, het is crap.quote:
Zo destructief. Ik hou het op cultured.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Curiosity killed the cat
Ik heb geen idee, niet geluisterd.
Ligt aan je levensstandaard.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is Johan, dus crap. Net zoals het nieuws, het is crap.
Al komt die 24/7 op de radio. Willen mensen dat echt weten?
Ja, ontzettend.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt aan je levensstandaard.
En Murw gebeukt of niet? Het was en is een simpele vraag.
Oh, het was echt killed in mijn hoofd.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo destructief. Ik hou het op cultured.
Alhoewel ...
Het is eigenlijk ook killed, maar dat heb ik verbasterd tot cultured (zie sig, sinds jaar ende dag) . Vind ik vaak trouwens ook meer waar.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, het was echt killed in mijn hoofd.Geen idee waar ik heb gehoord trouwens, kwam zomaar in me op.
![]()
Sorry
Hoe laat? Pinnen we 'm er op vastquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan meldt dat de nieuwe stream wel degelijk vandaag in (test)gebruik wordt genomen, trouwens.
Denk dat je er van uit kunt gaat dat dat vanavond laat is dan.
Geen idee, dat soort dingen vraag ik allang niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe laat? Pinnen we 'm er op vast.
Misschien beter als we onze verwachtingen bijstellen en voor morgen gaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort dingen vraag ik allang niet meer.
Misschienquote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien beter als we onze verwachtingen bijstellen en voor morgen gaan?
Mooi, pinnen we jou er op vast dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MisschienMaar ik denk dat het wel doorgaat.
![]()
Sorry, ik had ff niet gezien welk hoedje je op had.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand vastpinnen op een mening/vermoeden dus?
Wat zei je dan? Gaan we het meteen even uittesten of hier meer mag.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef Dementor het volgende:
Gebanned op de chat, dat gaat nog wat worden straks.
Gelukkig kun je op Fok een hoop meer zeggen.
Ik concludeer dat ze na drie maanden nog geen stap verder zijn gekomen, in ieder geval niet op het gebied van streaming.quote:
Hier mag meerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zei je dan? Gaan we het meteen even uittesten of hier meer mag.
Soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hier mag meermaar toch niet op de persoon?
...of februariquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Maar goed we gaan het zien in januari.
Die scheidslijn is lastig. "Je argumenten zijn kut" kan ook persoonlijk worden opgevat, maar mag wel. 't Hangt er een beetje vanaf. Wat de context is. Hoe persoonlijk het wordt. Iemand alleen maar de grond in willen trappen, er privé-dingen bijslepen, dat hebben we hier liever niet. Met je rooie drankgok!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hier mag meermaar toch niet op de persoon?
Sly kan er nog wat van leren, zo snel als ze daar bannen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Die scheidslijn is lastig. "Je argumenten zijn kut" kan ook persoonlijk worden opgevat, maar mag wel. 't Hangt er een beetje vanaf, wat de context is, hoe persoonlijk het wordt. Iemand alleen maar de grond in willen trappen, er privé-dingen bijslephttp://i.fokzine.net/s/redface.gifen, dat hebben we hier liever niet. Met je rooie drankgok!![]()
Maar je krijgt op die chat toch neem ik aan eerst wel een waarschuwing, als je te ver gaat?
Pardon, "ze"?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sly kan er nog wat van leren, zo snel als ze daar bannen.
Ja maar er is er maar één die dat doet.quote:
Ik kom morgen nog wel even buurten.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja maar er is er maar één die dat doet.![]()
En deze kent de horrorverhalen over bashers in het verleden op de chat, dus die neemt blijkbaar geen risico.
Is dat die Martin? die naam kwam ik net tegen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja maar er is er maar één die dat doet.![]()
En deze kent de horrorverhalen over bashers in het verleden op de chat, dus die neemt blijkbaar geen risico.
Machtsmisbruik, dat krijg je als je pipo de clown moderator van zo´n chat maakt.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat is de moderator naam van deze persoon, is het een vriend van Johan en Alsido
of is het een mod van U-stream?
Maandag zag ik daar een modje die erg druk, overheersend en irritant aanwezig was.
De indruk kreeg ik wel ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Dementor het volgende:
Machtsmisbruik, dat krijg je als je pipo de clown moderator van zo´n chat maakt.
quote:<+Dementor2000> ze komen geen klap verder
<+san39> zou het
<+Dementor2000> ik dacht dat we nu een nieuwe stream kregen
<+Dementor2000> gelul
<@studiovlemmix1> dementor jammer dat het weer zo moet allemaal
<+san39> is dat bier
<+Dementor2000> ja eigenlijk wel, dat ze na 3 maanden nog niet verder zijn
<+san39> is doodgeslagen servetje erin roeren en je heb weer schuim
<@studiovlemmix1> jij weet helemaal niks en dat houden wij graag zo
<+Dementor2000>ik hoef ook helemaal niets te weten over dat zooitje daar
<+Dementor2000> kijk zo wel mee
<+san39> handig weetje:)
<@studiovlemmix1> noudan
<@studiovlemmix1> doei dan
<+Dementor2000> dat een mannetje 3 maanden later precies hetzelfde uitlegt en sido nog steeds niet weet het werkt
<+Dementor2000> wahaha
<+san39> schiet je hier wat mee op demen??
<+san39> ik denk van niet hoor
<+Dementor2000> ik kan er savonds ff om lachen
<+snetje> ik ga me nu steeds meer afvragen wat ze daar in godesnaam hebben geflikt dat sommigen nu zo wrang zijn
<+san39> oo ok als dat je humor is dat kan
<+san39> he
<+san39> heb ik ook snet
<+san39>
<+Dementor2000> maar laten we ff verder luisteren
<+snetje> het moet wel heel erg zijn
* studiovlemmix1 sets mode: +b *!*@dev-
* Dementor2000 was kicked by studiovlemmix1 (studiovlemmix1)
<+san39> ja doe jij dat maar demen:)
<@studiovlemmix1> ik ben die gast helemaal zat iig
<+san39> maarre spann doe even servetje in je bier roeren krijg je weer schuim
<+san39>echt he
<+san39> is lekkerder schuim erbij
<+san39> spannnnnn lees nou
<+san39> haha lache zoeen stream zit ik te vertellen over zen bier
<+san39>
<+san39> hoe weird he
<+san39> raar
<+snetje> oh
<+san39> oh
<+snetje> gekikt
<+san39> zou t snet
<+san39>
<+san39> hij mag toch wel zen mening geven??
<+san39> ook al is t negatief
<+san39> jammerr
<@studiovlemmix1> ja jammer
<+san39>:)
<+san39> soms ben je t zat dus,ook wel te begrijpen
<+san39> wel jammer
<+san39> tjee iedereen weg en stil gelijk
<@studiovlemmix1> als hij zn mening nou op het forum verkondigd dan vind ik het best maar kom niet in een gezellige chat alsoor maar weer heel vermoeiend zeuren
<+san39> is zo leuk hierrrrr nie weggaan
<+san39>
<+snetje> martin je hebt ze toch niet allemaal gekikt he
<+san39> snap ik
<@studiovlemmix1> nee hoor aleen degene die wij er niet op willen
<+san39> nee he martin
<+san39>
<+bamby57> nou poe hee kom er niet uit hoor.En ik ga niet weg hoor san(y)
<+san39> ons nie snet
<+san39> en bam yes
<@studiovlemmix1> het zijn er maar drie zo te zien
Pipo de clown is een belangrijke spil in het gebeuren. En ja hij is streng, omdat hij de chat wil houden waarvoor hij bedoeld is, namelijk gezellig ouwehoeren. Discussieren/kritiek geven doe je maar op een discussieplatform, daar ben ik het wel mee eens. Niet iedereen houdt van de negatieve toon die sommige users gebruiken, zelfs al zouden ze nog gelijk hebben ook. Mensen komen daar voor de gezelligheid, en constante kritiek bevordert dat niet bepaaldquote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Machtsmisbruik, dat krijg je als je pipo de clown moderator van zo´n chat maakt.
Openbare chat? Je moet inloggen met naam en pw meen ik me te herrinneren.. en geen zoet zonder zuur..quote:Op woensdag 23 december 2009 22:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maanvis, wel zo netjes als je even alle IP adressen er tussenuit haalt...
Verder denk ik wel dat je een discussieplatform niet moet verwarren met een openbare chat, waar mensen voor de gezelligheid komen.
Oh ik blijf juist weg als het nergens over mag gaan en mensen om inhoudelijke opmerkingen in a split second worden geband omdat de moderator 'het helemaal zat is'.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Pipo de clown is een belangrijke spil in het gebeuren. En ja hij is streng, omdat hij de chat wil houden waarvoor hij bedoeld is, namelijk gezellig ouwehoeren. Discussieren/kritiek geven doe je maar op een discussieplatform, daar ben ik het wel mee eens. Niet iedereen houdt van de negatieve toon die sommige users gebruiken, zelfs al zouden ze nog gelijk hebben ook. Mensen komen daar voor de gezelligheid, en constante kritiek bevordert dat niet bepaaldHierdoor blijven veel mensen weg, en daarom wordt er nu streng opgetreden, voor het net zo uit de hand loopt als eerder.
Dat was ie heus niet na 1 opmerkingquote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik blijf juist weg als het nergens over mag gaan en mensen om inhoudelijke opmerkingen in a split second worden geband omdat de moderator 'het helemaal zat is'.
Waar zie jij IP-adressen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maanvis, wel zo netjes als je even alle IP adressen er tussenuit haalt...
Verder denk ik wel dat je een discussieplatform niet moet verwarren met een openbare chat, waar mensen voor de gezelligheid komen.
Jammer dat het nergens over mag gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was ie heus niet na 1 opmerkingMaargoed, ik ga er ook verder maar niet op in, gedoe.
![]()
En zo blijven er nog veel meer mensen weg die geen zin hebben in dergelijke "gezelligheid". Maar da's precies de bedoeling blijkbaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik blijf juist weg als het nergens over mag gaan en mensen om inhoudelijke opmerkingen in a split second worden geband omdat de moderator 'het helemaal zat is'.
Zullen we ook zeker proberen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Maanvis het volgende:
IP adressen zijn nu weg. Waren alleen ustreamer-adressen en die van dementor (die je nu alleen nog kunt zien dus in de chat zelf).
En dat verhaal van die moderatie is natuurlijk bullshit, want jij en Dottey modereren helemaal niet zo streng. Die Studiovlemmix1 (Martin) weet gewoon niet hoe het allemaal werkt, hopelijk kunnen jullie 'm dat duidelijk maken.
En, hoezo mag het nergens over gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat het nergens over mag gaan.
Ik ben bang dat het helemaal in lijn is met de streams die komen gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo blijven er nog veel meer mensen weg die geen zin hebben in dergelijke "gezelligheid". Maar da's precies de bedoeling blijkbaar.
Dementor was niet continu aan het zaniken, ik heb logs daarvan, jij ook denk ik?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zullen we ook zeker proberen.
En wij modereren minder streng omdat we meestal degene wel kennen, en het dus met een korreltje zout kunnen nemen.![]()
[..]
En, hoezo mag het nergens over gaanDaar hebben we het toch ook niet over?
We hebben het over continu gezanik, daar wordt de boel nu eenmaal niet gezelliger op nee.
Maar 'gezellig' is meestal helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En, hoezo mag het nergens over gaanDaar hebben we het toch ook niet over?
We hebben het over continu gezanik, daar wordt de boel nu eenmaal niet gezelliger op nee.
Nou, dan hoef ik ook niet te kijken daar.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit daar mee te lezen, Ooo wat gezellig, vooral die privéonderonsjes.
Ik heb net wel even op de link geklikt en het is inderdaad 'gezellig'.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan hoef ik ook niet te kijken daar.
Ik kijk er wel maar ben niet blij als modjes op privé gaan en dat ook duidelijk aangeven.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan hoef ik ook niet te kijken daar.
Maar Chanel, dat is gezellig!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
En als Martin de mod de dames op de chat zijn harem gaat noemen moet ik alleen maar
192.168.1.2quote:
O men, is dat er zo eenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
En als Martin de mod de dames op de chat zijn harem gaat noemen moet ik alleen maar
Ze gedragen zich toch ook als groupies?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
Het mag daar dus echt nergens meer over gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Mag geen opmerkinng plaatsen op chat dat Mod privé gaat, bericht verwijderd, nog geen ban, geloof ik
Ik probeerde iets te kopieëren maar lukte niet, kreeg dus reaktie op mijn opmerking.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het mag daar dus echt nergens meer over gaan.
Chanel, ik ben bang dat die chat verloren is voor weldenkende Fokkers.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik probeerde iets te kopieëren maar lukte niet, kreeg dus reaktie op mijn opmerking.
Ik vond het wel ff grappig daar, gewoon een btje babbelen, niet scheef kijken v.w.b. evt. kloons e.d., nou moet ik zeggen dat dat de laatste tijd op Fok! ook beter gaat.Maar wat ik nu opquote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Chanel, ik ben bang dat die chat verloren is voor weldenkende Fokkers.
Ach ik zag maar een klein clubje dus dan krijg je dat al gauw. Verwacht er niet teveel van, en gelukkig hebben we Fokquote:Op woensdag 23 december 2009 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond het wel ff grappig daar, gewoon een btje babbelen, niet scheef kijken v.w.b. evt. kloons e.d., nou moet ik zeggen dat dat de laatste tijd op Fok! ook beter gaat.Maar wat ik nu op
de chat zie gebeuren, nee niet mijn ding en al helemaal niet met 2 maten meten. Modjes die konstant zeggen dat er een privébericht is, duidelijk vriendjespolitiek en van een nivo???
Je zou hem in full screen kunnen zetten. Dat is het laatste ikoontje onder de stream.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het ook mogelijk om de stream te volgen zonder de chat te zien.
En ik heb met een paar mensen mijn eigen forum waar we af en toe van gedachten wisselen. Als het daar rustig is kom ik op Fok!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ik zag maar een klein clubje dus dan krijg je dat al gauw. Verwacht er niet teveel van, en gelukkig hebben we Fok
Hoop dat ik die kan vinden. bedankt.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:05 schreef Disana het volgende:
Je zou hem in full screen kunnen zetten. Dat is het laatste ikoontje onder de stream.
DAT vroeg ik me ook af. Of bijtijds een print van van gemaakt?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het ook mogelijk om de stream te volgen zonder de chat?
En Maanvis bij U-stream kan je toch niets terug lezen hoe kom jij dan aan die print?
De meest rechtse waarop die pijltjes naar buiten staanquote:Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoop dat ik die kan vinden. bedankt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:07 schreef Disana het volgende:
De meest rechtse waarop die pijltjes naar buiten staan
Oh dat klinkt inderdaad niet smakelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fijn ik zal het een andere dag uitproberen. Werd een beetje misselijk van die haren en
hond Kai die erdoor heen liep.
alles wat ze niet aanstaatquote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat, kunnen moderators daar wel bannen?!?
Klik op 'pop out' en je krijgt een venster waarin alleen de stream te zien is.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het ook mogelijk om de stream te volgen zonder de chat?
ik zit via mIRC in de chat. Ik heb een tijdje geleden een topique geopend hoe je dat doetquote:En Maanvis bij U-stream kan je toch niets terug lezen hoe kom jij dan aan die print?
Toen ik me even in een warm bad waande toen ik die kei-gezellige chat bekeek, kondigde ene P6K aan dat hij op het punt stond om shoarma te gaan bereiden en nuttigen. Maar dat is inmiddels al wél een tijd geleden.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Mensen dit topic is bijna vol, iemand Peter6000 nog gezien?
Peter6000 ging heerlijk zijn gang en heb genoten van zijn caps en onderschriften,
mijn excuses Peter voor de slowchat , ik wil geduldig wachten of je eventueel een
nieuwe SV klaar hebt staan in Word etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |