Murw gebeukt?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als alles meezit.
En aangezien het hier Johan Vlemmix betreft zit dat in ieder geval al tegen.
Heb jij de lottogetallen voor volgende week?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, maar het wordt zo langzamerhand allemaal wel wat voorspelbaar.
Vraag me dat over 2 weken nog maar eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb jij de lottogetallen voor volgende week?
Jij ook murw gebeukt?quote:
No care, just curiosity.quote:
Curiosity killed the catquote:
Het is Johan, dus crap. Net zoals het nieuws, het is crap.quote:
Zo destructief. Ik hou het op cultured.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Curiosity killed the cat
Ik heb geen idee, niet geluisterd.
Ligt aan je levensstandaard.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is Johan, dus crap. Net zoals het nieuws, het is crap.
Al komt die 24/7 op de radio. Willen mensen dat echt weten?
Ja, ontzettend.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt aan je levensstandaard.
En Murw gebeukt of niet? Het was en is een simpele vraag.
Oh, het was echt killed in mijn hoofd.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo destructief. Ik hou het op cultured.
Alhoewel ...
Het is eigenlijk ook killed, maar dat heb ik verbasterd tot cultured (zie sig, sinds jaar ende dag) . Vind ik vaak trouwens ook meer waar.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, het was echt killed in mijn hoofd.Geen idee waar ik heb gehoord trouwens, kwam zomaar in me op.
![]()
Sorry
Hoe laat? Pinnen we 'm er op vastquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan meldt dat de nieuwe stream wel degelijk vandaag in (test)gebruik wordt genomen, trouwens.
Denk dat je er van uit kunt gaat dat dat vanavond laat is dan.
Geen idee, dat soort dingen vraag ik allang niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe laat? Pinnen we 'm er op vast.
Misschien beter als we onze verwachtingen bijstellen en voor morgen gaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort dingen vraag ik allang niet meer.
Misschienquote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien beter als we onze verwachtingen bijstellen en voor morgen gaan?
Mooi, pinnen we jou er op vast dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MisschienMaar ik denk dat het wel doorgaat.
![]()
Sorry, ik had ff niet gezien welk hoedje je op had.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand vastpinnen op een mening/vermoeden dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |