Dus moeten we ook meer in de hoogte gaan bouwen en meer op de zon gerichtquote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Wij wonen allemaal naast elkaar, in Singapore wonen ze vooral op elkaar. Wij bouwen nml nogal in de breedte.
Kies er maar eenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Overigens DAM, waarop baseer jij de stagnatie in 2010? Bedoel je een stagnatie in de daling of een stagnatie in prijsniveau?
maar dat willen mensen niet. Sufkutterig Nederland wil een doorzonwoning met een tuin....quote:Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Deprater het volgende:
[..]
Dus moeten we ook meer in de hoogte gaan bouwen en meer op de zon gericht
En de banken zorgen weer voor betaalbare kredieten voor het MKB waardoor Jan Modaal een baan heeftquote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Tien jaar geleden misschien, maar de laatste jaren hebben we geen bijzonder hoge groei gekend.
Zodra woonlasten een steeds groter deel van het gezinsinkomen gaan uitmaken kan het geld niet wordt het steeds lastiger om de economie op gang te houden. Niet iedereen werkt in sectoren waar de bankiers hun winsten uitgeven.
Woon jij in een appartement?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
maar dat willen mensen niet. Sufkutterig Nederland wil een doorzonwoning met een tuin....
nope, hier (nog) niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Woon jij in een appartement?
En terecht. Ik woon nu met veel plezier in een appartement maar in m'n volgende woning wil ik toch wel meer buitenruimte.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
maar dat willen mensen niet. Sufkutterig Nederland wil een doorzonwoning met een tuin....
defineer 'meer buitenruimte'quote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
En terecht. Ik woon nu met veel plezier in een appartement maar in m'n volgende woning wil ik toch wel meer buitenruimte.
Terrasje, tuintje om te voetballen en een schuur om je spullen om te slaanquote:Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
defineer 'meer buitenruimte'
Als ik geen kinderen had zou ik liever op een appartement wonen op een locatie waar ik zó naar "buiten" kon, dus de natuur in, dan in een huizenzee met 300m2 eigen grond. De tuintjes in Nederland bieden je sowieso geen vrijheid, wat kun je daar nu in?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
En terecht. Ik woon nu met veel plezier in een appartement maar in m'n volgende woning wil ik toch wel meer buitenruimte.
300 m2 is voor paupers, een normaal mens met wat ambitie haalt er zijn neus voor opquote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik geen kinderen had zou ik liever op een appartement wonen op een locatie waar ik zó naar "buiten" kon, dus de natuur in, dan in een huizenzee met 300m2 eigen grond. De tuintjes in Nederland bieden je sowieso geen vrijheid, wat kun je daar nu in?
was het nou het peperkoekhuisje, of een andere lekkernij daar zo op de heuvel aan de Dommelquote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik geen kinderen had zou ik liever op een appartement wonen op een locatie waar ik zó naar "buiten" kon, dus de natuur in, dan in een huizenzee met 300m2 eigen grond. De tuintjes in Nederland bieden je sowieso geen vrijheid, wat kun je daar nu in?
Dan roep je toch dat je een zeldzame pad hebt gezien? Gaat Milieudefensie de boel een paar jaar voor je rekken. Ondertussen verpats je de boel en koop je een huis op een plek waar je echt vrij kan wonen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zal maar net een mooi alleenstaand huis aan de rand van je dorp gekocht hebben, mooi opgeknapt, zwembadje aangelegd en dergelijke
En komt een of andere zwakzinnige gemeentebestuurder om naast je een woonwijk aan te leggen
Net alsof daar iemand op zit te wachten
Pauperhuisquote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
was het nou het peperkoekhuisje, of een andere lekkernij daar zo op de heuvel aan de Dommel
Of gewoon bouwen in het buitengebied afschaffen, het heet niet voor niks buitengebiedquote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef LXIV het volgende:
Je kunt beter voordat je een mooi alleenstaand huis aan de rand van een dorp koopt even checken wat de bestemmingsplannen zijn.
En meer op de zon gericht? Hoe doe je dat als een woning 4 kanten heeft? Of bedoel je de bovenkant? En zo ja welk voordeel heeft dat wanneer het oppervlak van de bovenkant hetzelfde blijft. Of gewoon meer op de zon gericht in de traditie van de Maya's?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Deprater het volgende:
[..]
Dus moeten we ook meer in de hoogte gaan bouwen en meer op de zon gericht
Dit zal de toekomst worden, woningen die energieneutraal zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef dramatiek het volgende:
[..]
En meer op de zon gericht? Hoe doe je dat als een woning 4 kanten heeft? Of bedoel je de bovenkant? En zo ja welk voordeel heeft dat wanneer het oppervlak van de bovenkant hetzelfde blijft. Of gewoon meer op de zon gericht in de traditie van de Maya's?
wat de facto al praktijk is.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of gewoon bouwen in het buitengebied afschaffen, het heet niet voor niks buitengebied
Meer eigen buitenruimte dan een balkon. Gewoon ruimte om fatsoenlijk buiten te kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
defineer 'meer buitenruimte'
er is ooit eens een draaibaar huis ontwikkeld. Vond ik wel erg sympathiekquote:Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef dramatiek het volgende:
[..]
En meer op de zon gericht? Hoe doe je dat als een woning 4 kanten heeft? Of bedoel je de bovenkant? En zo ja welk voordeel heeft dat wanneer het oppervlak van de bovenkant hetzelfde blijft. Of gewoon meer op de zon gericht in de traditie van de Maya's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |