abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 december 2009 @ 15:51:45 #126
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_76018368
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Wij wonen allemaal naast elkaar, in Singapore wonen ze vooral op elkaar. Wij bouwen nml nogal in de breedte.
Dus moeten we ook meer in de hoogte gaan bouwen en meer op de zon gericht
pi_76018446
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Overigens DAM, waarop baseer jij de stagnatie in 2010? Bedoel je een stagnatie in de daling of een stagnatie in prijsniveau?
Kies er maar een

Wereldbank
VN
CPB
SER
G7
G20
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76018554
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Deprater het volgende:

[..]

maar dat willen mensen niet. Sufkutterig Nederland wil een doorzonwoning met een tuin....
pi_76018611
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Tien jaar geleden misschien, maar de laatste jaren hebben we geen bijzonder hoge groei gekend.
Zodra woonlasten een steeds groter deel van het gezinsinkomen gaan uitmaken kan het geld niet wordt het steeds lastiger om de economie op gang te houden. Niet iedereen werkt in sectoren waar de bankiers hun winsten uitgeven.
En de banken zorgen weer voor betaalbare kredieten voor het MKB waardoor Jan Modaal een baan heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76018633
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

maar dat willen mensen niet. Sufkutterig Nederland wil een doorzonwoning met een tuin....
Woon jij in een appartement?
pi_76018770
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Woon jij in een appartement?
nope, hier (nog) niet.

Maar mijn woonwensen hebben nog nooit bij de mainstream aangesloten overigens
pi_76018939
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

En terecht. Ik woon nu met veel plezier in een appartement maar in m'n volgende woning wil ik toch wel meer buitenruimte.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_76019396
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

En terecht. Ik woon nu met veel plezier in een appartement maar in m'n volgende woning wil ik toch wel meer buitenruimte.
defineer 'meer buitenruimte'
pi_76019414
Geef mij overigens maar koeien in plaats van een wijk voor met sociaal bouw of instapblokjes

Een koei geeft vlees en melk, das meer toegevoegde waarde dan die paupers mij te bieden hebben
pi_76019468
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Terrasje, tuintje om te voetballen en een schuur om je spullen om te slaan
  donderdag 24 december 2009 @ 16:15:58 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76019512
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als ik geen kinderen had zou ik liever op een appartement wonen op een locatie waar ik zó naar "buiten" kon, dus de natuur in, dan in een huizenzee met 300m2 eigen grond. De tuintjes in Nederland bieden je sowieso geen vrijheid, wat kun je daar nu in?
The End Times are wild
pi_76019560
Je zal maar net een mooi alleenstaand huis aan de rand van je dorp gekocht hebben, mooi opgeknapt, zwembadje aangelegd en dergelijke

En komt een of andere zwakzinnige gemeentebestuurder om naast je een woonwijk aan te leggen

Net alsof daar iemand op zit te wachten
pi_76019618
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ik geen kinderen had zou ik liever op een appartement wonen op een locatie waar ik zó naar "buiten" kon, dus de natuur in, dan in een huizenzee met 300m2 eigen grond. De tuintjes in Nederland bieden je sowieso geen vrijheid, wat kun je daar nu in?
300 m2 is voor paupers, een normaal mens met wat ambitie haalt er zijn neus voor op
pi_76019669
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

was het nou het peperkoekhuisje, of een andere lekkernij daar zo op de heuvel aan de Dommel
pi_76019746
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zal maar net een mooi alleenstaand huis aan de rand van je dorp gekocht hebben, mooi opgeknapt, zwembadje aangelegd en dergelijke

En komt een of andere zwakzinnige gemeentebestuurder om naast je een woonwijk aan te leggen

Net alsof daar iemand op zit te wachten
Dan roep je toch dat je een zeldzame pad hebt gezien? Gaat Milieudefensie de boel een paar jaar voor je rekken. Ondertussen verpats je de boel en koop je een huis op een plek waar je echt vrij kan wonen.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  donderdag 24 december 2009 @ 16:21:21 #141
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76019776
Je kunt beter voordat je een mooi alleenstaand huis aan de rand van een dorp koopt even checken wat de bestemmingsplannen zijn.
The End Times are wild
pi_76019817
Ik zou er de voorkeur aangeven om grond die direct om mijn huis ligt te kopen
pi_76019841
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

was het nou het peperkoekhuisje, of een andere lekkernij daar zo op de heuvel aan de Dommel
Pauperhuis
pi_76019869
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef LXIV het volgende:
Je kunt beter voordat je een mooi alleenstaand huis aan de rand van een dorp koopt even checken wat de bestemmingsplannen zijn.
Of gewoon bouwen in het buitengebied afschaffen, het heet niet voor niks buitengebied
pi_76019900
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Deprater het volgende:

[..]

En meer op de zon gericht? Hoe doe je dat als een woning 4 kanten heeft? Of bedoel je de bovenkant? En zo ja welk voordeel heeft dat wanneer het oppervlak van de bovenkant hetzelfde blijft. Of gewoon meer op de zon gericht in de traditie van de Maya's?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  donderdag 24 december 2009 @ 16:30:54 #146
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_76020175
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef dramatiek het volgende:

[..]

En meer op de zon gericht? Hoe doe je dat als een woning 4 kanten heeft? Of bedoel je de bovenkant? En zo ja welk voordeel heeft dat wanneer het oppervlak van de bovenkant hetzelfde blijft. Of gewoon meer op de zon gericht in de traditie van de Maya's?
Dit zal de toekomst worden, woningen die energieneutraal zijn
de noord-oost zijde is driedubbel geïsoleerd met kleine raampjes of dicht
pi_76020260
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of gewoon bouwen in het buitengebied afschaffen, het heet niet voor niks buitengebied
wat de facto al praktijk is.
pi_76020262
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Meer eigen buitenruimte dan een balkon. Gewoon ruimte om fatsoenlijk buiten te kunnen zijn.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_76020290
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef dramatiek het volgende:

[..]

er is ooit eens een draaibaar huis ontwikkeld. Vond ik wel erg sympathiek
  donderdag 24 december 2009 @ 16:34:44 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76020341
Lijkt me afschuwelijk om in te wonen. Voor de esthetiek zonder ramen die open kunnen of een schuurtje om je rommel in op te bergen. Gevangen in je eigen huis.

Verder moedig ik iedereen zo veel mogelijk aan om vooral in dat soort gebouwen te trekken. Want dat is de enige manier om met een grote immigratie de mensen kwijt te kunnen zonder dat we het hele buitengebied opofferen. Wat mij betreft wordt er zelfs een incentive vanuit de overheid geboden als mensen daar willen gaan wonen, geen BTW ofzo. Dat scheelt toch een boel!
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')