abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 december 2009 @ 00:18:27 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75996892
Voor de allerkleinsten is het best wel eng, want het is allemaal met opgezette dieren. Wel heel realistisch. Er is zelfs een opgezette kameel (en ook opgezette roodborstjes en alles wat daar tussen zit)
The End Times are wild
  donderdag 24 december 2009 @ 00:49:24 #52
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75998831
LXIV = -30% over 5 jaar
Prutsberg = -50% over 5 jaar
Xeniol = -50% over 5 jaar
Caprice: :Lekker boeiend, ik woon goed
Dino = lichte daling
DAM = Lichte daling in 2008 en 2009 met een stagnatie in 2010
Halcon = onbekend

Wie voegt toe?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 24 december 2009 @ 01:20:18 #54
179598 Deprater
pi_75999616
voortgaande stagnatie wegens deflatie en lagere netto besteedbare ruimtes van starters
over drie jaar 20%
pi_75999673
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend

Wie voegt toe?
Bookmark!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_76000188
Bubbelblahblah.nl - De bom valt binnenkort en ik wil spammen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76003211
quote:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend

Wie voegt toe?
20% de komende 5 jaren.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_76003430
quote:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend

Wie voegt toe?
Ik sluit me bij LXIV aan
pi_76003484
quote:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend

Wie voegt toe?
Heb ik dat gezegd? Volgens mij heb ik me nooit gewaagd aan een concreet getal. Neemt niet weg dat ik vind dat er lucht in de huizenprijzen zit. Dat mag je me aanrekenen.
Laat ik me er dan toch aan wagen, noteert u maar:
* Prutzenberg zegt -35% vanaf de top in 6 jaar tijd.

Zit er nog een incentive aan deze lijst? Misschien een leuke Fok! prijsvraag?

[ Bericht 5% gewijzigd door Prutzenberg op 24-12-2009 08:20:11 ]
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  donderdag 24 december 2009 @ 09:02:22 #60
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_76003914
huizenmarkt-zeepbel.nl zegt minimaal -40% over 5 jaar. Incl. rellen en demonstraties en meer van dat soort ongein. (van gem. 252000eur naar 150000eur in 2014)
pi_76004076
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:02 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
huizenmarkt-zeepbel.nl zegt minimaal -40% over 5 jaar. Incl. rellen en demonstraties en meer van dat soort ongein. (van gem. 252000eur naar 150000eur in 2014)
je vote button op de site werkt trouwens niet. Of het ligt aan mij.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  donderdag 24 december 2009 @ 09:26:47 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76004339
quote:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend

Wie voegt toe?
Ok. Daar mag je me voor noteren. Wél gerekend vanaf de top, dus niet vanaf nu. En inclusief inflatiecorrectie, dus ongeveer 20% nominaal.
The End Times are wild
pi_76005066
Naar -100% in 2012, tenzij die voorspelling ook bullshit blijkt te zijn.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_76005286
quote:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend

Wie voegt toe?
Overigens DAM, waarop baseer jij de stagnatie in 2010? Bedoel je een stagnatie in de daling of een stagnatie in prijsniveau?
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 24 december 2009 @ 10:26:01 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76005571
Ook huizenmarkt: Ik betaal ondertussen al anderhalf jaar maar 40% huur (opgelegd door de huurderscomissie). Nu krijg ik een brief van de verhuurder of ik een schadevergoeding van 1500 euro accepteer en of ze dan een aantal herstellingen mogen doen??? Ondertussen hebben ze een nieuwe keuken, toilet, en HR-ketel geïnstalleerd. Ik vind het allemaal best hoor, dat profiteren van het grootkapitaal. Maar anderzijds denk ik dan: DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
The End Times are wild
  donderdag 24 december 2009 @ 11:14:10 #66
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_76006941
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:13 schreef dramatiek het volgende:

[..]

je vote button op de site werkt trouwens niet. Of het ligt aan mij.
Bedankt voor de melding!
pi_76007625
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:14 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Bedankt voor de melding!
We zijn er op de wereld om elkaar te helpen toch

Dat kan niet gezegd worden van de huiseigenaren die steeds maar weer meer geld voor hun stapel stenen willen hebben
Waarom vinden ze dat ze daar recht op hebben? Of moeten 'starters' altijd maar solidair zijn met de spelers van het pyramidespel?
I'll sing you a lullaby.
pi_76008016
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:26 schreef LXIV het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Het is inderdaad raar, maar misschien dat je huisje ook maar daadwerkelijk 40% waard is van de huurwaarde die volgens het puntensysteem geld. Het is gewoon een vorm van marketing, "uw krijgt 60% korting, wat aardig van ons, niet". Daarnaast is die vergoeding feitelijk wel terecht, als jij een object huurt en je kan er niet optimaal gebruik van maken omdat er allerlei bouwlieden door je huis lopen, dan mogen ze dat best compenseren. Ik vind dat dus niet zo raar.
I'll sing you a lullaby.
pi_76008233
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef xenobinol het volgende:

[..]

We zijn er op de wereld om elkaar te helpen toch

Dat kan niet gezegd worden van de huiseigenaren die steeds maar weer meer geld voor hun stapel stenen willen hebben
Waarom vinden ze dat ze daar recht op hebben? Of moeten 'starters' altijd maar solidair zijn met de spelers van het pyramidespel?
ik weet niet, waarom moet je altijd in dit topic trollen?

sommige van die vragen, vooral deze, kunnen niet echt beantwoord worden, kennelijk.
pi_76008273
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het is inderdaad raar, maar misschien dat je huisje ook maar daadwerkelijk 40% waard is van de huurwaarde die volgens het puntensysteem geld. Het is gewoon een vorm van marketing, "uw krijgt 60% korting, wat aardig van ons, niet". Daarnaast is die vergoeding feitelijk wel terecht, als jij een object huurt en je kan er niet optimaal gebruik van maken omdat er allerlei bouwlieden door je huis lopen, dan mogen ze dat best compenseren. Ik vind dat dus niet zo raar.
ik denk dat LXIV bedoelt dat de gebreken inmiddels verholpen zijn, dat hij al gecompenseert is door een lagere huur en dat ie daar BOVENOP nog een vergoeding krijgt.

Ofwel dat ze lopen te suffen bij de verhuurder.
pi_76009167
0% verandering in 10 jaar.

Of de HRA moet afgeschaft worden.
pi_76009179
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik weet niet, waarom moet je altijd in dit topic trollen?

sommige van die vragen, vooral deze, kunnen niet echt beantwoord worden, kennelijk.
Waarom zou men deze vraag niet kunnen beantwoorden? Zou het zijn omdat je dan kleur moet bekennen?
I'll sing you a lullaby.
pi_76009543
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Waarom zou men deze vraag niet kunnen beantwoorden? Zou het zijn omdat je dan kleur moet bekennen?
Ik wil je vraag wel beantwoorden met een tegenvraag:
Waarom zouden mensen vrijwillig geld in willen leveren?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_76009875
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'geld inleveren'? Je kosten koper? Dat kan ik me voorstellen. Niet gerealiseerde, ofwel zelf verzonnen overwaarde vind ik discutabel.
De stelling van Xenobinol vind ik iets te kort door de bocht. Ik geloof niet dat mensen er bewust voor kiezen om een starter een poot uit te draaien. Men gaat gewoon mee met de massa, die blijkbaar graag steeds meer betaalt voor een woning.
Of je daar blij mee moet zijn is een tweede want als iemand veel geld meer geld neertelt voor de woning van je buurman mag jij meer belasting gaan betalen.
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_76009898
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik denk dat LXIV bedoelt dat de gebreken inmiddels verholpen zijn, dat hij al gecompenseert is door een lagere huur en dat ie daar BOVENOP nog een vergoeding krijgt.

Ofwel dat ze lopen te suffen bij de verhuurder.

In de huursector maakt men gebruik van het 'woningwaarderingsstelsel', overigens een heel raar systeem waarbij dezelfde rating word gebruikt voor een huis ongeacht waar in Nederland deze staat.
Zo woon ik in een huis die volgens dit systeem bijna 1000 euro mag kosten, geen mens op deze wereld zou dat echter voor deze woning betalen. Dat weet de verhuurder, dus deze introduceert een 'korting' van 50%
Dat geeft al aan dat dit systeem volkomen onzinnig is, ik zou liever een systeem zien dat de werkelijke waarde berekend. (volgens het huidige systeem is een fonteintje in de de WC een 'wastafel' )
Dus die 40% van de maximale huurprijs zegt mij helemaal niets, misschien is het huis wel meer of minder waard, dat kan de Zonnekoning beter beoordelen.
Als de verhuurder de woning gaat opwaarderen mag dit niet direct leiden tot een huurstijging, de huurder is verplicht de verhuurder in staat te stellen onderhoud te plegen, maar dat mag natuurlijk niet ten koste gaan van het woongenot. De huurder zou mogen verwachten van de verhuurder dat deze zijn woongenot niet zomaar aantast, om een hoop gezeik uit de weg te gaan is het voor een verhuurder dus vaak de makkelijkste weg om een leuke premie te verstrekken voor dit ongemak. Iedereen blij toch?
Jij noemt dat suffen ik noem het gewoon een prima oplossing.
I'll sing you a lullaby.
pi_76009950
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Om hun medemens voor rampspoed te behoeden misschien?
I'll sing you a lullaby.
pi_76009965
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Om hun medemens voor rampspoed te behoeden misschien?
Definieer rampspoed.
Want ik zie geen gezinnen onder een brug slapen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_76009997
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik ben al heel kleurrijk, maar ik kan toch niet voor jou beantwoorden waarom jij niks anders doet dan zuigen?
pi_76010140
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:38 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'geld inleveren'? Je kosten koper? Dat kan ik me voorstellen. Niet gerealiseerde, ofwel zelf verzonnen overwaarde vind ik discutabel.
De stelling van Xenobinol vind ik iets te kort door de bocht. Ik geloof niet dat mensen er bewust voor kiezen om een starter een poot uit te draaien. Men gaat gewoon mee met de massa, die blijkbaar graag steeds meer betaalt voor een woning.
Of je daar blij mee moet zijn is een tweede want als iemand veel geld meer geld neertelt voor de woning van je buurman mag jij meer belasting gaan betalen.
Natuurlijk is mijn stelling iets te kort door de bocht, maar de gevolgen lijken mij wel duidelijk. Mensen zijn over het algemeen kuddedieren en denken niet na over de gevolgen van hun handelen. Daar zit ook de kern van het probleem, je kan geen waarde creeren uit het niets, daarom is de hele creatie van deze luchtbel ook zo desastreus, de rekening word vervolgens wel bij iedereen neergelegd, stopt de winst in eigen zak en laat iedereen maar meebetalen aan de verliezen
I'll sing you a lullaby.
pi_76010163
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Definieer rampspoed.
Bijvoorbeeld:
Beide ouders moeten te veel werken om een degelijke woning te kunnen betalen waarin hun kinderen kunnen opgroeien. Hierdoor is er te weinig tijd om de kinderen goed op te voeden. Zeker vanaf de twaalfjarige leeftijd, dan is er geen opvang meer mogelijk.

Deze discussie hoort niet in dit topic thuis, vandaar dat ik dit als voorbeeld aangeef.
En in het oosten van het land gaan wonen is voor de meesten geen optie vanwege werk, familie en vervoersproblematiek.
pi_76010203
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ik ben al heel kleurrijk, maar ik kan toch niet voor jou beantwoorden waarom jij niks anders doet dan zuigen?
Misschien ervaar jij dat als zo omdat jij er anders over denkt.
I'll sing you a lullaby.
pi_76010225
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Natuurlijk is mijn stelling iets te kort door de bocht, maar de gevolgen lijken mij wel duidelijk. Mensen zijn over het algemeen kuddedieren en denken niet na over de gevolgen van hun handelen. Daar zit ook de kern van het probleem, je kan geen waarde creeren uit het niets, daarom is de hele creatie van deze luchtbel ook zo desastreus, de rekening word vervolgens wel bij iedereen neergelegd, stopt de winst in eigen zak en laat iedereen maar meebetalen aan de verliezen
zullen we het dan omdraaien: dat de hele wereld de benen onder hun kont mag uitlopen om Xeno zo goedkoop mogelijk in een huisje te laten wonen? Ga eens aan het werk man, ipv het je recht te vinden dat de gebraden ganzen (kalkoenen in deze tijd van het jaar) zomaar je mond in komen gevlogen.
pi_76010235
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Misschien ervaar jij dat als zo omdat jij er anders over denkt.
DAM, ben jij het?
pi_76010260
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Definieer rampspoed.
Dat komt omdat de banken gesteund met belasting geld nog niet echt begonnen zijn met de 'uitverkoop', Als je kijkt naar de VS zul je zien dat ze daar wel gezellig in tenten of 'onder de brug' slapen. Dankzij onze solidariteit is het nog niet zo ver gekomen. Maar als het echt bar en boos gaat worden zou dat sociale sausje wel eens op kunnen raken.
I'll sing you a lullaby.
pi_76010488
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

zullen we het dan omdraaien: dat de hele wereld de benen onder hun kont mag uitlopen om Xeno zo goedkoop mogelijk in een huisje te laten wonen? Ga eens aan het werk man, ipv het je recht te vinden dat de gebraden ganzen (kalkoenen in deze tijd van het jaar) zomaar je mond in komen gevlogen.
Dat is natuurlijk onzin, het is denk ik wel duidelijk dat de Nederlandse huizenmarkt volkomen het monopoly is van de grondbezitters die maar in beperkte mate grond uitgeven om zo de schaarste kunstmatig hoog te houden. Als elke tak van de economie zich zo zou gedragen dan zou er totaal geen welvaart bestaan. Vroeger stapelden de koningen hun goud ook torenhoog op in de pakhuizen, pas toen men zich realiseerde dat het tegen redelijke prijs beschikbaar maken van goederen de economie leven inblies begon de welvaart snel toe te nemen. Een betaalbaar huis heeft helemaal niets met vliegende gebraden kalkoenen te maken. Al dat geld verdwijnt in de zakken van mensen die zo alle rijkdom naar zich toe trekken, delen is kennelijk niet meer van deze tijd, ongeacht hoe hard je werkt, je mag steeds harder werken voor minder. Ik weet dat jij daar anders tegenaan kijkt en misschien heb ik wel een iets te idealistische kijk op de wereld. Maar liever dat dan mij bij de huidige situatie neer te leggen.
I'll sing you a lullaby.
pi_76010573
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat komt omdat de banken gesteund met belasting geld nog niet echt begonnen zijn met de 'uitverkoop', Als je kijkt naar de VS zul je zien dat ze daar wel gezellig in tenten of 'onder de brug' slapen. Dankzij onze solidariteit is het nog niet zo ver gekomen. Maar als het echt bar en boos gaat worden zou dat sociale sausje wel eens op kunnen raken.
Wel eens in de USA geweest? Is niet nieuws daar, is van alle tijden. Je doet het voorkomen alsof dat iets is dat de deze crisis veroorzaakt wordt. NOT. Het is de cultuur.

Wij hebben een andere cultuur. Die wel snel verandert, helemaal waar. Geen mooier voorbeeld als deze website, en dit forum. Wanneer mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen, dan hoef je ook geen wederzijdse steun te verwachten. Dan wijs jij naar mij, maar misschien is enige zelfreflectie ook wel op z'n plaats.

Hoe meer je polariseert, hoe meer je je eigen doemscenario laat uitkomen.
pi_76010586
Uiteindelijk worden alleen de banken beter van hogere huizenprijzen (lees: hyptheken), de staat vangt hogere overdrachtsbelasting maar mag ook steeds hogere HRA gaan betalen. De winst op overwaarde moet namelijk in een nieuw huis gestopt worden.
pi_76010777
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin, het is denk ik wel duidelijk dat de Nederlandse huizenmarkt volkomen het monopoly is van de grondbezitters die maar in beperkte mate grond uitgeven om zo de schaarste kunstmatig hoog te houden. Als elke tak van de economie zich zo zou gedragen dan zou er totaal geen welvaart bestaan. Vroeger stapelden de koningen hun goud ook torenhoog op in de pakhuizen, pas toen men zich realiseerde dat het tegen redelijke prijs beschikbaar maken van goederen de economie leven inblies begon de welvaart snel toe te nemen. Een betaalbaar huis heeft helemaal niets met vliegende gebraden kalkoenen te maken. Al dat geld verdwijnt in de zakken van mensen die zo alle rijkdom naar zich toe trekken, delen is kennelijk niet meer van deze tijd, ongeacht hoe hard je werkt, je mag steeds harder werken voor minder. Ik weet dat jij daar anders tegenaan kijkt en misschien heb ik wel een iets te idealistische kijk op de wereld. Maar liever dat dan mij bij de huidige situatie neer te leggen.
Ik geef de grond niet uit hoor. Dus je blaft aan de verkeerde poort. Verder is het ook wel heel erg bijzonder hoe je iedereen over één kam scheert. Arm is goed, rijk is fout.

Delen is absoluut van deze tijd, wat niet van deze tijd is zijn de eisen. Geen betaalbare woning? Waar woon je nu dan? Je wil een betere woning. Je wil meer. Tsja.... is dat delen?

Dan moet je denk ik trouwens wat meer van de wereld zien. En dan nog eens zeggen hoe verschrikkelijk slecht hier hier is, hoe weinig solidariteit er in Nederland is. Idealistisch kijken van uit de polder is erg makkelijk, maar ook erg benepen, imho.

Ik nodig je uit om volgend jaar een tijdje in India te komen wonen. Erg nieuwsgierig hoe je daarna tegen Nederland aankijkt.

PS: en al je toch zo van delen en solidarideit bent, klik eens op het linkje hieronder, op query eens op "Kiva"
pi_76011249
quote:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend

Wie voegt toe?
Ik sluit me bij DAM aan. Na 2010 zullen de prijzen wel weer (licht) gaan stijgen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_76011442
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin, het is denk ik wel duidelijk dat de Nederlandse huizenmarkt volkomen het monopoly is van de grondbezitters die maar in beperkte mate grond uitgeven om zo de schaarste kunstmatig hoog te houden.
Ach de huizenprijzen hebben in bijna de hele westerse wereld vanaf de 2e helft van de jaren 90 een vergelijkbare ontwikkeling doorgemaakt. Nederland begon wat hoger en zal wat hoger eindigen omdat grond hier nu eenmaal schaars is, zowel fysiek als qua kwaliteit.
Overigens hebben juist die prijsstijgingen in de woningmarkt de economie als een dolle aangejaagd .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_76012442
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach de huizenprijzen hebben in bijna de hele westerse wereld vanaf de 2e helft van de jaren 90 een vergelijkbare ontwikkeling doorgemaakt. Nederland begon wat hoger en zal wat hoger eindigen omdat grond hier nu eenmaal schaars is, zowel fysiek als qua kwaliteit.
Overigens hebben juist die prijsstijgingen in de woningmarkt de economie als een dolle aangejaagd .
Tien jaar geleden misschien, maar de laatste jaren hebben we geen bijzonder hoge groei gekend.
Zodra woonlasten een steeds groter deel van het gezinsinkomen gaan uitmaken kan het geld niet wordt het steeds lastiger om de economie op gang te houden. Niet iedereen werkt in sectoren waar de bankiers hun winsten uitgeven.
  donderdag 24 december 2009 @ 14:07:01 #92
179598 Deprater
pi_76013300
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Tien jaar geleden misschien, maar de laatste jaren hebben we geen bijzonder hoge groei gekend.
Zodra woonlasten een steeds groter deel van het gezinsinkomen gaan uitmaken kan het geld niet wordt het steeds lastiger om de economie op gang te houden. Niet iedereen werkt in sectoren waar de bankiers hun winsten uitgeven.
Het feit dat de bankiers weer topwinsten maken komt omdat de leningen niet of nauwelijks (kunnen) worden afgelost en de rente bij de ECB extreem laag is
  donderdag 24 december 2009 @ 14:08:49 #93
179598 Deprater
pi_76013391
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Woningen kun je op iedere grondsoort bouwen, daar is geen speciale kwaliteit voor nodig.
En omdat we zonodig 2.000.000 subsidiekoeien willen houden, is de overige grond schaars.

De bevolkingsdichtheid is in Nederland niet hoog
pi_76013772
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef Deprater het volgende:

[..]

Woningen kun je op iedere grondsoort bouwen, daar is geen speciale kwaliteit voor nodig.
En omdat we zonodig 2.000.000 subsidiekoeien willen houden, is de overige grond schaars.

De bevolkingsdichtheid is in Nederland niet hoog
Onzin.
Ik heb liever ook niet dat we het groene hart volbouwen, en dat heeft niets met die koeien te maken.
En als de meerderheid dat ook vindt, dan is het gewoon een normaal democratisch principe dat we daar niet bouwen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 24 december 2009 @ 14:19:00 #95
179598 Deprater
pi_76013867
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Onzin.
Ik heb liever ook niet dat we het groene hart volbouwen, en dat heeft niets met die koeien te maken.
En als de meerderheid dat ook vindt, dan is het gewoon een normaal democratisch principe dat we daar niet bouwen.
Die koeien kosten ons 4 miljard aan subsidie per jaar, afgezien daarvan is het ie genoeg want veel boeren kunnen nu failliet gaan
pi_76013948
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef Deprater het volgende:

[..]

Die koeien kosten ons 4 miljard aan subsidie per jaar
Nogmaals: die koeien interesseren mij niet in dit huizenmarkt topic.
Ik ben er niet voor om het groene hart vol te plempen met woningen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 24 december 2009 @ 14:24:52 #97
179598 Deprater
pi_76014154
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Nogmaals: die koeien interesseren mij niet in dit huizenmarkt topic.
Ik ben er niet voor om het groene hart vol te plempen met woningen.
Ja dan zullen we daar toch een bestemming voor moeten zien te vinden, want koeien dat gaat niet meer, en kassen en suikerbieten ook niet
pi_76014202
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef Deprater het volgende:

[..]

Ja dan zullen we daar toch een bestemming voor moeten zien te vinden, want koeien dat gaat niet meer, en kassen en suikerbieten ook niet
Dan wil dat nog niet zeggen dat we daar massaal huizen gaan bouwen.
Dus wat is je punt?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 24 december 2009 @ 14:27:03 #99
179598 Deprater
pi_76014270
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan wil dat nog niet zeggen dat we daar massaal huizen gaan bouwen.
Dus wat is je punt?
er is geen schaarste aan bouwgrond
pi_76014365
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Deprater het volgende:

[..]

er is geen schaarste aan bouwgrond
Kwestie van wat meer economische activiteit (verplaatsen) richting ons achterland en naar het noorden. Daar is bouwgrond zat. En zijn de huizen ook een stuk minder duur.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')