Bookmark!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LXIV = -30% over 5 jaar
Prutsberg = -50% over 5 jaar
Xeniol = -50% over 5 jaar
Caprice: :Lekker boeiend, ik woon goed
Dino = lichte daling
DAM = Lichte daling in 2008 en 2009 met een stagnatie in 2010
Halcon = onbekend
Wie voegt toe?
20% de komende 5 jaren.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend
Wie voegt toe?
Ik sluit me bij LXIV aanquote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend
Wie voegt toe?
Heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend
Wie voegt toe?
je vote button op de site werkt trouwens niet. Of het ligt aan mij.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:02 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
huizenmarkt-zeepbel.nl zegt minimaal -40% over 5 jaar. Incl. rellen en demonstraties en meer van dat soort ongein. (van gem. 252000eur naar 150000eur in 2014)
Ok. Daar mag je me voor noteren. Wél gerekend vanaf de top, dus niet vanaf nu. En inclusief inflatiecorrectie, dus ongeveer 20% nominaal.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend
Wie voegt toe?
Overigens DAM, waarop baseer jij de stagnatie in 2010? Bedoel je een stagnatie in de daling of een stagnatie in prijsniveau?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LXIV = -30% over 5 jaar
Dino = lichte daling
Halcon = onbekend
Wie voegt toe?
Bedankt voor de melding!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:13 schreef dramatiek het volgende:
[..]
je vote button op de site werkt trouwens niet. Of het ligt aan mij.
We zijn er op de wereld om elkaar te helpen tochquote:Op donderdag 24 december 2009 11:14 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding!
Het is inderdaad raar, maar misschien dat je huisje ook maar daadwerkelijk 40% waard is van de huurwaarde die volgens het puntensysteem geld. Het is gewoon een vorm van marketing, "uw krijgt 60% korting, wat aardig van ons, niet". Daarnaast is die vergoeding feitelijk wel terecht, als jij een object huurt en je kan er niet optimaal gebruik van maken omdat er allerlei bouwlieden door je huis lopen, dan mogen ze dat best compenseren. Ik vind dat dus niet zo raar.quote:
ik weet niet, waarom moet je altijd in dit topic trollen?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
We zijn er op de wereld om elkaar te helpen toch![]()
Dat kan niet gezegd worden van de huiseigenaren die steeds maar weer meer geld voor hun stapel stenen willen hebben![]()
Waarom vinden ze dat ze daar recht op hebben? Of moeten 'starters' altijd maar solidair zijn met de spelers van het pyramidespel?
ik denk dat LXIV bedoelt dat de gebreken inmiddels verholpen zijn, dat hij al gecompenseert is door een lagere huur en dat ie daar BOVENOP nog een vergoeding krijgt.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het is inderdaad raar, maar misschien dat je huisje ook maar daadwerkelijk 40% waard is van de huurwaarde die volgens het puntensysteem geld. Het is gewoon een vorm van marketing, "uw krijgt 60% korting, wat aardig van ons, niet". Daarnaast is die vergoeding feitelijk wel terecht, als jij een object huurt en je kan er niet optimaal gebruik van maken omdat er allerlei bouwlieden door je huis lopen, dan mogen ze dat best compenseren. Ik vind dat dus niet zo raar.
Waarom zou men deze vraag niet kunnen beantwoorden? Zou het zijn omdat je dan kleur moet bekennen?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik weet niet, waarom moet je altijd in dit topic trollen?
sommige van die vragen, vooral deze, kunnen niet echt beantwoord worden, kennelijk.
Ik wil je vraag wel beantwoorden met een tegenvraag:quote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarom zou men deze vraag niet kunnen beantwoorden? Zou het zijn omdat je dan kleur moet bekennen?
Wat bedoel je met 'geld inleveren'? Je kosten koper? Dat kan ik me voorstellen. Niet gerealiseerde, ofwel zelf verzonnen overwaarde vind ik discutabel.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil je vraag wel beantwoorden met een tegenvraag:
Waarom zouden mensen vrijwillig geld in willen leveren?
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik denk dat LXIV bedoelt dat de gebreken inmiddels verholpen zijn, dat hij al gecompenseert is door een lagere huur en dat ie daar BOVENOP nog een vergoeding krijgt.
Ofwel dat ze lopen te suffen bij de verhuurder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |