Dan glij ik uit, breek ik misschien wel iets, kan ik niet meer FOK!ken of überhaupt uitgaan.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan glij ik uit, breek ik misschien wel iets, kan ik niet meer FOK!ken of überhaupt uitgaan.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Watje. Maar vooruit, ik breng je wel met de auto dan
.
Dat vroeg ik mijzelf ook al af.quote:
Afblijven jijquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mijzelf ook al af.Het lijkt er op dat dat niet meer mogelijk is of zo.
In de wiki.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Ghihihih, ik postte in een Idz topic
Inloggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mijzelf ook al af.Het lijkt er op dat dat niet meer mogelijk is of zo.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Je kunt de wiki alleen nog aanpassen als je daar lid bent.
Sinds kortquote:
Dat ben ik. Maar wat wie waar en hoe kom ik?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar wie is dat.
[..]
Ja, blijkbaar.
Aangenaam.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ben ik. Maar wat wie waar en hoe kom ik?
oeeee, shiny! Me liky!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Die zou 't ook wel eens kunnen worden.
Ah, verkeerd begrepen. Excusesquote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel dat ie de nieuwe er moet plaatsen
Lekker slapen Lucquote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef The_Dean het volgende:
Niet aanstellen man. Ik werk ook gewoon, en mij hoor je ook niet klagen
Isdatzoquote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef DjRex89 het volgende:
Waar is het L.no adoratietopic nou eigenlijk heen?
quote:
quote:
Omg, ik kreeg de pinky and the brain .. de intro ervan in mijn hoofd toen jij aankwam.quote:
Bwhehequote:Op woensdag 23 december 2009 23:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Omg, ik kreeg de pinky and the brain .. de intro ervan in mijn hoofd toen jij aankwam.
Cool.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bwhehe
Ik kreeg net een live reportage uit het lab dat mn fermentor licht geeft
Slaap lekker zo Deanquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 23-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 073 L.no
02. 068 The_Dean
03. 054 DjRex89
04. 053 jna
05. 040 Zephyroz
06. 034 Isdatzo
07. 032 Bootje84
08. 030 Luctor.et.Emergo
09. 021 Dzjenn.
10. 017 Houniet
11. 011 motorbloempje
12. 010 Bravebart
13. 008 timmmmm
14. 003 Puala
15. 003 Milou__
16. 002 Stevennn
17. 001 l3laster
Reeks-statistieken!
Nee hoor, ik was ontbijtenquote:
Ik om 2 uurquote:
Ik had eigenlijk alles zo gepland dat het gister klaar zou zijn, dus vandaag niet zoveel te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:19 schreef Stevennn het volgende:
haha inderdaad. Ik heb niks te doen
omgquote:Op donderdag 24 december 2009 10:37 schreef Bravebart het volgende:
Tering
Slang van mn afvalvat losgeschoten door overdruk, 7 liter bacteriëzooi over de vloer
Ja dat jaquote:
Kopje koffie Dean?quote:
Ja, dat heb ik wel even nodigquote:
Amperquote:
Had alles zo gepland dat het gister af was.. Dus nu vrij weinig te doen..quote:
Dat is zelfs beter. Dan hoef je je geen zorgen te maken dat je het niet afkrijgt ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had alles zo gepland dat het gister af was.. Dus nu vrij weinig te doen..
Nee alleen verveel ik me nu doodquote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is zelfs beter. Dan hoef je je geen zorgen te maken dat je het niet afkrijgt ofzo.
quote:
Ga kijken wat je kan doen ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee alleen verveel ik me nu dood
De frituur gaat zo aan en na de lunch hoef ik nog maar een uurtjequote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga kijken wat je kan doen ofzo.Duurt toch niet lang voordat je gaat.
Lekker.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De frituur gaat zo aan en na de lunch hoef ik nog maar een uurtje
Veel plezierquote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef L.no het volgende:
Ik ben weer weg eh. Ik weet niet of ik vandaag terug zal komen.
Je weet tochquote:Op donderdag 24 december 2009 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Friesland is tof. Daar zeggen ze patat
Echt Vlaamse fritesquote:Op donderdag 24 december 2009 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Friesland is tof. Daar zeggen ze patat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik zie een fout in jouw zin. Het is friet ipv patat.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie een fout in jouw zin. Het is friet ipv patat.
Geen dank.
Nergensquote:
op kerstavond?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
NergensGing ie maar ergens naartoe
![]()
Djennz nodigde hem vanavond uit om naar een cafe te komen zodat ze elkaar kunnen ontmoeten maar onze internetplayer gaat niet
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Djennz nodigde hem vanavond uit om naar een cafe te komen zodat ze elkaar kunnen ontmoeten maar onze internetplayer gaat niet
Hey Bootjequote:Op donderdag 24 december 2009 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
op kerstavond?
* Bootje84 rijdt snel naar Zeeland en doet zich stiekem voor als Luctor
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Het is inderdaad wel een bootje actiequote:
Als dat theater van jou gewoon netjes een afspraak met me had gemaakt waren we nu al getrouwd geweestquote:
Sorryquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie een fout in jouw zin. Het is friet ipv patat.
Geen dank.
Ze hebben mij beschermd voor de duivelquote:Op donderdag 24 december 2009 13:21 schreef jna het volgende:
[..]
Als dat theater van jou gewoon netjes een afspraak met me had gemaakt waren we nu al getrouwd geweest![]()
Maarja, het mocht niet zo zijn
Keurigquote:Op donderdag 24 december 2009 13:28 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Volgens mij hebben we het voor elkaar gekregen om het belangrijkste onderdeel (hardware) van de stage kapot te krijgen
Ideaal tochquote:Op donderdag 24 december 2009 13:28 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Volgens mij hebben we het voor elkaar gekregen om het belangrijkste onderdeel (hardware) van de stage kapot te krijgen
quote:
Vandaar dat hij hier niet meer mag komenquote:
tvp voor antwoord.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Is Piles al aan de vrouw btw?
Ik heb zo'n idee van nietquote:Op donderdag 24 december 2009 13:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat wordt een probleem voor na de vakantie, tenzij ik het nog in 25min kan oplossen..
Hehehe.quote:
Geen idee wat het is, krijg opeens totaal geen reactie terug van de hardwarequote:
Stekker eruit en koffie drinken tot twee uur.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, krijg opeens totaal geen reactie terug van de hardware
Adres?quote:
Dat zal wel niet... Hij rijdt Skoda..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stekker eruit en koffie drinken tot twee uur.
Na de vakantie stekker er weer in en kijken wat er kapot is
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zal wel niet... Hij rijdt Skoda..
Nou en, ik rijd NSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Mercedesquote:
2000'er 1.6 16v GSIquote:
Zorg er nou maar voor dat je zéker weet dat 't kapot is. Met een hamer oidquote:Op donderdag 24 december 2009 13:40 schreef DjRex89 het volgende:
Nou wordt ie leuk, alle stroom eraf voor 1min, toenw eer aangesloten en het werkte weer. Voer 1x een test uit en weer kapot
Als jij een nieuwe betaald?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zorg er nou maar voor dat je zéker weet dat 't kapot is. Met een hamer oid.
Dat.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zorg er nou maar voor dat je zéker weet dat 't kapot is. Met een hamer oid.
Rustigquote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef Zephyroz het volgende:
Dag lieve mensen! Hoe staat het leven zo even voor kerst?
Komen we dan vanzelf achterquote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn ze vast wel voor verzekerd.
Maar jij hoeft nooit te tanken en hebt altijd een bob (dat mag ik hopen tenminstequote:
werkend....quote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef Zephyroz het volgende:
Dag lieve mensen! Hoe staat het leven zo even voor kerst?
Nou, hij rijdt anders prima atmquote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar komt weinig rijden bij kijken.
Joah, meestal wel jaquote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef jna het volgende:
[..]
Maar jij hoeft nooit te tanken en hebt altijd een bob (dat mag ik hopen tenminste)
Echtquote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, hij rijdt anders prima atm
OV studentenkaart FTW!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echt? Nou, hup.. koesteren dat moment!
Ik mag pas 20 januari, dus ik wacht wel mooiquote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
OV studentenkaart FTW!
Oh kut, ik moet dat ding nog doen met die chipperdepipper
Oh kut, ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
OV studentenkaart FTW!
Oh kut, ik moet dat ding nog doen met die chipperdepipper
Met je OV chipkaart welquote:Op donderdag 24 december 2009 13:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh kut, ik ook. Gaat niet meer lukken voor vakantie (vertrek morgennacht
).. kom ik in 't nieuwe jaar ook nog met m'n oude ovkaart de bus in
.
Ah, nice.. kan ik 't nog een maand uitstellenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met je OV chipkaart welTot 31 januari.
En als je nog geen chipkaart hebt?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met je OV chipkaart welTot 31 januari.
Dan heb je de afgelopen 2 jaar onder een steen gezetenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En als je nog geen chipkaart hebt?
Ik heb hem zelfs.. en ik zou nog steeds gratis kunnen reizen...quote:Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen 2 jaar onder een steen gezeten![]()
Ik weet dat door fouten veel mensen 'm nog niet hebben maar je weet al tijden dat ie eraan komt.
Heb dat ding ook tijden geleden al aangevraagd, toen zijn ze mijn formulier kwijtgeraakt. Toen een nieuw formulier aangevraagd en weer ingeleverd.... Volgens de helpdesk krijg ik hem 31 dec maar moet ik nog zien gebeuren..quote:Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen 2 jaar onder een steen gezeten![]()
Ik weet dat door fouten veel mensen 'm nog niet hebben maar je weet al tijden dat ie eraan komt.
Anders naar een infopunt van je vervoerder... Ik kon bij de RET een tijdelijke kaart krijgen. Haal ik dat ding op in Rotterdamned... belt mijn moeder met 10 minuten later op. Er is een brief van de IB groep gekomen..quote:Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb dat ding ook tijden geleden al aangevraagd, toen zijn ze mijn formulier kwijtgeraakt. Toen een nieuw formulier aangevraagd en weer ingeleverd.... Volgens de helpdesk krijg ik hem 31 dec maar moet ik nog zien gebeuren..
Nu zien dat je in de kroeg komt!!quote:
idz zou me toch met de auto brengen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu zien dat je in de kroeg komt!!
Moed indrinkenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan wachten tot vanavond.
Ja want nu is het geen slecht weerquote:Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan wachten tot vanavond.
Moet even zorgen dat dit topic dan bovenaan komt te staanquote:Op donderdag 24 december 2009 14:20 schreef jna het volgende:
Als je straks op google naar de dop zoekt kom je uit in dit topic
Haha, OMG.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef jna het volgende:
[..]
Café de Dop
Bellamypark 4
4381CJ Vlissingen
0118 419274
Maar dan komt ie al half lam binnen, weg eerste indruk..quote:
Dat weet Boot.. ik bedoel Luctor hoe laat ie moet vertrekkenquote:
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ja want nu is het geen slecht weer.
Wat dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tussen 19:00 uur en 11:00 uur mag ik niet reizen vandaag.
vanaf 21.00 pas. Dan haal je de dop nog makkelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tussen 19:00 uur en 11:00 uur mag ik niet reizen vandaag tot morgen.
Heb je het weerbericht niet gehoord?quote:
Heb jij een ander weerbericht gehoord.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
vanaf 21.00 pas. Dan haal je de dop nog makkelijk
Oh care johquote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je het weerbericht niet gehoord?![]()
Er wordt afgeraden tussen die tijden op pad te gaan i.v.m. de verwachte ijzel endergelijke.
Wat drink je vanavond? Waar herken ik je aan?quote:
teletekst pagina 113quote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij een ander weerbericht gehoord.
Je vraagt of ik zin heb in een cola Het is twee uur 's nachts, we liggen op de bar In de café de dop...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
vanaf 21.00 pas. Dan haal je de dop nog makkelijk
Pics van chickiesquote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef Dzjenn. het volgende:
Vanavond rond middernacht ofzo, met m'n chickies.
Nee, dan wordt mn moeder boosquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Bravebart het volgende:
Op naar het oosten des lands, ver weg van Zeeland![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef L.no het volgende:
Even serieus eh, bootje zal serieus komen.
Dat dusquote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef L.no het volgende:
Haha ja, die gast rijd er zometeen gewoon heenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef L.no het volgende:
Goeie reisquote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Bravebart het volgende:
Op naar het oosten des lands, ver weg van Zeeland![]()
Ik ken bootje een beetje... Als hij chickies kan hosselen... dan zal hij er zijn...quote:
RTL Gemist..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef jna het volgende:
Luctor wilt gewoon niet gaan omdat ie dan Take me out mist
Nee, hij vindt me gewoon eng.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef jna het volgende:
Luctor wilt gewoon niet gaan omdat ie dan Take me out mist
Komt wel goed schatjequote:
Als hij komt, kom ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef L.no het volgende:
Moet je zorgen dat jij djennz het eerste hebt gespot en gehosseldquote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als hij komt, kom ik niet.
Gadverdamme, jankerd!! Een leuke meid vraagt jou, persoonlijk, om te komen. En dan ga jij smoezen verzinnen om er vooral niet heen, terwijl het voor je om de hoek is.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als hij komt, kom ik niet.
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gadverdamme, jankerd!! Een leuke meid vraagt jou, persoonlijk, om te komen. En dan ga jij smoezen verzinnen om er vooral niet heen, terwijl het voor je om de hoek is.
Sukkel!
Het is heul niet om de hoek.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gadverdamme, jankerd!! Een leuke meid vraagt jou, persoonlijk, om te komen. En dan ga jij smoezen verzinnen om er vooral niet heen, terwijl het voor je om de hoek is.
Sukkel!
En nog probeert ie er omheen te lullenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is heul niet om de hoek.![]()
Hoek ligt aan de overkant.
Het is werkelijk ongelovelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef jna het volgende:
[..]
En nog probeert ie er omheen te lullen
Ah, de herinneringen toen hij bij mij kwam..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken bootje een beetje... Als hij chickies kan hosselen... dan zal hij er zijn...
Held!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sukkel!
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sukkel!
Vertel, vertel!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, de herinneringen toen hij bij mij kwam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik woon helemaal in zuid limburg eh. Hij in de randstad. Nou, een keer had hij gewoon zin om langs te komen na zijn werk en vertelde dat hij zou komen op de dag wanneer hij het vertelde.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef The_Dean het volgende:
Echt jonge, als ík in Zeeland woonde...Gemeen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef The_Dean het volgende:
Echt jonge, als ík in Zeeland woonde...Het is geel en gaat terug in de tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Brabanters zouden deze moeten wetenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Jij bent het niet want jij gaat nergens naartoequote:Op donderdag 24 december 2009 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is geel en gaat terug in de tijd.
De Brabanters zouden deze moeten weten
Want ik ben wel geel?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent het niet want jij gaat nergens naartoe
quote:
Is that a challenge?quote:
Of door bert.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
Als het wel zo is zou ik je lever even laten nakijken Bart Simpson
Het was het waardquote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik woon helemaal in zuid limburg eh. Hij in de randstad. Nou, een keer had hij gewoon zin om langs te komen na zijn werk en vertelde dat hij zou komen op de dag wanneer hij het vertelde.3 uur reizen.
quote:
Niet dan?quote:
Het is mn ex, remember?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
was?Nu niet meer dan?
Nee, de prutser.quote:
quote:
Ik ben nu geschiedenis enzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus...Ik zie het probleem niet.
Time goes on.. Ik heb nog steeds veel voor haar over, maar ik ga nu niet spontaan ff naar haar toe rijden.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus...Ik zie het probleem niet.
Veel plezier met rijden.. Vanaf jou is het waarschijnlijk 4 uur rijdenquote:
Ja, zoietsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Veel plezier met rijden.. Vanaf jou is het waarschijnlijk 4 uur rijden
Jij zou me toch ophalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
Luctor jongen, als jij niet gaat dan ga ik wel.
Ok, dat lieg ik maar dat weet jij niet.
Merk het. Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik haar moet herkennen...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef The_Dean het volgende:
Nou bootje... je competitie laat het afweten
Vind zeeland stiekem toch iets te verquote:Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij zou me toch ophalen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind zeeland stiekem toch iets te ver.
Al weken.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
Hebben jullie allemaal al vrij stagelopers?
Sinds vanmiddag 13:00 uur.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
Hebben jullie allemaal al vrij stagelopers?
Lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag 13:00 uur.
Wat is er met mijquote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja jij,ik bedoel de mensen die atm stagelopen
Volgens mij loopt bijna niemand in het stage topic meer stagequote:Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik loop alleen geen stage.
Dat kloptquote:Op donderdag 24 december 2009 16:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij loopt bijna niemand in het stage topic meer stage
ik hoef hem sowieso nietquote:Op donderdag 24 december 2009 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die LaPo-hunters zijn natuurlijk weer aan het wachten.
Ik weet zelf ook geen TT, dus dat schiet ook niet op.quote:
lekker.. wel druk..quote:Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar hoe gaat het trouwens met jou, Milou?
Gaat wel goed. Nu opladen voor het nieuwe jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |