Waar ik niet aan toebehoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En ik heb altijd onwijs last van die types met harde muziek uit hun oordoppen. Ook uit de bus dus
Dat bepaal ik wel. Ik vind dat jouw muziek veel te hard staat, dus jij gaat NU uit de bus.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel. Ik vind dat jouw muziek veel te hard staat, dus jij gaat NU uit de bus.![]()
Ik zou met plezier extra voor een kaartje betalen als dat betekend dat kinderen niet in die bus zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er blijkt nergens uit dat het kind krijst omdat het iets niet krijgt, daarom vind ik de conclusies die er hier getrokken worden zeer voorbarig. Sowieso, hoe ga je dat dan doen met babies van 6 maanden in je bus? Ook weigeren?
Die reactie van mij is nl net zo dom als die van jou. Om de moeder aan te spreken regel je dat maar via een kind van drie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wat moet ik met deze info, reageer dan teminste op de quote
Een buschauffeur van Connexxion uit Almere is klootzak genoeg om jou eruit te smijten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
En welk leger ga je inschakelen.
En terechtquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:01 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL Duidelijk 80 20 voor de buschauffeur
Lijkt me idd beter, dat je het gvd als moeder toelaat dat een vreemde met zijn tengels aan je 3 jaar oude kind zit omdat hij zich ergert aan dat kind...quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Geweldig goed voorbeeld voor je kinderen ben jij hoor.Ik hoop jullie nooit tegen te komen.....
Als ik mijn longen eruit ga schreeuwen in een bus wordt ik er ook uitgezet. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom een kind niet eruit gezet zou worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:29 schreef AchJa het volgende:
Ergens wel bijzonder om al die flinke verhalen van ouders te lezen dat ze er "geen enkel probleem" mee hebben dat de buschauffeur dat kind eruit gezet heeft. Ik ben echter verdomd benieuwd hoe die ouders gaan reageren als het hun eigen kind betreft... Ik heb zo'n vermoeden...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Als ik mijn longen eruit ga schreeuwen in een bus wordt ik er ook uitgezet. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom een kind niet eruit gezet zou worden.
Wat snap je precies niet? Dat kind is de bus tot last, en de bestuurder heeft het recht mensen eruit te zetten wanneer deze de regels niet in acht nemen. De moeder is verantwoordelijk voor het kind. De bestuurder lost het probleem op, waarna mensen hebben geklapt, en dus een terrechte actie. Waar gaathet bij jou precies mis?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die reactie van mij is nl net zo dom als die van jou. Om de moeder aan te spreken regel je dat maar via een kind van drie.
Waar het bij mij mis gaat is dat hij dat kind gebruikt om zijn "recht" te halen. Zoals ik al een paar keer gemeld heb hier in dit topic regelt hij dat maar met de ouder en niet met een kind. Denk toch eens na, wat is de volgende actie, een kind van een jaar of 3 stoot wat om in de winkel en de winkel eigenaar gaat verhaal halen bij het kind? Dat kind moet de verzekering maar bellen ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wat snap je precies niet? Dat kind is de bus tot last, en de bestuurder heeft het recht mensen eruit te zetten wanneer deze de regels niet in acht nemen. De moeder is verantwoordelijk voor het kind. De bestuurder lost het probleem op, waarna mensen hebben geklapt, en dus een terrechte actie. Waar gaathet bij jou precies mis?
Herrie is herrie. Het enige verschil is de verantwoordelijkheid. Bij mij zou die bij mij liggen en bij het kind bij de ouder.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]Het verschil volwassen vent en driejarig kind is ook niet echt groot he?
McKillem is natuurlijk metal as fuck, dus ik betwijfel of je genoeg hebt aan een leger.quote:Kijk bv naar de reactie van Killem, hij zegt meteen dat er een leger meegenomen moet worden om hem de bus uit te krijgen. Zegt wel genoeg lijkt me... Iedereen bezorgt mij overlast, maar ik doe nooit wat...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar het bij mij mis gaat is dat hij dat kind gebruikt om zijn "recht" te halen. Zoals ik al een paar keer gemeld heb hier in dit topic regelt hij dat maar met de ouder en niet met een kind. Denk toch eens na, wat is de volgende actie, een kind van een jaar of 3 stoot wat om in de winkel en de winkel eigenaar gaat verhaal halen bij het kind? Dat kind moet de verzekering maar bellen ofzo?
Alleen heeft betrokkene mazzel dat hij mij niet in de bus had zitten, zelfs als toeschouwer had ik hem het hele gangpad doorgetrapt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft het probleem ook bij de ouder opgelost..
Dus, los het op met de ouder... En je gaat niet op eigen gelegenheid een kind van 3 de bus uitzetten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Herrie is herrie. Het enige verschil is de verantwoordelijkheid. Bij mij zou die bij mij liggen en bij het kind bij de ouder.
altijd goed, wanneer je het ergens niet mee eens bent gewoon geweld gaan gebruikenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen heeft betrokkene mazzel dat hij mij niet in de bus had zitten, zelfs als toeschouwer had ik hem het hele gangpad doorgetrapt.
Held.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen heeft betrokkene mazzel dat hij mij niet in de bus had zitten, zelfs als toeschouwer had ik hem het hele gangpad doorgetrapt.
Als het mijn kind was geweest had die buschauffeur nu wel andere zorgen gehad denk ik. Handjes thuis.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef D. het volgende:
En nu zit de chauffeur met de kerst thuis in onzekerheid over de toekomst van zijn baan bij Connection omdat zijn werkgever besloot hem, naar aanleiding van het verhaal van een 'klikspaan', te schorsen.
Ik ben helemaal niet gewelddadig, maar als een buschauffeur echt een kind van drie de bus uitzet nog voordat hij moeder veilig op de stoep heeft staan, zou ik:quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:30 schreef deedeetee het volgende:
Niet te geloven dat er mensen zijn die geweldadig worden als hun kind door iemand anders bij de arm word gepakt
En dit soort mensen voed ( nou ja opvoeden ? ) dan kinderen op tot .......... net zulke agressieve aso's als zij zelf zijn.
Je hebt gewoon je handen thuis te houden. Je raakt mij noch mijn kind aan tot ik zeg dat het mag.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:30 schreef deedeetee het volgende:
Niet te geloven dat er mensen zijn die geweldadig worden als hun kind door iemand anders bij de arm word gepakt
En dit soort mensen voed ( nou ja opvoeden ? ) dan kinderen op tot .......... net zulke agressieve aso's als zij zelf zijn.
Als jij zorgt dat je kind niet de hele tijd aan het krijsen is dan is er ook geen reden tot aanraking hequote:Op zaterdag 26 december 2009 08:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je handen thuis te houden. Je raakt mij noch mijn kind aan tot ik zeg dat het mag.
Daar is niets asociaals aan. Dat is alleszins redelijk zolang ik dat zelf ook (niet) doe.
Uiteraard hangt e.e.a. ook geheel af van de situatie (als ik er niet ben en m'n kind misdraagt zich dan wordt het al iets anders, al blijft voorzichtigheid geboden dunkt me!) maar meneer de buschauffeur staat niet op de lijst van aanrakers.
Het feit dat je maar meteen het labeltje aso erbij haalt zegt erg veel over je karakter. Moeilijk is dat he? Mensen die gewoon iets heel anders vinden dan jij?
Oh, laat me raden: door het op te voeden zeker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat je kind niet de hele tijd aan het krijsen is dan is er ook geen reden tot aanraking he
Ik zat ooit in de trein bij een vrouw met 3 kinderen, die non stop aan het schreeuwen en tegen de stoelen aan het schoppen waren. Wat deed zij? Ze zet haar mp3speler wat harder en zegt er niks van. Sindsdien heb ik een hekel aan kleine schreeuwende kinderen en jonge moedersquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oh, laat me raden: door het op te voeden zeker?
Als jij me de aan/uit knop even aanwijst dan.
Ik noem mensen die anderen door de bus heen willen trappen aso's. Moelijk hé om te begrijpen dat niet iedereen grof geweld -zonder échte aanleiding - goedkeurt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je handen thuis te houden. Je raakt mij noch mijn kind aan tot ik zeg dat het mag.
Daar is niets asociaals aan. Dat is alleszins redelijk zolang ik dat zelf ook (niet) doe.
Uiteraard hangt e.e.a. ook geheel af van de situatie (als ik er niet ben en m'n kind misdraagt zich dan wordt het al iets anders, al blijft voorzichtigheid geboden dunkt me!) maar meneer de buschauffeur staat niet op de lijst van aanrakers.
Het feit dat je maar meteen het labeltje aso erbij haalt zegt erg veel over je karakter. Moeilijk is dat he? Mensen die gewoon iets heel anders vinden dan jij?
En sommige kinderen kunnen daar niets aan doen, en de moeder dan ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
sommige kinderen krijsen ook echt heel erg in een bus,
Dan moet hij asomalloten met hun mobieltje er ook uitgooien.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja wel ,
Hinderlijk geluid maken waar een andere last van heeft mag niet ..
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:24 schreef Gia het volgende:
[..]
En sommige kinderen kunnen daar niets aan doen, en de moeder dan ook niet.
Deze moeder heeft getracht het enige juiste te doen om het kind te kalmeren, maar het lukte niet.
Waar staat dat ie dat niet doet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:29 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dan moet hij asomalloten met hun mobieltje er ook uitgooien.
Het verbaast me dat men er wel over valt dat de buschauffeur het kind bij de arm pakte maar niets te zeggen heeft over de manier waarop de moeder het kind aanpakte.quote:Vanaf het station in Almere stad tot aan de Bloemenbuurt zat het kind oorverdovend te krijsen, schreeuwen en schoppen tegen alles aan. Moeder heeft er geen enkele keer iets van gezegd, nam het kind een paar keer op schoot en hield het in de houtgreep, waarop het kind nog zei: mama je doet me pijn. Tot 2x toe glipte het kind van moeders schoot na een worsteling en viel daarbij in de buggyruimte. Moeder hield het kind ook tegen het raam gedrukt om het te kalmeren, ook dat lukte niet. Het kind schopte tegen alle panelen aan, waarna moeder het kind weer op schoot nam, en het kind keihard tegen het raam begon te schoppen. De moeder had het kind totaal niet onder controle, en ik (en medepassagiers, dat kon ik aan hun gezichten zien) zat me gek te ergeren.
En zulke mensen mogen gewoon ouder wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:53 schreef deedeetee het volgende:
Optreden van de moeder was idd niet erg goed te noemen.
[..]
Het verbaast me dat men er wel over valt dat de buschauffeur het kind bij de arm pakte maar niets te zeggen heeft over de manier waarop de moeder het kind aanpakte.
Je kind tegen het raam aandrukkenHet in een rijdende bus laten rondlopen zodat het in de buggyruimte valt ?
![]()
Sterker nog, het is het advies dat door de consultatiebureaus aan ouders gegeven wordt om een kind dat helemaal over zijn toeren is onder controle te krijgen, voor als je je in een omgeving bevindt waarin je dat kind niet kan isoleren van verdere overprikkeling van de zintuigen .. in de houdgreep nemen, klemzetten, en dan tegelijkertijd wiegen, liefst zonder geluid te maken ..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
En zulke mensen mogen gewoon ouder worden
Ja, ik heb ook wel eens een klacht van een buurman gehad dat mijn dochter van drie maanden (´heel laat nog´) huilde. Ik heb hem ook gevraagd of hij wist waar de batterijen zaten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oh, laat me raden: door het op te voeden zeker?
Als jij me de aan/uit knop even aanwijst dan.
En dan heb je ook nog van die slimmerikken die denken dat dat 'vreemde ogen dwingen' altijd werkt, dat ieder kind altijd stil te krijgen is .. ouders die de nacht door schuifelen met een huilend kind op de arm, je kindje op de achterbank en rondjes blijven rijden want zodra je stil staat begint ie weer, ze zijn vast allemaal gek, als ze hun kind nou goed hadden opgevoed hadden ze vast rustig kunnen slapenquote:Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens een klacht van een buurman gehad dat mijn dochter van drie maanden (´heel laat nog´) huilde. Ik heb hem ook gevraagd of hij wist waar de batterijen zaten.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
-edit- nutteloosquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:24 schreef Gia het volgende:
En sommige kinderen kunnen daar niets aan doen, en de moeder dan ook niet.
Deze moeder heeft getracht het enige juiste te doen om het kind te kalmeren, maar het lukte niet.
Je gaat met vrieskou geen moeder en jong kind uit de bus zetten. Ik vind het dus terecht dat die chauffeur op het matje moest komen.
Whehequote:Op zondag 27 december 2009 20:32 schreef RAVW het volgende:
Hier nog zo iets ...
http://www.nu.nl/achterkl(...)iegtuig-gehaald.html
En weer een stel kinderen die lawaai maakte en door de gangpaden liepen ..
Dat is het verschil: jij verzocht, deze chauffeur gebruikte meteen zijn handjes in plaats van zijn stem.quote:Op zondag 27 december 2009 09:35 schreef thingamajig het volgende:
Tijdens mijn studie werkte ik in een winkel, ook daar heb ik wel eens een moeder met een ontzettend hard krijsend kutkind dringend verzocht de winkel te verlaten... wat ze gelukkig ook deed, want ze begreep het wel.
Aannamequote:Op zondag 27 december 2009 23:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat is het verschil: jij verzocht, deze chauffeur gebruikte meteen zijn handjes in plaats van zijn stem.
Dat maak ik op uit de verschillende getuigenverslagen, je moet nu eenmaal ergens vanuit gaan.quote:
Onzinnige vergelijking.quote:Op maandag 28 december 2009 12:20 schreef Gia het volgende:
Ik vraag me af wat mensen doen als er een baby naast hun geboren wordt, die hele nachten ligt te krijsen? Die kun je nu eenmaal niet uit hun huis zetten. Wat dan? Geweld gebruiken? De buurman aan gort slaan, want jij wilt je rust!?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de totale versie van het verhaal van beide kanten en dan nog het liefste van een onafhankelijke waarnemer, tot die tijd ia alles speculatie.quote:Op maandag 28 december 2009 12:27 schreef paddy het volgende:
Ik ga me trouwens langzamerhand afvragen of die buschauffeur misschien niet gewoon veel overuren heeft moeten draaien.
Ik gun niemand het ontslag in deze tijden.
Wat ik mij ook afvraag of de man misschien vaker dit soort acties heeft. Heb ik het niet eens over kleuters de bus uitzetten.
Misschien gewoon tijdelijk late diensten laten draaien?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn versie van het verhaal
Fout, de temperaturen zaten rond het vriespunt, en er lag zoveel sneeuw dat de stadsreiniging er niet tegen op kon strooien, met als gevolg dat het op veel plekken spekglad was en bussen onregelmatig redenquote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef TheThirdMark het volgende:
En vrieskouhet was +4 graden. Vrieskou is -8 windstil, -5 met wind of ~0 met oostenwind. De rest is het gewoon gezond Nederlands weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |