Dat maak ik op uit de verschillende getuigenverslagen, je moet nu eenmaal ergens vanuit gaan.quote:
Onzinnige vergelijking.quote:Op maandag 28 december 2009 12:20 schreef Gia het volgende:
Ik vraag me af wat mensen doen als er een baby naast hun geboren wordt, die hele nachten ligt te krijsen? Die kun je nu eenmaal niet uit hun huis zetten. Wat dan? Geweld gebruiken? De buurman aan gort slaan, want jij wilt je rust!?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de totale versie van het verhaal van beide kanten en dan nog het liefste van een onafhankelijke waarnemer, tot die tijd ia alles speculatie.quote:Op maandag 28 december 2009 12:27 schreef paddy het volgende:
Ik ga me trouwens langzamerhand afvragen of die buschauffeur misschien niet gewoon veel overuren heeft moeten draaien.
Ik gun niemand het ontslag in deze tijden.
Wat ik mij ook afvraag of de man misschien vaker dit soort acties heeft. Heb ik het niet eens over kleuters de bus uitzetten.
Misschien gewoon tijdelijk late diensten laten draaien?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn versie van het verhaal
Fout, de temperaturen zaten rond het vriespunt, en er lag zoveel sneeuw dat de stadsreiniging er niet tegen op kon strooien, met als gevolg dat het op veel plekken spekglad was en bussen onregelmatig redenquote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef TheThirdMark het volgende:
En vrieskouhet was +4 graden. Vrieskou is -8 windstil, -5 met wind of ~0 met oostenwind. De rest is het gewoon gezond Nederlands weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |