Moeilijk hè, iets zeggen dat daadwerkelijk inhoud heeft?quote:
Dit vind ik zo'n suffe reactie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Probeer je nou een "stille" jongen goed te praten?? Iets met introvert en autisme is eerste wat er bij mij opkomt.
En jij komt met een "uitdaging". Heerlijk dat er nog mensen zijn zoals jij die nog een onbevlekte kijk op de wereld hebben...
Leuk dat zij elkaar gevonden hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45. Gewoon nog niet de juiste vrouw tegengekomen. Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.
Allebei zeer groot voorstander van 'seks is geweldig, maar binnen het huwelijk'
Waren die even blij dat ze beiden nog maagd waren
Hoe kan je dat nou weten als je nog maagd bentquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45.
Sure...quote:Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.
Wanneer zijn ze getrouwd dan, op welke leeftijd?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45. Gewoon nog niet de juiste vrouw tegengekomen. Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.
Waren die even blij dat ze beiden nog maagd waren
Raar verzoek.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef Brickboy het volgende:
[..]
[..]
Sure...
Post eens een foto van je zwager en je zuster.
Het is makkelijk om te leven naar dingen die je sowieso niet kunt bereiken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Raar verzoek.
Waarom zou je er aan twijfelen? Omdat het niet binnen de kaders van jouw denken valt?
Geen seks voor het huwelijk is ook geen onderdeel van mijn overtuiging maar je zal ze de kost moeten geven die hiernaar leven.
Nee, ik benieuwd ben wat jij onder "goed uitziend" verstaat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Raar verzoek.
Waarom zou je er aan twijfelen? Omdat het niet binnen de kaders van jouw denken valt?
Geen seks voor het huwelijk is ook geen onderdeel van mijn overtuiging maar je zal ze de kost moeten geven die hiernaar leven.
Post je foto maar dan beoordeel ik wel of je er goed uitziet of niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Nee, ik benieuwd ben wat jij onder "goed uitziend" verstaat.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is makkelijk om te leven naar dingen die je sowieso niet kunt bereiken.
Ik vroeg het eerst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Post je foto maar dan beoordeel ik wel of je er goed uitziet of niet.
Maar mijn verzoek staat eerder in dit topic. Dus zolang daar niet aan voldaan is, leg ik jou verzoek naast mij neer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
En ik vraag het nu eerst aan jou.
Wel blijven opletten wie wat post he?.
Held.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Maar mijn verzoek staat eerder in dit topic. Dus zolang daar niet aan voldaan is, leg ik jou verzoek naast mij neer.
Maar ze zijn het vaak wel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Held..
No worries, ik ben helemaal niet in jouw foto geïnteresseerd want stel jij zou je foto hier plaatsen, dan zie ik wrs. zo'n gozertje die absoluut niet aantrekkelijk voor mij is maar voor een ander juist weer wel.
Het ging er om dat niet alle maagden contactgestoorde halve garen hoeven te zijn.
Dat weet ik niet en dat weet jij ook niet. Je denkt het en daarom wil je dat graag wel zo bevestigd blijven zien.quote:
Aannames zijn altijd op een kern van waarheid gebaseerd. Jij weet ook niet wat de winnende reeks getallen van de Oudejaarstrekking zal zijn, maar je weet wel dat de kans groot is dat je het niet wint. Dat is ook zo met mannen van 30 a 40 jaar die nog maagd zijn. Die sporen vaak niet helemaal.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en dat weet jij ook niet. Je denkt het en daarom wil je dat graag wel zo bevestigd blijven zien.
Maar er is geen enkele reden om mensen uit ongeloof om foto's te gaan vragen omdat jij er met je petje niet bij kunt.
Tot zover.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Aannames zijn altijd op een kern van waarheid gebaseerd.
En met aannames kan je ook lelijk de boot ingaan; het engelse spreekwoord "assumption is the mother of all fuck-ups" komt niet zomaar uit de lucht vallen. Om even twee tegenvoorbeelden te geven; dat jij je lul in een breezahdoos hebt gehangen maakt jou niet per definitie normaal, en de gabberts van midden 90 zou ik toch niet fysiek aantrekkelijke en intellectueel/sociaal vaardige wonderkinderen (huge euphemism) willen noemen, ondanks dat ze dankzij de hausse van die scene toen waarschijnlijk voor het overgrote gedeelte wel nookie gehad hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef Brickboy het volgende:
Aannames zijn altijd op een kern van waarheid gebaseerd. Jij weet ook niet wat de winnende reeks getallen van de Oudejaarstrekking zal zijn, maar je weet wel dat de kans groot is dat je het niet wint. Dat is ook zo met mannen van 30 a 40 jaar die nog maagd zijn. Die sporen vaak niet helemaal.
Als je op je 30e nog maagd ben doe je gewoon iets fout. Baas boven baas of niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:57 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ach ja, sommige mensen willen graag baas boven baas zijn en zeggen dat iets zo is puur omdat zij dat vinden. Hun mening is een feit.
Iemand die zegt dat aannames altijd op een kern van waarheid gebaseerd zijn kan beter in BNW en TRU gaan leuten, denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:55 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
En met aannames kan je ook lelijk de boot ingaan; het engelse spreekwoord "assumption is the mother of all fuck-ups" komt niet zomaar uit de lucht vallen. Om even twee tegenvoorbeelden te geven; dat jij je lul in een breezahdoos hebt gehangen maakt jou niet per definitie normaal, en de gabberts van midden 90 zou ik toch niet fysiek aantrekkelijke en intellectueel/sociaal vaardige wonderkinderen (huge euphemism) willen noemen, ondanks dat ze dankzij de hausse van die scene toen waarschijnlijk voor het overgrote gedeelte wel nookie gehad hebben.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je op je 30e nog maagd ben doe je gewoon iets fout. Baas boven baas of niet.
Dat mag je vinden, maar het is geen feit dat het triest is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Jazeker, als je alleen maar metkan reageren vind ik dat triest.
Dat zeg ik ook niet, dat maak jij ervan. En jij bepaalt dus blijkbaar voor een ander dat diegene iets fout doet. Nou, dat is fijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat is geen feit.
Als het een probleem voor je is, allicht dan. Maar iets fout doen wil niet gelijk zeggen dat je automagisch fout (lees: niet normaal, als in, verknipt) bent.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je op je 30e nog maagd ben doe je gewoon iets fout. Baas boven baas of niet.
Het is het wel stokpaardje dat door onze popiejopie friendszone-roeperds heel graag van stal wordt gehaald.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zeg ook niet dat het abnormaal of verknipt is. Hij doet gewoon iets fout, op elk potje past een deksel.
Vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, en daarom vind ik het stoerder als een jongen daar als tiener gewoon ook 'nee' tegen weet te zeggen
1992quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.Maar als ze dat niet doen, moeten ze het ook helemaal zelf weten.
Die zijn zielig en worden nooit voor de volle honderd procent serieus genomen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
Wat is de algemene opvatting hier over jongens die op de 22e jaar nog steeds maagd zijn?
Och, als we maar voldoende gaan uitvergroten kunnen we bij iedereen wel iets niet normaals vinden, maagd of nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:40 schreef L0t.. het volgende:
Een kerel van 22 die nog maagd is, tenzij bewust voor gekozen, daar zou ik wel raar van opkijken ja. Daar moet haast wel iets niet helemaal aan kloppen.
Ik vind het enigszins bijzonder, gezien de heersende cultuur van jongeren in mijn sociale omgeving. Daarbij is de term 'bijzonder' statistisch bedoeld, en dus neutraal qua waardeoordeel.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
Wat is de algemene opvatting hier over jongens die op de 22e jaar nog steeds maagd zijn? Persoonlijk zou ik er geen probleem van maken..
Een reputatie opbouwen kost veel tijd en moeitequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuk dat zij elkaar gevonden hebben.
Maar het is wrs. wel zo geweest dat ze dit niet aan iedereen vertelden? In de jaren dat ze elkaar nog niet kenden bedoel ik dan? Het lijkt me dat er best een taboe op ligt nl.
In mijn pubertijd had iedereen al dan niet zgn. alles al meegemaakt en ik niet. Heb me naderhand weleens afgevraagd hoeveel er nu waar was van de verhalen van vriendinnen uit die tijd.
Iets meer dan een jaartje later. 46 en 31 dus. En das alweer iets van 12 jaar geledenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze getrouwd dan, op welke leeftijd?
óf je hebt andere principes....quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mama, ben jij het?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Een reputatie opbouwen kost veel tijd en moeite
Een reputatie verliezen, gebeurt in een flits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |