abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76056706
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:41 schreef Montelly het volgende:

[..]

1992 ...
Moeilijk hè, iets zeggen dat daadwerkelijk inhoud heeft?

Kan me wel vinden in wat strawberry zegt
pi_76056743
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Montelly het volgende:

[..]

Probeer je nou een "stille" jongen goed te praten?? Iets met introvert en autisme is eerste wat er bij mij opkomt.

En jij komt met een "uitdaging". Heerlijk dat er nog mensen zijn zoals jij die nog een onbevlekte kijk op de wereld hebben...
Dit vind ik zo'n suffe reactie.

Ben te moe om erop in te gaan.
pi_76060787
Ik vind dat niet triest.
pi_76061631
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45. Gewoon nog niet de juiste vrouw tegengekomen. Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.
Allebei zeer groot voorstander van 'seks is geweldig, maar binnen het huwelijk'
Waren die even blij dat ze beiden nog maagd waren
Leuk dat zij elkaar gevonden hebben.
Maar het is wrs. wel zo geweest dat ze dit niet aan iedereen vertelden? In de jaren dat ze elkaar nog niet kenden bedoel ik dan? Het lijkt me dat er best een taboe op ligt nl.
In mijn pubertijd had iedereen al dan niet zgn. alles al meegemaakt en ik niet. Heb me naderhand weleens afgevraagd hoeveel er nu waar was van de verhalen van vriendinnen uit die tijd.
pi_76061761
ik vind het niet triest
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_76061784
quote:

[..]

Hoe kan je dat nou weten als je nog maagd bent ?
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:37:38 #107
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_76062079
quote:

[..]

Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45.
quote:
Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.
Sure...

Post eens een foto van je zwager en je zuster.
Stenen gooien, is mijn hobby.
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:39:36 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_76062153
quote:

[..]

Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45. Gewoon nog niet de juiste vrouw tegengekomen. Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.
Waren die even blij dat ze beiden nog maagd waren
Wanneer zijn ze getrouwd dan, op welke leeftijd?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_76062250
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef Brickboy het volgende:

[..]

[..]

Sure...

Post eens een foto van je zwager en je zuster.
Raar verzoek.
Waarom zou je er aan twijfelen? Omdat het niet binnen de kaders van jouw denken valt?
Geen seks voor het huwelijk is ook geen onderdeel van mijn overtuiging maar je zal ze de kost moeten geven die hiernaar leven.
pi_76062316
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Raar verzoek.
Waarom zou je er aan twijfelen? Omdat het niet binnen de kaders van jouw denken valt?
Geen seks voor het huwelijk is ook geen onderdeel van mijn overtuiging maar je zal ze de kost moeten geven die hiernaar leven.
Het is makkelijk om te leven naar dingen die je sowieso niet kunt bereiken.
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:50:41 #111
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_76062558
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Raar verzoek.
Nee, ik benieuwd ben wat jij onder "goed uitziend" verstaat.
pi_76062631
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef Brickboy het volgende:

[..]

Nee, ik benieuwd ben wat jij onder "goed uitziend" verstaat.
Post je foto maar dan beoordeel ik wel of je er goed uitziet of niet.
pi_76062664
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het is makkelijk om te leven naar dingen die je sowieso niet kunt bereiken.
..
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:58:52 #114
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_76062863
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Post je foto maar dan beoordeel ik wel of je er goed uitziet of niet.
Ik vroeg het eerst.

Edit: dat was een reactie op die van freecell...
pi_76062879
Als je 22 jaar bent, maagd, en heel erg je best doet om neergelegd te worden. Tja, dan ben je vaak sociaal of lichamelijk een drol. Of beiden. De hele avond naar je bier staren, dronken worden en dan meisjes betasten alsof Nederland het WK wint, tja, das geht nicht.

Als je uit principeoverwegingen je maagdelijkheid waarborgt, en het vlies pas doorprikt na het altaarmoment, dan moet je dat zelf weten.
pi_76062983
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Brickboy het volgende:

[..]

Ik vroeg het eerst.
En ik vraag het nu eerst aan jou.

Wel blijven opletten wie wat post he? .
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:05:46 #117
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_76063122
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef Stali het volgende:

[..]

En ik vraag het nu eerst aan jou.

Wel blijven opletten wie wat post he? .
Maar mijn verzoek staat eerder in dit topic. Dus zolang daar niet aan voldaan is, leg ik jou verzoek naast mij neer.
pi_76063394
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Brickboy het volgende:

[..]

Maar mijn verzoek staat eerder in dit topic. Dus zolang daar niet aan voldaan is, leg ik jou verzoek naast mij neer.
Held. .

No worries, ik ben helemaal niet in jouw foto geïnteresseerd want stel jij zou je foto hier plaatsen, dan zie ik wrs. zo'n gozertje die absoluut niet aantrekkelijk voor mij is maar voor een ander juist weer wel.
Het ging er om dat niet alle maagden contactgestoorde halve garen hoeven te zijn.
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:15:11 #119
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_76063501
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef Stali het volgende:

[..]

Held. .

No worries, ik ben helemaal niet in jouw foto geïnteresseerd want stel jij zou je foto hier plaatsen, dan zie ik wrs. zo'n gozertje die absoluut niet aantrekkelijk voor mij is maar voor een ander juist weer wel.
Het ging er om dat niet alle maagden contactgestoorde halve garen hoeven te zijn.
Maar ze zijn het vaak wel.
pi_76063672
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Brickboy het volgende:

[..]

Maar ze zijn het vaak wel.
Dat weet ik niet en dat weet jij ook niet. Je denkt het en daarom wil je dat graag wel zo bevestigd blijven zien.
Maar er is geen enkele reden om mensen uit ongeloof om foto's te gaan vragen omdat jij er met je petje niet bij kunt.
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:32:20 #121
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_76064161
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat weet ik niet en dat weet jij ook niet. Je denkt het en daarom wil je dat graag wel zo bevestigd blijven zien.
Maar er is geen enkele reden om mensen uit ongeloof om foto's te gaan vragen omdat jij er met je petje niet bij kunt.
Aannames zijn altijd op een kern van waarheid gebaseerd. Jij weet ook niet wat de winnende reeks getallen van de Oudejaarstrekking zal zijn, maar je weet wel dat de kans groot is dat je het niet wint. Dat is ook zo met mannen van 30 a 40 jaar die nog maagd zijn. Die sporen vaak niet helemaal.
pi_76064274
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef Brickboy het volgende:

[..]

Aannames zijn altijd op een kern van waarheid gebaseerd.
Tot zover. .
pi_76064892
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef Brickboy het volgende:
Aannames zijn altijd op een kern van waarheid gebaseerd. Jij weet ook niet wat de winnende reeks getallen van de Oudejaarstrekking zal zijn, maar je weet wel dat de kans groot is dat je het niet wint. Dat is ook zo met mannen van 30 a 40 jaar die nog maagd zijn. Die sporen vaak niet helemaal.
En met aannames kan je ook lelijk de boot ingaan; het engelse spreekwoord "assumption is the mother of all fuck-ups" komt niet zomaar uit de lucht vallen. Om even twee tegenvoorbeelden te geven; dat jij je lul in een breezahdoos hebt gehangen maakt jou niet per definitie normaal, en de gabberts van midden 90 zou ik toch niet fysiek aantrekkelijke en intellectueel/sociaal vaardige wonderkinderen (huge euphemism) willen noemen, ondanks dat ze dankzij de hausse van die scene toen waarschijnlijk voor het overgrote gedeelte wel nookie gehad hebben.
pi_76064963
22 is niet erg toch? Maar 30? Dat is een ander verhaal.

Maar je leven kan ook zo veranderen. Succes.
pi_76064968
Ach ja, sommige mensen willen graag baas boven baas zijn en zeggen dat iets zo is puur omdat zij dat vinden. Hun mening is een feit.
pi_76065023
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:57 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ach ja, sommige mensen willen graag baas boven baas zijn en zeggen dat iets zo is puur omdat zij dat vinden. Hun mening is een feit.
Als je op je 30e nog maagd ben doe je gewoon iets fout. Baas boven baas of niet.
pi_76065108
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:55 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

En met aannames kan je ook lelijk de boot ingaan; het engelse spreekwoord "assumption is the mother of all fuck-ups" komt niet zomaar uit de lucht vallen. Om even twee tegenvoorbeelden te geven; dat jij je lul in een breezahdoos hebt gehangen maakt jou niet per definitie normaal, en de gabberts van midden 90 zou ik toch niet fysiek aantrekkelijke en intellectueel/sociaal vaardige wonderkinderen (huge euphemism) willen noemen, ondanks dat ze dankzij de hausse van die scene toen waarschijnlijk voor het overgrote gedeelte wel nookie gehad hebben.
Iemand die zegt dat aannames altijd op een kern van waarheid gebaseerd zijn kan beter in BNW en TRU gaan leuten, denk ik.
pi_76065147
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Als je op je 30e nog maagd ben doe je gewoon iets fout. Baas boven baas of niet.
Dat bedoel ik dus.
pi_76065244
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:03 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.
pi_76065301
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Triest hoor.
pi_76065322
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:08 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Triest hoor.
Ja hoor

Ben jij TS?
pi_76065399
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:09 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja hoor

Ben jij TS?
Als je alleen maar met kan reageren vind ik dat triest.
pi_76065426
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Jazeker, als je alleen maar met kan reageren vind ik dat triest.
Dat mag je vinden, maar het is geen feit dat het triest is.

Je doet gewoon iets fout als je op je 30e nog maagd bent.
pi_76065451
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:12 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar dat is geen feit.
Dat zeg ik ook niet, dat maak jij ervan. En jij bepaalt dus blijkbaar voor een ander dat diegene iets fout doet. Nou, dat is fijn.
pi_76065507
Dubbel
pi_76065557
quote:

[..]

Als het een probleem voor je is, allicht dan. Maar iets fout doen wil niet gelijk zeggen dat je automagisch fout (lees: niet normaal, als in, verknipt) bent.
pi_76065661
Ik zeg ook niet dat het abnormaal of verknipt is. Hij doet gewoon iets fout, op elk potje past een deksel.
pi_76065826
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zeg ook niet dat het abnormaal of verknipt is. Hij doet gewoon iets fout, op elk potje past een deksel.
Het is het wel stokpaardje dat door onze popiejopie friendszone-roeperds heel graag van stal wordt gehaald.
pi_76066304
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, en daarom vind ik het stoerder als een jongen daar als tiener gewoon ook 'nee' tegen weet te zeggen
Vind ik ook hoor. Maar als ze dat niet doen, moeten ze het ook helemaal zelf weten.
pi_76066615
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor. Maar als ze dat niet doen, moeten ze het ook helemaal zelf weten.
1992

Ga toch slapen
pi_76067223
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:58 schreef synnath het volgende:

[..]

1992

Ga toch slapen
Moet jij niet in de speeltuin "ONZ/KLB" ronddarren
pi_76067408
Een kerel van 22 die nog maagd is, tenzij bewust voor gekozen, daar zou ik wel raar van opkijken ja. Daar moet haast wel iets niet helemaal aan kloppen.
pi_76067501
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
Wat is de algemene opvatting hier over jongens die op de 22e jaar nog steeds maagd zijn?
Die zijn zielig en worden nooit voor de volle honderd procent serieus genomen.
pi_76067749
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 02:40 schreef L0t.. het volgende:
Een kerel van 22 die nog maagd is, tenzij bewust voor gekozen, daar zou ik wel raar van opkijken ja. Daar moet haast wel iets niet helemaal aan kloppen.
Och, als we maar voldoende gaan uitvergroten kunnen we bij iedereen wel iets niet normaals vinden, maagd of niet
pi_76068294
Ik heb dit onderwerp altijd interessant gevonden. Misschien ook wel vanwege mijn eigen broer.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:

Wat is de algemene opvatting hier over jongens die op de 22e jaar nog steeds maagd zijn? Persoonlijk zou ik er geen probleem van maken..
Ik vind het enigszins bijzonder, gezien de heersende cultuur van jongeren in mijn sociale omgeving. Daarbij is de term 'bijzonder' statistisch bedoeld, en dus neutraal qua waardeoordeel.

Wat ik heb opgemerkt is dat dames en heren beiden meestal onderscheid maken. Dames zijn sneller geneigd mijn mening te delen als ze toegeven seksueel contact met de persoon niet geheel uit te sluiten. Dus stel het is stereotype "nerd" qua uiterlijk en verzorging, en/of van diepgang is hooguit sprake wanneer hij een komkommer in zijn reet kwijt kan, dan is het vaker een zielige kneusje waarbij maagdelijkheid onderdeel van de spot is. Maar dan is het dus wel voorwaarde dat ze weten wie het is. Over het algemeen hebben de meesten er niets op tegen, pas als het persoonlijker wordt dan komen er afwegingen bij te kijk.

Onder de heren is het in groepsgedrag sowieso onderdeel van spot (tja, mannenhumor en testosteron he ), of het nou achter de rug om is of niet, maar als het iemand is waarmee ze omgaan dan is er vaak ook sprake van sympathie en bereidheid tot helpen (lees: prostitutie (liefst zo onaantrekkelijk mogelijk) of aan leuke dames voorstellen / die richting op duwen), als de maagdelijkheid geen keuze is.

Maar goed, mijn sociale kringen vertegenwoordigen natuurlijk ook niet elke bevolkingslaag en persoonlijkheid.
pi_76068316
Verkeerde knop Ik zet alles koud en ga naar bed.

[ Bericht 87% gewijzigd door Gaurav op 26-12-2009 03:55:20 (Doh) ]
pi_76068463
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef Stali het volgende:

[..]

Leuk dat zij elkaar gevonden hebben.
Maar het is wrs. wel zo geweest dat ze dit niet aan iedereen vertelden? In de jaren dat ze elkaar nog niet kenden bedoel ik dan? Het lijkt me dat er best een taboe op ligt nl.
In mijn pubertijd had iedereen al dan niet zgn. alles al meegemaakt en ik niet. Heb me naderhand weleens afgevraagd hoeveel er nu waar was van de verhalen van vriendinnen uit die tijd.
Een reputatie opbouwen kost veel tijd en moeite
Een reputatie verliezen, gebeurt in een flits
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_76069212
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wanneer zijn ze getrouwd dan, op welke leeftijd?
Iets meer dan een jaartje later. 46 en 31 dus. En das alweer iets van 12 jaar geleden
En of ze het rondtoeterden? Ik denk het niet, waarom zou je het rondtoeteren, maar ze hebben het ook echt nooit verborgen, anders wist het kleine zusje het ook niet hè?
quote:

[..]

óf je hebt andere principes....

En nee, ik ga geen foto's posten van mijn familie hier Dat kan elke idioot nog begrijpen. Dan eindigen ze toch in een paint waar ze gore handelingen uitvoeren oid. Dit is wel fok en ik loop hier al een tijdje mee

We hadden het er gisteren nog even over hier en we kwamen tot de conclusie dat er een verschil is tussen 1. dertig plus zijn en geen seks óf de mogelijkheid tot seks hebben gehad of 30 plus zijn en
2. de mogelijkheden tot seks tot dan toe hebben afgewezen omdat je die keuze maakt. Waarom dan ook.

En ik vind écht dat 22 dan nog hartstikke jong is hoor
pi_76069216
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Een reputatie opbouwen kost veel tijd en moeite
Een reputatie verliezen, gebeurt in een flits
Mama, ben jij het?
pi_76071968
Op je 22ste maagd zijn hoeft niet triest te zijn...ik ken 2 mensen, 1 van 26 en 1 van 28 die nog maagd zijn. Niks mis mee toch? Behalve dat ze er zelf niet blij mee zijn en graag een vriendin/vriend willen. Ikzelf zou het er ook moeilijk mee gehad hebben als ik hun was....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')