ik hou er niet van om mn dagen slapend door te brengen, dat doen genoeg mensen die zeggen wakker te zijnquote:
Dat heb ik nou met m'n nachtenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik hou er niet van om mn dagen slapend door te brengen
quote:Op maandag 19 november 2007 05:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, da's onzin, het echte verhaal is nog veel leuker
Het verhaal achter "Respect to the men in the icecream van" gaat al een tijdje terug, het is een shout out naar de jongens van de K.L.F.
De K.L.F. reden zogenaamd in een icecream van (Zie lyrics "Justified And Ancient" - "and they drive an icecream van (roll it from the top)").
De K.L.F. hebben ook een document gepubliceerd waarin ze uitlegden hoe iedereen een nummer 1 hit kon maken (Ze gaven zelfs hitgarantie). Dat wilde niet zeggen dat je goede muziek zou maken, maar wel dat je een nummer-1-hit kon verkopen mits je geen waarde hechtte aan originaliteit en/of kwaliteit.
Kortom, Scooter geeft notabene aan in z'n eigen muziek dat ie het zelf ook bagger vindt maar er graag rijk van wordt, en het publiek koopt het nog steeds
Hoe eng ze ook zijn en hoe kut hun muziek ook is, hulde aan Scooter voor deze knipoog, het moet heerlijk zijn om je 'publiek' zo in de zeik te kunnen nemen en rijk te kunnen worden met bagger
Verdere verbanden tussen Scooter en de KLF :
- Scooters album : "The Stadium Techno Experience" Vs. The KLF's "Stadium House Trilogy"
- album cover : scooter ripoff versus KLF origineel
- Lead singer/schreeuwer H.P. Baxxter noemt zichzelf de 'Candyman'
- "Logical Song" heef de regel 'The K, the L, the F and the ology'
- "Nessaja" samplet 'All aboard all aboard woh hoh'
- Het nieuwe logo lijkt op de KLF Pyramid Blaster
- Album: 'Back to the heavyweight jam'
- Single: Fuck the millennium (KLF : 2k)
- FTM start met 3AM-like machine gun
- 'Let me be your valentine' samples "Mu Mu"
...etc.
Und remembaah, iets naice to be iempohtant but iets moah impohtant to be naice !
Ik vind het juist heerlijk om tot in de ochtend bezig te zijn met sites maken enzo. Mijn vriend zit dan meestal te schilderen of te tekenen. De ultieme ontspanning vind ik hetquote:Op woensdag 30 december 2009 12:56 schreef Bastard het volgende:
ik hou er niet van om mn dagen slapend door te brengen, dat doen genoeg mensen die zeggen wakker te zijn
Het leukste aan websites vind ik persoonlijk het toevoegen van content.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk om tot in de ochtend bezig te zijn met sites maken enzo. Mijn vriend zit dan meestal te schilderen of te tekenen. De ultieme ontspanning vind ik het.
Ik heb je toch verteld dat ik meeloop in het Google-implantaat experiment ?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:13 schreef Bastard het volgende:
Wat verbaast mij nou meer.. dat jij je posts uit je hoofd kent of dat je het zo snel naar voren kan toveren?
Google ook zo'n wtf medium.. hoe de neuk kan na een druk op de knop er 65000 antwoorden zijn gevonden in 0.0001 sec? Wat kost dat aan energie?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb je toch verteld dat ik meeloop in het Google-implantaat experiment ?
0.0003 kWhquote:Op woensdag 30 december 2009 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Google ook zo'n wtf medium.. hoe de neuk kan na een druk op de knop er 65000 antwoorden zijn gevonden in 0.0001 sec? Wat kost dat aan energie?
Nee, dat vind ik juist vreselijk. Ik vind juist het dynamische gedeelte (bijvoorbeeld PHP, AJAX) coden het allerleukst. Je schrijft een stukje code, je probeert het uit en wat je wilde dat werktquote:Op woensdag 30 december 2009 13:13 schreef Flammie het volgende:
Het leukste aan websites vind ik persoonlijk het toevoegen van content.
Het schrijven van artikelen en content en onderwerpen aandragen die de concurrentie ver achter je laatquote:Op woensdag 30 december 2009 13:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik juist vreselijk. Ik vind juist het dynamische gedeelte (bijvoorbeeld PHP, AJAX) coden het allerleukst. Je schrijft een stukje code, je probeert het uit en wat je wilde dat werkt, dat gevoel vind ik een soort drugs
.
Yeahquote:Op woensdag 30 december 2009 13:24 schreef _Led_ het volgende:
ik vind 't machtig mooi dat als je dan zo op je muisknop klikt en op enter drukt enzo enzo er dus zo'n pagina is met blote tetten dus !
Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens. Als je bijvoorbeeld AJAX goed implementeert, dan kun je je site een heel stuk gebruiksvriendelijker maken.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef Flammie het volgende:
Mensen komen inmiddels naar je site vanwege de content en niet vanwege je AJAX programmeerselIs er geen content of is de content ruk dan zal je site ook ruk zijn
Ik vind het mooi dat je via content je site popu kan maken
Het is inderdaad erg belangrijk dat de eerste indruk die je van een site hebt, meteen datgene is waar de site over gaat.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:29 schreef Bastard het volgende:
Wat ik vind van website is dat het kort en bondig moet zijn in tekstopmaak.
Geen ellelange teksten, de gemiddelde bezoeker zal of meteen geprikkeld moeten zijn, of wegklikken. Er moet dan ook tekst staan dat niet te lang is en meteen verteld waar het om gaat, anders verliest de lezer de aandacht en drukt op het kruisje.
En ook niet 1001 popups of dat je bezoeker 3000 uur moet w88 op debiele flash intro's en shitquote:Op woensdag 30 december 2009 13:29 schreef Bastard het volgende:
Wat ik vind van website is dat het kort en bondig moet zijn in tekstopmaak.
Geen ellelange teksten, de gemiddelde bezoeker zal of meteen geprikkeld moeten zijn, of wegklikken. Er moet dan ook tekst staan dat niet te lang is en meteen verteld waar het om gaat, anders verliest de lezer de aandacht en drukt op het kruisje.
Ook als er tetten in de popups en Flash staan?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef Flammie het volgende:
En ook niet 1001 popups of dat je bezoeker 3000 uur moet w88 op debiele flash intro's en shitDan is het voor mij ook meteen kruisje.
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ook als er tetten in de popups en Flash staan?
Yeahquote:Op woensdag 30 december 2009 13:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ook als er tetten in de popups en Flash staan?
http://images.google.nl/images?q=tettenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Bastard het volgende:
Ja dammit.. nou is die site van Led weer weg
Dat vond ik nou grappig.. geen BS.. klikken wat je goesting is.
Beginnen met de tetten, de rest is bijzaak.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
O.k., nou ik lees het al. De site waar ik nu mee bezig ben heeft een totaal verkeerde opzet; er zijn geen tetten, er is geen Flash, geen pop-ups, geen leuke muziek.
Ik heb dus nog een hoop werk te doen.
Want je bent bezig met een site die zo min mogelijk bezoek moet brengen?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
O.k., nou ik lees het al. De site waar ik nu mee bezig ben heeft een totaal verkeerde opzet; er zijn geen tetten, er is geen Flash, geen pop-ups, geen leuke muziek.
Ik heb dus nog een hoop werk te doen.
Die staan al op een schilderijquote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
Voortaan terwijl jij je site maakt vragen of je vriend je tetten schildert !
Ja er zou een folklore aanhangen (natuurlijk) maar kon er even niks van vinden.quote:
Zie nu pas de linkquote:Op woensdag 30 december 2009 18:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal, mijn site is klaar
.
"Schijten de boel onder" ... hmmm ... vind dat een stuk natuurlijker dan iemand die serieus z'n paard getraint heeft om keurig in een emmer te plassen. I mean seriously!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:41 schreef Bastard het volgende:
Kheb helemaal niks met paarden, loop er in een grootte boog omheen. Snap ze niet, ze stinken, schijten de boel onder enzo
Ze ruiken inderdaad heerlijk. Veel lekkerder dan menselijke lichaamsgeuren en/of zweet.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind ze wel heerlijk ruiken
Net als koeien. En ezeltjes. Ezeltjes zijn geweldig. Ik ben een echte ezeltjesfan. Van die harige. Comaknuffelen zou je ze.
Die babyfotos moeten echt leuk zijn geweestquote:Op donderdag 31 december 2009 19:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik knuffel ze gewoon allemaal. Ook jonge mensjes. Trouwens.... menschjes zijn niet allemaal roze en kaal. Ik had zelf ooit een bruin en harig babietje
Thnx!!!quote:
Nu nogquote:Op donderdag 31 december 2009 20:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die babyfotos moeten echt leuk zijn geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |