Zodra die je been probeert te verkrachten, denk je wel andersquote:Op maandag 28 december 2009 21:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
Het verbaasde me ontzettend dat jij er uberhaupt bij stilstaat of een bepaald dier 'op je valt' of niet. Ik sta daar nooit bij stil, want het komt niet eens in me op om zo ver te denken als het om dieren gaat.
Hmm nee, als er een hond tegen me aan gaat rijden heb ik nooit gedachten gehad of hij op me zal vallenquote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef R0N1N het volgende:
Zodra die je been probeert te verkrachten, denk je wel anders
quote:Op maandag 28 december 2009 22:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
Die hond interesseert het niet of het jouw been of mijn been is, hij wil alleen maar met z'n pik schuren.
<snip>
Ik zat me net inderdaad te bedenken dat DarkWolf er wellicht anders over denktquote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef R0N1N het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker ? heb je 't ze gevraagd ? Heb je daar een onderzoek van ?
![]()
= dus ook maar een aanname(een op zich zeer aannemelijke, dat dan weer wel
)
Met dom schelden pleeg je geen inbreuk op iemands privacy. Met die geboorte datum wel (?)quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
Oh ik dacht dat je de hond bedoelde in die tekst.. nou, kom je er goed vanafquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens, als dit mijn forum geweest zou zijn, dan had ik de persoon die 'vuile flikker' had gepost serieus een ban gegeven en dat van die geboortedatums bij de post hoogstens een waarschuwing.
Maar voor die geboortedatums kreeg ik zonder waarschuwing direct een levenslange ban en voor dom schelden krijg ik nog niet eens een note![]()
![]()
Ja, het was ook tegen de hond gericht, maar dat vind ik geen excuus. Ik heb zelf hamstersquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
Oh ik dacht dat je de hond bedoelde in die tekst.. nou, kom je er goed vanaf
quote:Ban voor JoepiePoepie wegens het uitschelden van de hond van de vage kennis van DarkWolf.
Met dank aan DarkWolf die wel zijn cool kan bewaren zodat het niet verder escaleert danquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als iemand mijn hamsters uitscheldt, dan kan die persoon van mijn part flink de tyfus![]()
krijgen.
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk in real life en eigenlijk scheld ik zeldenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:52 schreef Bastard het volgende:
Met dank aan DarkWolf die wel zijn cool kan bewaren zodat het niet verder escaleert dan
Nou het is in ieder geval niet constructief hequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk in real life en eigenlijk scheld ik zelden. Als iemand op internet mijn hamsters uitscheldt, dan denk ik ook van "nou, zal wel".
Maar domme scheldwoorden op zich vind ik nooit 'done', ook niet op internet.
Ik kwam vroeger trouwens vaak in homo-discotheken en als een meisje mij dan wilde versieren zei ik altijd "Doe maar niet, want ik ben zo'n vuile hetero".quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:04 schreef Bastard het volgende:
Nou het is in ieder geval niet constructief heMaar soms is het lekker om je bewoordingen extra kracht bij te zetten.. tsja je moet wat
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Bastard het volgende:
Wut? Noemen ze ons 'vuile hetero's ' ??
Tja, of hij echt op mij valt weet ik niet. Wel is hij heel erg aan mij gehecht.quote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zat me net inderdaad te bedenken dat DarkWolf er wellicht anders over denkt.
Dat lijkt me geweldig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tja, of hij echt op mij valt weet ik niet. Wel is hij heel erg aan mij gehecht.
De eigenaar zegt dan ook: hij is bij andere mensen nooit zo enthousiast als bij jou!
Waar ik ben is hij ook. Al zit ik op het toilet blijft hij braaf voor de deur liggen en waar ik ook slaap komt hij bij me liggen.
Hetzelfde met een vriendin die onlangs een nieuwe kitten heeft.
Meteen had deze haar plekje gevonden bij mij en was niet weg te slaan, tot grote ongenoegen van die vriendin daar deze natuurlijk initieel een bond wil opbouwen met haar nieuwe kitten.
Toch bleef ze terug kruipen bij mij.
Dit heb ik al mijn hele leven met dieren overal en nergens en dus niet eens alleen met paarden.
Dieren voelen zich op hun gemak bij mij en ik bij hun. Zelfs de meest onhandelbare.
Hey Saartje! Hoe is het met jou? Heb je een fijne kerst gehad?quote:
Dieren voelen dat goed aan inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
Dat lijkt me geweldig.
Zelf ben ik al snel bang voor -grote-honden en op de één of andere manier voelen ze dat.
Dus ben al vaak aangevlogen door zo'n hond. Doodeng.
Dan heb je een gave met dieren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:38 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hey Saartje! Hoe is het met jou? Heb je een fijne kerst gehad?
[..]
Dieren voelen dat goed aan inderdaad.
Zo ben ik op een paard gaan zitten die iedereen eraf smijt en zeker nu het winter is. Hij is wat drukker vanwege de kou en mensen gaan er dan al met angst op zitten.
Mij werd ook geadviseerd om hem eerst even los te gooien want niemand had die dag zelfs op hem willen rijden en had nog al zijn energie.
Dit heb ik niet gedaan en ben gewoon de les in gegaan met hem met een opperbeste stemming en vertelde hem dat ik er vet veel zin in had.
De hele les was hij super braaf en heerlijk gereden. Niets aan de hand!
Inderdaad. Meestal is het juist andersom!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Paarden ben ik ook niet bang voor, en heb ook nog geen enkele nare ervaring ermee. En dat terwijl die toch vele malen groter zijn dan honden. Raar he?
Nee ik doe 'm 15 seconden in de magnetron en dan stop ik m'n pik ertussen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knuffel jij met paardenbiefstuk?
Dan zou ik hem voortaan 3 minuten in de magnetron doenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee ik doe 'm 15 seconden in de magnetron en dan stop ik m'n pik ertussen.
Auw !quote:Op woensdag 30 december 2009 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou ik hem voortaan 3 minuten in de magnetron doen
Owkeeej...quote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee ik doe 'm 15 seconden in de magnetron en dan stop ik m'n pik ertussen.
Ik snap je verbazing, kipfilet is daar inderdaad veel geschikter voor maar soms wil je wel eens wat anders hequote:
neem een broodje gezondquote:Op woensdag 30 december 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
het is weer tijd voor de wekelijkse paranoia uitbarsting![]()
Ben er al mee bezig, goede voeding leidt tot zelfvertrouwenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga ik nu doen, goede voeding is ook heel belanrijk !
Geen idee, ik ben al een paar dagen vrij en ben met wat eigen projecten bezigquote:
Neehoor, is geen kloon van mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:53 schreef Bastard het volgende:
Dichtpiet... ook een kloon van je Led?
Die pagina heb ik al sinds 1999, dat zou wel een erg lange voorbereiding zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 12:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens, Dichtpiet is geen kloon, want ook Dichtpiet heeft een Dichtpiet heeft een eigen homepage.
...En dat lieve mensen, is het ultieme bewijs van geen kloon zijn he!
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:42 schreef _Led_ het volgende:
Die pagina heb ik al sinds 1999, dat zou wel een erg lange voorbereiding zijn
omg in de vorige eeuwquote:Op woensdag 30 december 2009 12:27 schreef Bastard het volgende:
Net uit bed ook.. laatste keer dat ik in de middag uit bed kwam was ergens half jaren 90
O.k. Bart, ik geloof je.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:53 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb de domeinnaam pas later aangevraagd inderdaad, daarvoor zat ik bij xs4all.
quote:Sint die dacht laatst erg lang na
Een gedichtje voor een cavia?
Ja een cavia, aha een cavia ja
Voor ik verder ga, het gaat dus om een cavia
Lees meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |