Klinkt positiefquote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Topspin het volgende:
Ik kom ook maar even binnenwandelen weer eventjes.
<snip>
Dankequote:Op donderdag 24 december 2009 18:34 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Klinkt positief![]()
Dat 2010 een voortzetting mag zijn.
Werken als je depressief bent is lastig, weet ik uit ervaring, maar werkeloos thuis zitten wegkwijnen is nog vele malen erger. Werk bied afwisseling, afleiding en sociale contacten (voor zover je in een groep/met mensen werkt.)
NIW: Een fijn kerstgevoel & dat die kalkoen mag smaken
... en dan ga ik nu ook maar eens van kerstavond genieten![]()
Namaste Topspinquote:Op donderdag 24 december 2009 21:39 schreef Topspin het volgende:
Danke Bastard
Jij ook fijne dagen !!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga nu op de bank liggen met mijn hond. Eerst even mijn ipod zoeken.
Prettige dagen nogmaals gewenst!
Dan doe ik met je meequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:54 schreef mediaconsument het volgende:
video
Het kerstgevoel is begonnen.
Ja, en een tof Sinterklaasfeest gewenst he!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja, en een tof Sinterklaasfeest gewenst he!
Ga je nou ook al met je hond naar bed?quote:Op maandag 28 december 2009 02:07 schreef Darkwolf het volgende:
Meneer herdershond wil dat ik naar bed ga.
"Brom brom brom knor kom nou eens mee naar boven jij."
Naast het bed neem ik aanquote:Op maandag 28 december 2009 06:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ga je nou ook al met je hond naar bed?
Het is mijn hond niet, ik slaap ergens anders.quote:Op maandag 28 december 2009 06:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ga je nou ook al met je hond naar bed?
Je hebt zelf niets met honden, maar je hebt wel een echte hond en een robothondquote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef Darkwolf het volgende:
Het is mijn hond niet, ik slaap ergens anders.
En zelf heb ik niets met honden plus het is een mannetje dus nee dank je!
Wat een vuile flikker zeg, die hond van jou! En jij maar hard to get spelen.quote:Hij heeft wel interesse in mij maar ja daar is het een mannetje voor, echter heeft hij dikke pech en duik dan snel mijn bedje in.
Gelukkig snapt hij het dan wel en gaat braafjes naast mij liggen op de grond zonder door te drammen.
Jesus jij kan echt niet lezen! Je quote notebene een gedeelte waarin ik uitleg dat het mijn hond niet is en ik ergens anders slaap! Zit je nu met mij te dollen... of?...quote:Op maandag 28 december 2009 13:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je hebt zelf niets met honden, maar je hebt wel een echte hond en een robothond
Wat een vuile flikker zeg, die hond van jou! En jij maar hard to get spelen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik je post inderdaad niet goed gelezen had.quote:Op maandag 28 december 2009 13:47 schreef Darkwolf het volgende:
Jesus jij kan echt niet lezen! Je quote notebene een gedeelte waarin ik uitleg dat het mijn hond niet is en ik ergens anders slaap! Zit je nu met mij te dollen... of?...
Wie weet...quote:Op maandag 28 december 2009 13:33 schreef Michielos het volgende:
die hond weet natuurlijk ook dat een beetje arrogantie als sensueel bevonden wordt. Hierdoor voelt hij zich enkel meer aangetrokken tot DW.
Dat van 'vuile flikker' neem ik trouwens terug, dat was een beetje te grof van me en dat spijt me oprechtquote:Op maandag 28 december 2009 13:47 schreef Darkwolf het volgende:
Jesus jij kan echt niet lezen! Je quote notebene een gedeelte waarin ik uitleg dat het mijn hond niet is en ik ergens anders slaap! Zit je nu met mij te dollen... of?...
Het verbaasde me ontzettend dat jij er uberhaupt bij stilstaat of een bepaald dier 'op je valt' of niet. Ik sta daar nooit bij stil, want het komt niet eens in me op om zo ver te denken als het om dieren gaat.quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef Darkwolf het volgende:
En zelf heb ik niets met honden plus het is een mannetje dus nee dank je!
Hij heeft wel interesse in mij maar ja daar is het een mannetje voor, echter heeft hij dikke pech en duik dan snel mijn bedje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |