Ik ben geen wijf, ik ben een damequote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Bastard het volgende:
Stel wijven zijn jullie, allemaal met dat gelul om niks
Nou nou nou, moet dat nou allemaal zo grof ?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Bastard het volgende:
Stel wijven zijn jullie, allemaal met dat gelul om niks
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ben geen wijf, ik ben een dame.
Aan z'n foto te zien welquote:
Ik drink nog beter.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet dat nou allemaal zo grof ?
Eet je wel goed ?
Dat is mn broerquote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aan z'n foto te zien wel.
Remlof heeft 'm wel gezien en toen kreeg ik ook meteen een unbanquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef Bastard het volgende:
That reminds me, waar blijft jouw foto, feestnummer?
Had ie een zwakke dag denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Remlof heeft 'm wel gezien en toen kreeg ik ook meteen een unban.
Neuh dat was nadat ie de klooncheck had gedaan en erachter kwam dat ze toch geen kloon van mij was - volgens de klooncheck tenminstequote:
Nee dat geloof ik inderdaad ook nog wel.. maar er is wel een combinatie tussen jullie 2 IRL vlgs mijquote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Neuh dat was nadat ie de klooncheck had gedaan en erachter kwam dat ze toch geen kloon van mij was - volgens de klooncheck tenminste
Hoe moet Bastard daar kijken dan? Ik heb de url hier niet genoemd en aangezien ik geen behoefte heb aan 100.000 fokmensen op mijn homepage, ga ik die url hier ook niet noemen in het openbaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef _Led_ het volgende:
Of je kijkt even op d'r wepsijt, als je er vanuit durft te gaan dat ze inderdaad is wie ze zegt dat ze is
Die eigenschap komt vanzelf wel een keertje boven danquote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe moet Bastard daar kijken dan? Ik heb de url hier niet genoemd en aangezien ik geen behoefte heb aan 100.000 fokmensen op mijn homepage, ga ik die url hier ook niet noemen in het openbaar.
Maar toch ben ik een erg lief mens.
Doe maar effe doen, heb je wel verdiendquote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Bastard het volgende:
Ja inderdaad begin me te vervelen nu... na de xml mapping van vanmorgen is er helemaal niks meer gebeurt vandaag.
Zal ik maar een pilsje uit de koeling halen? Inmiddels lekker muziekje luisteren.
eerst had je je email-adres publiek zichtbaar staan, en dat was een adres van je sitequote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe moet Bastard daar kijken dan? Ik heb de url hier niet genoemd en aangezien ik geen behoefte heb aan 100.000 fokmensen op mijn homepage, ga ik die url hier ook niet noemen in het openbaar.
Maar toch ben ik een erg lief mens.
Lekker rustig hier dus, volgende week nog 'werken'?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Doe maar effe doen, heb je wel verdiend
Ik ga er zo maar eens mee stoppen, 't is wel weer mooi geweest voor vandaag.
Is dat zo? Dat was niet de bedoeling. Maar als dat al zo is, was dat niet die van m'n homepage, maar de url van de demo van m'n zelfgemaakte cms. Want met dat e-mailadres heb ik me op fok geregistreerd.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef _Led_ het volgende:
eerst had je je email-adres publiek zichtbaar staan, en dat was een adres van je site
En vista mocht het intressant zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh en Bastard gebruikt IE7 zie ik in mijn statistieken. Modern hoor, meeste bedrijven zijn vastgeroest aan IE6
.
Bedankt voor de complimentenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
Nette en strakke site.Mooie schilderijen, ben fan van surrealisme (de beste is dus Dali
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |