Een zeldzaam goed.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk soms.. helemaal alleen, geen radio alleen mn eigen getik op het toesenbord, alleen rust!
Ja vast wel, maar ik maak ook mappings en beantwoord mails, vul problemcalls aan.. dus tiepen hoort er bijquote:Op donderdag 24 december 2009 12:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Niemand die ooit denkt "wat zit die gozer toch druk te tiepen de hele tijd ?" ?
Meh, ik ben programmeur, ik ben een veredelde tiepmiepquote:Op donderdag 24 december 2009 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar ik maak ook mappings en beantwoord mails, vul problemcalls aan.. dus tiepen hoort er bij
Maar dat van jouw moet wel degelijk in de smiezen lopen, tenzij je een eigen kamer hebt!
Ik ook, nou ja, meer scripter (frontend & backend webdeveloper) eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 12:38 schreef _Led_ het volgende:
Meh, ik ben programmeur, ik ben een veredelde tiepmiep
Ik heb standaard referrer logging uitstaan in mijn browser, dus ik heb nooit last van hotlink protectionquote:Op donderdag 24 december 2009 12:44 schreef Bastard het volgende:
Oh mooi linken vanaf dumpert mag zeker niet
Oeh, talk dirty to me baby !quote:Op donderdag 24 december 2009 12:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb standaard referrer logging uitstaan in mijn browser, dus ik heb nooit last van hotlink protection.
Verpersoonlijktquote:Op donderdag 24 december 2009 12:23 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het heerlijk soms.. helemaal alleen, geen radio [op 10] alleen mn eigen [hoor geen] getik op het toesenbord, alleen [! Geen rekening houden met andermans behoefte aan] rust!
Zelfs direct het plaatje kijken (op dumpert) mag nietquote:Op donderdag 24 december 2009 12:44 schreef Bastard het volgende:
Oh mooi linken vanaf dumpert mag zeker niet
Welles, dat heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:53 schreef R0N1N het volgende:
Zelfs direct het plaatje kijken (op dumpert) mag niet
Ook erg belangrijk !quote:Op donderdag 24 december 2009 12:55 schreef Darkwolf het volgende:
Zo! Even nieuwe schoenen gescoord voordat ik de AH in ben gedoken.
Leuke nieuwe schoentjes zijn het geworden.
En dan nu lekker aan de mini appelflappen en de Vifit drink!
Hoe dan ook gezonder dan Doner!
quote:
Nietes !quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /mediabase/foto/2a8521ae_belive_me.jpg on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache Server at www.dumpert.nl Port 80
Nou, ik heb 'm uitgeprobeerd in IE, Fx, en Opera.quote:
Welles.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ligt het dus toch niet aan mij!
Ja ja! Dat weet ik ook wel dat het zo moest. Wilde alleen maar even testen of JIJ het nog wel wist!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:58 schreef _Led_ het volgende:
Welles.
Je moet de klink kopieren en met de hand in een nieuw venster plakken.
Dus niet aanklikken ofzo.
Als je 'm met de hand intiept / plakt, heeft ie namelijk de referrer niet meer.
Ah, okee, nee dat kon ik me heus nog wel herinneren van de vorige keer dat je mij dat uitlegde hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 14:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja ja! Dat weet ik ook wel dat het zo moest. Wilde alleen maar even testen of JIJ het nog wel wist!
Gelukkig!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef _Led_ het volgende:
Ah, okee, nee dat kon ik me heus nog wel herinneren van de vorige keer dat je mij dat uitlegde hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |