http://images.google.nl/images?q=tettenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Bastard het volgende:
Ja dammit.. nou is die site van Led weer weg
Dat vond ik nou grappig.. geen BS.. klikken wat je goesting is.
Beginnen met de tetten, de rest is bijzaak.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
O.k., nou ik lees het al. De site waar ik nu mee bezig ben heeft een totaal verkeerde opzet; er zijn geen tetten, er is geen Flash, geen pop-ups, geen leuke muziek.
Ik heb dus nog een hoop werk te doen.
Want je bent bezig met een site die zo min mogelijk bezoek moet brengen?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
O.k., nou ik lees het al. De site waar ik nu mee bezig ben heeft een totaal verkeerde opzet; er zijn geen tetten, er is geen Flash, geen pop-ups, geen leuke muziek.
Ik heb dus nog een hoop werk te doen.
Die staan al op een schilderijquote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
Voortaan terwijl jij je site maakt vragen of je vriend je tetten schildert !
Ja er zou een folklore aanhangen (natuurlijk) maar kon er even niks van vinden.quote:
Zie nu pas de linkquote:Op woensdag 30 december 2009 18:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal, mijn site is klaar
.
"Schijten de boel onder" ... hmmm ... vind dat een stuk natuurlijker dan iemand die serieus z'n paard getraint heeft om keurig in een emmer te plassen. I mean seriously!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:41 schreef Bastard het volgende:
Kheb helemaal niks met paarden, loop er in een grootte boog omheen. Snap ze niet, ze stinken, schijten de boel onder enzo
Ze ruiken inderdaad heerlijk. Veel lekkerder dan menselijke lichaamsgeuren en/of zweet.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind ze wel heerlijk ruiken
Net als koeien. En ezeltjes. Ezeltjes zijn geweldig. Ik ben een echte ezeltjesfan. Van die harige. Comaknuffelen zou je ze.
Die babyfotos moeten echt leuk zijn geweestquote:Op donderdag 31 december 2009 19:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik knuffel ze gewoon allemaal. Ook jonge mensjes. Trouwens.... menschjes zijn niet allemaal roze en kaal. Ik had zelf ooit een bruin en harig babietje
Thnx!!!quote:
Nu nogquote:Op donderdag 31 december 2009 20:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die babyfotos moeten echt leuk zijn geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |