hij is al lekker wegquote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef Witchfynder het volgende:
Zitten jullie weer met de BC Rich opgescheept. Krijg je ervan, als je niet lief doet tegen bassisten.
En dan plaats je in de OP van het gitaristentopic maar een enorme mandoline?quote:
Tof dat zie je niet vaakquote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef Frankii het volgende:
Een paar opnames van ons aller eerste concertje met Rammstein covers.
Doe de tekst in het Nederlands en verkoop het aan Blof.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik heb een nummer met akkoorden gecomponeerd![]()
Nu nog een ingewikkelde tekst erbij verzinnen
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe de tekst in het Nederlands en verkoop het aan Blof.
Hoe laat ben je morgen trouwens thuis?quote:
Kan het geluid ook niet echt mooi vinden...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:20 schreef GoodGawd het volgende:
Boss virus, wtf. Het klink ook nergens naar eigenlijk XD
Hoezo dat nu weer nietquote:Op woensdag 23 december 2009 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je morgen trouwens thuis?
Je PM doet het niet meer.
heeft die ene gitarist nou een MC-6 purple dutch dot?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
Whehehe de band van de eigenaar van onze oefenruimte heeft een kerstliedje gemaakt.
Waar ze in 'optreden' is onze oefenruimte.
Crisis? What crisis?quote:
Geen idee. Dat is hun nieuwe gitarist. Ik heb die kerel nog niet eens ontmoet.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heeft die ene gitarist nou een MC-6 purple dutch dot?
lijkt er iig erg sterk opquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is hun nieuwe gitarist. Ik heb die kerel nog niet eens ontmoet.
Ik mis een galmpje op de drumsquote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
Whehehe de band van de eigenaar van onze oefenruimte heeft een kerstliedje gemaakt.
Waar ze in 'optreden' is onze oefenruimte.
Ze hebben in één week dit nummer geschreven en opgenomen. In 3 dagen gemixt (er zit een studio in het pand). Best vlot gedaan. Ach, het is maar een geintjequote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik mis een galmpje op de drums
Het zit strak in elkaar voor een geintje!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze hebben in één week dit nummer geschreven en opgenomen. In 3 dagen gemixt (er zit een studio in het pand). Best vlot gedaan. Ach, het is maar een geintje.
Maar idd, zo'n band is het wel. De drummer heeft ook weleens zwartwitgestreepte spandex aan
.
quote:
quote:De inbox "the_dean" is niet beschikbaar
Ah, dan kom ik rond een uur of 5 wel even bij je langs.quote:Vanaf kwart voor vijf zo ongeveer
Ze kunnen het wel, jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het zit strak in elkaar voor een geintje!
Moet het inmiddels weer doen...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah, dan kom ik rond een uur of 5 wel even bij je langs.
Welke tab?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:37 schreef genakt het volgende:
ik zat wat te kijken heeft hij het over sweepen ofzo ?!![]()
das nog verdomd moeilijk
en natuurlijk ook weer een tab die niet klopt
Goed bezig.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...2,5 uur door mijn wekker heen geslapen. Ben nu pas op mijn werk.
metallica onequote:
Dat klinkt heel bekend! Word je wakker... denk, hey! nog voor de wekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...2,5 uur door mijn wekker heen geslapen. Ben nu pas op mijn werk.
Ik heb het ook wel eens andersom, dan word je wakker en denk je dat de wekker zo wel zal gaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat klinkt heel bekend! Word je wakker... denk, hey! nog voor de wekker
Draai je je om, is het al 10 uur
Vandaag ook weer
Daar heb ik geen last van. Het gebeurt wel regelmatig dat ik op snooze druk en daar vervolgens 3x doorheen slaap.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef The_Dean het volgende:
Dat heb ik de laatste tijd niet gehad, maar vroeger wel. Altijd voor de wekker wakker
Of je denkt dat je op snooze drukt, maar je mep perongeluk op Alarm off...
wakeup emmerwaterquote:Op donderdag 24 december 2009 11:33 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, wakeup light
zee van licht, moeilijk doorheen te slapen, moet ie alleen nie vastlopen of veregeten 'm te zetten.
je hebt van die trilplaaten die je in je kussen kan doenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef brother52 het volgende:
Ik heb het idee dat ik ook dwars door zo'n wakeup light een slaap.
Eigenlijk moet ik een wekker hebben die zo veel lawaai maakt, dat de buren van 2 huizen verderop komen klagen.
Hmm, lijkt me ook geen goede oplossing, ik word meestal wakker naast het kussen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef genakt het volgende:
[..]
je hebt van die trilplaaten die je in je kussen kan doen
heb er vroeger 1 gehad daar word je echt wel wakker van
Mja, ik dan niet. Punt is, we zijn supergestresst hier want ik moet nog dingen afkrijgen voor volgende week en ik ben echt op. Heb ook het gevoel dat ik maar 3 uur geslapen heb terwijl dat toch iets van 10 uur isquote:Op donderdag 24 december 2009 10:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goed bezig.
Daar heb ik ook wel eens last van maar ik heb dan het voordeel dat ik dan thuis kan werken.
Ik hoor van iedereen dat 'ie een weekje werkt en dat je er dan al aan gewend bent en gewoon er doorheen slaapt. Mijn vader heeft er een, maar al schiet je een kanon af naast hem, hij slaap daar gewoon doorheen, dus tja, dan werkt zo'n wakeuplight ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 11:33 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, wakeup light
zee van licht, moeilijk doorheen te slapen, moet ie alleen nie vastlopen of veregeten 'm te zetten.
Stress is nergens voor nodig. En ook vaak overdreven.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mja, ik dan niet. Punt is, we zijn supergestresst hier want ik moet nog dingen afkrijgen voor volgende week en ik ben echt op. Heb ook het gevoel dat ik maar 3 uur geslapen heb terwijl dat toch iets van 10 uur is.
Aaarrgghh.
Slimquote:Op donderdag 24 december 2009 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja, punt is... 7-1 moet ik wat kunnen laten zien bij de klant. Er hangt iets van 20.000,- vanaf. Ik hoop het idd medio volgende week af te hebben. Ik wil gewoon graag nog een aantal dagen over hebben om het nog eens door te lopen enzo...
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Philips, afdeling Frieslandquote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Iedereen moet een wake-up light kopen! Die dingen zijn echt zo fantastisch!
Maar nog liever, koop een Senseo! Word je ook echt goed wakker van! Overheerlijk kopje koffie binnen een halve minuut! Wat wil een mens nog meer
Die 20.000 komt jouw kant dan op? Dan is het idd wel zaak om het op tijd af te hebben.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja, punt is... 7-1 moet ik wat kunnen laten zien bij de klant. Er hangt iets van 20.000,- vanaf. Ik hoop het idd medio volgende week af te hebben. Ik wil gewoon graag nog een aantal dagen over hebben om het nog eens door te lopen enzo...
Kun je die 2 niet combineren? Een wakeup Senseo?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Iedereen moet een wake-up light kopen! Die dingen zijn echt zo fantastisch!
Maar nog liever, koop een Senseo! Word je ook echt goed wakker van! Overheerlijk kopje koffie binnen een halve minuut! Wat wil een mens nog meer
*Zet wat Bricquebec opquote:Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Stress is nergens voor nodig. En ook vaak overdreven.
Neem eerst rustig een bak koffie. Komen die dingen niet af, jammer dan. Volgende week is er weer een week.
Hou me ff aan het werk danquote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Philips, afdeling Friesland
Hmmm... moet je eens een Espresso machine van ons kopen...quote:Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je die 2 niet combineren? Een wakeup Senseo?
Van het lawaai van een Senseo word je op zich ook wel wakker, dan meteen een lekker bakje koffie er achter aan......oh wacht, Senseo
Ik drink geen koffie, koffiequote:Op donderdag 24 december 2009 12:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hou me ff aan het werk dan
Kopuh kopuh!
Je kan er ook thee en warme chocolademelk mee zettenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, koffie
Nee, het project op zich is niet zo huge, maar wat het is; wij willen deze afdeling graag uitbreiden en deze klant kan tot meer klanten leiden en tot meer investering in ons door het MT. Vandaar dat we er zo op gebrand zijn dit tot een succes te makenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die 20.000 komt jouw kant dan op? Dan is het idd wel zaak om het op tijd af te hebben.
Als die 20.000 niet jouw kant op komt, dan zou ik me er niet al te druk over maken. Dat soort bedragen is meestal wisselgeld.
Voor zo'n bedrag kun je misschien iemand net 5 weken inhuren om maar een dwarsstraat te noemen.
Fryske bluesrockquote:Op donderdag 24 december 2009 12:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Brikbek? Wa's da'? Vloeibare baksteen?.
Ja, helaas wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fryske bluesrock
Hebben zo'n nummer over: Ik doe het morgen wel.
En Herman als stânFries zijnde kent dat vast wel
Dan maar over verkeersdrempels. Ik kom de komende dagen al veel te veel in aanraking met eten.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
Zullen we het maar weer over eten en verkeersdrempels gaan hebben hier? Dat gepraat over werk is zo deprimerend.
Ik drink ook geen thee en chocolademelk vind ik alleen koud lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan er ook thee en warme chocolademelk mee zetten
Dan laat je de chocolademelk toch even een kwartiertje staan?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik drink ook geen thee en chocolademelk vind ik alleen koud lekker
Nieuw! De Senseo Freeze©!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik drink ook geen thee en chocolademelk vind ik alleen koud lekker
Ik te weinigquote:Op donderdag 24 december 2009 12:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan maar over verkeersdrempels. Ik kom de komende dagen al veel te veel in aanraking met eten.
Dat noemen ze een koelkastquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nieuw! De Senseo Freeze©!.
ach, bij mij werkt het wel okequote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat 'ie een weekje werkt en dat je er dan al aan gewend bent en gewoon er doorheen slaapt. Mijn vader heeft er een, maar al schiet je een kanon af naast hem, hij slaap daar gewoon doorheen, dus tja, dan werkt zo'n wakeuplight ook niet
*mee eens isquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, koffie
Dat traject heb ik gelukkig al gehad. Was zwaar genoeg.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik te weinig. Maar ja, ben bezig een Adonis rockster te worden en daar moet je maar wat voor over hebben he
.
.
Ik schijn in Brazilië al hysterische vrouwelijke fans te hebben die met mij willen trouwen en op onze website naar mijn foto's zwijmelenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat traject heb ik gelukkig al gehad. Was zwaar genoeg.
Nu het rockster gedeelte nog.
Ga Flogging Molly luisteren! Dat en Scribbly heeft mij erg gemotiveerd weer verder te werkenquote:
Ja, vreselijk is dat! Ik doe het vrijwel nooit meerquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik schijn in Brazilië al hysterische vrouwelijke fans te hebben die met mij willen trouwen en op onze website naar mijn foto's zwijmelen.
Maar volgens mij zijn die gewoon niet goed wijs.
Dan duurt het nog langer, dat moet ik eerst downloaden.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga Flogging Molly luisteren! Dat en Scribbly heeft mij erg gemotiveerd weer verder te werken.
Ik doe het ook zo weinig mogelijk, maar ik draag de laatste tijd vrij vaak overhemden en die moet je wel strijken.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, vreselijk is dat! Ik doe het vrijwel nooit meerAlleen als het echt niet meer kan...
Ja, toch maar aan mijn Portugees werken. Hoewel ik voor die meiden met "Oy linda!" al ver komquote:
Ola chicka. Je m'apelle Ebut. Mi es roadie por Conorach. Si, roadie, si.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, toch maar aan mijn Portugees werken. Hoewel ik voor die meiden met "Oy linda!" al ver kom.
Ja, kut is dat, gelukkig hoef ik die voor mijn werk niet aan, dus hoef dat niet heel vaak te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doe het ook zo weinig mogelijk, maar ik draag de laatste tijd vrij vaak overhemden en die moet je wel strijken.
Ik eigenlijk ook niet, maar ik ben toch een verlengstuk van mijn werkgever bij de klant, dus moet het er wel een beetje netjes uit zien.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, kut is dat, gelukkig hoef ik die voor mijn werk niet aan, dus hoef dat niet heel vaak te doen
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ola chicka. Je m'apelle Ebut. Mi es roadie por Conorach. Si, roadie, si.
Bring it on
Uhuhuhuh huhu huhuhuhuh uhuhuhuhuhuh uhuhuh uhuhuhuhuhquote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ik ben toch een verlengstuk van mijn werkgever bij de klant, dus moet het er wel een beetje netjes uit zien.
Is dat morse?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Uhuhuhuh huhu huhuhuhuh uhuhuhuhuhuh uhuhuh uhuhuhuhuh.
Tja, ik zou ineens een beetje overdressed zijn bij basisscholen als ik te netjes kom...quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ik ben toch een verlengstuk van mijn werkgever bij de klant, dus moet het er wel een beetje netjes uit zien.
In dat geval zou ik als piraat gaanquote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, ik zou ineens een beetje overdressed zijn bij basisscholen als ik te netjes kom...
Of als clown.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In dat geval zou ik als piraat gaan.
* brother52 heel erg diep in het geheugen graaftquote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
-. . . + -.. .- - + .. ... + .... . - + -. .. . -.
[ afbeelding ]
Met dit weer?quote:
Of als pinguin en dan Unixbasedservers beherenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef The_Dean het volgende:
IJscoman.
Als achtjarige naar IT gekeken?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik haat clowns!Echt, dat zit zoo diep he!
Geeft wel een andere betekenis aan "IT-afdeling"quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als achtjarige naar IT gekeken?
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geeft wel een andere betekenis aan "IT-afdeling".
Eén voordeel: je zult niet veel binnenlopers meer hebben op de Service Deskquote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
En er dan allemaal zo bij gaan lopen.
[ afbeelding ]
De eerste dag misschien nog maar daarna zal het inderdaad snel minder worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eén voordeel: je zult niet veel binnenlopers meer hebben op de Service Desk.
En dat niet alleenquote:
Nja, Tim Curry natuurlijkquote:
Ik doelde meer hier op:quote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, Tim Curry als muzikant natuurlijk
Ohja, ook nog.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doelde meer hier op:
[ afbeelding ]
Goeie zaakquote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Mods snappen echt niet meer hoe ze dit topic moeten behandelen. Dus ja, ze blijven maar weg
.
Heel soms doen ze weer een poging en komen even langswaaien maar daarna zie je ze weer een hele tijd niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Mods snappen echt niet meer hoe ze dit topic moeten behandelen. Dus ja, ze blijven maar weg
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
Toen ik nog mod was, was ik dat van Muziek en C&H en van één topicreeks in GC, omdat ik de enige mod was die krankzinnig genoeg is om die bende te snappen.
Oudjaarsdag ben ik weer in Damwâld, dus je hebt een paar dagen. Maar dat hangt er ook weer een beetje van af hoe laat je dan thuis bent want die dag vertrek ik rond een uur of 5 richting Groningen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef The_Dean het volgende:
Over langswaaien gesproken... Brother, verwacht je een uurs service, of heb ik er even tijd voor?
Oudjaarsdag werk ik van 8-12, dus dat moet lukken. En anders kan ik hem altijd nog even een dag eerder bij je ouders dumpenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oudjaarsdag ben ik weer in Damwâld, dus je hebt een paar dagen. Maar dat hangt er ook weer een beetje van af hoe laat je dan thuis bent want die dag vertrek ik rond een uur of 5 richting Groningen.
Komt perfect uit dan, kom ik hem oudjaarsdag weer bij je ophalenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oudjaarsdag werk ik van 8-12, dus dat moet lukken. En anders kan ik hem altijd nog even een dag eerder bij je ouders dumpen
Ik ga mijn tele en een MT2 langsbrengen. Krijg ik straks eindelijk eens fatsoenlijk geluid uit die tele.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ga je ook alweer langsbrengen, Herman?
Pfoe, dat is nogal een flinke opgave voor een Telequote:Op donderdag 24 december 2009 14:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga mijn tele en een MT2 langsbrengen. Krijg ik straks eindelijk eens fatsoenlijk geluid uit die tele.
Hmmm, dan zit er ook een FR op en daar ben ik niet zo blij mee.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pfoe, dat is nogal een flinke opgave voor een Tele.
Maar leave it to Dean. Straks krijg je hem zo terug:
[ afbeelding ].
In dat geval wil ik er wel eentjequote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef Witchfynder het volgende:
Nah, het plaatje is gewoon foutief in spiegelbeeld.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pfoe, dat is nogal een flinke opgave voor een Tele.
Maar leave it to Dean. Straks krijg je hem zo terug:
[ afbeelding ].
Nog 2 uur wachten en dan werkenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, nog 2 uur werken en dan keeeeerst.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Wat doe je voor werk?
Hmm, mijn systeem is al kerst aan het vieren geloof ik, het kapt er ff mee. Maar aangezien ik net probeerde te sms'en op mijn MP3-speler ben ik ook al bijna zover, geloof ik...
Welk poppodium is dat en wanneer boeken jullie ons?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef Kvack het volgende:
[..]
![]()
Ik sta vanavond bier te schenken aan dronken metalheads in het lokale poppodium,
Irritante afwijking van mij, krijg er niet eens voor betaald![]()
Ik krijg er wel gratis bier voor overigens, maar dat pas achteraf.
Ik heb die film werkelijk nog nooit gezien...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als achtjarige naar IT gekeken?
Slapen op station ftw.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:09 schreef genakt het volgende:
weet iemand of hier of de nachtbussen vanaf rijden ?!
omgeving rotterdam
ik reken er al op dat ik de eerste metro om hafl 8 moet gaan pakkenquote:
quote:
en mooiquote:Op donderdag 24 december 2009 17:41 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag op zo'n ding gespeeld. Dat ding is best heel fijn en erg goed betaalbaar.
sukkelquote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef genakt het volgende:
wil er nog niet dood me gevonden worden
dit is pas een gitaarquote:
Oeh, 325 bij thomannquote:Op donderdag 24 december 2009 17:53 schreef Meursault het volgende:
[..]
Squier Vintage modified *klik*
Hij kwam uit Indonesië en kostte volgens mij 360 ofzo.
Doe mij er ook eenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:41 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag op zo'n ding gespeeld. Dat ding is best heel fijn en erg goed betaalbaar.
fail!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Kijk je op, hangt dit ineens aan je muur
[ afbeelding ]
Doelde op de Fender hèquote:
quote:
Die punt precies op dat stuk waar je wil aanslaan, dat moet wel kut zijn lijkt mequote:Op donderdag 24 december 2009 19:24 schreef genakt het volgende:
[..]
dit is pas een gitaar
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die zit voor Dave Mustaine precies goedquote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die punt precies op dat stuk waar je wil aanslaan, dat moet wel kut zijn lijkt me
Als je gewoon aanslaat ipv staat te hakken heb je daar geen last van hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die punt precies op dat stuk waar je wil aanslaan, dat moet wel kut zijn lijkt me
Ik kan alleen hakkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je gewoon aanslaat ipv staat te hakken heb je daar geen last van hoor.
die blijft masterlijk he. Maar miscchien klinkt het wel heel off-axis-ambient ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 22:51 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
dit ook trouwens
[ afbeelding ]
Ziet er wel vet uitquote:Op donderdag 24 december 2009 17:41 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Vet!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister naar Serious Request geweest, Armin van Buuren was wel even lachen zeg.
Ik heb het op TV gevolgd, maar hij draaide best wel kut vond ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister naar Serious Request geweest, Armin van Buuren was wel even lachen zeg.
Het ziet er natuurlijk wel "stylish verantwoord" uit, maar klinkt het ook?quote:
Moet zo ook naar mijn ouders toe om te gaan eten, ook geen zin in, maar jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
SOS SOS ... - ... --- ... -
Ik moet zo naar een "Gezellig" familie dineer![]()
![]()
![]()
Maar goed een paar uur mezelf inhouden 1 oor in 1 oor uit en we zijn weer weg
Ja, ik ga morgen. Het is niet andersquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
SOS SOS ... - ... --- ... -
Ik moet zo naar een "Gezellig" familie dineer![]()
![]()
![]()
Maar goed een paar uur mezelf inhouden 1 oor in 1 oor uit en we zijn weer weg
De vorige versie klinkt iig geweldig!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het ziet er natuurlijk wel "stylish verantwoord" uit, maar klinkt het ook?
Idd. Fijne dagen. En lekker gespeeld!quote:
Je stropdas zit scheef manquote:
Dat is niet eens een heel slecht idee...quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:07 schreef Cynic het volgende:
Fijne feestdagen iedereen!
Mijn goede gitaarvoornemens voor 2010:
Zo'n ouderwetse metronoom kopen en dan heel erg back-to-basic dagelijks daarmee oefenen.
Paar dagen geleden gekochtquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:07 schreef Cynic het volgende:
Zo'n ouderwetse metronoom kopen en dan heel erg back-to-basic dagelijks daarmee oefenen.
Komt door mijn strap, die trekt mijn kleding altijd scheefquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je stropdas zit scheef man
Fijne kerst kerel
Ja, heb ik zo'n beetje bij allesquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een tekst schrijft en het wel bijna briljant lijkt en als je het later terug leest/speelt het belachelijk klinktDat heb ik de laatste tijd echt vaak...
Die ouderwetse schijnen niet zo heel nauwkeurig te zijn. Laatst heb ik een elektrische gekocht, en die zijn dan weer wel topquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:07 schreef Cynic het volgende:
Neuh, al mijn teksten zijn gewoon geweldigquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een tekst schrijft en het wel bijna briljant lijkt en als je het later terug leest/speelt het belachelijk klinktDat heb ik de laatste tijd echt vaak...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neuh, al mijn teksten zijn gewoon geweldig.
.
Alleen maar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Je kan welquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan wel'en, maar hij heeft wel gelijk.
Bij teksten, bij ideeën, bij diepe gesprekken en ook eigenlijk alle grotere keuzes in mijn leven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Ik heb het tekstschrijven al opgegeven, dat laat ik wel aan anderen over.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Je hebt ook van die ijzere dingen wat is feite gewoon 2 pluggen in 1 plug zijn, heb je geen kabels, nog makkelijkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef GoodGawd het volgende:
Heeft iemand nog aanraders wat kwalitatief goeie kabeltjes zijn voor tussen de pedalen?
Ye know, maar dat vind ik niks, veel te kort op elkaar de pedalen dan. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan als ik per ongeluk 2 pedalen in trap ^_^quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt ook van die ijzere dingen wat is feite gewoon 2 pluggen in 1 plug zijn, heb je geen kabels, nog makkelijker
Zit ruimte genoeg tussen hoor.quote:
Wel goeie kabels erinquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef The_Dean het volgende:
Zegt de man met een fluffy witte effectkoffervoering.
Neutrikquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel goeie kabels erin
[ afbeelding ]
en mooi weggewerkt[ [url=
afbeelding]http://i34.tinypic.com/n69usl.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
En vergeet de bijpassende strap niet he
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neutrik
Wel erg funky allemaal dude
Zou het zo precies nu niet weten maar iets die richting op jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef GoodGawd het volgende:
Ik spot:
http://www.thomann.de/nl/cordial_cfi_015_rr.htm
right?
Ja dat is ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef GoodGawd het volgende:
Dure shit:
http://www.thomann.de/nl/(...)atchklinkenkabel.htm
Maargoed wat wil je 24 karaats goud
Tzou bijna een sieraden bak worden
Haha ja... beetje halve maatregelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vond het zo mooi jaar terug ofzo een keer met optreden zo'n gozer van andere band backstage helemaal te vertellen dat ie een kabel van 90e had gekocht en dat ie zo goed was en dat je ook echt duidelijk geluids kwaliteit verschil hoorde enz.
Nouja moet je zelf weten.
Daarna ging die z'n effecten laten zien
Zaten die met elkaar verbonden met de dunste kabeltjes met meer kleuren door elkaar dan dat je in een zakje skittles vind![]()
Lekker useless
ja met gouden coating is onzin als de inputs ook niet van goud zijn... (al heb ik deze ook, maar is meer omdat ze geen andere hadden in de winkel + levenslange garantie!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef GoodGawd het volgende:
Dure shit:
http://www.thomann.de/nl/(...)atchklinkenkabel.htm
Maargoed wat wil je 24 karaats goud
Tzou bijna een sieraden bak worden
Die heb ik ook een tijdje gebruikt, je moet dan wel zorgen dat je pedalen goed vast zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt ook van die ijzere dingen wat is feite gewoon 2 pluggen in 1 plug zijn, heb je geen kabels, nog makkelijker
Ik had gisteren de CD "A Brutal Christmas - Christmas Gone Metal" opstaan, hilarisch!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Gelukkig, tóffe kerstmuziek.
[ afbeelding ].
Brian Setzer is tof!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Gelukkig, tóffe kerstmuziek.
[ afbeelding ].
mooie gitaar zegquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel goeie kabels erin
[ afbeelding ]
en mooi weggewerkt
[ afbeelding ]
En vergeet de bijpassende strap niet he
[ afbeelding ]
Als je nou gewoon zorgt dat je zo'n computer krijgt die ik ook heb, dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen om te maken...quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef genakt het volgende:
heb modern warfare 2 gekregen voor kerst daar gaat het gitaar spelen
Nee, dat mag nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mag ik het daar niet mee eens zijn?
Die moet ik ook hebben...is mij verteldquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef genakt het volgende:
heb modern warfare 2 gekregen voor kerst daar gaat het gitaar spelen
Smaken verschillen! Ik ken 'm niet trouwens, zal er eens wat van opzoekenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Hoezo, wat is er mis mee? Goede gitarist en hij maakt toffe muziek!
Dan kun je beter 1 halen (op de pc dan)...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die moet ik ook hebben...is mij verteld. Heb MW1 niet eens gespeeld
.
Ik vind aan die muziek dus echt helemaal geen bal aan en daarbij, zijn gitaren zijn strontlelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Hoezo, wat is er mis mee? Goede gitarist en hij maakt toffe muziek!
Alleen als ik een backingtrack zoek op youtube, dan zoek ik backing track in A.quote:A C D etc. are the notes.
1 4 1 etc. suggested fingering
A Pentatonic minor Scale Pattern 1 (A C D E G)
A C D E G A C D E G A C
1 4 1 3 1 3 1 3 1 4 1 4
-------------------------------5--8---------------
-------------------------5--8---------------------
-------------------5--7---------------------------
-------------5--7---------------------------------
-------5--7---------------------------------------
-5--8---------------------------------------------
(also starts at 17th fret)
Hangt er ook vanaf wat je wil gaan spelen. Als je meteen de rock en metal in wil duiken, dan zou ik die beide mooi laten hangenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef Mandarijntjee het volgende:
Ik ben van plan om een gitaar te gaan kopen. En als beginnende in het gitaar wereldje heb jullie advies daarbij even nodig.
Nou ben ik aan het twijfelen tussen deze Fender en deze Squire.
Wat is nou het verschil tussen deze 2 gitaren? Ze zien er op een paar details exact hetzelfde uit. Waar zit het hem dan precies in dat de echte Fender 170 euro duurder is?
Ik ben wel bereid om de 500 euro voor de Fender te betalen, maar heeft het echt toegevoegde waarde voor mij?
Volgens mij kun jij het gitaarspelen beter opgeven, gezien je al zo virtuoos bent met klokken en klepels.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:21 schreef Quantie het volgende:
Squier is een B-merk, ten eerste.
Het is volgens mij van dezelfde makers van Fender, maar voor de mensen die een Fender niet kunnen betalen, kunnen dan een Squier kopen. Hetzelfde geldt voor Gibson en Epiphone. Ohja, en Vintage tegenwoordig ook.
Allemaal zijn het B-merken met best wel goede kwaliteit van de grotere merken.
Fender is qua hout en klank toch wel mooier, maar je moet het testen in de winkel en in ieder geval niet online kopen. Ga eens naar een musicstore bij jou in de buurt en vraag naar een Squier en een Fender, sluit ze aan op een versterker (als je een marshall vind, plug 'm dan daar in) en testen maar.
Een pentatonische toonladder is een pentatonische toonladder. In welke toonsoort je het doet hangt er vanaf in welke toonsoort je speelt. In welke toonsoort je speelt, hangt van je akkoordenschema afquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Quantie het volgende:
Wat is een lekkere pentatonische toonladder (pentatonic scale), in welke noot om lekker in blues te improviseren?
Niet raar bedoeld, maar je moet niet dingen gaan roepen van dingen waar je niet echt verstand van hebtquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:49 schreef Quantie het volgende:
Sorry hoor, ik wilde ook maar iets bijdragen
Je hoeft niet gelijk zo heftig te reageren dat ik met gitaarspelen moet stoppen, ik speel pas 5 maandjes
agreed, daarom houd ik mij lekker stil over het algemeenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet raar bedoeld, maar je moet niet dingen gaan roepen van dingen waar je niet echt verstand van hebt
Die tip om zelf te spelen natuurlijk wel... maar de rest is veel te zwart wit gesteldquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:10 schreef Quantie het volgende:
Maar het klopte toch wel een beetje?
een beetje idd...quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:10 schreef Quantie het volgende:
Maar het klopte toch wel een beetje?
Ja koop een Two Rock.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lees je in en test ze! (En niet per se op een Marshall, elke goede versterker is prima en heeft een eigen karakter).
ik vond die fender standard heel slecht spelen, maar hier staat wel bij dat het een 'nieuwe' is, dus misschien isie beter... heb wel hele goede verhalen gehoord over de squier classic vibe, de deluxe ken ik niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef Mandarijntjee het volgende:
Ik ben van plan om een gitaar te gaan kopen. En als beginnende in het gitaar wereldje heb jullie advies daarbij even nodig.
Nou ben ik aan het twijfelen tussen deze Fender en deze Squire.
Wat is nou het verschil tussen deze 2 gitaren? Ze zien er op een paar details exact hetzelfde uit. Waar zit het hem dan precies in dat de echte Fender 170 euro duurder is?
Ik ben wel bereid om de 500 euro voor de Fender te betalen, maar heeft het echt toegevoegde waarde voor mij?
mega brakquote:Op zondag 27 december 2009 09:04 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Haai![]()
Hoe is het op deze 3-de kerstdag ?
Ik zie een hele hoop draadjes, ik vind het maar engquote:Op zondag 27 december 2009 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Zou niet direct gaan boren
Maar potmeters eruit en 1 switch en volumeknop is zomaar klaar
Stuur maar opquote:Op zondag 27 december 2009 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie een hele hoop draadjes, ik vind het maar eng![]()
knip de blauwe door?quote:Op zondag 27 december 2009 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie een hele hoop draadjes, ik vind het maar eng![]()
Daat zit ik ook nog aan te denken ooit, maar ik vind het er weer minder mooi uitzien .:')quote:Op zondag 27 december 2009 12:14 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga mijn LP ook ver-Hetfielden. Extra switch waar nu een potmeter zit, en de bovenste loskoppelen
[ afbeelding ]
Komt nog wel. Misschien kom ik binnenkort wel weer eens die kant opquote:Op zondag 27 december 2009 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het is dat je zo ver weg woont anders was ik een dagje langs gekomen om te knutselen
Nja, vind het wel stoer opzich... en dan mep ik onder het spelen niet altijd meer die switch opquote:Op zondag 27 december 2009 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daat zit ik ook nog aan te denken ooit, maar ik vind het er weer minder mooi uitzien .:')
Blijft wel een vette gitaar
Ja als ik nog niet zelf aan het knutselen ben geslagen ondertussenquote:Op zondag 27 december 2009 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt nog wel. Misschien kom ik binnenkort wel weer eens die kant op
Is goed man, zal eens kijkenquote:Op zondag 27 december 2009 12:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als ik nog niet zelf aan het knutselen ben geslagen ondertussen
Zo moeilijk kan het idd niet zijn, die nieuwe elementen zaten er ook wel snel in. Wil alleen ff goed weten wat waaraan moet
Maar als je eens deze kant op komt moet je het maar laten weten of als ik toevallig daar in de buurt ben geef ik een gil
Oh wacht ff daarmee ik wou nog kijken voor nieuwe tuners, ik ga ff de site checkenquote:Op zondag 27 december 2009 12:21 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens: Iemand nog wat nodig van GFS? Ik ga aan het eind van de middag weer een kleine bestelling de deur uit doen, dus als er nog wat bij moet...
Het is ook nog niet het eind van de middagquote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh wacht ff daarmee ik wou nog kijken voor nieuwe tuners, ik ga ff de site checken
ik kijk ook even of er iets leuks tussen staatquote:Op zondag 27 december 2009 12:21 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens: Iemand nog wat nodig van GFS? Ik ga aan het eind van de middag weer een kleine bestelling de deur uit doen, dus als er nog wat bij moet...
Had vette tuners besteld, maar het gat was te groot![]()
Even wat conversion bushings bestellen
Ontstemmen valt wel mee, die dingen vind ik vooral relax met snaren vervangen, maar ze zijn niet helemaal super die er nu opzitten, zit al te kijken voor topkam op die site maar ik kan het niet vindenquote:Op zondag 27 december 2009 12:31 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
goede topkam scheelt ook al veel (neem aan dat je gitaar snel ontstemt?)
Wat staat er tegenover? Een gratis gitaar?quote:Op zondag 27 december 2009 12:31 schreef Oulibouli het volgende:
Hallo allemaal,
Met toestemming van Belsen wil ik jullie graag uitnodigen voor mijn onderzoek. Ik ben masterstudent Communicatiewetenschap aan de UVA en ben bezig met mijn scriptieonderzoek. Hiervoor ben ik op zoek naar muziekliefhebbers (fans, mensen met passie) en muziekprofessionals. Het doel van het onderzoek is het in kaart brengen van visies, emoties en gedachten aangaande de toekomst van de muziekindustrie op het internet. Ik ben op zoek naar respondenten die mee willen doen aan online focusgroepen die in januari plaatsvinden. Meedoen kan dus gewoon vanaf huis/school/werk en is anoniem. De focusgroepen zullen ongeveer 40 minuten in beslag nemen. Heb je interesse om mee te doen? Wil je graag je mening uiten, of wil je met andere mensen over dit onderwerp discussieren? Geef je dan nu op door een pm te sturen. Je kunt ook mailen (voor meer info) naar daniel.jansen@student.uva.nl.
Bij voorbaat dank,
Oulibouli
Oeh, ik zie dat ze allerlei nieuwe pedalen hebben!quote:Op zondag 27 december 2009 12:21 schreef The_Dean het volgende:
Vet met van die lock schroevenquote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga denk ik dit setje op m'n SG zetten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |