Ja, heb ik zo'n beetje bij allesquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een tekst schrijft en het wel bijna briljant lijkt en als je het later terug leest/speelt het belachelijk klinktDat heb ik de laatste tijd echt vaak...
Die ouderwetse schijnen niet zo heel nauwkeurig te zijn. Laatst heb ik een elektrische gekocht, en die zijn dan weer wel topquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:07 schreef Cynic het volgende:
Fijne feestdagen iedereen!
Mijn goede gitaarvoornemens voor 2010:
Zo'n ouderwetse metronoom kopen en dan heel erg back-to-basic dagelijks daarmee oefenen.
Neuh, al mijn teksten zijn gewoon geweldigquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een tekst schrijft en het wel bijna briljant lijkt en als je het later terug leest/speelt het belachelijk klinktDat heb ik de laatste tijd echt vaak...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neuh, al mijn teksten zijn gewoon geweldig.
.
Alleen maar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Je kan welquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan wel'en, maar hij heeft wel gelijk.
Bij teksten, bij ideeën, bij diepe gesprekken en ook eigenlijk alle grotere keuzes in mijn leven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Ik heb het tekstschrijven al opgegeven, dat laat ik wel aan anderen over.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Je hebt ook van die ijzere dingen wat is feite gewoon 2 pluggen in 1 plug zijn, heb je geen kabels, nog makkelijkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef GoodGawd het volgende:
Heeft iemand nog aanraders wat kwalitatief goeie kabeltjes zijn voor tussen de pedalen?
Ye know, maar dat vind ik niks, veel te kort op elkaar de pedalen dan. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan als ik per ongeluk 2 pedalen in trap ^_^quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt ook van die ijzere dingen wat is feite gewoon 2 pluggen in 1 plug zijn, heb je geen kabels, nog makkelijker
Zit ruimte genoeg tussen hoor.quote:
Wel goeie kabels erinquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef The_Dean het volgende:
Zegt de man met een fluffy witte effectkoffervoering.
Neutrikquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel goeie kabels erin
[ afbeelding ]
en mooi weggewerkt[ [url=
afbeelding]http://i34.tinypic.com/n69usl.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
En vergeet de bijpassende strap niet he
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neutrik
Wel erg funky allemaal dude
Zou het zo precies nu niet weten maar iets die richting op jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef GoodGawd het volgende:
Ik spot:
http://www.thomann.de/nl/cordial_cfi_015_rr.htm
right?
Ja dat is ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef GoodGawd het volgende:
Dure shit:
http://www.thomann.de/nl/(...)atchklinkenkabel.htm
Maargoed wat wil je 24 karaats goud
Tzou bijna een sieraden bak worden
Haha ja... beetje halve maatregelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vond het zo mooi jaar terug ofzo een keer met optreden zo'n gozer van andere band backstage helemaal te vertellen dat ie een kabel van 90e had gekocht en dat ie zo goed was en dat je ook echt duidelijk geluids kwaliteit verschil hoorde enz.
Nouja moet je zelf weten.
Daarna ging die z'n effecten laten zien
Zaten die met elkaar verbonden met de dunste kabeltjes met meer kleuren door elkaar dan dat je in een zakje skittles vind![]()
Lekker useless
ja met gouden coating is onzin als de inputs ook niet van goud zijn... (al heb ik deze ook, maar is meer omdat ze geen andere hadden in de winkel + levenslange garantie!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef GoodGawd het volgende:
Dure shit:
http://www.thomann.de/nl/(...)atchklinkenkabel.htm
Maargoed wat wil je 24 karaats goud
Tzou bijna een sieraden bak worden
Die heb ik ook een tijdje gebruikt, je moet dan wel zorgen dat je pedalen goed vast zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt ook van die ijzere dingen wat is feite gewoon 2 pluggen in 1 plug zijn, heb je geen kabels, nog makkelijker
Ik had gisteren de CD "A Brutal Christmas - Christmas Gone Metal" opstaan, hilarisch!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Gelukkig, tóffe kerstmuziek.
[ afbeelding ].
Brian Setzer is tof!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Gelukkig, tóffe kerstmuziek.
[ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |