hij is al lekker wegquote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef Witchfynder het volgende:
Zitten jullie weer met de BC Rich opgescheept. Krijg je ervan, als je niet lief doet tegen bassisten.
En dan plaats je in de OP van het gitaristentopic maar een enorme mandoline?quote:
Tof dat zie je niet vaakquote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef Frankii het volgende:
Een paar opnames van ons aller eerste concertje met Rammstein covers.
Doe de tekst in het Nederlands en verkoop het aan Blof.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik heb een nummer met akkoorden gecomponeerd![]()
Nu nog een ingewikkelde tekst erbij verzinnen
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe de tekst in het Nederlands en verkoop het aan Blof.
Hoe laat ben je morgen trouwens thuis?quote:
Kan het geluid ook niet echt mooi vinden...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:20 schreef GoodGawd het volgende:
Boss virus, wtf. Het klink ook nergens naar eigenlijk XD
Hoezo dat nu weer nietquote:Op woensdag 23 december 2009 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je morgen trouwens thuis?
Je PM doet het niet meer.
heeft die ene gitarist nou een MC-6 purple dutch dot?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
Whehehe de band van de eigenaar van onze oefenruimte heeft een kerstliedje gemaakt.
Waar ze in 'optreden' is onze oefenruimte.
Crisis? What crisis?quote:
Geen idee. Dat is hun nieuwe gitarist. Ik heb die kerel nog niet eens ontmoet.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heeft die ene gitarist nou een MC-6 purple dutch dot?
lijkt er iig erg sterk opquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is hun nieuwe gitarist. Ik heb die kerel nog niet eens ontmoet.
Ik mis een galmpje op de drumsquote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
Whehehe de band van de eigenaar van onze oefenruimte heeft een kerstliedje gemaakt.
Waar ze in 'optreden' is onze oefenruimte.
Ze hebben in één week dit nummer geschreven en opgenomen. In 3 dagen gemixt (er zit een studio in het pand). Best vlot gedaan. Ach, het is maar een geintjequote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik mis een galmpje op de drums
Het zit strak in elkaar voor een geintje!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze hebben in één week dit nummer geschreven en opgenomen. In 3 dagen gemixt (er zit een studio in het pand). Best vlot gedaan. Ach, het is maar een geintje.
Maar idd, zo'n band is het wel. De drummer heeft ook weleens zwartwitgestreepte spandex aan
.
quote:
quote:De inbox "the_dean" is niet beschikbaar
Ah, dan kom ik rond een uur of 5 wel even bij je langs.quote:Vanaf kwart voor vijf zo ongeveer
Ze kunnen het wel, jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het zit strak in elkaar voor een geintje!
Moet het inmiddels weer doen...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah, dan kom ik rond een uur of 5 wel even bij je langs.
Welke tab?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:37 schreef genakt het volgende:
ik zat wat te kijken heeft hij het over sweepen ofzo ?!![]()
das nog verdomd moeilijk
en natuurlijk ook weer een tab die niet klopt
Goed bezig.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...2,5 uur door mijn wekker heen geslapen. Ben nu pas op mijn werk.
metallica onequote:
Dat klinkt heel bekend! Word je wakker... denk, hey! nog voor de wekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...2,5 uur door mijn wekker heen geslapen. Ben nu pas op mijn werk.
Ik heb het ook wel eens andersom, dan word je wakker en denk je dat de wekker zo wel zal gaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat klinkt heel bekend! Word je wakker... denk, hey! nog voor de wekker
Draai je je om, is het al 10 uur
Vandaag ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |