Ik zie een hele hoop draadjes, ik vind het maar engquote:Op zondag 27 december 2009 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Zou niet direct gaan boren
Maar potmeters eruit en 1 switch en volumeknop is zomaar klaar
Stuur maar opquote:Op zondag 27 december 2009 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie een hele hoop draadjes, ik vind het maar eng![]()
knip de blauwe door?quote:Op zondag 27 december 2009 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie een hele hoop draadjes, ik vind het maar eng![]()
Daat zit ik ook nog aan te denken ooit, maar ik vind het er weer minder mooi uitzien .:')quote:Op zondag 27 december 2009 12:14 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga mijn LP ook ver-Hetfielden. Extra switch waar nu een potmeter zit, en de bovenste loskoppelen
[ afbeelding ]
Komt nog wel. Misschien kom ik binnenkort wel weer eens die kant opquote:Op zondag 27 december 2009 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het is dat je zo ver weg woont anders was ik een dagje langs gekomen om te knutselen
Nja, vind het wel stoer opzich... en dan mep ik onder het spelen niet altijd meer die switch opquote:Op zondag 27 december 2009 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daat zit ik ook nog aan te denken ooit, maar ik vind het er weer minder mooi uitzien .:')
Blijft wel een vette gitaar
Ja als ik nog niet zelf aan het knutselen ben geslagen ondertussenquote:Op zondag 27 december 2009 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt nog wel. Misschien kom ik binnenkort wel weer eens die kant op
Is goed man, zal eens kijkenquote:Op zondag 27 december 2009 12:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als ik nog niet zelf aan het knutselen ben geslagen ondertussen
Zo moeilijk kan het idd niet zijn, die nieuwe elementen zaten er ook wel snel in. Wil alleen ff goed weten wat waaraan moet
Maar als je eens deze kant op komt moet je het maar laten weten of als ik toevallig daar in de buurt ben geef ik een gil
Oh wacht ff daarmee ik wou nog kijken voor nieuwe tuners, ik ga ff de site checkenquote:Op zondag 27 december 2009 12:21 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens: Iemand nog wat nodig van GFS? Ik ga aan het eind van de middag weer een kleine bestelling de deur uit doen, dus als er nog wat bij moet...
Het is ook nog niet het eind van de middagquote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh wacht ff daarmee ik wou nog kijken voor nieuwe tuners, ik ga ff de site checken
ik kijk ook even of er iets leuks tussen staatquote:Op zondag 27 december 2009 12:21 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens: Iemand nog wat nodig van GFS? Ik ga aan het eind van de middag weer een kleine bestelling de deur uit doen, dus als er nog wat bij moet...
Had vette tuners besteld, maar het gat was te groot![]()
Even wat conversion bushings bestellen
Ontstemmen valt wel mee, die dingen vind ik vooral relax met snaren vervangen, maar ze zijn niet helemaal super die er nu opzitten, zit al te kijken voor topkam op die site maar ik kan het niet vindenquote:Op zondag 27 december 2009 12:31 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
goede topkam scheelt ook al veel (neem aan dat je gitaar snel ontstemt?)
Wat staat er tegenover? Een gratis gitaar?quote:Op zondag 27 december 2009 12:31 schreef Oulibouli het volgende:
Hallo allemaal,
Met toestemming van Belsen wil ik jullie graag uitnodigen voor mijn onderzoek. Ik ben masterstudent Communicatiewetenschap aan de UVA en ben bezig met mijn scriptieonderzoek. Hiervoor ben ik op zoek naar muziekliefhebbers (fans, mensen met passie) en muziekprofessionals. Het doel van het onderzoek is het in kaart brengen van visies, emoties en gedachten aangaande de toekomst van de muziekindustrie op het internet. Ik ben op zoek naar respondenten die mee willen doen aan online focusgroepen die in januari plaatsvinden. Meedoen kan dus gewoon vanaf huis/school/werk en is anoniem. De focusgroepen zullen ongeveer 40 minuten in beslag nemen. Heb je interesse om mee te doen? Wil je graag je mening uiten, of wil je met andere mensen over dit onderwerp discussieren? Geef je dan nu op door een pm te sturen. Je kunt ook mailen (voor meer info) naar daniel.jansen@student.uva.nl.
Bij voorbaat dank,
Oulibouli
Oeh, ik zie dat ze allerlei nieuwe pedalen hebben!quote:Op zondag 27 december 2009 12:21 schreef The_Dean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |