Keihard de lekkerstequote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zie dat er mensen hier ether luisteren
nee, we gaan over op z'n spraakgebrek.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef franklop het volgende:
de roel van velzen grapjes kunnen ook voor danny gebruikt worden?
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Miam het volgende:
Gerard blijft ondanks alles lekker droog. dat is tof hoor.
Niet door de kinderen an sich, er riep er één: "Papa, kom je weer naar huis?"quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom zijn kinderen waren aanwezig. Ekdom in tranen
Lief tochquote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet door de kinderen an sich, er riep er één: "Papa, kom je weer naar huis?"
Ja, ik bedoel qua humor e.d. snap je wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef Meddo het volgende:
[..]
hij zij net zelf dat ie moest janken
nog meer mensen die via stream luisteren dusquote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Hier ging ie ook pas een stuk later
Tranentrekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet door de kinderen an sich, er riep er één: "Papa, kom je weer naar huis?"
O, dat dacht ik namelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Maar ik deel de mening.
of kennissen van gielquote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef Briggy het volgende:
Een beller die Miss Montreal wil horen... vast haar moeder
Ze heeft de hele familie al laten bellenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef Briggy het volgende:
Een beller die Miss Montreal wil horen... vast haar moeder
Niet zo lelijk doen, misschien is die mevrouw gewoon doofquote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geld betalen om MM te horen... Tsja. Dan heb je echt een slag van de molen gehad.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze heeft de hele familie al laten bellen
Ik zeg JA!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef evert het volgende:
roel je vriendin! moeten wij nog de actie koppel roel-jewel aan miss montreal voortzetten?
Neuh. Ik heb haar net weer fijntjes laten weten hoe fijn ik haar vind.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef evert het volgende:
roel je vriendin! moeten wij nog de actie koppel roel-jewel aan miss montreal voortzetten?
of verstandelijk gehandycaptquote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen, misschien is die mevrouw gewoon doof
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen, misschien is die mevrouw gewoon doof
Ik denk dat Roel um al volquote:
ik heb alleen een 100 euro van mezelf en een 25 euro van jou voorbij zien komen...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op hoeveel staat de score , ik had 25 euro gezegd
1 eurocentquote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maaarrrr wat heeft Florent betaald?
oh god... dat was vorig jaar het muziekje tijdens het nieuws als er geen healines waren en toen iedereen op dat nummer losquote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef gateway het volgende:
opwjah, ik ook een plaatje aangevraagd: Soko - I'll Kill Her
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Florent? Da's die kuikenmoordenaar toch?
Juist jaquote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ekdom in de oude 3FM studio
Fok die alles wilde redden:
[ afbeelding ]
quote:Urgent: vanavond, middernacht, Pé & Rinus op de Grote Markt!
Via sms'jes, verzoekplaten en in het algemeen zijn er veel verzoekjes binnengekomen voor Pé Daalemmer & Rooie Rinus: kunnen die niet komen zingen in of nabij het Glazen Huis?
We passen op deze korte termijn niet meer in het officiële programma van Serious Request, maar hebben besloten om ons vanavond, woensdag 23 december, om ongeveer twaalf uur op de Grote Markt te melden (we moeten eerst nog even naar de FC ja), daar ergens een plekje te zoeken en een IJskoud Straatoptreden te geven!
Komt allen, zegt het voort, en vooral: gooi al je kleingeld in onze gitaarkoffer - allemaal tegen de maloarioa!
Tot vanavond,
Peter de Haan en Frank den Hollander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |