ik heb alleen een 100 euro van mezelf en een 25 euro van jou voorbij zien komen...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op hoeveel staat de score , ik had 25 euro gezegd
1 eurocentquote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maaarrrr wat heeft Florent betaald?
oh god... dat was vorig jaar het muziekje tijdens het nieuws als er geen healines waren en toen iedereen op dat nummer losquote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef gateway het volgende:
opwjah, ik ook een plaatje aangevraagd: Soko - I'll Kill Her
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Florent? Da's die kuikenmoordenaar toch?
Juist jaquote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ekdom in de oude 3FM studio
Fok die alles wilde redden:
[ afbeelding ]
quote:Urgent: vanavond, middernacht, Pé & Rinus op de Grote Markt!
Via sms'jes, verzoekplaten en in het algemeen zijn er veel verzoekjes binnengekomen voor Pé Daalemmer & Rooie Rinus: kunnen die niet komen zingen in of nabij het Glazen Huis?
We passen op deze korte termijn niet meer in het officiële programma van Serious Request, maar hebben besloten om ons vanavond, woensdag 23 december, om ongeveer twaalf uur op de Grote Markt te melden (we moeten eerst nog even naar de FC ja), daar ergens een plekje te zoeken en een IJskoud Straatoptreden te geven!
Komt allen, zegt het voort, en vooral: gooi al je kleingeld in onze gitaarkoffer - allemaal tegen de maloarioa!
Tot vanavond,
Peter de Haan en Frank den Hollander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |