quote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Kom mij maar halen.
Dan is in een mum van tijd, alles zo geregeld.
Meubels bestellen ben ik heeeeel goed in. Kaartjes ook.
En vooral in knopen doorhakken enzo.
Ja, maar jij bent wel extreem vroeg klaar heb ik het ideequote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Zou inderdaad maar eens aanmaken met de kaartjes ja.Hop hop, schiet op..
Hier is alles baby-klaar.
Zelfs de klossen en po al in huis
Vind ik niet hoor. Met 32 weken.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:33 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent wel extreem vroeg klaar heb ik het idee
Je hebt toch wel door dat je echt zwanger bent he?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, met iets meer dan 30 weken moeten we nog aan alles beginnen
Ik ben er ook nog lang niet.....quote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent echt al verder dan je denkt hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar de gynaecologe heeft gezegd dat ik moet uitgaan van mijn uiterste datum en dat is 8 maart (inleiden). Ik heb nog maaaaassaaaa's tijdquote:Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat je echt zwanger bent he?En je misschien nog maar 6 weekjes te gaan hebt?
Zie, dat heb ik ook! Het is pas in 2010 dat ik moet bevallen, hoor dames... 2010? Dat is pas volgend jaarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog lang niet.....
en kaartjes? uhhhh
Namen? uhhhh
Klossen en po? uhhhh dat is voor als je moet bevallen, ooit, volgend jaar....
Al maken we deze week een enorme slag met het kamertje en ben ik momenteel weer een radiatorombouw aan het maken....
Hahaha, nou, het komt vast allemaal wel goed hoor! Het enige wat je écht nodig hebt is een grote berg met liefdequote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar de gynaecologe heeft gezegd dat ik moet uitgaan van mijn uiterste datum en dat is 8 maart (inleiden). Ik heb nog maaaaassaaaa's tijd![]()
(maar idd, ik zou ook binnen een goeie 6 weken kunnen bevallen. Living on the edge, noemen ze dat zeker?
En een truitje, want het zou best koud kunnen zijn als we uit het ziekenhuis komenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Hahaha, nou, het komt vast allemaal wel goed hoor! Het enige wat je écht nodig hebt is een grote berg met liefde
Dan ben ik klaarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Hahaha, nou, het komt vast allemaal wel goed hoor! Het enige wat je écht nodig hebt is een grote berg met liefde
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Dan ben ik klaar![]()
Nee hoor, ik begin het wel benauwd te krijgen dat er nog niets af is, maar zoals ik al zei, deze week zijn we goed bezig en komen we al meer in de buurt.....Heb deze week dan ook een paar hormonster buien gehad die er voor hebben gezorgd dat lief de hele week aan het klussen was met de opa's....![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef DJRandall het volgende:
En anders kunnen we altijd nog zo aan een naam komen:
Internetpoll
Tuurlijk lukt het wel om het af te krijgen. En weet je, als het kamertje niet helemaal af is, dan zal jullie kind er jullie niet minder graag om zien, hoor. En ik denk echt niet dat hij/zij het zal beseffen dat dat likje verf nog niet op de muur zitquote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef becky27 het volgende:
jeetje, jullie maken me zenuwachtig hoor, ik ga met 35 weken nog verhuizen naar ons nieuwe huis......hopelijk lukt het om alles af te hebben.
Gelukkig hebben wij alles al af op de babyfoon en andere kleine dingetjes na dan.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar de gynaecologe heeft gezegd dat ik moet uitgaan van mijn uiterste datum en dat is 8 maart (inleiden). Ik heb nog maaaaassaaaa's tijd![]()
(maar idd, ik zou ook binnen een goeie 6 weken kunnen bevallen. Living on the edge, noemen ze dat zeker?
Moet dat aangepast worden?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef DeMajoor het volgende:
Lijnloos, van harte!
En ik sta 3e. Nog wel met de oude naam, maar ik ben het echt. Overigens denkt mijn lief nog steeds dat het 2009 wordt ipv 2010 en mij zou het ook niet verbazen.
Gefeliciteerd! En wat een leuke naam!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Nee precies als alles maar ok is ben ik blij. Ze gaf net nog een update dat haar bloeddruk nu te laag is en gaat vanavond aan de pillenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef becky27 het volgende:
Jeetje Co_OL (das moeilijk typen), het blijft eng al die complicaties en zo. Het kaartje een paar dagen (dan wel rustig een week, heb je ook nog even rust) later is toch geen probleem? Tenminste lijkt mij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels gaat het wel weer beter...
al vind ik het wel jammer dat niemand me gemist had tnt.
Co_OL, heel veel sterkte voor je vriendin! Hopelijk kunnen ze haar helpen in het zkh!
CJ, had jij niet vandaagook een groeiecho?*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef DaviniaHR het volgende:
lijnloos, gefeliciteerd met minke!
even een kopietje uit mn weblog, ongecensureerd, onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels gaat het wel weer beter...
![]()
De kans is bij ons zelfs reëel dat we express wat wachten met het verzenden van het kaartje. Zal afhangen van de bevalling, maar als die te zwaar was en ik het niet zie zitten om veel bezoek te krijgen in het ziekenhuis "zal de drukker gewoon wat trager werken"quote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef becky27 het volgende:
Jeetje Co_OL (das moeilijk typen), het blijft eng al die complicaties en zo. Het kaartje een paar dagen (dan wel rustig een week, heb je ook nog even rust) later is toch geen probleem? Tenminste lijkt mij niet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef DaviniaHR het volgende:
even een kopietje uit mn weblog, ongecensureerd, onder een spoilermeisje toch, het valt ook allemaal niet mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels gaat het wel weer beter...
Nog eventjes volhouden, je bent er bijna![]()
je hebt de pech gehad te moeten concurreren met én een verse baby én de SecretSanta
Och meiske toch, wat schrikken dit! Fijn dat je morgen al terecht kunt, het heeft ook vaak niets te betekenen en je had al een kloppend hartje idd... Heel veel sterkte meid, hou moed! Zal voor je duimenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef Orea het volgende:
de verlos gaat morgen een extra echo voor me fixen, want heb sinds vanaaf helderrood bloedverlies.. geen heftige krampen, maar wel gerommel.. ze schat het goed in daardoor ook omdat ik maandag al een kloppend hartje heb gezien, het kan héél goed een vaatje zijn... en als het niet meer of erger werd mocht ik me al geen zorgen meer maken... maar mijn kliniek is dicht nu, dus ik hoop echt dat het lukt en dat alles morgen goed is... doodeng dit, ineens word ik even teruggefloten....
sorry ik heb echt totaal niet bijgelezen![]()
Je hoeft je niet groot te houden joh, dit is gewoon enorm schrikken en heel erg angstig allemaal. Ik hoop met heel m'n hart dat het een adertje ofzo is en er helemaal niets aan de hand is verder...quote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Orea het volgende:
Pff zit ik me al die tijd 'groot' te houden, maar door jullie lieve berichtjes schiet ik vol...
Dat ís ook eng.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef Orea het volgende:
de verlos gaat morgen een extra echo voor me fixen, want heb sinds vanaaf helderrood bloedverlies.. geen heftige krampen, maar wel gerommel.. ze schat het goed in daardoor ook omdat ik maandag al een kloppend hartje heb gezien, het kan héél goed een vaatje zijn... en als het niet meer of erger werd mocht ik me al geen zorgen meer maken... maar mijn kliniek is dicht nu, dus ik hoop echt dat het lukt en dat alles morgen goed is... doodeng dit, ineens word ik even teruggefloten....
sorry ik heb echt totaal niet bijgelezen![]()
Ow, bij mij ging het maar over stofzuigen, wc boven kuisen en de badkamer.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef DJRandall het volgende:
Leonieke: same here, schilderen, boren en zagen, weet niet precies welke nu de druppel wasBadje loopt al vol hier....
Je hebt vakantie. Jij moet luieren anders ben je straks doodmoe als je weer aan het werk gaatquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, bij mij ging het maar over stofzuigen, wc boven kuisen en de badkamer.
Maar gewoon schoonmaken hoort er toch wel een beetje bij, héquote:Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Je hebt vakantie. Jij moet luieren anders ben je straks doodmoe als je weer aan het werk gaat
Soms moet je ze met de harde handquote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik kreeg via de dames van zwangerschapsgym een compliment. Dat ik zo voorzichtig was met mijn vrouw.
Goed ze mag van mij geen zware dingen tillen en ik help haar met alles.
Zo rijden we nu al sinds maandag met de auto naar het werk vanwege de sneeuw en gladheid. Dit terwijl K zelf widle fietsenDat mocht je van mij niet Hup de auto in met jullie twee.
Om dat ook later te horen dat ze dat toch achteraf wel verstandig vond.![]()
Klacht: Zwangere vrouwen die dwars zijn![]()
Ja dit is OUD maar toch een beetje KLB
32 weken alweer![]()
Hier stuur ik gewoon vrouwlief naar bed toe om 20:30 om zelf te gaan gamenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Soms moet je ze met de harde handhet lijkt wel of de opvoeding soms al is begonnen haha.
Gewoon af en toe doordrammen naar jou zin dat kan geen kwaad hoorDankzij mij ligt me vrouw nu veilig in het ziekenhuis anders was ze vandaag gaan werken
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Hier stuur ik gewoon vrouwlief naar bed toe om 20:30 om zelf te gaan gamen![]()
Ze is de hele dag al moe dus hup naar bed, en tijd voor papa.![]()
Nu het nog kan. En ja doordrammen of gewoon zeggen je moet is niet echt nodig. Niet veel later ziet ze dan toch in dat mijn manier toch de beste is
ja goed gezien met 5 vingertjes eraan degene die de echo deed nam er echt de tijd voor en legde alles duidelijk uit maar we zagen zelf ook al veel. Vond dat je somigge dingen echt goed zag zoals bijvoorbeeld de hartkleppen nieren aorta enzo....quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef DaviniaHR het volgende:
harley, mooie foto's! heeft de baby nou bij de middelste een hand vlak onder de kin?
Preciesquote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je bent je vast aan het voorbereiden op het vaderschap door je vrouw als infantiel te behandelen
![]()
en soms moet dat ook gewoon
We blijven kinderen hèquote:Ik moest gisteren een beetje![]()
![]()
om mijn man die bij de Ikea een gratis ijsje ging halen (zo eentje met een gezicht erop) en toen met een grote grijns naar buiten huppelde.
Klinkt bekend hoor. Ik zou eigenlijk ook per januari op zwangerschapsverlof gaan, maar ik ben een paar weken eerder uit de roulatie gegaan (op dringend advies van de vlos) omdat het werk me een beetje te veel werd (fulltime, wisselende diensten en hoge werkdruk door achterlijke deadlines). Vond het in het begin verschrikkelijk moeilijk te accepteren dat ik me 'uit het veld had laten slaan' door zoiets als een zwangerschap. Nu snap ik dat ik mezelf aan het kapotmaken was en daarbij ook mijn kind kon schaden. Stresshormonen komen namelijk ook direct bij de baby via de navelstreng en kunnen WEL kwaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Precies
[..]
We blijven kinderen hè![]()
![]()
![]()
Mijn vrouw moet nog twee weken werken voordat ze met zwangerschapsverlof mag (per 1 jan) en ze is nu bezig om 40 uur in een 24 urige werkweek te proppen. Ze heeft het er druk mee (kerst / boodschappen zus, brood halen, weet ik veel wat nog meer) dus ik heb haar maar gezegd dat ze gewoon nu haar agenda moet inplannen en dan aan de rest maar NEE verkopen. Als in Ik heb daar geen tijd meer voor.
We hebben beide de slechte eigenschap dat we moelijk nee kunnen zeggen als iemand ons iets vraagt.
Dat zal ik doorgevenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:36 schreef octopussy het volgende:
[..]
Klinkt bekend hoor. Ik zou eigenlijk ook per januari op zwangerschapsverlof gaan, maar ik ben een paar weken eerder uit de roulatie gegaan (op dringend advies van de vlos) omdat het werk me een beetje te veel werd (fulltime, wisselende diensten en hoge werkdruk door achterlijke deadlines). Vond het in het begin verschrikkelijk moeilijk te accepteren dat ik me 'uit het veld had laten slaan' door zoiets als een zwangerschap. Nu snap ik dat ik mezelf aan het kapotmaken was en daarbij ook mijn kind kon schaden. Stresshormonen komen namelijk ook direct bij de baby via de navelstreng en kunnen WEL kwaad.
Zeg dat maar tegen je lief, de volgende keer als ze tegensputtert
Heb jij dit soms samen met mijn man door gesproken? Ik mag zo vroeg mogelijk mijn bed in en dan zit hij achter de PS3 samen met mijn zwager online spellen te spelen als PES, Modern Warcraft en wel tot ergens 02.00 uur en dan 's morgens is hij moe.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Hier stuur ik gewoon vrouwlief naar bed toe om 20:30 om zelf te gaan gamen![]()
Ze is de hele dag al moe dus hup naar bed, en tijd voor papa.![]()
Dan zijn ze juist het allerleukstquote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef octopussy het volgende:
Ik moest gisteren een beetje![]()
![]()
om mijn man die bij de Ikea een gratis ijsje ging halen (zo eentje met een gezicht erop) en toen met een grote grijns naar buiten huppelde.
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Heb jij dit soms samen met mijn man door gesproken? Ik mag zo vroeg mogelijk mijn bed in en dan zit hij achter de PS3 samen met mijn zwager online spellen te spelen als PES, Modern Warcraft en wel tot ergens 02.00 uur en dan 's morgens is hij moe.
Ik doe mijn best, ik probeer de zware klussen (soms) uit handen te gevenquote:Op donderdag 24 december 2009 07:32 schreef happyme28 het volgende:
Leonieke en DJRandall, wel rustig aan doen hoor. Je lichaam roept je gegarandeerd terug merkte ik afgelopen weekend bij het verhuizen van mijn schoonouders (en dan had ik niet eens veel gedaan voor mijn gevoel).
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:19 schreef Saffier het volgende:
Orea veel succes!
Ik kom heel voorzichtig om een hoekje kijken hier....
Wat lief van de gyn Orea. Ik krijg er tranen van in m'n ogenquote:Op donderdag 24 december 2009 08:52 schreef Orea het volgende:
Goedenmorgen, het lijkt gestopt! Gisterenavond laat al! Maar het blijft wel gevoelig maar dat neem ik maar voor lief. Ik zit nu bovenop de telefoon te wachten tot de vlos belt....
En ik denk dat sowieso mijn gebeden verhoord worden (over die misselijkheid in plaats van bloed) want vanmorgen dacht ik blegh, lijkt wel alsof er iets vast zit in mijn keel!!of het zijn zenuwen, dat kan ook nog...)
oh ik ben gebeld, ze had de gyn gesproken, blijkt mijn oude gyn te zijn die mijn eileiders heeft verwijderd.. Was geen ruimte, maar hij zei: laat maar komen deze dame ken ik en met haar voorgeschiedenis laat ik haar niet zitten... Kan wel even gaan duren dus voordat ik aan de beurt ben... maar dat maakt me niet uit!!!!
Ik ben dus naar het zkh, geen idee hoe laat ik terug ben
Hmmm, heb je de handen geschud met mijn kerel, hier gaat het precies hetzelfde!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]Ik zit zo rond 20:00 online met Modern Warfare 2
Ach oorlogje spelen voor grote jongens zeg maar.
Maar goed het is een win win situatie. Ik kan mijn vrouw vroeg naar bed sturen en kan zonder gezeur gamen![]()
Ik denk een krantje lezenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Sidney hou je de hoofdpijn en gebrek aan energie goed in de gaten. Mijn verloskundige zei dat dat 2 symptonen waren / konden zijn van Hellp (zwangerschapsvergiftiging) maar dan moet je ook een te hoge bloeddruk hebben dus des te beter dat je zo dadelijk je verloskundige ziet. En idd goed je rust nemen. Man lekker met je peuter de deur uit sturen voor kerstinkopen en jij met kruik je bed in.
Ik moet trouwens wel stiekem lachen om al die gamende mannen hier. Vrouw is zwanger, doodmoe en allerlei andere klachten. Man stuurt vrouw naar bed en gaat zitten gamen. Hoe zouden onze vaders dat vroeger hebben gedaan toen er nog geen spelcomputers waren?
BJ wat balen van je onsteking zeg. Hopelijk bied de anti biotica snel verlichting.
En Coolhopelijk mag je je meisje zo mee naar huis nemen.
Davinia heeft een betere dag met hele foute muziek.
Ik vrees ervoor. Al heb ik geen idee wat.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef Asyniur het volgende:
Leonie en man, beterschap! Samen iets verkeerds gegeten?
Dat is eigenlijk niet de bedoeling hoor!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:![]()
![]()
orea, wat fijn!
![]()
![]()
heuj, nieuweuser, ga je voordringen?
(bij eli was mn onderdruk consequent 55-60, met 40w6d wassie ineens 75, en hoppa, met 41w was eli er.)
de verklaring is dat de bijnieren van de baby adrenaline aanmaken om zich voor te bereiden voor de bevalling, en daarvan komt er ook wat in jouw systeem, wat je bloeddruk wat omhoog gooit
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Orea het volgende:
We waren nog geen 5 minuten binnen of mijn gyn riep me al binnen... Hij zegt ik kijk eerst even dan zeg ik wel wat.. Hij stak de echo erin en riep meteen: niks aan de hand!
We hebben zelfs het hartje gehoord![]()
![]()
pfff als ik er alleen al aan denk schiet ik vol! Alles zag er helemaal goed uit.. Dus waarschijnlijk toch een bloedvat geweest... Ben zó blij met de adequate aktie van mijn vlos en ook van mijn gyn!! Het verschil met de echo van maandag is trouwens wel groot, mijn baarmoeder lijkt ineens 3 keer zo groot als afgelopen maandag, dus het kan heel goed dat de krampjes daarvandaan komen (en dus ook het bloed)...
Pfff we hebben besloten het kind een naam te geven waarmee hij zijn leven lang gepest wordtpapa en mama zo laten schrikken, we zullen hem krijgen
![]()
Thnx allemaal voor de lieve berichtjes.. Ik ga vanmiddag even op mijn gemak bijlezen... Eerst ontlading
Orea, wat een fijn nieuws!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Orea het volgende:
We waren nog geen 5 minuten binnen of mijn gyn riep me al binnen... Hij zegt ik kijk eerst even dan zeg ik wel wat.. Hij stak de echo erin en riep meteen: niks aan de hand!
![]()
pfff als ik er alleen al aan denk schiet ik vol! Alles zag er helemaal goed uit.. Dus waarschijnlijk toch een bloedvat geweest... Ben zó blij met de adequate aktie van mijn vlos en ook van mijn gyn!! Het verschil met de echo van maandag is trouwens wel groot, mijn baarmoeder lijkt ineens 3 keer zo groot als afgelopen maandag, dus het kan heel goed dat de krampjes daarvandaan komen (en dus ook het bloed)...
Pfff we hebben besloten het kind een naam te geven waarmee hij zijn leven lang gepest wordtpapa en mama zo laten schrikken, we zullen hem krijgen
![]()
Thnx allemaal voor de lieve berichtjes.. Ik ga vanmiddag even op mijn gemak bijlezen... Eerst ontlading
Gelukkig dat je zo'n lieve gyn hebt dat je gelijk aan de beurt was! Ik ben zo blij dat alles in orde is! Wij gaan samen zwangeren en daar komt niets meer tussen, heb ik besloten.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Orea het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:27 schreef Co_OL het volgende:
Nog meer goed nieuws![]()
Mijn vrouwtje mag straks weer naar huis![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |