Heel logisch idd dat een fightgame een bekende striptekenaar als personage neemt. Todd McFarlane met zijn dodelijke potloden en inktflesje...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef SupDog het volgende:
[..]
Ok.
Ik DACHTTTTTTTTTT dat de tekenaar in het spel zat, en niet zijn stripfiguur. Wederom ik herhaal ik DACHT dat de tekenar erin zat, maar het was slechts een misverstandje wat weleens kan gebeuren lijkt me.
Klopt niet logisch, maar wel mogelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heel logisch idd dat een fightgame een bekende striptekenaar als personage neemt.
Het is inderdaad de eerste keer dat iemand je beschuldigd van opzoekenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef SupDog het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, als je uitgeluld bent en niet met feiten aan kan komen.
Ö
dat is een bokserblessure. De man had een ernstige lichamelijke afwijking, waar hij inmiddels van hersteld is.quote:
Nee die heeft hij allemaal nog.quote:
Ja en tot nu toe kwamen ze niet eens met harde bewijzen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het is inderdaad de eerste keer dat iemand je beschuldigd van opzoeken.
Maar goed, als jij daar lol aan hebt...
Gast, ik heb geen zin om vorige topics terug te gaan lezen. Wat voor mij voldoende is is dat je nooit een antwoord goed hebt op vragen die niet of moeilijk te googlen zijn en direct het antwoord hebt op vragen die heel makkelijk te googlen zijn maar waarbij de vraag an sich niet makkelijk te beantwoorden is. Dit is uiteraard mijn mening.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef SupDog het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, als je uitgeluld bent en niet met feiten aan kan komen.
Ö
Oké jouw meningquote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
Gast, ik heb geen zin om vorige topics terug te gaan lezen. Wat voor mij voldoende is is dat je nooit een antwoord goed hebt op vragen die niet of moeilijk te googlen zijn en direct het antwoord hebt op vragen die heel makkelijk te googlen zijn maar waarbij de vraag an sich niet makkelijk te beantwoorden is. Dit is uiteraard mijn mening.
Nogal.... een gat in zijn hart. Medisch wonder dus die man.quote:
nijmegen? Liepen er 2 te funzen in het fietsenhok meen ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Yankee het volgende:
politiek + fietsenhok
dat kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nijmegen? Liepen er 2 te funzen in het fietsenhok meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |