ok grappigquote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij moet je beter googlen......Want hoewel McFarlane wel de creator van dat figuur is zat hij zelf niet in de game.....
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:04 schreef remlof het volgende:
SupDog , kloon van gebande, weg.
ja daarom ben ik hier nogquote:
Grappig? Ik ben niet iemand die snel beschuldigd maar dit vind ik wel een vreemde situatie. Je weet niet de naam van het personage in de game maar wel van de tekenaar die hem bedacht heeft?quote:
Ja weet ik veel, ik dacht toch dat hij in het spel zatquote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grappig? Ik ben niet iemand die snel beschuldigd maar dit vind ik wel een vreemde situatie. Je weet niet de naam van het personage in de game maar wel van de tekenaar die hem bedacht heeft?
Rot toch op manquote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef SupDog het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik dacht toch dat hij in het spel zat
Ok als jij betaaltquote:
Mag ik 2 redenen dan waarom ik zou googlen?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Yankee het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat jij voortdurend google gebruikt
Laat hem dan maar gewoon niet meer meedoen. Hij heeft kansen genoeg gehad. Word er een beetje moe van zoquote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Yankee het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat jij voortdurend google gebruikt
Ja dat lijkt me ook de beste oplossing!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:22 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Laat hem dan maar gewoon niet meer meedoen. Hij heeft kansen genoeg gehad. Word er een beetje moe van zo.
Ik stel wel een nieuwe.quote:
Weerleg dan eens hoe je wel de naam van de tekenaar van Spawn kan linken aan SC II maar niet Spawn zelf?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef SupDog het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook de beste oplossing!
Iemand niet meer mee laten doen om de verkeerde redenen.
Ok.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weerleg dan eens hoe je wel de naam van de tekenaar van Spawn kan linken aan SC II maar niet Spawn zelf?
Wel eens ja. Niet een paar keer per topic.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef SupDog het volgende:
[..]
Ok.
Ik DACHTTTTTTTTTT dat de tekenaar in het spel zat, en niet zijn stripfiguur. Wederom ik herhaal ik DACHT dat de tekenar erin zat, maar het was slechts een misverstandje wat weleens kan gebeuren lijkt me.
Aha, een paar keer per topic?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wel eens ja. Niet een paar keer per topic.
Google zelf even zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef SupDog het volgende:
[..]
Aha, een paar keer per topic?
Ja, aha, voorbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |