quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Nee. Ik neem de moeite om mijn wenkbrauwvorm te posten. http://media.photobucket.(...)ssnl/wenkbrauwen.jpgquote:
Dat doet het plaatje een beetje teniet als het er toch niet op lijktquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Ik neem de moeite om mijn wenkbrauwvorm te posten. http://media.photobucket.(...)ssnl/wenkbrauwen.jpg
Dit ongeveer, maar dan donkerder + iets dikker.
Terbiyesizlik yapma, tamam mi? Senin gecmisini bilmedigim icin birsey sordum, cevap vermek istemiyorsan vermeszsin.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Als jij me verleden niet kent, houdt dan gewoon je kanker bek dicht.
Nee, je weet nu dat ik 2 wenkbrauwen heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doet het plaatje een beetje teniet als het er toch niet op lijkt.
Je hebt gelijk, het is billenkoek. Vertrouw mij.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het nou billenkoek of billekoek? Het groene boekje, waar ben je? Ik denk zelf de eerstgenoemde.
Hij snapt je niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Terbiyesizlik yapma, tamam mi? Senin gecmisini bilmedigim icin birsey sordum, cevap vermek istemiyorsan vermeszsin.
Kan niet, hij lult of is een probleemkind dat niet bij zijn ouders is opgegroeid.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij snapt je niet.
Dit zijn mijn wenkbrauwen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bijna tandarts. M'n moeder vertrekt ook zo, toeval.
PoetsTurk.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik mag lekker schoonmaken als m'n moeder weg is. Wel beter dan de tandarts, het huis uitgaan voor even op de tandartsstoel zitten.
Nee, mijn tanden zijn ondanks veel gaatjes gewoon wit.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
Komt dit gebit een beetje overeen met de jouwe?
Las ergens dat een beetje gele tanden vaak sterker zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, mijn tanden zijn ondanks veel gaatjes gewoon wit.
De tanden die ik postte zijn niet supergeel, de hoektanden wel, maar hoektanden zijn vaak geler dan de rest van je tanden. Probeerde ik (ongeveer) ook te zeggen met dat gele tanden vaak sterker zijn. Kan ook toeval zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Bortecinem het volgende:
De kleur van je tanden is erfelijk bepaald. Dus dat je ietwat gele tanden hebt betekent niet dat ze ook rot zijn.
Uhu.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De tanden die ik postte zijn niet supergeel, de hoektanden wel, maar hoektanden zijn vaak geler dan de rest van je tanden.
Hij is half Nederlands, half Koerdisch.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan niet, hij lult of is een probleemkind dat niet bij zijn ouders is opgegroeid.
Mooie wenkbrauwen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef GenusButeo het volgende:
Sinds een update van de RDE-software waar Fok!Forum op draait is het gebruik van TVP's niet meer nodig. Toch worden TVP's nog veelvuldig gebruikt:
Zo heet ie. Maar goed, hij is half Nederlands (lees: hybride).quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef zarGon het volgende:
Merhaba Ali, hoş bulduk.
Waarom noemen jullie hem eigenlijk Manuel? Lijkt mij niet Turks of Koerdisch.
Tijdje terug was er toch een discussie dat dat niet zijn naam was? Of iets in die richting in ieder geval.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zo heet ie. Maar goed, hij is half Nederlands (lees: hybride).
Half Koerdisch, half Turks, half Nederlands.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zo heet ie. Maar goed, hij is half Nederlands (lees: hybride).
ManBearPig.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Half Koerdisch, half Turks, half Nederlands.
Knap.
Is het boeiend genoeg om het terug te lezen?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef IHVK het volgende:
Ah ik het het vorige topic nog maar even bekeken.
Nu snap ik alles weer.
Op de laatste pagina wordt er veel gescholden.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het boeiend genoeg om het terug te lezen?
Ja, dat probeert hij iedereen wijs te maken. Dat moet je gewoon negeren.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tijdje terug was er toch een discussie dat dat niet zijn naam was? Of iets in die richting in ieder geval.
Hm, hybride. Hij is half mens, half..?
Binaire opposities. Ben je Faizel ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, dat probeert hij iedereen wijs te maken. Dat moet je gewoon negeren.
Hybride qua 'ras', niet qua soort.
Wist je dat de Europeanen destijds geloofden dat nakomelingen van twee 'rassen' onvruchtbaar waren? Net als met muildieren. Toen het tegendeel werd bewezen verschoof dit naar degeneratie.Een continue proces van verschuiving, zodat ze die binaire opposities konden blijven handhaven. Sneu, toch? Zucht. Kolonialisten. Imperialisten.
quote:
De vuile was wordt buiten gehangen!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat was een profielnaam van Zeliha. Seriously.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the hell is that?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Binaire opposities. Ben je Faizel ofzo.
Het spijt me.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:33 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, Bilmiyorem, hoe vaak moet dat nou gezegd worden, geen discussies in het Turks.
Nee, joh. Die gaan gewoon naar de wasserette.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
De vuile was wordt buiten gehangen!
Iemand die stoer doet met moelijke woorden, maar die ze altijd verkeerd gebruikt.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het spijt me.
Probeer jij kanker leuk te doen ofzo? spotte over dingen waar je niet mee moet spotten? spot ik ook over dingen bij jouw? gedraag je als een Turk en laat iedereen in zn waarde.
- Nu ga je zeker dit berichtje op het forum zetten zodat andere kunnne meelezen wat ik je gestuurd heb? zwaar triest.
Eigenlijk wilde ik het er niet opzetten, maar toen ik het laatste deel van dit bericht las.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het spijt me.
Probeer jij kanker leuk te doen ofzo? spotte over dingen waar je niet mee moet spotten? spot ik ook over dingen bij jouw? gedraag je als een Turk en laat iedereen in zn waarde.
- Nu ga je zeker dit berichtje op het forum zetten zodat andere kunnne meelezen wat ik je gestuurd heb? zwaar triest.
Eigenlijk wilde ik het er niet opzetten, maar toen ik het laatste deel van dit bericht las.
Oja, die.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iemand die stoer doet met moelijke woorden, maar die ze altijd verkeerd gebruikt.
bipolaire conceptualisaties![]()
bijvoorbeeld.
hij pmt me omdat ik zijn berichten op het forum beantwoordde, althans, daar ga ik vanuit. Niet dat ik echt heb gescholden.quote:
Hij klopt wel, maar het is echt zo een woord dat niet nodig is.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja, die.Maar 'binaire oppositie' klopt gewoon, hoor. Moet je vechten of zo?
wtf, dacht dat daar eerst iets anders stondquote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij klopt wel, maar het is echt zo een woord dat niet nodig is.
En natuurlijk wil ik vechten!
Maar jij kent hem verder niet toch? Als ik jou was zou ik me erbuiten houden en als ie je verder lastigvalt via PM kan je even klagen dan wordt dat aangepakt.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij pmt me omdat ik zijn berichten op het forum beantwoordde, althans, daar ga ik vanuit. Niet dat ik echt heb gescholden.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij klopt wel, maar het is echt zo een woord dat niet nodig is.
En natuurlijk wil ik vechten!
Nee, ik ken hem niet, maar kijk naar hoe hij praat. Geen manieren meegekregen ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar jij kent hem verder niet toch? Als ik jou was zou ik me erbuiten houden en als ie je verder lastigvalt via PM kan je even klagen dan wordt dat aangepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Vandaar mijn TT.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef IHVK het volgende:
Ah ik het het vorige topic nog maar even bekeken.
Nu snap ik alles weer.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:22 schreef GenusButeo het volgende:
Willen jullie nu beweren dat ik een spanking fetisj heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Danke danke. Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad, maar het was helemaal niet zo erg als dat het klinkt. De tandarts was binnen 5 minuten klaar. Nu is mijn hele gezicht verdoofd, dat wel, maar ik ben zoo blij.quote:
Mag je wel etenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Danke danke. Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad, maar het was helemaal niet zo erg als dat het klinkt. De tandarts was binnen 5 minuten klaar. Nu is mijn hele gezicht verdoofd, dat wel, maar ik ben zoo blij.
I am serial!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
De vuile was wordt buiten gehangen!
quote:
quote:
Hehehe.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke trots op je.
No. You are ManBearPig.quote:
Oorlogsveteraan.quote:
Hij wil ons iets duidelijk maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erger zelfs.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oorlogsveteraan.
Komop zeg ze heeft een wortelkanaalbehandeling gehad! Dat is bijna net zo erg als de oorlog!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij wil ons iets duidelijk maken.Te makkelijk idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het moet wel zwaar zijn om met zo'n zware vorm van aanstelleritus geboren te zijn.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het moet wel zwaar zijn om met zo'n zware vorm van aanstelleritus geboren te zijn.
Heb je geen prikje gehad voor je aanstellerij?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb drie prikjes gehad. Eng he?
Bestaat niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je geen prikje gehad voor je aanstellerij?
Ik heb het wel vaker gehoord.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, ninja-edit. Wie heeft dat verzonnen?
Is dat typisch iets van fok!
Of gebruiken wij in dit topic die term alleen maar?
Een ninja edit is alleen geldig in combinatie met een COWABUNGA-brul.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, ninja-edit. Wie heeft dat verzonnen?
Is dat typisch iets van fok!
Of gebruiken wij in dit topic die term alleen maar?
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ManBearPig is always serial!!
Ik zou je een plakje cake aan je geven om de pijn te verzachten, maar ik kan niet bakken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bestaat niet.
Weet je wat, fok! jullie. De tandarts is echt wel eng.
België op je hoofd.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zel, de volgende keer dat ik in Belgi ben, ga ik je slaan.Ik was helemaal clean; yine bagimli oldum.
Een Turkse specialiteit zeker? Ze vragen het namelijk ook altijd bij de lokale donerzaak. Of ik soms een doner 'speciaal' wil. Alles erop en eraan.quote:
Sorry. Ik bedoelde Belgisch-Duitsland.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
België op je hoofd.![]()
Wat is bagimli olmak?![]()
Geen zin.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde Belgisch-Duitsland.
How about exploring the wonders of Google?
Waarom haten jullie mij zo.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik dit plaatje vóór je naar de tandarts ging moeten posten.
Damnn. Een deel drie?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef Garso het volgende:
"28 yilin patlamasini yasarim burda mahalle ayaga kalkar"![]()
Die krijg je wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik haat je ook niet, Zel. Ik ga je pas haten als ik die space-chocolade-baileys-taart niet van je krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertelde een collega zojuist. Ik kón niet meer, hoor.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef GenusButeo het volgende:
Mop van de dag:
Wat is een man zonder benen?Ha ha?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertelde een collega zojuist. Ik kón niet meer, hoor.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef GenusButeo het volgende:
Mop van de dag:
Wat is een man zonder benen?Waar werk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertelde een collega zojuist. Ik kón niet meer, hoor.
Ik ben over een maand weer jarig, hè.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die krijg je wel.
Trouwens, ik heb hier nog steeds een boekenbon liggen van je vorige verjaardag. AHAHAHA.
Sahan is een heldquote:
Echt dom zijn wij. Ik geef je wel gewoon twee cadeautjes hahaha.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben over een maand weer jarig, hè.Het grappige is dat ik voor jou ook een boekenbon had gehaald. Tien maanden geleden. God, wat zijn we origineel, hè.
Sahan is leuker dan Recep.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Garso het volgende:
[..]
Sahan is een heldhij verbreekt alle taboes in Turkije
Deze is oud maar blijft goed, als je Turks slecht is zal je het niet zo goed vinden
Sahan
Afdeling Kwaliteit van een thuiszorgorganisatie. Het is saaier dan het klinkt.quote:
Houd die boekenbon dan gewoon voor jezelf, dan doe ik hetzelfde. Het maakt toch geen zak uit als we het gaan uitwisselen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt dom zijn wij. Ik geef je wel gewoon twee cadeautjes hahaha.
Bezem.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Houd die boekenbon dan gewoon voor jezelf, dan doe ik hetzelfde. Het maakt toch geen zak uit als we het gaan uitwisselen.We hebben elkaar bij deze de cadeautjes gegeven. Gefelicteerd. Over een maand weer.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef GenusButeo het volgende:
Sensin süpürge.
Ik ben vrij. Jongens, wat is dit een productieve dag geweest op werk!
Dag.
Ik ben echt van de donkere kleuren. Dus zwart, bruin of marineblauw.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem welke kleur coltrui (oud onderwerp)?
saaier dan het klinkt. Dat moet wel heel saai zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Afdeling Kwaliteit van een thuiszorgorganisatie. Het is saaier dan het klinkt.
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_POL&shoptype=Squote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben echt van de donkere kleuren. Dus zwart, bruin of marineblauw.
Dan grijs of turkoois.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_POL&shoptype=S
Die kleuren zijn er niet.
Hij studeert literatuurwetenschappen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
saaier dan het klinkt. Dat moet wel heel saai zijn.
studeer je ook of niet?
Dat is wel een boeiende studie.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij studeert literatuurwetenschappen.
Invito? Voor kleren shop ik nooit online.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waar kan ik online leuke kleding bestellen?
Ik woon in zo'n kutstad met weinig kleding, zelfs van hm hebben ze niet alles, dan is internet makkelijker of ik moet naar Amsterdam.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Invito? Voor kleren shop ik nooit online.
Misschien korte napijn ?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
Damn. Mijn kies doet gewoon nog steeds pijn... Klote. Moet ik morgen weer terug.
Wat doe jij daar eigenlijk?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef GenusButeo het volgende:
Ik wilde net weg gaan, zegt m'n leidinggevende: "Moest jij niet nog een uur inhalen?"
Thanks. Zeliha heeft weleens de neiging om te zeggen dat mijn studie nutteloos is.quote:
Nu wel, zie alleen iets staan over hm en uit Amerika bestellen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef zarGon het volgende:
Heb je al in LIF gekeken, Bilmiyorem?
Brieven schrijven. Protocollen schrijven. Procedures schrijven. Werkinstructies schrijven. Schrijven, schrijven, schrijven. Nu moet ik me voornamelijk bezighouden met het samenstellen van een uitgebreide werkboek voor hulpverleners. Zucht.quote:
Zelfontplooing is belangrijker.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je schrijver wilt worden wel ja.
FOK! Online Shopping Guide.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu wel, zie alleen iets staan over hm en uit Amerika bestellen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfontplooing is belangrijker.
Gelf verdienen is nog toffer.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef IHVK het volgende:
Ik moet ook nog een baan vinden eigenlijk, maar niks doen en chillen met de kerstvakantie is ook wel tof.
heb jij mij gister gefeliciteerd ?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef GenusButeo het volgende:
Niks doen en chillen en tegelijkertijd geld verdienen is nog toffer, maar ik weet nog niet hoe dat moet.
Ik heb mijn tentamens gehaald, lees ik net, feliciteer me.
Jij ook? Gefeliciflapstaart. Ik heb respectievelijk een 6.5 en een 7.5. Zal ik toch maar voor die cum laude gaan?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef GenusButeo het volgende:
Niks doen en chillen en tegelijkertijd geld verdienen is nog toffer, maar ik weet nog niet hoe dat moet.
Ik heb mijn tentamens gehaald, lees ik net, feliciteer me.
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef IHVK het volgende:
Ik moet ook nog een baan vinden eigenlijk, maar niks doen en chillen met de kerstvakantie is ook wel tof.
DANKJEWEL.quote:
Nee, voor de woonkamerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een luxe. Helemaal voor jou alleen?
nee dat dacht ik!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jij niet een onvoldoende/herkansing?
gefeliciteerd! dan maar. :pquote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij ook? Gefeliciflapstaart. Ik heb respectievelijk een 6.5 en een 7.5. Zal ik toch maar voor die cum laude gaan?
CRT's zijn geen drol meer waardquote:Op woensdag 23 december 2009 17:12 schreef Ayca het volgende:
Onze oude tv doet het trouwens nog steedsal 15 jaar oud
![]()
Voor hoeveel zou ik hem kunnen verkopen?
is dat een probleem?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:49 schreef Slayage het volgende:
homos ook vaste gast hier tegenwoordig?
hoezo?quote:
nee niet echt, meer ziel meer vreugde toch?quote:
zit je hier goedquote:
paracetamolquote:heb knallende koppijn
vertel...quote:en ik haat mensen.
In een woord dan: bleghhhhhhquote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
zit je hier goed
[..]
paracetamol![]()
[..]
vertel...
hmmmm, dan wordt het lastigquote:
Laat even weten hoe je het na afloop vond.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef IHVK het volgende:
Als alles goed gaat ga ik naar Avatar zo, hij schijnt heel goed te zijn!
Je voelt je belazerd als je interessante mensen tegenkomt, of als je ze niet tegenkomt?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef Min-e het volgende:
Komen jullie ooit weleens interessante mensen tegen of iemand wiens denkbeelden je verbazen?
Ik voel me dan gewoon belazerd ofzo, iedereen is gewoon hetzelfde.
Was die nou in 3D? Schijnt wel een van de beste films van het jaar te zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef IHVK het volgende:
Je spreekt jezelf tegenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef Min-e het volgende:
Komen jullie ooit weleens interessante mensen tegen of iemand wiens denkbeelden je verbazen?
Ja en nu ook in IMAX3D op schouwburgplein.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was die nou in 3D? Schijnt wel een van de beste films van het jaar te zijn.
misschien komende dagen ook checkenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef IHVK het volgende:
Ze zijn er niet. En dat weet ik wel, want ik heb zo onderhand wel door dat iedereen gewoon is.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je voelt je belazerd als je interessante mensen tegenkomt, of als je ze niet tegenkomt?
vertel het verhaal danquote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef Min-e het volgende:
Dan heb je mij nog niet ontmoetquote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze zijn er niet. En dat weet ik wel, want ik heb zo onderhand wel door dat iedereen gewoon is.
Maar toch erger ik me kapot als ze het dan wel verkondigen. Dus van die lui die dan vertellen wat ze hebben gedaan op hun werk en dat ze toen dit en dat daarop zeiden.
Dan wil ik ze niet verbeteren dus ik luister aandachtig en laat ze in de waan. En dan eindig ik met zo'n rotgevoel en hoofdpijn. Een soort walging van mezelf ofzo.
hebben ze in schouburgplein IMAX? sinds wanneer is dta dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en nu ook in IMAX3D op schouwburgplein.
Als het goed is ga ik 21:15.
Dit gaat wel diep, volgens mij voel je je gewoon even wat minder.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze zijn er niet. En dat weet ik wel, want ik heb zo onderhand wel door dat iedereen gewoon is.
Maar toch erger ik me kapot als ze het dan wel verkondigen. Dus van die lui die dan vertellen wat ze hebben gedaan op hun werk en dat ze toen dit en dat daarop zeiden.
Dan wil ik ze niet verbeteren dus ik luister aandachtig en laat ze in de waan. En dan eindig ik met zo'n rotgevoel en hoofdpijn. Een soort walging van mezelf ofzo.
Noice, jammer dat je weer een toeslag moet betalen voor IMAXquote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en nu ook in IMAX3D op schouwburgplein.
Als het goed is ga ik 21:15.
Sinds nu. Het is NIEUW!!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
hebben ze in schouburgplein IMAX? sinds wanneer is dta dan?
Ik weet het, maar het is wel lastig want je moet tegenwoordig je kaartje boven halen als je Rotterdampas heb en dan heb je kans dat je niet naast je vrienden mag zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noice, jammer dat je weer een toeslag moet betalen voor IMAX. Als je een rotterdampas hebt krijg je trouwens iets van 3 euro korting.
Serieusquote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het is wel lastig want je moet tegenwoordig je kaartje boven halen als je Rotterdampas heb en dan heb je kans dat je niet naast je vrienden mag zitten.![]()
Volgens mij doen ze het expres, ik ga klagen bij de gemeente.
Zijn jullie nou nooit echt teleurgesteld? Van je zelf of van een ander, of boeit dat je helemaal niet ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit gaat wel diep, volgens mij voel je je gewoon even wat minder.
Tsja, je kan moeilijk van iedereen die je tegenkomt verwachten dat je het super met elkaar kunt vinden of dat ze een goede indruk achterlaten, toch? Als je dat wel doet, maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zijn jullie nou nooit echt teleurgesteld? Van je zelf of van een ander, of boeit dat je helemaal niet ofzo?
Of zetten jullie je er makkelijker overheen? Denk nu ik het zo typ dat het vast dat laatste is.
dat gaat wel een tikkeltje ver vind je niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik verwacht weing, niets zelfs, maar toch. Het is iets vreemds. Hoe kunnen mensen nou altijd tevreden zijn met hetgeen dat ze doen. Ik ben nooit tevreden of zelfs blij met mezelf.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, je kan moeilijk van iedereen die je tegenkomt verwachten dat je het super met elkaar kunt vinden of dat ze een goede indruk achterlaten, toch?
Ik heb het ook wel eens, maar meestal als ik me wat minder voel. Als ik dan weer iets leuks doe is het weg.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zijn jullie nou nooit echt teleurgesteld? Van je zelf of van een ander, of boeit dat je helemaal niet ofzo?
Of zetten jullie je er makkelijker overheen? Denk nu ik het zo typ dat het vast dat laatste is.
joh wist ik niet, misschien een tripje rotterdam dan, anders zou ik helemaal naar amsterdam moetenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef IHVK het volgende:
Voor Slayage: http://www.pathe.nl/acties_events.asp?item_id=1917
Jah klinkt dramatisch, is het niet. Misschien meer leeg. Op.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat gaat wel een tikkeltje ver vind je niet?
vrouwen...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
je hebt gewoon effe een break nodig ofzoquote:Op woensdag 23 december 2009 19:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jah klinkt dramatisch, is het niet. Misschien meer leeg. Op.
Ja je hebt ook wel gelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens, maar meestal als ik me wat minder voel. Als ik dan weer iets leuks doe is het weg.
Sommige mensen zijn permanent happy, wou dat ik dat wat meer had.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt gewoon effe een break nodig ofzo
Rotterdam, natuurlijk. Al is het alleen al om het feit dat tenminste twee toffe fokkers daar wonen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
joh wist ik niet, misschien een tripje rotterdam dan, anders zou ik helemaal naar amsterdam moeten
Ik kan je vertellen dat die anti-depressie pillen een hoop kwaad kunnen doenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik verwacht weing, niets zelfs, maar toch. Het is iets vreemds. Hoe kunnen mensen nou altijd tevreden zijn met hetgeen dat ze doen. Ik ben nooit tevreden of zelfs blij met mezelf.
Prosac?
Is het niet gewoon die tijd van de maandquote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn permanent happy, wou dat ik dat wat meer had.
Btw, ik weet dat mensen onthouden wat je hun zelf vertelt. Dus nu denk ik aan de ene kant weer, waarom zeg ik dat?! Ik ben raar.
Dus nu moet ik weer heel snel zeggen, nee hoor ik ben niet zo, anders geloven jullie dat. Maar dan, wat kan mij het schelen wat jullie van mij denken?
En zo kan ik wel bezig blijven, zucht.. ik ben gek.
Wil je mijn linkerhand in ruil voor een deel van die mannelijke hersenhelften van je?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon die tijd van de maand?
Yes, een derde linkerhand, daar kan ik mee thuiskomenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wil je mijn linkerhand in ruil voor een deel van die mannelijke hersenhelften van je?
Kan ik je blij maken met iets anders?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yes, een derde linkerhand, daar kan ik mee thuiskomen.
Runtime:quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef IHVK het volgende:
Hey waar op imdb zie je hoe lang een film duurt?
Het gaat over deze film:
http://www.imdb.com/title/tt0026029/combined
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kan ik je blij maken met iets anders?
Ik dacht dat jij degene was die blijer wilde worden?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kan ik je blij maken met iets anders?
5 minuten toch wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen: hoe lang heb je er naar zitten zoeken?
IK wil een mannelijk hersenstukje, zodat ik de wereld ook eens kan zien vanuit hun ogen. Ik wil simpel denken. Nu.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij degene was die blijer wilde worden?
Hé hé, pas op je woorden jij. Onze superieure logica en denk-skills moet je niet verwarren met simpelheidquote:Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef Min-e het volgende:
[..]
IK wil een mannelijk hersenstukje, zodat ik de wereld ook eens kan zien vanuit hun ogen. Ik wil simpel denken. Nu.
Als je nou gewoon de pagina had gelezen...quote:Op woensdag 23 december 2009 19:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
5 minuten toch wel.![]()
hele tijd zoeken op 'length'
Waren alleen maar hersenspinsels.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw hersenspinsels waren te eng, denk ik.
Ikke, hij is wel raciestiesz.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waren alleen maar hersenspinsels.![]()
Wie kent er nog een goed mop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ikke, hij is wel raciestiesz.
Waarom doen Turken zo veel knoflooksaus op hun eten?Die is grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze moest ik gewoon nog even quoten...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een kanker mongool ben je ook he.
Niet waar, was aan het typen. Ik ben niet zo snel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn grap wordt blijkbaar ook niet gewaardeerd. Het spijt me.
Clioooooo ik heb je je gemist! Hoe is het?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Deze moest ik gewoon nog even quoten...![]()
7 minuten om anderhalve regel te typen? Ik hoop dat je geen typiste van beroep bentquote:Op woensdag 23 december 2009 19:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niet waar, was aan het typen. Ik ben niet zo snel.
Ik zal het maar eerlijk bekennen, ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of was je gewoon 7 minuten aan de slappe lach?
Niet zo sarcastisch.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik zal het maar eerlijk bekennen, ja.
Goed hoor.. Hoe is het met u..quote:Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Clioooooo ik heb je je gemist! Hoe is het?
Koel, ik ga morgen ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef IHVK het volgende:
das wel duidelijk jaquote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn permanent happy, wou dat ik dat wat meer had.
Btw, ik weet dat mensen onthouden wat je hun zelf vertelt. Dus nu denk ik aan de ene kant weer, waarom zeg ik dat?! Ik ben raar.
Dus nu moet ik weer heel snel zeggen, nee hoor ik ben niet zo, anders geloven jullie dat. Maar dan, wat kan mij het schelen wat jullie van mij denken?
En zo kan ik wel bezig blijven, zucht.. ik ben gek.
welke 2? Emel woont ook in rotterdamquote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rotterdam, natuurlijk. Al is het alleen al om het feit dat tenminste twee toffe fokkers daar wonen.
Heb ik haar al zo'n 250x proberen te vertellen sinds ik haar kenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
"jij laat je gek maken door dingetjes" maw jij hebt het zelf in de hand, je kan er ook voor kiezen om het niet zover te laten komen
Maar die fokt niet meer..quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke 2? Emel woont ook in rotterdam
ja? nee was effe meetje neefje nichtje bezigquote:
Mijn gezondheid laat niets te wensen over eerwaarde heer. Waarom doen we zo formeel?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goed hoor.. Hoe is het met u..
Bundan sonra boyle..quote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn gezondheid laat niets te wensen over eerwaarde heer. Waarom doen we zo formeel?
Ik heb een boek gekregen van een vriendin ooit, het heet Moeiteloos leren leven. Het werkt niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
das wel duidelijk ja![]()
ach in je hoofd kan je het heel druk hebben en kan je je druk maken over van alles en nog wat, meestal zijn het de kleinste dingetjes
Emel zei een keer, "jij laat je gek maken door dingetjes" maw jij hebt het zelf in de hand, je kan er ook voor kiezen om het niet zover te laten komen
Monopolie spelen soms?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja? nee was effe meetje neefje nichtje bezig
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Neden? Yoksa beni artik sevmiyormusun serefsiz.
jij zou moeten farmen op farmville is goede therapiequote:Op woensdag 23 december 2009 20:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb een boek gekregen van een vriendin ooit, het heet Moeiteloos leren leven. Het werkt niet.
Ik ben gewoon te koppig, niets aan te doen vrees ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heb ik haar al zo'n 250x proberen te vertellen sinds ik haar ken
nee man, speel dat nooit, heb het ook niet, mensen nemen dat spel veel te serieus, krijg altijd ruziequote:
niemand mag in mijn hoofdquote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef Min-e het volgende:
Vertellen jullie dan eens wat er nu in jullie hoofden omgaat.
En het kan niet niets zijn, daar trap ik niet in.
Het is leuk, eerst ga je voor de goede straten en daarna bouw je het vol met hotels. En dan cashen elke keer als er iemand op komt. Heerlijk al die stapeltjes met geld, speelde het heel vaak, avonden lang. En als we dan naar bed moesten gingen we de volgende dag weer verder.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man, speel dat nooit, heb het ook niet, mensen nemen dat spel veel te serieus, krijg altijd ruzie
monopoly is saai, RISK is pas een goede gezelschapsspel of gewoon mens erger je niet die verveelt nooitquote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is leuk, eerst ga je voor de goede straten en daarna bouw je het vol met hotels. En dan cashen elke keer als er iemand op komt. Heerlijk al die stapeltjes met geld, speelde het heel vaak, avonden lang. En als we dan naar bed moesten gingen we de volgende dag weer verder.
haha, niet veel mensen zijn je voorgegaan, dus zet het maar uit je hoofd meisjequote:
Oeh teaser.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha, niet veel mensen zijn je voorgegaan, dus zet het maar uit je hoofd meisje
tis niet andersquote:
Oke, laten we er dan drie van maken (clio meegerekend, emel komt volgens mij niet meer op fok).quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke 2? Emel woont ook in rotterdam
wie is die andere dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oke, laten we er dan drie van maken (clio meegerekend, emel komt volgens mij niet meer op fok).
Dat ik een verrekte móngol benquote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef Min-e het volgende:
Vertellen jullie dan eens wat er nu in jullie hoofden omgaat.
En het kan niet niets zijn, daar trap ik niet in.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ik een verrekte móngol ben. Ik verpest ook altijd alles.
Het is een beetje een technisch verhaal, maar router gekocht (die doos met ledjes voor internet), ik kon dat ding niet installeren vanwege een domme fout, uitindelijk iemand laten komen die het voor geld heeft geïnstalleerd, toen hij weg was merkte ik dat MSN nergens werkte dus ik las dat je daarvoor je router moest updaten, er is iets fout gegaan en nu werkt dat hele ding niet meer en ben ik bang dat hij terug naar de winkel moet gaanquote:
ahaquote:
Kan gebeuren joh, zoiets zou iedereen kunnen overkomen. Zo raar ben je niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een beetje een technisch verhaal, maar router gekocht (die doos met ledjes voor internet), ik kon dat ding niet installeren vanwege een domme fout, uitindelijk iemand laten komen die het voor geld heeft geïnstalleerd, toen hij weg was merkte ik dat MSN nergens werkte dus ik las dat je daarvoor je router moest updaten, er is iets fout gegaan en nu werkt dat hele ding niet meer en ben ik bang dat hij terug naar de winkel moet gaan.
Hij werkte dus net een half uur, heb ik hem weer verneukt en voel ik mij schuldigaangezien mijn ouders net geld hebben betaald om dat ding werkende te krijgen
.
Toch is het een irritant gevoel. Eerst jij een dip, nu ik. Of was dit jouw cadeau aan mij?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kan gebeuren joh, zoiets zou iedereen kunnen overkomen. Zo raar ben je niet.
msn werkt bij mij ook niet meer sinds seen tijdje, kan maar niet inloggen, iets met key poort, effe gegoogled, ben niet de enigequote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een beetje een technisch verhaal, maar router gekocht (die doos met ledjes voor internet), ik kon dat ding niet installeren vanwege een domme fout, uitindelijk iemand laten komen die het voor geld heeft geïnstalleerd, toen hij weg was merkte ik dat MSN nergens werkte dus ik las dat je daarvoor je router moest updaten, er is iets fout gegaan en nu werkt dat hele ding niet meer en ben ik bang dat hij terug naar de winkel moet gaan.
Hij werkte dus net een half uur, heb ik hem weer verneukt en voel ik mij schuldigaangezien mijn ouders net geld hebben betaald om dat ding werkende te krijgen
.
Soms zit het mee soms tegen, zo werkt het geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch is het een irritant gevoel. Eerst jij een dip, nu ik. Of was dit jouw cadeau aan mij?
Maar nu ik de oude router weer heb aangesloten werkt het gewoon weer. Het ligt dus wel aan de router, maar ik heb het oplossen van het probleem nogal verprutstquote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
msn werkt bij mij ook niet meer sinds seen tijdje, kan maar niet inloggen, iets met key poort, effe gegoogled, ben niet de enige
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik tel als niet-Turk zeker niet mee.
Wijze woordenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Soms zit het mee soms tegen, zo werkt het geloof ik.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=234270quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar nu ik de oude router weer heb aangesloten werkt het gewoon weer. Het ligt dus wel aan de router, maar ik heb het oplossen van het probleem nogal verprutst. Maar MSN heeft wel vaker van die buien, geloof ik.
Jij farmvilt liever.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=234270
is nu voor het eerst zon hardnekkig probleem, maarja gebruik het nauwelijks dus zal het niet al te veel missen, heb geen zin om ermee bezig te zijn
Wat een bruut.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij vilt het liefste boerderijen?
das wel waar, maar op facebook kan je ook chatten en de meeste mensen op facebook komen overeen met die op msn, wat msn grotendeels overbodig maaktquote:
een bruut ben ik nooit eerder genoemdquote:
Hmm, toch is MSN/Pidgin of iets dergelijks toch wel wat fijner dan FB chat, alhoewel het een handig alternatief is! Het is alleen jammer dat FB chat niet helemaal fijn werkt in Opera.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
das wel waar, maar op facebook kan je ook chatten en de meeste mensen op facebook komen overeen met die op msn, wat msn grotendeels overbodig maakt
De reden dat ik die mensen niet zo vaak zie of spreek is omdat ik daar geen zin in heb. Dus ik wil ze ook niet een beetje schijnheilig af en toe berichtjes sturen, of naar hun foto's kijken. Heb mijn account gesloten. Had een account omdat iedereen zat te zeuren.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
das wel waar, maar op facebook kan je ook chatten en de meeste mensen op facebook komen overeen met die op msn, wat msn grotendeels overbodig maakt
jij maakt een gedachtesprong ergens denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
De reden dat ik die mensen niet zo vaak zie of spreek is omdat ik daar geen zin in heb. Dus ik wil ze ook niet een beetje schijnheilig af en toe berichtjes sturen, of naar hun foto's kijken. Heb mijn account gesloten. Had een account omdat iedereen zat te zeuren.
Doe ik wel vaker, stomme gedachten ook altijd.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij maakt een gedachtesprong ergens denk ik
ik denk dat het komt doordat ik diep van binnen eigenlijk met die rare pakjes en met bizarre pruiken op door het leven wil gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |