quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Nee. Ik neem de moeite om mijn wenkbrauwvorm te posten. http://media.photobucket.(...)ssnl/wenkbrauwen.jpgquote:
Dat doet het plaatje een beetje teniet als het er toch niet op lijktquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Ik neem de moeite om mijn wenkbrauwvorm te posten. http://media.photobucket.(...)ssnl/wenkbrauwen.jpg
Dit ongeveer, maar dan donkerder + iets dikker.
Terbiyesizlik yapma, tamam mi? Senin gecmisini bilmedigim icin birsey sordum, cevap vermek istemiyorsan vermeszsin.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Als jij me verleden niet kent, houdt dan gewoon je kanker bek dicht.
Nee, je weet nu dat ik 2 wenkbrauwen heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doet het plaatje een beetje teniet als het er toch niet op lijkt.
Je hebt gelijk, het is billenkoek. Vertrouw mij.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het nou billenkoek of billekoek? Het groene boekje, waar ben je? Ik denk zelf de eerstgenoemde.
Hij snapt je niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Terbiyesizlik yapma, tamam mi? Senin gecmisini bilmedigim icin birsey sordum, cevap vermek istemiyorsan vermeszsin.
Kan niet, hij lult of is een probleemkind dat niet bij zijn ouders is opgegroeid.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij snapt je niet.
Dit zijn mijn wenkbrauwen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bijna tandarts. M'n moeder vertrekt ook zo, toeval.
PoetsTurk.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik mag lekker schoonmaken als m'n moeder weg is. Wel beter dan de tandarts, het huis uitgaan voor even op de tandartsstoel zitten.
Nee, mijn tanden zijn ondanks veel gaatjes gewoon wit.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
Komt dit gebit een beetje overeen met de jouwe?
Las ergens dat een beetje gele tanden vaak sterker zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, mijn tanden zijn ondanks veel gaatjes gewoon wit.
De tanden die ik postte zijn niet supergeel, de hoektanden wel, maar hoektanden zijn vaak geler dan de rest van je tanden. Probeerde ik (ongeveer) ook te zeggen met dat gele tanden vaak sterker zijn. Kan ook toeval zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Bortecinem het volgende:
De kleur van je tanden is erfelijk bepaald. Dus dat je ietwat gele tanden hebt betekent niet dat ze ook rot zijn.
Uhu.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De tanden die ik postte zijn niet supergeel, de hoektanden wel, maar hoektanden zijn vaak geler dan de rest van je tanden.
Hij is half Nederlands, half Koerdisch.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan niet, hij lult of is een probleemkind dat niet bij zijn ouders is opgegroeid.
Mooie wenkbrauwen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef GenusButeo het volgende:
Sinds een update van de RDE-software waar Fok!Forum op draait is het gebruik van TVP's niet meer nodig. Toch worden TVP's nog veelvuldig gebruikt:
Zo heet ie. Maar goed, hij is half Nederlands (lees: hybride).quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef zarGon het volgende:
Merhaba Ali, hoş bulduk.
Waarom noemen jullie hem eigenlijk Manuel? Lijkt mij niet Turks of Koerdisch.
Tijdje terug was er toch een discussie dat dat niet zijn naam was? Of iets in die richting in ieder geval.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zo heet ie. Maar goed, hij is half Nederlands (lees: hybride).
Half Koerdisch, half Turks, half Nederlands.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zo heet ie. Maar goed, hij is half Nederlands (lees: hybride).
ManBearPig.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Half Koerdisch, half Turks, half Nederlands.
Knap.
Is het boeiend genoeg om het terug te lezen?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef IHVK het volgende:
Ah ik het het vorige topic nog maar even bekeken.
Nu snap ik alles weer.
Op de laatste pagina wordt er veel gescholden.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het boeiend genoeg om het terug te lezen?
Ja, dat probeert hij iedereen wijs te maken. Dat moet je gewoon negeren.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tijdje terug was er toch een discussie dat dat niet zijn naam was? Of iets in die richting in ieder geval.
Hm, hybride. Hij is half mens, half..?
Binaire opposities. Ben je Faizel ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, dat probeert hij iedereen wijs te maken. Dat moet je gewoon negeren.
Hybride qua 'ras', niet qua soort.
Wist je dat de Europeanen destijds geloofden dat nakomelingen van twee 'rassen' onvruchtbaar waren? Net als met muildieren. Toen het tegendeel werd bewezen verschoof dit naar degeneratie.Een continue proces van verschuiving, zodat ze die binaire opposities konden blijven handhaven. Sneu, toch? Zucht. Kolonialisten. Imperialisten.
quote:
De vuile was wordt buiten gehangen!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat was een profielnaam van Zeliha. Seriously.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the hell is that?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Binaire opposities. Ben je Faizel ofzo.
Het spijt me.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:33 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, Bilmiyorem, hoe vaak moet dat nou gezegd worden, geen discussies in het Turks.
Nee, joh. Die gaan gewoon naar de wasserette.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
De vuile was wordt buiten gehangen!
Iemand die stoer doet met moelijke woorden, maar die ze altijd verkeerd gebruikt.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het spijt me.
Probeer jij kanker leuk te doen ofzo? spotte over dingen waar je niet mee moet spotten? spot ik ook over dingen bij jouw? gedraag je als een Turk en laat iedereen in zn waarde.
- Nu ga je zeker dit berichtje op het forum zetten zodat andere kunnne meelezen wat ik je gestuurd heb? zwaar triest.
Eigenlijk wilde ik het er niet opzetten, maar toen ik het laatste deel van dit bericht las.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het spijt me.
Probeer jij kanker leuk te doen ofzo? spotte over dingen waar je niet mee moet spotten? spot ik ook over dingen bij jouw? gedraag je als een Turk en laat iedereen in zn waarde.
- Nu ga je zeker dit berichtje op het forum zetten zodat andere kunnne meelezen wat ik je gestuurd heb? zwaar triest.
Eigenlijk wilde ik het er niet opzetten, maar toen ik het laatste deel van dit bericht las.
Oja, die.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iemand die stoer doet met moelijke woorden, maar die ze altijd verkeerd gebruikt.
bipolaire conceptualisaties![]()
bijvoorbeeld.
hij pmt me omdat ik zijn berichten op het forum beantwoordde, althans, daar ga ik vanuit. Niet dat ik echt heb gescholden.quote:
Hij klopt wel, maar het is echt zo een woord dat niet nodig is.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja, die.Maar 'binaire oppositie' klopt gewoon, hoor. Moet je vechten of zo?
wtf, dacht dat daar eerst iets anders stondquote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij klopt wel, maar het is echt zo een woord dat niet nodig is.
En natuurlijk wil ik vechten!
Maar jij kent hem verder niet toch? Als ik jou was zou ik me erbuiten houden en als ie je verder lastigvalt via PM kan je even klagen dan wordt dat aangepakt.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij pmt me omdat ik zijn berichten op het forum beantwoordde, althans, daar ga ik vanuit. Niet dat ik echt heb gescholden.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij klopt wel, maar het is echt zo een woord dat niet nodig is.
En natuurlijk wil ik vechten!
Nee, ik ken hem niet, maar kijk naar hoe hij praat. Geen manieren meegekregen ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar jij kent hem verder niet toch? Als ik jou was zou ik me erbuiten houden en als ie je verder lastigvalt via PM kan je even klagen dan wordt dat aangepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Vandaar mijn TT.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef IHVK het volgende:
Ah ik het het vorige topic nog maar even bekeken.
Nu snap ik alles weer.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:22 schreef GenusButeo het volgende:
Willen jullie nu beweren dat ik een spanking fetisj heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Danke danke. Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad, maar het was helemaal niet zo erg als dat het klinkt. De tandarts was binnen 5 minuten klaar. Nu is mijn hele gezicht verdoofd, dat wel, maar ik ben zoo blij.quote:
Mag je wel etenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Danke danke. Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad, maar het was helemaal niet zo erg als dat het klinkt. De tandarts was binnen 5 minuten klaar. Nu is mijn hele gezicht verdoofd, dat wel, maar ik ben zoo blij.
I am serial!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
De vuile was wordt buiten gehangen!
quote:
quote:
Hehehe.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke trots op je.
No. You are ManBearPig.quote:
Oorlogsveteraan.quote:
Hij wil ons iets duidelijk maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erger zelfs.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oorlogsveteraan.
Komop zeg ze heeft een wortelkanaalbehandeling gehad! Dat is bijna net zo erg als de oorlog!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij wil ons iets duidelijk maken.Te makkelijk idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het moet wel zwaar zijn om met zo'n zware vorm van aanstelleritus geboren te zijn.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het moet wel zwaar zijn om met zo'n zware vorm van aanstelleritus geboren te zijn.
Heb je geen prikje gehad voor je aanstellerij?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb drie prikjes gehad. Eng he?
Bestaat niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je geen prikje gehad voor je aanstellerij?
Ik heb het wel vaker gehoord.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, ninja-edit. Wie heeft dat verzonnen?
Is dat typisch iets van fok!
Of gebruiken wij in dit topic die term alleen maar?
Een ninja edit is alleen geldig in combinatie met een COWABUNGA-brul.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, ninja-edit. Wie heeft dat verzonnen?
Is dat typisch iets van fok!
Of gebruiken wij in dit topic die term alleen maar?
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ManBearPig is always serial!!
Ik zou je een plakje cake aan je geven om de pijn te verzachten, maar ik kan niet bakken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bestaat niet.
Weet je wat, fok! jullie. De tandarts is echt wel eng.
België op je hoofd.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zel, de volgende keer dat ik in Belgi ben, ga ik je slaan.Ik was helemaal clean; yine bagimli oldum.
Een Turkse specialiteit zeker? Ze vragen het namelijk ook altijd bij de lokale donerzaak. Of ik soms een doner 'speciaal' wil. Alles erop en eraan.quote:
Sorry. Ik bedoelde Belgisch-Duitsland.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
België op je hoofd.![]()
Wat is bagimli olmak?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |