quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:07 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Goutum-Noord![]()
Alweer bijna failliet, en de gemeente zal het weer gaan betalen. Faal.........Als Heerenveen in de Jup speelt moet je eens zien hoe snel de sponsors weg zijn en dus ook de clubkas snel leeg raaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Voor een deel met jet eens. Maar in Friesland houden ze tenminste dialect. En dat ze hoi zeggen is gewoon uit beleefdheid. Dat gebeurt tegenwoordig bijna nergens meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Rev- het volgende:
[..]
\\
Ja en nu zit het vol met Duitsers, sowieso zijn Friezen een soort Duitsers.
Wat kunnen ze wel:
Lelijk zijn
Zuur kijken (vooral die friese viswijfen)
Als een mongool praten.
VMBO afmaken
Ik woon sinds een jaar in FRL (net aan gelukkig, dus de rasfriezen zitten er niet echt). Maar wat een achterlijke kankervolk, als ik rondloop hoor ik de hele tijd die zeikerigeFriese
kuttaal.
Ook denkt iedereen dat ze je vrienden zijn, echt iedereen zegt "Hoi" tegen je![]()
Het zit daar ook nog vol met "Gabbers", ze lopen echt 20 jaar achter ofzo.
Misschien doen ze daarom wat beter hun best met voetbal.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:15 schreef justmattie het volgende:
Als Heerenveen in de Jup speelt moet je eens zien hoe snel de sponsors weg zijn en dus ook de clubkas snel leeg raakt
Nee precies en ik vind het altijd wel gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Voor een deel met jet eens. Maar in Friesland houden ze tenminste dialect. En dat ze hoi zeggen is gewoon uit beleefdheid. Dat gebeurt tegenwoordig bijna nergens meer.
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee precies en ik vind het altijd wel gezellig
Gare autisten hier die et liefst stilletjes met hun ogen op de stoep een halve meter voor je door een dorp/stad rondlopen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:07 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Goutum-Noord![]()
Alweer bijna failliet, en de gemeente zal het weer gaan betalen. Faal.........GoutumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind de sfeer bij Heerenveen juist erg leuk. Ja, er zitten wel veel pake's die niet veel lawaai maken, maar aan de andere kant, ze slopen ook niet een halve wijk als ze verloren hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Cambuur is een volksclub met sfeer. Iets wat ze bij Heerenveen niet kennen
Nou leuk met een bakje koffie en een rolletje pepermunt naar een wedstrijd kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer bij Heerenveen juist erg leuk. Ja, er zitten wel veel pake's die niet veel lawaai maken, maar aan de andere kant, ze slopen ook niet een halve wijk als ze verloren hebben.
Ik heb daar tussen de pake's gezeten, maar ook meerdere keren op Nieuw-Noord gestaan. Beide is leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou leuk met een bakje koffie en een rolletje pepermunt naar een wedstrijd kijkenNet alsof je in de bioscoop zit. En het is 1x sinds jaaaren weer eens gebeurd dat een halve wijk gesloopt werd boehoe
Do ek noflike krystdagen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:19 schreef Adelante het volgende:
Pratlippige Jezuboarndaogen
(ofzoiets)
En yn lokkich neijier!quote:
HAHAHAHquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze waren gewoon bang om te verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er trots op zijn dat het gemiddelde IQ in je stadion rond de 70 ligt, ik blijf het vreemd vinden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Cambuur is een volksclub met sfeer. Iets wat ze bij Heerenveen niet kennen
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ligt anders.
De Romeinen wilden zélf niet in Friesland zijn.
Gecondoleerdquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Friezen:nuchter eerlijk harde werkers trots duidelijk (je weet wat je aan ze hebt).
Waarom denk je dat de afsluitdijk aan Frieze kant langer is dan Noord-Holland!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Friezen:nuchter eerlijk harde werkers trots duidelijk (je weet wat je aan ze hebt).
quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij gecondoleerd met je homo zijn.
Mensen met een diepe ijzeren wil van binnen die zich niemand wat wijs laten maken!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:52 schreef Otis2.0 het volgende:
'nuchtere' mensen.
Saaie grijze muizen dus.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen met een diepe ijzeren wil van binnen die zich niemand wat wijs laten maken!!
Eigenwijs als maar kan
Ik byn yn ubrjochte frysk!!!quote:
sa ist mar krekt!quote:Op zondag 27 december 2009 21:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik byin yin uboprjochte frysk!!!
Fryslân boppe
hollân yn e groppe
kut voor je.quote:Op zondag 27 december 2009 21:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik byn yn ubrjochte frysk!!!
Fryslân boppe
hollân yn e groppe
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef ynuhh het volgende:
Het is maar voetbal.
Het komt wel goed, schatje.
quote:
Nog een paar daagjesquote:Op zondag 27 december 2009 21:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
kut voor je.
Kom eens op msn btw, ik heb een leuk verhaaltje voor je.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
[..]
Nog een paar daagjes!
Komt ie weer fronten hoorquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef ynuhh het volgende:
Je kan wel goed stappen in Friesland. Althans Leeuwarden.
Truequote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef ynuhh het volgende:
Je kan wel goed stappen in Friesland. Althans Leeuwarden.
Alhoewel ik geen blonde of Friese vrouw ben, kan ik toch beamen dat er in de doelesteeg altijd wel wat te doen is.quote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
True
In de leuke barretjes in de doelesteeg is het altijd prima toeven tussen de mooie blonde Friese vrouwtjes
Eens, die ''nationalisten'' zijn echt paupers.quote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef CarolineTensen het volgende:
Friesland is cool, behalve die Friezen die supertrots zijn op hun provincie en de Friese vlag in hun avatar zettenWTF doe je dan op een Nederlands forum...richt een eigen Friese Fok! op ofzo
Mensen die een oud wijf als naam gebruiken op een forum zijn pas triestquote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef CarolineTensen het volgende:
Friesland is cool, behalve die Friezen die supertrots zijn op hun provincie en de Friese vlag in hun avatar zettenWTF doe je dan op een Nederlands forum...richt een eigen Friese Fok! op ofzo
Lekker met z'n allen tegen elkaar aan staan in de Mammaloe...quote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
True
In de leuke barretjes in de doelesteeg is het altijd prima toeven tussen de mooie blonde Friese vrouwtjes
Gaat de rest van Nederland dood van de honger? Wat? Bron?quote:Op maandag 28 december 2009 00:30 schreef icebliss het volgende:
Wat ze wel kunnen: enorme hoeveelheden voedsel overhouden terwijl de rest van Nederland dood gaat van de honger, om vervolgens voor het haardvuur te gaan zitten wachten tot de uitgemergelde kindertjes naar hén toekomen voor een plakje kaas en een stukje brood.
Kijk om je heen? Zie je daar in de randstad grondstoffen voor voedsel?quote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gaat de rest van Nederland dood van de honger? Wat? Bron?
Niet te dicht tegen iedereen aanstaan hoor, straks heb je ruzie!quote:Op maandag 28 december 2009 09:19 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen tegen elkaar aan staan in de Mammaloe...Sybs hoef je ook al niet meer te komen op een zaterdagavond.
Nou, hij heeft er dus wel een en dat is nou net het probleem.quote:Op maandag 28 december 2009 11:24 schreef JarnoF het volgende:
Wat ze er wel kunnen?
Hierop moet ik helaas een antwoord verschuldigd blijven.
Wat ze niet kunnen, is het weer voorspellen. Piet Paulusma heeft nou niet bepaald een glazen bol
Piet P. verteld altijd het weer van de dag ervoor merk ik vaakquote:Op maandag 28 december 2009 11:24 schreef JarnoF het volgende:
Wat ze er wel kunnen?
Hierop moet ik helaas een antwoord verschuldigd blijven.
Wat ze niet kunnen, is het weer voorspellen. Piet Paulusma heeft nou niet bepaald een glazen bol
Ik woon in Noord-Holland, op zo'n 20 km van Amsterdam. Als ik hier om me heen kijk zie ik heel veel boerderijen, kaasbedrijven, etc. Ooit gehoord van de Beemster? Of heb je zo'n zwart-wit beeld van allesbehalve Friesland? Zo'n beeld hebben veel Friezen namelijk, is mijn ervaring. Vind ik wel jammer. Ik vind Friesland best leuk en mooi enzo, maar die mensen zijn me vaak wat te arrogant en kortzichtig.quote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Kijk om je heen? Zie je daar in de randstad grondstoffen voor voedsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Hahah jij bent een boer !!!quote:Op maandag 28 december 2009 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland, op zo'n 20 km van Amsterdam. Als ik hier om me heen kijk zie ik heel veel boerderijen, kaasbedrijven, etc. Ooit gehoord van de Beemster? Of heb je zo'n zwart-wit beeld van allesbehalve Friesland? Zo'n beeld hebben veel Friezen namelijk, is mijn ervaring. Vind ik wel jammer. Ik vind Friesland best leuk en mooi enzo, maar die mensen zijn me vaak wat te arrogant en kortzichtig.
Hoax.quote:Op maandag 28 december 2009 11:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hahah jij bent een boer !!!
Verder is het natuurlijk onzin om te zeggen dat je doodgaat aan honger als je geen grondstoffen voor voedsel hebt in jouw gebied, maar dat begrijp je waarschijnlijk zelf ook wel.quote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Kijk om je heen? Zie je daar in de randstad grondstoffen voor voedsel?
Als er verder niemand is dan wordt er gegroet, nou niet in Leeuwarden hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:27 schreef Leonidas82 het volgende:
Friezen arrogant?
Over het algemeen is het juist een heel vriendelijk volk. Zelfs in Leeuwarden is het nog vrij normaal dat vreemden elkaar groeten op straat als je elkaar (waar verder niemand is) tegenkomt.
Laatst in Amersfoort zat ik te met 2 zware koffers te klungelen (probeer ze de trein in te krijgen) niemand hielp me en stond alleen maar wat te kijken toen ik opeens hulp aangeboden kreeg van een Fries echtpaar. De man heeft toen aangeboden de zwaarste koffer voor me te tillenIk heb nog aangegeven dat het niet nodig was, maar hij stond erop.
Achteraf vriendelijk geholpen door die Friezen
Mensen die elkaar groeten in Leeuwardenquote:Op maandag 28 december 2009 13:27 schreef Leonidas82 het volgende:
Friezen arrogant?
Over het algemeen is het juist een heel vriendelijk volk. Zelfs in Leeuwarden is het nog vrij normaal dat vreemden elkaar groeten op straat als je elkaar (waar verder niemand is) tegenkomt.
Laatst in Amersfoort zat ik te met 2 zware koffers te klungelen (probeer ze de trein in te krijgen) niemand hielp me en stond alleen maar wat te kijken toen ik opeens hulp aangeboden kreeg van een Fries echtpaar. De man heeft toen aangeboden de zwaarste koffer voor me te tillenIk heb nog aangegeven dat het niet nodig was, maar hij stond erop.
Achteraf vriendelijk geholpen door die Friezen
In Bilgaard hoef je idd niet te verwachten dat iemand je groetquote:Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mensen die elkaar groeten in Leeuwardenben je toevallig vrouw met cup D?
Westeinde, camminghaburen en Heegterp ook niet hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef Sodeju het volgende:
[..]
In Bilgaard hoef je idd niet te verwachten dat iemand je groet
Huizum Dorp ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef Sodeju het volgende:
[..]
In Bilgaard hoef je idd niet te verwachten dat iemand je groet
De buren groet ik ook ja, maar dat is eigenlijk niet meer dan logisch tochquote:Op maandag 28 december 2009 13:45 schreef Faceoff het volgende:
Moet wel toegeven dat hier in achter de hoven ik de meeste buren toch wel even groet als ik ze tegenkom.
Maar ik kom zelf dan ook uit zwaagwesteinde waar dat normaal was (tegenwoordig ook niet meer trouwens).
Hippiequote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef Faceoff het volgende:
sommige oude buren wel, sommige niet.
Als ex-kraker vinden niet alle buren je zo leuk. Hoewel het me opviel dat de meesten er toch open voor staan als je je een beetje gedraagt..
(kom er maar in met langharig werkschuw boomknuffelaartuig opmerkingen)
Niet danquote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen Friesland, vind het een mooie provincie. Het enige waar ik me aan erger is dat er zoveel mensen wonen die overdreven trots zijn op hun provincie, alles haten dat niet Fries is en denken dat overal buiten Friesland alleen maar flats vol Marokkanen staan.
Ik heb een hekel aan Friezen die stug fries door blijven praten wanneer er mensen zijn die het niet verstaanquote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen Friesland, vind het een mooie provincie. Het enige waar ik me aan erger is dat er zoveel mensen wonen die overdreven trots zijn op hun provincie, alles haten dat niet Fries is en denken dat overal buiten Friesland alleen maar flats vol Marokkanen staan.
Ja dat zijn vaak dezelfde mensen als waar ik het over heb inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 15:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Friezen die stug fries door blijven praten wanneer er mensen zijn die het niet verstaan
Moet je eens in Limburg komen, daar schijnt het al helemaal een lastige opdracht te zijnquote:Op maandag 28 december 2009 15:11 schreef Faceoff het volgende:
Het is voor sommige Friezen dan ook even moeilijk om ABN te spreken, dan dat het voor sommige Nederlanders is om Engels te spreken...
Hoor ik gelukkig niet bij
kan ik me voorstellen, want daar is de grens eigenlijk nog kleiner tussen Limburgs en Nederlands.quote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Moet je eens in Limburg komen, daar schijnt het al helemaal een lastige opdracht te zijn
Dat ligt em aan de achternaam.quote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef Faceoff het volgende:
mompelt iets over dat Friezen over het algemeen het langste volk ter wereld zijn, en vaak een verdomd goeie weerstand hebben....
Nou poehee.. als dat alles is.quote:Op maandag 28 december 2009 15:25 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat ligt em aan de achternaam.
Was Doutzen al genoemd?
Of Syb van de Kast waar half vrouwelijk nederland een fantasie over had?
Of bekerwinnaar worden
Of elfstedentochten organiseren?
Omdat ze weten dat we toch wel naar Groningen of Amsterdam rijden. Maar langzaamaan komt er vooruitgang. Zo'n 5 jaar geleden was er nog maar 1 H&M in Friesland, en nu zitten er 4. Zo gaat het met meer ketens.quote:Op maandag 28 december 2009 16:00 schreef justmattie het volgende:
Wat ook weer zo jammer is van Friesland, waarom zitten hier geen Bijenkorven, Ikea's en meer van dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |