Niet waarquote:Op donderdag 24 december 2009 12:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leeuwarden![]()
Marrokanen, junks, dealers en wannabe corpsballetjes...
Sneek is veul leuker!
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:14 schreef Slickk het volgende:
[..]
LeeuwardenKutstad, echt.
Geef mij maar het platte land van Friesland met als hoofdstad Groningen.
wellesquote:
Je vergeet amvrosiosquote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef amvrosios het volgende:
Friesland
Limburg
T-Mobile
Talpa
Negers
Wat is de uitslag?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tering, Friesland is echt wel het minst ontwikkelde stukje Nederland dat er is volgens mijAls zelfs amateur clubs kunnen zorgen dat een wedstrijd doorgang kan vinden, moeten ze het daar maar afgelasten omdat ze in DRIE dagen niet de kans hebben gezien wat sneeuw op te ruimen
Haha Amvrosios is een neger!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef amvrosios het volgende:
Friesland
Limburg
T-Mobile
Talpa
Negers
Hotelschool?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
welles
of je studeert aan de hotelschool
Niet su seure juh, Friezen binne bêst folkquote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef bascross het volgende:
Ensaf is gewoon een Liwwadder die een hekel heeft aan de mentaliteit van veel Friezen en terecht.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef amvrosios het volgende:
Friesland
Limburg
T-Mobile
Talpa
Negers
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef fapdrol het volgende:
Vergeet niet dat Friesland alleen bestaat uit Friesland. Leeuwarden ligt er midden in. Naast Heerenveen is Cambuur Leeuwarden een tweede voetbalclub. Die staan tweede in de Jupiler League en doen het dus stukken beter dan die boeren uit Akkrum-Sûd.
Theedrinken na 45 minutenquote:
Je beschrijft nu precies mijn hondquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Friezen:nuchter eerlijk harde werkers trots duidelijk (je weet wat je aan ze hebt).
Goutum-Noordquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef fapdrol het volgende:
Vergeet niet dat Friesland alleen bestaat uit Friesland. Leeuwarden ligt er midden in. Naast Heerenveen is Cambuur Leeuwarden een tweede voetbalclub. Die staan tweede in de Jupiler League en doen het dus stukken beter dan die boeren uit Akkrum-Sûd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
Cambuur is een volksclub met sfeer. Iets wat ze bij Heerenveen niet kennenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Theedrinken na 45 minuten
Maar zonder grappen. Heerenveen en Cambuur zijn beide mooie clubs, al heb ik veel meer met Heerenveen.
Ik reageerde vooral omdat die gast zei dat Cambuur 't beter deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |