Tering, Friesland is echt wel het minst ontwikkelde stukje Nederland dat er is volgens mijquote:Bekerduel Heerenveen-PSV definitief afgelast
Het bekerduel tussen sc Heerenveen en PSV gaat vanavond niet van start. Eerder waren er al bedenkingen of de veiligheid van de supporters wel kon worden gewaarborgd. Het antwoord werd vandaag gegeven.
De KNVB heeft het duel nu definitief van de kalender gehaald. Beide clubs kunnen zich nu opmaken voor de kleine winterpauze. Het duel wordt op 20 januari ingehaald.
Eerder twijfelden ze bij Heerenveen al of de supporters wel veilig konden zitten. "Een gedeelte van de fans op de tribune, mensen in de gracht, maar ook de spelers lopen mogelijk gevaar. Zo’n klomp sneeuw is niet alleen zwaar, maar komt ook nog eens van dertig meter hoogte naar beneden. Je kunt je voorstellen wat er dan gebeurt", meldde directeur Henk Hoekstra eerder op de clubsite.
Gisteravond kon er in Rotterdam en Breda wel worden gebekerd. Feyenoord en Sparta Rotterdam plaatsten zich voor de volgende ronde. (RC)
50% kans op Heerenveen-Ajaxquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef Adelante het volgende:
Ik wilde gewoon de loting weten na alle wedstrijden en nu moet ik weer wachten
Het is een gave.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:28 schreef zovty het volgende:
Ook zijn friezen erg goed in nors en boos overkomen terwijl ze eigenlijk best vrolijk zijn.
Dat ligt anders.quote:
Oh.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef Adelante het volgende:
De vraag in de TT was retorisch, gasten!
Ik vind Hoerenveen een kuttopic.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh..
Dan vind ik het maar een kuttopic.
Eenschquote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh..
Dan vind ik het maar een kuttopic.
Ja als ze dat nu twee dagen eerder hadden gedaan, paar mannetjes op het dak met spuiten of schuivers, was dat dak nu schoon geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef Ensaf het volgende:
Dat iedereen ook even ziet om wat voor stukken het gaat:
Zie 0.50
Wat zei hij ook al weer tegen Elia?quote:
Jammer dat je er niet was, kon je die klomp sneeuw op je harses vangenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tering, Friesland is echt wel het minst ontwikkelde stukje Nederland dat er is volgens mijAls zelfs amateur clubs kunnen zorgen dat een wedstrijd doorgang kan vinden, moeten ze het daar maar afgelasten omdat ze in DRIE dagen niet de kans hebben gezien wat sneeuw op te ruimen
"Wat kijk je nou, Apie? Met je kankerzwarte moeder!"quote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat zei hij ook al weer tegen Elia?
\\quote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef Ensaf het volgende:
Duitsers buiten de deur houden dan.
Afsluitdijk werd nooit veroverd.
Provincie met procentueel de minste NSB'ers en de meeste verzetslieden.
Fries heeft meer van Engels dan van Duits.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Rev- het volgende:
Ja en nu zit het vol met Duitsers, sowieso zijn Friezen een soort Duitsers.
quote:Wat kunnen ze wel:
Lelijk zijn
quote:Zuur kijken (vooral die friese viswijfen)
Ja wat niet kan. Doen is een ander ding.quote:Als een mongool praten.
Ja, onder andere. Hoger ook, maar er zijn relatief weinig afhakers op het VMBO.quote:VMBO afmaken
Niet best! Je besloot om in Friesland te gaan wonen en nu hoor je overal Fries! ONGELOVELIJK DAT DAT KAN IN FRIESLAND!quote:Ik woon sinds een jaar in FRL (net aan gelukkig, dus de rasfriezen zitten er niet echt). Maar wat een achterlijke kankervolk, als ik rondloop hoor ik de hele tijd die zeikerigeFriese
kuttaal.
Je bedoelt: Mensen groeten elkaar vriendelijk op straat.quote:Ook denkt iedereen dat ze je vrienden zijn, echt iedereen zegt "Hoi" tegen je![]()
Wat zijn het nou? Gabbers of niet? Vanwaar de aanhalingstekens?quote:Het zit daar ook nog vol met "Gabbers", ze lopen echt 20 jaar achter ofzo.
Waarom donder je niet gewoon een end op dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Rev- het volgende:
[..]
\\
Ja en nu zit het vol met Duitsers, sowieso zijn Friezen een soort Duitsers.
Wat kunnen ze wel:
Lelijk zijn
Zuur kijken (vooral die friese viswijfen)
Als een mongool praten.
VMBO afmaken
Ik woon sinds een jaar in FRL (net aan gelukkig, dus de rasfriezen zitten er niet echt). Maar wat een achterlijke kankervolk, als ik rondloop hoor ik de hele tijd die zeikerigeFriese
kuttaal.
Ook denkt iedereen dat ze je vrienden zijn, echt iedereen zegt "Hoi" tegen je![]()
Het zit daar ook nog vol met "Gabbers", ze lopen echt 20 jaar achter ofzo.
Om bij de afsluitdijk te komen, moesten de Duitsers toch echt door Friesland heen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef Ensaf het volgende:
Duitsers buiten de deur houden dan.
Afsluitdijk werd nooit veroverd.
Provincie met procentueel de minste NSB'ers en de meeste verzetslieden.
Of laat de wedstrijd spelen in een stadion dat er wel mee om kan gaan, het Gelredome ofzoquote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef TJDoornbos het volgende:
gewoon de beker uitgooien die gasten
Dan donderstraal je toch gewoon op uit Friesland, denk je nou echt dat we op een achterlijke hollander of what the f*ck je ook bent als jou zitten te wachten. Ik geef je met liefde een kankerharde trap mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Rev- het volgende:
Ik woon sinds een jaar in FRL (net aan gelukkig, dus de rasfriezen zitten er niet echt). Maar wat een achterlijke kankervolk, als ik rondloop hoor ik de hele tijd die zeikerigeFriese
kuttaal.
Ik dacht ff flamen. Jammer dat ik het vuurtje niet hoger kon opstokenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef zovty het volgende:
Friezen kunnen wel heel goed onverstaanbaar praten.
quote:
Of De Kuipquote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of laat de wedstrijd spelen in een stadion dat er wel mee om kan gaan, het Gelredome ofzo
Ik geloof dat het stadion van de Kozakkenboys ook wel sneeuwvrij is.quote:
Ja kunst, die hebben geen dak.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik geloof dat het stadion van de Kozakkenboys ook wel sneeuwvrij is.
Zo moeilijk is het toch ook weer niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:45 schreef justmattie het volgende:
Post gewoon eens in het Nederlands
Ik niet. Want fries is kutquote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch ook weer niet?
Ik kan het vloeiend lezen.
ah gut, d'r heeft weer eens iemand het woord 'Friesland'in een topic zien staan..........quote:Op donderdag 24 december 2009 00:45 schreef justmattie het volgende:
Leeuwardenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef Sodeju het volgende:
Buiten Leeuwarden om is het inderdaad niet veel soeps in Friesland
Eenschquote:Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef Choad het volgende:
Friezinnen die de Nederlandse taal machtig zijn, praten vaak ontzettend geil
Sorry, het was sterker dan mij.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:45 schreef justmattie het volgende:
Ik kom uit Leeuwardenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ah gut, d'r heeft weer eens iemand het woord 'Friesland'in een topic zien staan..........
Even een Ekdommetje:quote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef Ensaf het volgende:
Nije datums wedstriden It Fean
23-12-2009 | 16:46
21 febrewaris nei sneontejûn 20 febrewaris.
Jannewarisquote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef Ensaf het volgende:
Nije datums wedstriden It Fean
23-12-2009 | 16:46
De wedstriden fan de Sportklup Hearrenfean dy't fan 'e wike net trochgean koene, binne opnij fêststeld. De kompetysjewedstriid yn en tsjin Grins wurdt spile op woansdei 20 jannewaris om 20.00 oere. De bekerwedstriid tsjin PSV stiet foar sneon 16 jannewaris om 19.45 oere op it programma.
De útwedstriid fan de Feansters tsjin RKC Waalwyk giet fan sneintemiddei 21 febrewaris nei sneontejûn 20 febrewaris.
zeker wat een wartaal. Ik zie een persoon voor me die kwijlt en amper uit zijn woorden komt. Het stereotype fries eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 12:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jannewaris![]()
![]()
sneontejûn![]()
Wat een taal
Ik mis Sietse Obama, grootvader van.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:34 schreef FF_Serieus het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_bekende_Friezen
Leeuwardenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef Sodeju het volgende:
Buiten Leeuwarden om is het inderdaad niet veel soeps in Friesland
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leeuwarden![]()
Marrokanen, junks, dealers en wannabe corpsballetjes...
Snits is veul leuker!
Was jij niet onderweg naar 'flabber' zolangzamerhand?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:33 schreef Osramp het volgende:
Gewoon Friesland aan de Duitsers geven, zij blij en wij blij.
Hebben die Duitsers zowel Ost-Friesen als West-Friesen, kunnen ze nog wat extra grappen maken (oh nee, da's allemaal waarheid).
Jazeker! Maar ik flame en troll hier nog wel watquote:Op donderdag 24 december 2009 13:51 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Was jij niet onderweg naar 'flabber' zolangzamerhand?
Niet waarquote:Op donderdag 24 december 2009 12:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leeuwarden![]()
Marrokanen, junks, dealers en wannabe corpsballetjes...
Sneek is veul leuker!
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:14 schreef Slickk het volgende:
[..]
LeeuwardenKutstad, echt.
Geef mij maar het platte land van Friesland met als hoofdstad Groningen.
wellesquote:
Je vergeet amvrosiosquote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef amvrosios het volgende:
Friesland
Limburg
T-Mobile
Talpa
Negers
Wat is de uitslag?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tering, Friesland is echt wel het minst ontwikkelde stukje Nederland dat er is volgens mijAls zelfs amateur clubs kunnen zorgen dat een wedstrijd doorgang kan vinden, moeten ze het daar maar afgelasten omdat ze in DRIE dagen niet de kans hebben gezien wat sneeuw op te ruimen
Haha Amvrosios is een neger!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef amvrosios het volgende:
Friesland
Limburg
T-Mobile
Talpa
Negers
Hotelschool?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
welles
of je studeert aan de hotelschool
Niet su seure juh, Friezen binne bêst folkquote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef bascross het volgende:
Ensaf is gewoon een Liwwadder die een hekel heeft aan de mentaliteit van veel Friezen en terecht.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef amvrosios het volgende:
Friesland
Limburg
T-Mobile
Talpa
Negers
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef fapdrol het volgende:
Vergeet niet dat Friesland alleen bestaat uit Friesland. Leeuwarden ligt er midden in. Naast Heerenveen is Cambuur Leeuwarden een tweede voetbalclub. Die staan tweede in de Jupiler League en doen het dus stukken beter dan die boeren uit Akkrum-Sûd.
Theedrinken na 45 minutenquote:
Je beschrijft nu precies mijn hondquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Friezen:nuchter eerlijk harde werkers trots duidelijk (je weet wat je aan ze hebt).
Goutum-Noordquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef fapdrol het volgende:
Vergeet niet dat Friesland alleen bestaat uit Friesland. Leeuwarden ligt er midden in. Naast Heerenveen is Cambuur Leeuwarden een tweede voetbalclub. Die staan tweede in de Jupiler League en doen het dus stukken beter dan die boeren uit Akkrum-Sûd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
Cambuur is een volksclub met sfeer. Iets wat ze bij Heerenveen niet kennenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Theedrinken na 45 minuten
Maar zonder grappen. Heerenveen en Cambuur zijn beide mooie clubs, al heb ik veel meer met Heerenveen.
Ik reageerde vooral omdat die gast zei dat Cambuur 't beter deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |