Ja als ze dat nu twee dagen eerder hadden gedaan, paar mannetjes op het dak met spuiten of schuivers, was dat dak nu schoon geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef Ensaf het volgende:
Dat iedereen ook even ziet om wat voor stukken het gaat:
Zie 0.50
Wat zei hij ook al weer tegen Elia?quote:
Jammer dat je er niet was, kon je die klomp sneeuw op je harses vangenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tering, Friesland is echt wel het minst ontwikkelde stukje Nederland dat er is volgens mijAls zelfs amateur clubs kunnen zorgen dat een wedstrijd doorgang kan vinden, moeten ze het daar maar afgelasten omdat ze in DRIE dagen niet de kans hebben gezien wat sneeuw op te ruimen
"Wat kijk je nou, Apie? Met je kankerzwarte moeder!"quote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat zei hij ook al weer tegen Elia?
\\quote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef Ensaf het volgende:
Duitsers buiten de deur houden dan.
Afsluitdijk werd nooit veroverd.
Provincie met procentueel de minste NSB'ers en de meeste verzetslieden.
Fries heeft meer van Engels dan van Duits.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Rev- het volgende:
Ja en nu zit het vol met Duitsers, sowieso zijn Friezen een soort Duitsers.
quote:Wat kunnen ze wel:
Lelijk zijn
quote:Zuur kijken (vooral die friese viswijfen)
Ja wat niet kan. Doen is een ander ding.quote:Als een mongool praten.
Ja, onder andere. Hoger ook, maar er zijn relatief weinig afhakers op het VMBO.quote:VMBO afmaken
Niet best! Je besloot om in Friesland te gaan wonen en nu hoor je overal Fries! ONGELOVELIJK DAT DAT KAN IN FRIESLAND!quote:Ik woon sinds een jaar in FRL (net aan gelukkig, dus de rasfriezen zitten er niet echt). Maar wat een achterlijke kankervolk, als ik rondloop hoor ik de hele tijd die zeikerigeFriese
kuttaal.
Je bedoelt: Mensen groeten elkaar vriendelijk op straat.quote:Ook denkt iedereen dat ze je vrienden zijn, echt iedereen zegt "Hoi" tegen je![]()
Wat zijn het nou? Gabbers of niet? Vanwaar de aanhalingstekens?quote:Het zit daar ook nog vol met "Gabbers", ze lopen echt 20 jaar achter ofzo.
Waarom donder je niet gewoon een end op dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Rev- het volgende:
[..]
\\
Ja en nu zit het vol met Duitsers, sowieso zijn Friezen een soort Duitsers.
Wat kunnen ze wel:
Lelijk zijn
Zuur kijken (vooral die friese viswijfen)
Als een mongool praten.
VMBO afmaken
Ik woon sinds een jaar in FRL (net aan gelukkig, dus de rasfriezen zitten er niet echt). Maar wat een achterlijke kankervolk, als ik rondloop hoor ik de hele tijd die zeikerigeFriese
kuttaal.
Ook denkt iedereen dat ze je vrienden zijn, echt iedereen zegt "Hoi" tegen je![]()
Het zit daar ook nog vol met "Gabbers", ze lopen echt 20 jaar achter ofzo.
Om bij de afsluitdijk te komen, moesten de Duitsers toch echt door Friesland heen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef Ensaf het volgende:
Duitsers buiten de deur houden dan.
Afsluitdijk werd nooit veroverd.
Provincie met procentueel de minste NSB'ers en de meeste verzetslieden.
Of laat de wedstrijd spelen in een stadion dat er wel mee om kan gaan, het Gelredome ofzoquote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef TJDoornbos het volgende:
gewoon de beker uitgooien die gasten
Dan donderstraal je toch gewoon op uit Friesland, denk je nou echt dat we op een achterlijke hollander of what the f*ck je ook bent als jou zitten te wachten. Ik geef je met liefde een kankerharde trap mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Rev- het volgende:
Ik woon sinds een jaar in FRL (net aan gelukkig, dus de rasfriezen zitten er niet echt). Maar wat een achterlijke kankervolk, als ik rondloop hoor ik de hele tijd die zeikerigeFriese
kuttaal.
Ik dacht ff flamen. Jammer dat ik het vuurtje niet hoger kon opstokenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef zovty het volgende:
Friezen kunnen wel heel goed onverstaanbaar praten.
quote:
Of De Kuipquote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of laat de wedstrijd spelen in een stadion dat er wel mee om kan gaan, het Gelredome ofzo
Ik geloof dat het stadion van de Kozakkenboys ook wel sneeuwvrij is.quote:
Ja kunst, die hebben geen dak.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik geloof dat het stadion van de Kozakkenboys ook wel sneeuwvrij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |