De buren groet ik ook ja, maar dat is eigenlijk niet meer dan logisch tochquote:Op maandag 28 december 2009 13:45 schreef Faceoff het volgende:
Moet wel toegeven dat hier in achter de hoven ik de meeste buren toch wel even groet als ik ze tegenkom.
Maar ik kom zelf dan ook uit zwaagwesteinde waar dat normaal was (tegenwoordig ook niet meer trouwens).
Hippiequote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef Faceoff het volgende:
sommige oude buren wel, sommige niet.
Als ex-kraker vinden niet alle buren je zo leuk. Hoewel het me opviel dat de meesten er toch open voor staan als je je een beetje gedraagt..
(kom er maar in met langharig werkschuw boomknuffelaartuig opmerkingen)
Niet danquote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen Friesland, vind het een mooie provincie. Het enige waar ik me aan erger is dat er zoveel mensen wonen die overdreven trots zijn op hun provincie, alles haten dat niet Fries is en denken dat overal buiten Friesland alleen maar flats vol Marokkanen staan.
Ik heb een hekel aan Friezen die stug fries door blijven praten wanneer er mensen zijn die het niet verstaanquote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen Friesland, vind het een mooie provincie. Het enige waar ik me aan erger is dat er zoveel mensen wonen die overdreven trots zijn op hun provincie, alles haten dat niet Fries is en denken dat overal buiten Friesland alleen maar flats vol Marokkanen staan.
Ja dat zijn vaak dezelfde mensen als waar ik het over heb inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 15:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Friezen die stug fries door blijven praten wanneer er mensen zijn die het niet verstaan
Moet je eens in Limburg komen, daar schijnt het al helemaal een lastige opdracht te zijnquote:Op maandag 28 december 2009 15:11 schreef Faceoff het volgende:
Het is voor sommige Friezen dan ook even moeilijk om ABN te spreken, dan dat het voor sommige Nederlanders is om Engels te spreken...
Hoor ik gelukkig niet bij
kan ik me voorstellen, want daar is de grens eigenlijk nog kleiner tussen Limburgs en Nederlands.quote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Moet je eens in Limburg komen, daar schijnt het al helemaal een lastige opdracht te zijn
Dat ligt em aan de achternaam.quote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef Faceoff het volgende:
mompelt iets over dat Friezen over het algemeen het langste volk ter wereld zijn, en vaak een verdomd goeie weerstand hebben....
Nou poehee.. als dat alles is.quote:Op maandag 28 december 2009 15:25 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat ligt em aan de achternaam.
Was Doutzen al genoemd?
Of Syb van de Kast waar half vrouwelijk nederland een fantasie over had?
Of bekerwinnaar worden
Of elfstedentochten organiseren?
Omdat ze weten dat we toch wel naar Groningen of Amsterdam rijden. Maar langzaamaan komt er vooruitgang. Zo'n 5 jaar geleden was er nog maar 1 H&M in Friesland, en nu zitten er 4. Zo gaat het met meer ketens.quote:Op maandag 28 december 2009 16:00 schreef justmattie het volgende:
Wat ook weer zo jammer is van Friesland, waarom zitten hier geen Bijenkorven, Ikea's en meer van dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |