Branding! It's all about the branding! ;-)quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef borisz het volgende:
Domien we weten wel dat je Domien heet hoor....
Ja dat heb ik ook geleerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Branding! It's all about the branding! ;-)
Zeur niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook geleerd.. Ik vind het alleen irritant
.
Ga dan de TV headlines doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Branding! It's all about the branding! ;-)
Watskeburt?quote:
Als je ze de eerste keer ziet, valt het wel meequote:
Hij heeft een vriendin gevonden op de ijsbaanquote:
Hij had toch al een vriendin?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin gevonden op de ijsbaan![]()
Nou dat zal zij dan wel zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had toch al een vriendin?
En dan linea recta naar de tattooshop om 'm te laten overtrekkenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Jeeej een handtekening op je voorhoofd
Pleonasmequote:
ik ook, jammer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens 1 FOK! smsje gezien van onze minismsactie gisteren, zijn er nog meer geweest?
Hoeveel zijn er verstuurd?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens 1 FOK! smsje gezien van onze minismsactie gisteren, zijn er nog meer geweest?
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er 2 gedaan, van de rest weet ik het nietquote:
Roelquote:
Ik 3quote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gedaan, van de rest weet ik het niet
Hmm, ik vind het een beetje duf nummer.quote:
Hansiequote:
Gerard welquote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Whehehe wat is dit voor nummer zeg, ik ken het niet
Drie keer tien voor requests en setje kerstzegels.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Godtje het volgende:
Hoeveel hebben de Fokkers eigenlijk gedoneerd?
Zullen er misschien wel meer zijn, dan die in deze reeks posten.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Godtje het volgende:
Minimaal 35 euroquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Godtje het volgende:
Dat snap zelfs ik nog.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zullen er misschien wel meer zijn, dan die in deze reeks posten.
40 Euro voor Innuendo van Queen maar die is nog steeds niet lang geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Godtje het volgende:
Ik heb iig al 15 euro gedoneerd en doe vanmiddag wss nog watquote:Op woensdag 23 december 2009 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat snap zelfs ik nog.
Ik tot nu toe 15 euro maar ik wil morgen bij de afsluiting misschien nog wel even 50 euro doen.
Iddquote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Gerard begint een beetje moe te worden
Mooie tekstquote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geweldig was dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |