Branding! It's all about the branding! ;-)quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef borisz het volgende:
Domien we weten wel dat je Domien heet hoor....
Ja dat heb ik ook geleerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Branding! It's all about the branding! ;-)
Zeur niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook geleerd.. Ik vind het alleen irritant
.
Ga dan de TV headlines doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Branding! It's all about the branding! ;-)
Watskeburt?quote:
Als je ze de eerste keer ziet, valt het wel meequote:
Hij heeft een vriendin gevonden op de ijsbaanquote:
Hij had toch al een vriendin?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin gevonden op de ijsbaan![]()
Nou dat zal zij dan wel zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had toch al een vriendin?
En dan linea recta naar de tattooshop om 'm te laten overtrekkenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Jeeej een handtekening op je voorhoofd
Pleonasmequote:
ik ook, jammer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens 1 FOK! smsje gezien van onze minismsactie gisteren, zijn er nog meer geweest?
Hoeveel zijn er verstuurd?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens 1 FOK! smsje gezien van onze minismsactie gisteren, zijn er nog meer geweest?
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |