FIRST FAIL JA!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:13 schreef Zephyroz het volgende:
FIRST!
Jaaaa stevennnn snij in me!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:17 schreef Stevennn het volgende:
bah bah bah
Normaal gesproken als ik mijn best doe om eerste te zijn, dan hebben veel mensen me al ingehaald. Ik snap hoe je je voelt.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:19 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
true
[..]
Ja tuurlijk. lach me maar uit...
Gelukkig maar. Want het is niet makkelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Normaal gesproken als ik mijn best doe om eerste te zijn, dan hebben veel mensen me al ingehaald. Ik snap hoe je je voelt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Normaal gesproken als ik mijn best doe om eerste te zijn, dan hebben veel mensen me al ingehaald. Ik snap hoe je je voelt.
Hyves beginnen?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:22 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want het is niet makkelijk.
Komt wel goed. Gewoon vaak genoeg oefenen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:22 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want het is niet makkelijk.
ER BLOEIT WAT!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Komt wel goed. Gewoon vaak genoeg oefenen.
quote:
Als je goed je best doet wel jaquote:
Kwestie van tijd. Besides. Het kan in een wip gebeurt zijn..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je goed je best doet wel ja
Die gaat al met Dean.. Too latequote:
Sorry bro.quote:
Is dat exclusief dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die gaat al met Dean.. Too late
Hihi, je zei wipquote:Op woensdag 23 december 2009 10:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Besides. Het kan in een wip gebeurt zijn..
L.no kennende..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:
Dat slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ken jij IEMAND in je omgeving die ooit met L.no heeft gedate? Danw eet je dus meteen hoe exclusief het wel niet is
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L.no kennende..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Tja, het heeft tieten en een hartslag. Nuff said..quote:
Gister nog gedaan, dat klinkt toch echt heel anders..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:33 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Dat slaat echt als een lul op een drumstel.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, het heeft tieten en een hartslag. Nuff said..
Ik zei toch dat er wat bloeide...quote:
En once you go black...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, het heeft tieten en een hartslag. Nuff said..
Oh, je meende het niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:38 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
[..]
Dan kunnen we het beter meteen goed doen, toch?
Dat gaat niet voor mij op..quote:
Ik was nog niet klaar om jou te imponeren om alleen van zwarte mensen te houden.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat gaat niet voor mij op..
Heb nog wel de wens om een lekkere aziaat te scoren. Die zijn ook
Je hebt iig wel een goede indruk achtergelaten hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar om jou te imponeren om alleen van zwarte mensen te houden.![]()
Asians.
Dus Dean valt straks alleen nog maar op zwart?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar om jou te imponeren om alleen van zwarte mensen te houden.![]()
Asians.
Succes in Frieslandquote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Dus Dean valt straks alleen nog maar op zwart?
Bedankt.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je hebt iig wel een goede indruk achtergelaten hoor
Yay, dankje.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Jazeker wel. Het kwam gewoon even goed uit.
Jup, klopt.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Dus Dean valt straks alleen nog maar op zwart?
* DjRex89 hidesquote:Op woensdag 23 december 2009 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
Snel Dean! Alles wat blank is pakken nu het nog kan!
jij hebt je kans al gehadquote:Op woensdag 23 december 2009 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 springt in de lucht.
Pick me, pick me!
BAN.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:50 schreef Zephyroz het volgende:
dood...
quote:
Niet met Deanquote:
quote:
Daar zou ik bijna een uitdaging in lezen...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:55 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen als je 53 posts op rij maakt toch?
quote:
Wat danquote:
Morgen hele dag in A'dam, 's avonds stappen en 1ste kerstdag ook losquote:
Zuipuh!!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Morgen hele dag in A'dam, 's avonds stappen en 1ste kerstdag ook los.
Wel tot een bepaald niveau, ben niet zo'n zuiperd die dan later op de avond staat te schreeuwen enzo, Houniet van.quote:
quote:
quote:
Da moede gij doen jongequote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Daar zou ik bijna een uitdaging in lezen...
Moe'k anders die rooie er ff bij hale jonge?quote:
Met je blije bakkes!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef Bravebart het volgende:
GODNONDEJU! Zo maar eens langs stage jonge
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:49 schreef Houniet het volgende:
|_./\/() !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wowquote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef Houniet het volgende:
VOOR L.NO HIER KLIKKEN HIERZO JA GOEDZO HIER
Nah, gewoon omdat het kan.quote:
In het zand vind ik het originelerquote:
Die van jou is ook goed hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In het zand vind ik het origineler
Hoho geen competitiedrang he, zoek er niets achter. Tevens is het maar goed ook dat die van jouw beter was.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In het zand vind ik het origineler
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:05 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Ben waarschijnlijk morgen niet eens vrij
Zo maar eens navragen......
Jup. It did the jobquote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoho geen competitiedrang he, zoek er niets achter. Tevens is het maar goed ook dat die van jouw beter was.
Hulde!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef Houniet het volgende:
http://www.kanariepiet.com/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef Houniet het volgende:
http://www.kanariepiet.com/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb al wel de hele dag het idee dat het vrijdag isquote:
Dat ga ik nu even verklappen zeker?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe moet Dean dat dan doen in een weiland?
Nee dat zal romantisch zijn, "L.no is lief " in koeienstront schrijvenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ga ik nu even verklappen zeker?
Graancirkels?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:51 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat zal romantisch zijn, "L.no is lief " in koeienstront schrijven
quote:
Het wordt tijd voor een L.no adoratie topicquote:Op woensdag 23 december 2009 14:03 schreef L.no het volgende:
De halve topic is sigwaardig eigenlijk.. too much.
Jaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een L.no adoratie topic
Ik vind dit al genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een L.no adoratie topic
Ik niet.quote:
Dan moet deze ff snel volquote:
Typ ff door dan, jullie hebben vakantiequote:
Goed idee eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Zephyroz het volgende:
Gewoon een linkje in je sig zetten.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Typ ff door dan, jullie hebben vakantie
Ik las 'log eens uit'.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Shhhhhhht.. die is druk bezig een grap te verzinnen, stoor hem nou niet!
quote:
Maar soms niet!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet doen, dat lezen wat je wil lezen.. levert vaak alleen teleurstellingen op.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje, ik zou als ik jou was in kleine zalen beginnen.
Zeg je baan nog maar niet op.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje. Ik zou, als ik jou was, in kleine zalen beginnen.
Ik vond em leukquote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje. Ik zou, als ik jou was, in kleine zalen beginnen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef jna het volgende:
[..]
Is hij zo onduidelijk?quote:
Sta maar weer op, 't wordt niksquote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben met mn laptop alvast op de grond gaan liggen
Beter dan strontlettersquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet grappig?
Weet je hoe fucking koud het op die vloer wasquote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sta maar weer op, 't wordt niks.
Vakantie?quote:
Ik snap niet hoe iemand de moeite kan nemen om z'n camera te pakken en dan niet de moeite neemt om dat verschrikkelijke doekje even weg te halenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Binnenkort eens voor zoiets gaan kijken misschien..
[ afbeelding ]
Op andere foto's staat ook de achterkant, is om de kentekenplaat af te schermen. Denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe iemand de moeite kan nemen om z'n camera te pakken en dan niet de moeite neemt om dat verschrikkelijke doekje even weg te halen
Ja, want dat kan je ook heul niet wegpainten.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op andere foto's staat ook de achterkant, is om de kentekenplaat af te schermen. Denk ik.
Zijn zat mensen die niet weten hoe hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, want dat kan je ook heul niet wegpainten.
Waarom moet je mij er nou weer bij halenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Als ik het kan, dan kan elke aap het
Waarom nietquote:Op woensdag 23 december 2009 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom moet je mij er nou weer bij halen
Hij zou na de kerstvakantie hier terugkomen.quote:
Kasten weer volquote:
Die rooie..quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wie is hier nou de snackbar; gij of ik?!
Dan geven ze weer ijzel af enzo...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:30 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoooi!
Ik ben morgenavond in de stad enzeu, zin om ook te komen?
JONGE, WAT BEN JIJ NOU VOOR PLAYER?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan geven ze weer ijzel af enzo...
Pfff.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan geven ze weer ijzel af enzo...
Ik word hier gewoon keihard afgewezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:33 schreef jna het volgende:
Ze vraagt zelf of je komt en jij gaat niet
Ik had het wel geweten hoor als ik hem wasquote:Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon keihard afgewezen.
Jij mag ook komen hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten hoor als ik hem was
Plan zo'n uitje dan met mooi weer.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon keihard afgewezen.
Playerrrrr!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:37 schreef jna het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer terug, Mag ik dan bij jou blijven slapen?
Ik kan er niks aan doen dat het winter is sweetheart. Doarnaest zit jiej volgens mien ah veej te veej tuus, dus 'tis tiet dat jiej eens 'n bietje goat leven.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Plan zo'n uitje dan met mooi weer.
Nu klinkt het een beetje alsof ik wat van 'm wil ofzoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:41 schreef jna het volgende:
Verdomme luctor hoeveel hints wil je krijgen![]()
Moet ze je komen halen ofzo
Ik suggereer ook niksquote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nu klinkt het een beetje alsof ik wat van 'm wil ofzo. Maar het zit gewoon zo; ik ben heel sociaal en hij woont zo goed als naast me.
Waar spreken we af dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat het winter is sweetheart. Doarnaest zit jiej volgens mien ah veej te veej tuus, dus 'tis tiet dat jiej eens 'n bietje goat leven.
PLAYERRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar spreken we af dan?
Douche se.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef jna het volgende:
Ik ga douchen, Als ik terug kom wil ik een concrete afspraak zien staan Luctor!
Achterhoek?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat het winter is sweetheart. Doarnaest zit jiej volgens mien ah veej te veej tuus, dus 'tis tiet dat jiej eens 'n bietje goat leven.
Je hóeft niet per se he. Niet dat je je nu onder druk gezet voelt ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar spreken we af dan?
Hoezo, kom jij ook dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef jna het volgende:
Ik ga douchen, Als ik terug kom wil ik een concrete afspraak zien staan Luctor!
Dude, ik had toch wel van je verwacht dat jij de geschikte steegjes zou kennenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar spreken we af dan?
Loop je lul eens achternaquote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo, kom jij ook dan?
De Dop is dat een café?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:48 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je hóeft niet per se he. Niet dat je je nu onder druk gezet voelt ofzo.Maar euh, je kent de dop wel?
In Zeelandquote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Dzjenn. het volgende:
Laten we er een echte meet van maken!
Ze bedoelde "Je dop"quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Dop is dat een café?
Ah, daar kom ik nooitquote:
En de totale bevolking van Zeeland zo in 1 keer verdubbelen?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Dzjenn. het volgende:
Natuurlijk is de dop een café!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze bedoelde "Je dop".
Slecht, ja.. heel slecht. I know.
quote:
Richting de dopquote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die gaat niet jouw richting op iig.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Dzjenn. het volgende:
Serieus? Ik zeg; morgenavond!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]We zouden sowieso een meet in Vlissingen gaan doen. Alleen een datum moet nog gepland worden.
Ik ook niet en dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Dat is zielig voor Dean.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik wist gewoon dat die opmerking zou komen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat wil ik graag zo houden.
Wie was daar mee eens eigenlijk? Alleen jij?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]We zouden sowieso een meet in Vlissingen gaan doen. Alleen een datum moet nog gepland worden.
Ergens in het voorjaar? NAdat de jaarrekeningen klaar zijn.quote:
Dus je komt.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik zie trouwens dat ze daar grolsch schenken. Da's alvast een pluspunt.
Dat weet ik niet. Ik zag het toevallig toen ik aan het soort van teruglezen was.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Wie was daar mee eens eigenlijk? Alleen jij?
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij wil zelf niet komen.
De verte bedoel ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dean moet ook komen. Eigenlijk iedereen hoor.
Ik ga echt niet naar die kutstad hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
Of we doen de meet gewoon in eindhoven houden.
En ik moet wel naar zeeland komen, of all placesquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naar die kutstad hoor.
En zijn tig leukere steden in Brabant en dan kies je uitgerekend die uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ik moet wel naar zeeland komen, of all places. Dan nog liever friesdeanland
.
Morgen werkenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ik moet wel naar zeeland komen, of all places. Dan nog liever friesdeanland
.
Hoezoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dean moet ook komen. Eigenlijk iedereen hoor.
Een Stage SC meet zonder Dean is geen meet.quote:
Ja, dan hoef ik de deur niet uitquote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn tig leukere steden in Brabant en dan kies je uitgerekend die uit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een Stage SC meet zonder Dean is geen meet.
Wat niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik de deur niet uit. Maar wat is er mis met eindhoven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een Stage SC meet zonder Dean is geen meet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Isdatzo het volgende:
Tyfus, die eurotunnel kost gewoon minstens 250e. En dat als je op gunstige (=goedkope) tijdstippen gaat.
WTF.
werken wel ja. De rest weet ik nog niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef jna het volgende:
Terug van douchen. Ga je nog morgen Luc?
Ik ken dat café niet eens.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:33 schreef jna het volgende:
Zullen we de OP dan ook maar aanpassen Luctor?
Want dan smelt je?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met slecht weer ga ik niet naar buiten.
Watjequote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met slecht weer ga ik niet naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |