FIRST FAIL JA!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:13 schreef Zephyroz het volgende:
FIRST!
Jaaaa stevennnn snij in me!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:17 schreef Stevennn het volgende:
bah bah bah
Normaal gesproken als ik mijn best doe om eerste te zijn, dan hebben veel mensen me al ingehaald. Ik snap hoe je je voelt.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:19 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
true
[..]
Ja tuurlijk. lach me maar uit...
Gelukkig maar. Want het is niet makkelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Normaal gesproken als ik mijn best doe om eerste te zijn, dan hebben veel mensen me al ingehaald. Ik snap hoe je je voelt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Normaal gesproken als ik mijn best doe om eerste te zijn, dan hebben veel mensen me al ingehaald. Ik snap hoe je je voelt.
Hyves beginnen?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:22 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want het is niet makkelijk.
Komt wel goed. Gewoon vaak genoeg oefenen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:22 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want het is niet makkelijk.
ER BLOEIT WAT!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Komt wel goed. Gewoon vaak genoeg oefenen.
quote:
Als je goed je best doet wel jaquote:
Kwestie van tijd. Besides. Het kan in een wip gebeurt zijn..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je goed je best doet wel ja
Die gaat al met Dean.. Too latequote:
Sorry bro.quote:
Is dat exclusief dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die gaat al met Dean.. Too late
Hihi, je zei wipquote:Op woensdag 23 december 2009 10:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Besides. Het kan in een wip gebeurt zijn..
L.no kennende..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:
Dat slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ken jij IEMAND in je omgeving die ooit met L.no heeft gedate? Danw eet je dus meteen hoe exclusief het wel niet is
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L.no kennende..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Tja, het heeft tieten en een hartslag. Nuff said..quote:
Gister nog gedaan, dat klinkt toch echt heel anders..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:33 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Dat slaat echt als een lul op een drumstel.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, het heeft tieten en een hartslag. Nuff said..
Ik zei toch dat er wat bloeide...quote:
En once you go black...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, het heeft tieten en een hartslag. Nuff said..
Oh, je meende het niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:38 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
[..]
Dan kunnen we het beter meteen goed doen, toch?
Dat gaat niet voor mij op..quote:
Ik was nog niet klaar om jou te imponeren om alleen van zwarte mensen te houden.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat gaat niet voor mij op..
Heb nog wel de wens om een lekkere aziaat te scoren. Die zijn ook
Je hebt iig wel een goede indruk achtergelaten hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar om jou te imponeren om alleen van zwarte mensen te houden.![]()
Asians.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |