Welnee, die weet het niet eens meerquote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef Neroje het volgende:
Die heeft hier morgen zulke spijt van![]()

O, koel. Waar verschijnt dat? En weet je al wanneer (ongeveer)?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:18 schreef djkoelkast het volgende:
Er zijn veel versies/covers van en je hebt Jeanny 1, 2 en 3, een onofficiële deel 4 en binnenkort een echte deel 3. Nieuw album van Falco is net uit en ik ga heb binnenkort reviewen en de hele geschiedenis van het nummer uitpluizen.

Ze gaat er sowieso aan herinnerd wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, die weet het niet eens meer![]()

Liquor 43 idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:21 schreef Meddo het volgende:
heette dat drankje quarante-trois (43)

Alfa?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef djkoelkast het volgende:
Staan hier ook 2 flessen 43Alleen ik drink het niet, doe mij maar een Alfa pilsje of Bacardi Oro

Die 43 is best wel te zuipen. Hij komt wel erg hard als je het mengt met whiskey.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef djkoelkast het volgende:
Staan hier ook 2 flessen 43Alleen ik drink het niet, doe mij maar een Alfa pilsje of Bacardi Oro

Likeurtje 43, wat een irritante reclamequote:Op woensdag 23 december 2009 02:21 schreef Meddo het volgende:

QFT.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:22 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Likeurtje 43, wat een irritante reclame

Cuarenta y tres heet het.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:21 schreef Meddo het volgende:

Zo waarquote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef Qunix het volgende:
HEERLIJK
DEZE SFEER IS LANG GELEDEN ERVAREN!!!!

Dat wijf zo dronkenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dronken zijn...
Geeft veel fenijn
Door de hoeveelheid wijn
Het maakt je klein...

Whisky mengenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:22 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die 43 is best wel te zuipen. Hij komt wel erg hard als je het mengt met whiskey.

quote:Op woensdag 23 december 2009 02:23 schreef Slaif het volgende:
[..]
Dat wijf zo dronken
Loopt me daar te pronken
En naar mij te lonken
Voelde ik daar vonken?
Zo zij is beschonken
Dat ze zo diep is gezonken
Deze deal is beklonken
Dat wordt bonken!
Dus snel mn bier nog bijgeschonken
Maar het laatste nummer had helaas geklonken
En mijn kansen waren geslonken
Was ik er toch weer ingestonken
Toen mn bier maar opgedronken
Dat wil zeggen
Mn kapotte glas leeggedronken
En weggegaan.

Een blend is prima te mixen. Ik ga er geen Dalwhinnies ingooien natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whisky mengenzonde.. Het is zo lekker puur
![]()

De CD kwam 16 december uit, maar helaas niet hier. Ik kon hem niet via Fok! krijgen dus heb hem zelf moeten bestellen. Ik hoop begin januari. Ze hebben namelijk onlangs verloren gewaande opnames gevonden en vandaar een nieuw album (gezien de man al jaren dood is).quote:Op woensdag 23 december 2009 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
O, koel. Waar verschijnt dat? En weet je al wanneer (ongeveer)?

Nooit blends in huis eigenlijk, alleen een kast vol Single Malts..quote:Op woensdag 23 december 2009 02:24 schreef Horloge het volgende:
[..]
Een blend is prima te mixen. Ik ga er geen Dalwhinnies ingooien natuurlijk.

Gelukkig maar..quote:Op woensdag 23 december 2009 02:24 schreef Horloge het volgende:
[..]
Een blend is prima te mixen. Ik ga er geen Dalwhinnies ingooien natuurlijk.

Jupilier is ook prima, maar ik ben echt een Alfa liefhebber. Wel flesjes he, niet die ranzige blikken, pils uit blik is niks.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:21 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Alfa?![]()
Dan is die bak Jupiler beter die ik vandaag heb gehaald.

Ik ook in principe niet, maar je krijgt wel eens wat van iemand die "gehoord heeft dat jij wel van whiskey houdt".quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nooit blends in huis eigenlijk, alleen een kast vol Single Malts..

Oh ja, en dan triomfantelijk met een fles JW red label aankomenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik ook in principe niet, maar je krijgt wel eens wat van iemand die "gehoord heeft dat jij wel van whiskey houdt".

Zeer beschonkenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:23 schreef Slaif het volgende:
[..]
Dat wijf zo dronken
Loopt me daar te pronken
En naar mij te lonken
Voelde ik daar vonken?
Zo zij is beschonken
Dat ze zo diep is gezonken
Deze deal is beklonken
Dat wordt bonken!
Dus snel mn bier nog bijgeschonken
Maar het laatste nummer had helaas geklonken
En mijn kansen waren geslonken
Was ik er toch weer ingestonken
Toen mn bier maar opgedronken
Dat wil zeggen
Mn kapotte glas leeggedronken
En weggegaan.

quote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik ook in principe niet, maar je krijgt wel eens wat van iemand die "gehoord heeft dat jij wel van whiskey houdt".

Ik heb hier alleen Ballentines, de rest is te duur om met cola te mixenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef Horloge het volgende:
[..]

Pils uit blik is vaak niet te zuipen. De dobbelpalm gaat nu tegenwoordig ook goed naar binnen.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jupilier is ook prima, maar ik ben echt een Alfa liefhebber. Wel flesjes he, niet die ranzige blikken, pils uit blik is niks.
Ja of een Duvel/La Chouffe ook niet te versmaden

quote:Op woensdag 23 december 2009 02:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
de rest is te duur lekker om met cola te mixen

Ja precies, meestal reikt hun kennis ook niet verder dan JW. Naja de intentie is goed denk ik altijd maar.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, en dan triomfantelijk met een fles JW red label aankomen

En hoe is die groene dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, en dan triomfantelijk met een fles JW red label aankomen

Ik bedoelde vooral het verhaal achter 'Jeanny'. Wanneer en waar dat verschijnt. (Niet dat ik niet benieuwd ben naar die cd, trouwens. Ik had nog niet gehoord dat die zou komen.)quote:Op woensdag 23 december 2009 02:24 schreef djkoelkast het volgende:
De CD kwam 16 december uit, maar helaas niet hier. Ik kon hem niet via Fok! krijgen dus heb hem zelf moeten bestellen. Ik hoop begin januari. Ze hebben namelijk onlangs verloren gewaande opnames gevonden en vandaar een nieuw album (gezien de man al jaren dood is).

Truste Boriszzquote:Op woensdag 23 december 2009 02:28 schreef borisz het volgende:
Ik wens u allen nog een fijne voortzetting toe, ik ga slapen. Althans poging tot.

Nou ja, als ze een Blue Label meenemen wil ik hem best aannemen hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 02:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja precies, meestal reikt hun kennis ook niet verder dan JW. Naja de intentie is goed denk ik altijd maar.

Die heb ik nog niet geproefd, maar ik ben dan meer van de tripel/abdij dan van de dubbel.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:28 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Pils uit blik is vaak niet te zuipen. De dobbelpalm gaat nu tegenwoordig ook goed naar binnen.
Ruud Rups raspt rode radijsjes.

C&S eruit bonjouren en Ekdom en Venema op dat tijdstip zettenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk toch zonde dat ie overdag behangradio presenteertHij kan zoveel meer

Ik moet echt eens een tv-kaart hebben, zodat ik gewoon goeie kwaliteit kan opnemenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:30 schreef Qunix het volgende:
Ik wil zo graag dit hebben op dvd!
23.00 tot 3 inmiddels!

Same here.....quote:Op woensdag 23 december 2009 02:30 schreef venomsnake het volgende:
Godverdomme, ik moet echt mijn bed in..
Maar ik wil eig niets missen van deze onzin.

quote:Op woensdag 23 december 2009 02:30 schreef venomsnake het volgende:

Als het goed is staan er 24/7 minimaal 2 mensen in een TKB shirt.. dat was hun actie..quote:Op woensdag 23 december 2009 02:30 schreef jde_kok het volgende:
The knickerbockers zijn er ook weer bij trouwens.

Vond je het ook zo jammer dat ze zo'n stom nummer van rooie rinus draaidenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:30 schreef venomsnake het volgende:

Zal de hele boel online gooien danquote:Op woensdag 23 december 2009 02:30 schreef Qunix het volgende:
Ik wil zo graag dit hebben op dvd!
23.00 tot 3 inmiddels!

Zolang het maar beeld is ben ik tevreden!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een tv-kaart hebben, zodat ik gewoon goeie kwaliteit kan opnemen

quote:Op woensdag 23 december 2009 02:29 schreef Q.E.D. het volgende:
Je kijt me zo glazig aan, je lijkt wel een glasbak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Oh man mij ook zo.. ben ook nog eens over mijn slaap heen.. gaat helemaal de verkeerde kant op! Lang leven de kerstvakantiequote:

Groen is ook blend. Wil je een échte whiskey, dan neem je een single malt.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En hoe is die groene dan?
Ik ben totaal geen whiskeykenner.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, als ze een Blue Label meenemen wil ik hem best aannemen hoor

Ja, echt lullig weer..quote:Op woensdag 23 december 2009 02:31 schreef Slaif het volgende:
[..]
Vond je het ook zo jammer dat ze zo'n stom nummer van rooie rinus draaiden

QFTquote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef Horloge het volgende:
[..]
Groen is ook blend. Wil je een échte whiskey, dan neem je een single malt.

Kende dat hele suffe gedoe niet. Hebben ze verdamme zulke geniale Groningse nummers...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, echt lullig weer..
Hij had Hoornse Plas moeten draaien.

Maar echte whiskey moet je niet mixen neem ik aan?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef Horloge het volgende:
[..]
Groen is ook blend. Wil je een échte whiskey, dan neem je een single malt.
[..]

Ohquote:Op woensdag 23 december 2009 02:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die stufi is serieus gisteren overgemaakt.
Hoe kan je dat in GODSNAAM nu al op hebben?

Ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 02:30 schreef venomsnake het volgende:

Hebben ze SR niet voor nodig.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goeiedag.
De Groningse horeca schept ook bakken met geld binnen deze week

Single Malts ook. Mixen kun je doen maar in het algemeen zijn ze daar te duur voor.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar echte whiskey moet je niet mixen neem ik aan?
Wat me opvalt is dat al die "bende" altijd gewoon met kleurstof is, staat er nog op ook.

Hey serieusquote:Op woensdag 23 december 2009 02:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Net zo slecht als die gedichten van jou

Doen ze altijd wel hier hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goeiedag.
De Groningse horeca schept ook bakken met geld binnen deze week

Hum zowel qua vorm als inhoud matig. Sorry.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hey serieus
Mijn gedichten zijn vet kneus
Daarom zijn ze heus
Wel even vet baas
Dus niet zeuren
Anders op pleuren
Want ik zeg het één keer
Giel Beelen wil méér

Trusten. Ik denk dat je nog leuke tv gaat missen.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:34 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik ga toch mijn bed maar eens opzoeken denk ik... tot morgen maar weer

Daarom, gewoon Ballentines, die halve keer per jaar dat ik het drink is dat goed zat voor door de cola. Ik heb meer met rum wat dat betreft, maar dan ook niet van die stikdure, gewoon Bacardi Oro / Gold (zelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 02:36 schreef Horloge het volgende:
[..]
Single Malts ook. Mixen kun je doen maar in het algemeen zijn ze daar te duur voor.

In het westen komen ze rond dit tijdstip alweer thuisquote:Op woensdag 23 december 2009 02:37 schreef Slaif het volgende:
Zo laat is het trouwens nog niet als je toch gaat stappen.

Is vast Heineken blikpilsquote:Op woensdag 23 december 2009 02:38 schreef Neroje het volgende:
Bier in wijnglazen ook echt buiten...

Je kunt ook luisteren toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef 3FMaster het volgende:
Lampje van dat de mic aan staat doet het niet meer. Nu weet ik niet meer wanneer Gerard iets zegt

Gerard Ekdom is niet domquote:Op woensdag 23 december 2009 02:38 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hum zowel qua vorm als inhoud matig. Sorry.

quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef ScottTracy het volgende:
WE! ARE! YOUR FRIENDS!!!!
Heerlijk dit

Ze worden steeds slechterquote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is niet dom
Waarom? Hij gewoon de bomb
Daarom zeg ik je, meneertje
Luister voor één keertje
Hij is baas, daarom
Waarom zijn bananen krom
Omdat Gerard het zegt
Weest niet heel erg dom

Gatver, als je het echt over smerig bier hebt. Vroeger vond ik het uit fles nog wel te drinken. Nu volgende dag standaard koppijn van dat spul.quote:

Ik zou zeggen, Quod Erat Demonstrandumquote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is niet dom
Waarom? Hij gewoon de bomb
Daarom zeg ik je, meneertje
Luister voor één keertje
Hij is baas, daarom
Waarom zijn bananen krom
Omdat Gerard het zegt
Weest niet heel erg dom

Ik zit even te typen/muziek te checken/proberen iets te maken met muziek. En dan is het verdomd irritant als er een plaat aanstaat. Alhoewel Justicequote:

quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kut! Dikke kut!
Ik ga met de fut!
Doei.

Ah, voor zulke gevallen zou je gewoon zelf een lampje moeten hebben, wat gekoppeld is aan het lampje in de studioquote:Op woensdag 23 december 2009 02:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit even te typen/muziek te checken/proberen iets te maken met muziek. En dan is het verdomd irritant als er een plaat aanstaat. Alhoewel Justice

Zegt het woord studenten je iets? Oja en het woord vakantie.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
Wat doen al die mensen op een doordeweekse dag straalbezopen rond 3u nog buiten zeg?
Of allemaal non-arbeiders die vakantie hebben?

En wat ga ik weer in een vreselijk gat vallen als het voorbij isquote:

Naakt? nee toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef venomsnake het volgende:
Nou Angela, ga eens live.

Luister podcasts van MIDNR..... Dan praten we verder!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
Wat doen al die mensen op een doordeweekse dag straalbezopen rond 3u nog buiten zeg?

Op Lowlands vorig jaar stond ik op de camping vlak bij een vriendengroep die dit de HELE NACHT hebben lopen zingen (beter: schreeuwen). Op een gegeven moment vond ik het niet zo'n leuk nummer meer.quote:
Studenten, dus vakantie.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef djkoelkast het volgende:

KERST FOCKING VAKANTIEquote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Slaif het volgende:
[..]
Zegt het woord studenten je iets? Oja en het woord vakantie.

Zo, de dichter gaat naar bed,quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kut! Dikke kut!
Ik ga met de fut!
Doei.

Ik heb een eigen zaak, dus nooit vakantiequote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Slaif het volgende:
[..]
Zegt het woord studenten je iets? Oja en het woord vakantie.

AUW!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
En wat ga ik weer in een vreselijk gat vallen als het voorbij issnifff

Och, ogen dicht en gaan met die banaanquote:

MOI ! (dat kan toch niet Timoerr)quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zo, de dichter gaat naar bed,
Alleen of met zo'n slet?
Kut, dichten kan ik echt niet,
Ik kijk trouwens naar de glazen kiet.
Houdoe zeggen we hier,
En we houden van bier.

Jezus Briggy, wat een kutafmetingen die caps. Kan je ze niet gewoon normaal cappen?quote:

Whehequote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef Horloge het volgende:
[..]
Op Lowlands vorig jaar stond ik op de camping vlak bij een vriendengroep die dit de HELE NACHT hebben lopen zingen (beter: schreeuwen). Op een gegeven moment vond ik het niet zo'n leuk nummer meer.

Dat is dan ook weer overdreven. Alhoewel, een lamp maken met mijn deur zodat iedereen hier weet wanneer de mic van 3FM open staatquote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, voor zulke gevallen zou je gewoon zelf een lampje moeten hebben, wat gekoppeld is aan het lampje in de studio

Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:45 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat z'n bed maar eens opzoeken. Truste!

Latersch!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:45 schreef Sirolf het volgende:

Ik ga niet! Sirolf gaat! Trustequote:Op woensdag 23 december 2009 02:44 schreef Derek010 het volgende:
[..]
MOI ! (dat kan toch niet Timoerr)

quote:Op woensdag 23 december 2009 02:45 schreef Sirolf het volgende:

Studenten...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef djkoelkast het volgende:

quote:Op woensdag 23 december 2009 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Komt Jordy ook nog?

Ik wacht al een tijdje, maar als ik nog langer wacht is het straks 7 uur 's ochtends...quote:

Een nieuw gedicht, een nieuwe nachtquote:Op woensdag 23 december 2009 02:47 schreef Derek010 het volgende:
Rot op met die emmer,
Het levert je geen glamour.
I Think I Like It,
Met John Bakker heeft het nog meer pit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |