Maar echte whiskey moet je niet mixen neem ik aan?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef Horloge het volgende:
[..]
Groen is ook blend. Wil je een échte whiskey, dan neem je een single malt.
[..]

Ohquote:Op woensdag 23 december 2009 02:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die stufi is serieus gisteren overgemaakt.
Hoe kan je dat in GODSNAAM nu al op hebben?

Ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 02:30 schreef venomsnake het volgende:
Godverdomme, ik moet echt mijn bed in..
Maar ik wil eig niets missen van deze onzin.

Hebben ze SR niet voor nodig.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goeiedag.
De Groningse horeca schept ook bakken met geld binnen deze week

Single Malts ook. Mixen kun je doen maar in het algemeen zijn ze daar te duur voor.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar echte whiskey moet je niet mixen neem ik aan?
Wat me opvalt is dat al die "bende" altijd gewoon met kleurstof is, staat er nog op ook.

Hey serieusquote:Op woensdag 23 december 2009 02:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Net zo slecht als die gedichten van jou

Doen ze altijd wel hier hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goeiedag.
De Groningse horeca schept ook bakken met geld binnen deze week

Hum zowel qua vorm als inhoud matig. Sorry.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hey serieus
Mijn gedichten zijn vet kneus
Daarom zijn ze heus
Wel even vet baas
Dus niet zeuren
Anders op pleuren
Want ik zeg het één keer
Giel Beelen wil méér

Trusten. Ik denk dat je nog leuke tv gaat missen.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:34 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik ga toch mijn bed maar eens opzoeken denk ik... tot morgen maar weer

Daarom, gewoon Ballentines, die halve keer per jaar dat ik het drink is dat goed zat voor door de cola. Ik heb meer met rum wat dat betreft, maar dan ook niet van die stikdure, gewoon Bacardi Oro / Gold (zelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 02:36 schreef Horloge het volgende:
[..]
Single Malts ook. Mixen kun je doen maar in het algemeen zijn ze daar te duur voor.

In het westen komen ze rond dit tijdstip alweer thuisquote:Op woensdag 23 december 2009 02:37 schreef Slaif het volgende:
Zo laat is het trouwens nog niet als je toch gaat stappen.

Is vast Heineken blikpilsquote:Op woensdag 23 december 2009 02:38 schreef Neroje het volgende:
Bier in wijnglazen ook echt buiten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |