Truste Boriszzquote:Op woensdag 23 december 2009 02:28 schreef borisz het volgende:
Ik wens u allen nog een fijne voortzetting toe, ik ga slapen. Althans poging tot.

Nou ja, als ze een Blue Label meenemen wil ik hem best aannemen hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 02:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja precies, meestal reikt hun kennis ook niet verder dan JW. Naja de intentie is goed denk ik altijd maar.

Die heb ik nog niet geproefd, maar ik ben dan meer van de tripel/abdij dan van de dubbel.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:28 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Pils uit blik is vaak niet te zuipen. De dobbelpalm gaat nu tegenwoordig ook goed naar binnen.
Ruud Rups raspt rode radijsjes.

C&S eruit bonjouren en Ekdom en Venema op dat tijdstip zettenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk toch zonde dat ie overdag behangradio presenteertHij kan zoveel meer

Ik moet echt eens een tv-kaart hebben, zodat ik gewoon goeie kwaliteit kan opnemenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:30 schreef Qunix het volgende:
Ik wil zo graag dit hebben op dvd!
23.00 tot 3 inmiddels!

Same here.....quote:Op woensdag 23 december 2009 02:30 schreef venomsnake het volgende:
Godverdomme, ik moet echt mijn bed in..
Maar ik wil eig niets missen van deze onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |