In het westen komen ze rond dit tijdstip alweer thuisquote:Op woensdag 23 december 2009 02:37 schreef Slaif het volgende:
Zo laat is het trouwens nog niet als je toch gaat stappen.
Is vast Heineken blikpilsquote:Op woensdag 23 december 2009 02:38 schreef Neroje het volgende:
Bier in wijnglazen ook echt buiten...
Je kunt ook luisteren toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef 3FMaster het volgende:
Lampje van dat de mic aan staat doet het niet meer. Nu weet ik niet meer wanneer Gerard iets zegt
Gerard Ekdom is niet domquote:Op woensdag 23 december 2009 02:38 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hum zowel qua vorm als inhoud matig. Sorry.
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef ScottTracy het volgende:
WE! ARE! YOUR FRIENDS!!!!
Heerlijk dit
Ze worden steeds slechterquote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is niet dom
Waarom? Hij gewoon de bomb
Daarom zeg ik je, meneertje
Luister voor één keertje
Hij is baas, daarom
Waarom zijn bananen krom
Omdat Gerard het zegt
Weest niet heel erg dom
Gatver, als je het echt over smerig bier hebt. Vroeger vond ik het uit fles nog wel te drinken. Nu volgende dag standaard koppijn van dat spul.quote:
Ik zou zeggen, Quod Erat Demonstrandumquote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is niet dom
Waarom? Hij gewoon de bomb
Daarom zeg ik je, meneertje
Luister voor één keertje
Hij is baas, daarom
Waarom zijn bananen krom
Omdat Gerard het zegt
Weest niet heel erg dom
Ik zit even te typen/muziek te checken/proberen iets te maken met muziek. En dan is het verdomd irritant als er een plaat aanstaat. Alhoewel Justicequote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kut! Dikke kut!
Ik ga met de fut!
Doei.
Ah, voor zulke gevallen zou je gewoon zelf een lampje moeten hebben, wat gekoppeld is aan het lampje in de studioquote:Op woensdag 23 december 2009 02:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit even te typen/muziek te checken/proberen iets te maken met muziek. En dan is het verdomd irritant als er een plaat aanstaat. Alhoewel Justice
Zegt het woord studenten je iets? Oja en het woord vakantie.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
Wat doen al die mensen op een doordeweekse dag straalbezopen rond 3u nog buiten zeg?
Of allemaal non-arbeiders die vakantie hebben?
En wat ga ik weer in een vreselijk gat vallen als het voorbij isquote:
Naakt? nee toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef venomsnake het volgende:
Nou Angela, ga eens live.
Luister podcasts van MIDNR..... Dan praten we verder!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
Wat doen al die mensen op een doordeweekse dag straalbezopen rond 3u nog buiten zeg?
Op Lowlands vorig jaar stond ik op de camping vlak bij een vriendengroep die dit de HELE NACHT hebben lopen zingen (beter: schreeuwen). Op een gegeven moment vond ik het niet zo'n leuk nummer meer.quote:
Studenten, dus vakantie.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
KERST FOCKING VAKANTIEquote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Slaif het volgende:
[..]
Zegt het woord studenten je iets? Oja en het woord vakantie.
Zo, de dichter gaat naar bed,quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kut! Dikke kut!
Ik ga met de fut!
Doei.
Ik heb een eigen zaak, dus nooit vakantiequote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Slaif het volgende:
[..]
Zegt het woord studenten je iets? Oja en het woord vakantie.
AUW!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
En wat ga ik weer in een vreselijk gat vallen als het voorbij issnifff
Och, ogen dicht en gaan met die banaanquote:
MOI ! (dat kan toch niet Timoerr)quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zo, de dichter gaat naar bed,
Alleen of met zo'n slet?
Kut, dichten kan ik echt niet,
Ik kijk trouwens naar de glazen kiet.
Houdoe zeggen we hier,
En we houden van bier.
Jezus Briggy, wat een kutafmetingen die caps. Kan je ze niet gewoon normaal cappen?quote:
Whehequote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef Horloge het volgende:
[..]
Op Lowlands vorig jaar stond ik op de camping vlak bij een vriendengroep die dit de HELE NACHT hebben lopen zingen (beter: schreeuwen). Op een gegeven moment vond ik het niet zo'n leuk nummer meer.
Dat is dan ook weer overdreven. Alhoewel, een lamp maken met mijn deur zodat iedereen hier weet wanneer de mic van 3FM open staatquote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, voor zulke gevallen zou je gewoon zelf een lampje moeten hebben, wat gekoppeld is aan het lampje in de studio
Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:45 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat z'n bed maar eens opzoeken. Truste!
Latersch!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga niet! Sirolf gaat! Trustequote:Op woensdag 23 december 2009 02:44 schreef Derek010 het volgende:
[..]
MOI ! (dat kan toch niet Timoerr)
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:45 schreef Sirolf het volgende:
Studenten...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Komt Jordy ook nog?
Ik wacht al een tijdje, maar als ik nog langer wacht is het straks 7 uur 's ochtends...quote:
Een nieuw gedicht, een nieuwe nachtquote:Op woensdag 23 december 2009 02:47 schreef Derek010 het volgende:
Rot op met die emmer,
Het levert je geen glamour.
I Think I Like It,
Met John Bakker heeft het nog meer pit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |