quote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik ook in principe niet, maar je krijgt wel eens wat van iemand die "gehoord heeft dat jij wel van whiskey houdt".

Ik heb hier alleen Ballentines, de rest is te duur om met cola te mixenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik ook in principe niet, maar je krijgt wel eens wat van iemand die "gehoord heeft dat jij wel van whiskey houdt".

Pils uit blik is vaak niet te zuipen. De dobbelpalm gaat nu tegenwoordig ook goed naar binnen.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jupilier is ook prima, maar ik ben echt een Alfa liefhebber. Wel flesjes he, niet die ranzige blikken, pils uit blik is niks.
Ja of een Duvel/La Chouffe ook niet te versmaden

quote:Op woensdag 23 december 2009 02:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
de rest is te duur lekker om met cola te mixen

Ja precies, meestal reikt hun kennis ook niet verder dan JW. Naja de intentie is goed denk ik altijd maar.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, en dan triomfantelijk met een fles JW red label aankomen

En hoe is die groene dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, en dan triomfantelijk met een fles JW red label aankomen

Ik bedoelde vooral het verhaal achter 'Jeanny'. Wanneer en waar dat verschijnt. (Niet dat ik niet benieuwd ben naar die cd, trouwens. Ik had nog niet gehoord dat die zou komen.)quote:Op woensdag 23 december 2009 02:24 schreef djkoelkast het volgende:
De CD kwam 16 december uit, maar helaas niet hier. Ik kon hem niet via Fok! krijgen dus heb hem zelf moeten bestellen. Ik hoop begin januari. Ze hebben namelijk onlangs verloren gewaande opnames gevonden en vandaar een nieuw album (gezien de man al jaren dood is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |