Dankjewel, nu heb ik de hele avond/nacht/morgen weer Cat People (Putting Out Fire) in mijn hoofd.quote:
Bowie is gewoon the shitquote:Op woensdag 23 december 2009 02:13 schreef Maisnon het volgende:
Maarja die heeft bijna alle muzieksoorten wel gehad
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Jeff kan zo mooi zingen hékippenvel
True!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Forget Her for the win. En Song To The Siren van zijn vader is ook kudos.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef wolvendagen het volgende:
Heerlijk als het zeg maar echt begint.
aan geclicked en aant ladenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Niemand zal het wel aanklikken, maar ach.
Net nog pizza opquote:Op woensdag 23 december 2009 02:28 schreef LudoSanders het volgende:
Dat vind ik toch wel zo kut hè, honger krijgen tegen 2:30.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
aan geclicked en aant laden![]()
![]()
eigen toevoeging
Zulks een intellectueelquote:Op woensdag 23 december 2009 02:11 schreef Paaskonijn het volgende:
The only conclusion 1’ve reached in my life
Is that if I should die I should die-by the knife
nice ik wou dat ik gitaar kon spelenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:34 schreef Maisnon het volgende:
http://www.zshare.net/audio/702491016ad08e38/
Tof tweede wat minder ... maar die eerst ..(had geloof ik een mond harmonica stukje) die was wel erg tofquote:
Die tweede minder?!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:44 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Tof tweede wat minder ... maar die eerst ..(had geloof ik een mond harmonica stukje) die was wel erg tof
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:41 schreef Maisnon het volgende:
Gitaar, discipline en tijd en voila! je kunt gitaar spelen
eerste slechte muziek van de sc ....quote:
Kankergrappig.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
eerste slechte muziek van de sc ....
shame on you WD
Maar ik heb nergens spijt van
![]()
quote:
Hm, welk? COD? Ik heb hem uitgespeeld op veteran. 5 uur 32 minuten.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
WD, heb je nog kunnen winnen met je spelletje?
Weet niet welke je nog meer speelt. 5 uur en 32 minuten, dat is best snel toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hm, welk? COD? Ik heb hem uitgespeeld op veteran. 5 uur 32 minuten.
Nou ik vind 5 uur en 32 minuten eigenlijk best zielig. I am offcially a nolifer.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet niet welke je nog meer speelt. 5 uur en 32 minuten, dat is best snel toch?
Metal Gear Solid 4 heeft 5 uur en 32 minuten aan cutscenes, ik vind het snelquote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet niet welke je nog meer speelt. 5 uur en 32 minuten, dat is best snel toch?
En dan zit ik denk ik nog aan de lage kant trouwensquote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 4 heeft 5 uur en 32 minuten aan cutscenes, ik vind het snel
Hou je iig genoeg tijd over voor andere dingen.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik vind 5 uur en 32 minuten eigenlijk best zielig. I am offcially a nolifer.
Die eerste versie van MGS was geniaal op de PS I. Andere versies heb ik nooit gespeeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 4 heeft 5 uur en 32 minuten aan cutscenes, ik vind het snel
quote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef jo-ep het volgende:
hallo klb'ers![]()
wat is dit voor topic?
is dit een topic waar je gewoon elke willekeurige klacht kan dumpen en er rustig over kan praten?
of is dit meer een topic voor mensen die alleen maar in klb komen en ook wel eens over andere dingen willen praten?
Krijg aids, aidshomoquote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef jo-ep het volgende:
hallo klb'ers![]()
wat is dit voor topic?
is dit een topic waar je gewoon elke willekeurige klacht kan dumpen en er rustig over kan praten?
of is dit meer een topic voor mensen die alleen maar in klb komen en ook wel eens over andere dingen willen praten?
Ik heb juist alleen die laatste gespeeldquote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die eerste versie van MGS was geniaal op de PS I. Andere versies heb ik nooit gespeeld.
Van alles wat, my dear.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef jo-ep het volgende:
hallo klb'ers![]()
wat is dit voor topic?
Fly?quote:
* LudoSanders kijkt op de klok!quote:
Ik weet wel dat toen ik in mgs 4 een missie kreeg waar ik een map uit mgs 1 moest spelen er geen ene tiefes van snaptequote:Op woensdag 23 december 2009 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
De eerste MGS was vrij baanbrekend volgens mij?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik weet wel dat toen ik in mgs 4 een missie kreeg waar ik een map uit mgs 1 moest spelen er geen ene tiefes van snapte
Was voor de hardcore fans er zeker ingeflikkerd als "OMG DE NOSTALGIE"-moment. Ik kon er niet om lachenquote:
I'M ON THE TOP OF THE WORLD.quote:
Ja, de bedoeling was dus, om mijn vakantie aan mw2 te spenderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hou je iig genoeg tijd over voor andere dingen.
[..]
Die eerste versie van MGS was geniaal op de PS I. Andere versies heb ik nooit gespeeld.
quote:Op woensdag 23 december 2009 03:08 schreef Maisnon het volgende:
ik heb echt trommelvlies aids gehad van een van die steve harley dingen. in een van paaskonijns uploads zat een superhard stuk en mn rechteroor doet nog steeds zeer
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 23 december 2009 03:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling was dus, om mijn vakantie aan mw2 te spenderen.
Meen je dat niet? Ik vind het echt een leuk nummerquote:Op woensdag 23 december 2009 03:10 schreef Siniti het volgende:
Ik klik ook wel eens sporadisch op PK's steve harley links en vond daarnet...
...best goed!!!
Ja ik heb nog COD2 onuitgespeeld liggen, maar die is zo waardeloos in vergelijking met de vervolgjes.:')quote:Op woensdag 23 december 2009 03:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Koop ik Uncharted zodat ik weer 1/2 weken een tof spel heb, heb ik het binnen twee dagen uit![]()
En dat zijn ook altijd spellen met 0.0 toegevoegde waarde in de multiplayer
Mass effect 2quote:Op woensdag 23 december 2009 03:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Koop ik Uncharted zodat ik weer 1/2 weken een tof spel heb, heb ik het binnen twee dagen uit![]()
En dat zijn ook altijd spellen met 0.0 toegevoegde waarde in de multiplayer
Ik ben serieus daar!quote:Op woensdag 23 december 2009 03:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Meen je dat niet? Ik vind het echt een leuk nummer.
Het is ook te tof.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben serieus daar!
Ik kom ook moeilijk om die ray davies linkjes uit moet ik zeggen. Je spamt het echt overal![]()
Niet bij mij.quote:
quote:
De muur ofzo.quote:
je moet ook gewoon multiplayer spelen bij dat spel. Snap niet dat je dat niet doetquote:Op woensdag 23 december 2009 03:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling was dus, om mijn vakantie aan mw2 te spenderen.
ik moest aan sex denken.quote:
en deze ofcquote:Op woensdag 23 december 2009 03:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
ik moest aan sex denken.![]()
ik wil echt nog een keer op dat nummer....
The ghost of christmas past.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
POLTERGEEEEEIIIIIIIIIISTTTTTT
Truste ik ookquote:
Ga watquote:
Sterf aan vagina jeuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ook.
Dag BP en BP's maagdelijkheid.
Lief doenquote:
Daar heb ik geen last van en dat ga ik ook nooit krijgen.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 03:38 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Lief doenbied tenminste aan om te krabben
![]()
nou doeiii
Leugens.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van en dat ga ik ook nooit krijgen.
Bowie heeft dan ook naar krautrock bazen geluisterd en samen met hen gespeeld /siniti ©quote:
Hardcore luisterende , vmbo, kortpittig kapsel , pvv truus....quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef Chai het volgende:
http://www.autoweek.nl/video/1477/Tuning-Ford-Ka
niet zo moeilijk heh vandaag.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Skylark. het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je alleen de TT leest en dan de TS probeert te raden?
Nee. Maar als ik iets met seks in de titel zie is 9 van de 10 keer BT de TS.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Skylark. het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je alleen de TT leest en dan de TS probeert te raden?
Universele liefdequote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef Syb-rund. het volgende:
gister met werk had ik dus noisa opstaan met raar enzo, dus een van de barmannen die normaal een schurfthekel heeft aan zo ong alle muziek die ik draai (behalve jazz dan) komt bij me staan en begint opeens mee te tikken op dat ubervette stuk wat rond de 3 minuut nog wat komt. ik was geschokt
Hij wilde toch origineel samen met hen Heroes opnemen?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Bowie heeft dan ook naar krautrock bazen geluisterd en samen met hen gespeeld /siniti ©
Ja en als het een incomplete zin is is het Lakitu, als het een smooth, romantische line is is het Otis, als het zonder hoofdletters is is het gers etc etc ...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik iets met seks in de titel zie is 9 van de 10 keer BT de TS.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)skuseend-in-weg.html
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)skuseend-in-weg.html
Daar sluit ik mij dan maar bij aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef -Datdus- het volgende:
jullie zijn azijn zeikers maar toch een prettige kerst!
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij dan maar bij aan.
Lekker nummer.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het liedje waar Bowie's album Heroes naar vernoemd was
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef Broekpaling het volgende:
Connexxion heeft helden in dienst
Mag deze meneer een lintje?
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
HAHA ik heb eindelijk Xbox Live. Nu word ik een echt nolifer!
Audio doet het niet op de HDMI-kabel. Help Ludo.quote:
Voor zulke vragen ben je bij mij aan 't verkeerde adres, sorry.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Audio doet het niet op de HDMI-kabel. Help Ludo.
Wtf die laatste .quote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef Siniti het volgende:
http://www.chronicle.gi/headlines_details.php?id=15775!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Audio doet het niet op de HDMI-kabel. Help Ludo.
wat een held!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef Broekpaling het volgende:
Connexxion heeft helden in dienst
Mag deze meneer een lintje?
Ik weet het niet, volgens mij is het een beetje een verloren zaak.quote:
quote:
quote:
Dat vroeg ik me ook af. Maar ook als het nep is, dan is het gewoon ziek.quote:
Dat pistool heeft wel terugslag ( zie vallend kind ).quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Maisnon het volgende:
Zou dat echt zijn
Volgens mij is het nep. Als je kijkt naar het vuur dat uit het geweer komt. Als het met een amateur camera is opgenomen kan je dat nooit zo zien.quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Lakitu het volgende:
Mn msn doet het opeens niet![]()
Jullie ook last?
Ik heb er geen last van dat jouw msn het niet doet.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Lakitu het volgende:
Mn msn doet het opeens niet![]()
Jullie ook last?
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van dat jouw msn het niet doet.
Nee, bluf.quote:
Je stelt me inderdaad teleur.quote:
quote:
Ook mij lukt het niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je stelt me inderdaad teleur.
Het werd ietwat te obvious met al jullie kutcomments.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:14 schreef reetveter het volgende:
Skylark wat verwijder jij mijn R&R Jongu!
Ik heb het nooit geloofd, zoals jullie weten.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
Poll: Geloven wij dat griekjeeee echt is?Ja. Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Care. Misschien laat ik nog eens die foto met jouw username maken, gewoon omdat ik je de 'quote:
Hypothetical five.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geloofd, zoals jullie weten.
Doe je toch niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Care. Misschien laat ik nog eens die foto met jouw username maken, gewoon omdat ik je de '' misgun.
Ligt eraan. Ik wil hem best maken als zijnde vrouw-herkenbaar, als je perse met gezicht in beeld wilt dan ben je gewoon aan het zeiken.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Care. Misschien laat ik nog eens die foto met jouw username maken, gewoon omdat ik je de '' misgun.
Je mag hem ook PM'en, maar gezicht is een must.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik wil hem best maken als zijnde vrouw-herkenbaar, als je perse met gezicht in beeld wilt dan ben je gewoon aan het zeiken.
Neehoor.quote:
En haar mannelijke manier van posten.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet nog een paar maanden terug dat griekjee met dr 40 kilo ofzo zat te zeiken dat Beyoncé te dik was. Sindsdien weet ik zeker dat het een trollkloon is.
Whehe een paar maanden terug.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet nog een paar maanden terug dat griekjee met dr 40 kilo ofzo zat te zeiken dat Beyoncé te dik was. Sindsdien weet ik zeker dat het een trollkloon is.
Maar goed we hebben een deal? Het gaat erom dat ik geen dude ben, dus gezicht is niet nodig. Verder pm ik je die foto wel een keer.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En haar mannelijke manier van posten.
Nee, gezicht is een must. Ik wil dit voor eens en altijd fixen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar goed we hebben een deal? Het gaat erom dat ik geen dude ben, dus gezicht is niet nodig. Verder pm ik je die foto wel een keer.
Zeur niet zo, jij raakte al overstuur toen je voornaam op het forum stond. Dan vind ik ook niet dat je zo moeilijk tergen Griekjeee moet doen. Serieus.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En haar mannelijke manier van posten.
Zoals ik al zei, het zit je serieus hoog. Ik heb je vaker met dat topic zien komen, ben je nu echt zo triest?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:24 schreef Lakitu het volgende:
single ladies
Hier begin maar vanaf waar ik begin te posten en lees helemaal door als je niks te doen hebt.Met dr zogenaamde vriendje die ook in dat topic zat, waar we nu niks meer van horen
![]()
![]()
Januari 2009quote:Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Whehe een paar maanden terug.![]()
![]()
![]()
Dat topic is twee jaar geleden, en ieder topic dat over mij gaat kom je erop terug. Het zit wel hoog he?
Ik heb wel om je gelachen toen btw
Ik word ook moe van Lamon, maar van sommige dingen kun je geen afstand nemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef S.Seagal het volgende:
Gaan we het hier weer er over hebben. Laki ik dacht dat je er moe van werd.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
Poll: Geloven wij dat griekjeeee echt is?Ja. Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als ik een foto zou posten met jouw username op een blaadje oid en er is te zien dat ik geen kerel ben dan hoeft dat niet kerkenbaar, want daar gaat het helemaal niet om. Dus nogmaals dan ben je gewoon aan het zeiken en daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, gezicht is een must. Ik wil dit voor eens en altijd fixen.
2e keer ooit dat ik met dat topic kom. Mocht je meerdere keren weten te vinden, tatoëer ik je naam op mn lul en post ik een pic ervan in m'n fobo.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het zit je serieus hoog. Ik heb je vaker met dat topic zien komen, ben je nu echt zo triest?
Oke. Ik lurk wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik word ook moe van Lamon, maar van sommige dingen kun je geen afstand nemen.
O Shit. Deze is wel kinky.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
2e keer ooit dat ik met dat topic kom. Mocht je meerdere keren weten te vinden, tatoëer ik je naam op mn lul en post ik een pic ervan in m'n fobo.
Een jaar terug dan ook goed. Wat is nu je punt? Ik vind niet ieder wijf een lekker wijf en dat kan om diverse redenen zijn. Ga er vooral aanstoot aannemen zeg.quote:
Ja, maar hoeveel mensen weten hier mijn voornaam en hoeveel mensen hebben mijn foto's? En 'overstuur'quote:Op woensdag 23 december 2009 19:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zeur niet zo, jij raakte al overstuur toen je voornaam op het forum stond. Dan vind ik ook niet dat je zo moeilijk tergen Griekjeee moet doen. Serieus.
Misschien dat je een linkje plaatst, maar niet dat je het aanhaalt. Ga een psycholoog opzoeken ofzo wtf moeten wij hiermee?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
2e keer ooit dat ik met dat topic kom. Mocht je meerdere keren weten te vinden, tatoëer ik je naam op mn lul en post ik een pic ervan in m'n fobo.
Ja chill. Was echt vet, op einde veel ijs op de baan dus paar keer hard gevallen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
Hoe was jullie snowboarddagje btw, Seagal?
Aanstootquote:Op woensdag 23 december 2009 19:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Een jaar terug dan ook goed. Wat is nu je punt? Ik vind niet ieder wijf een lekker wijf en dat kan om diverse redenen zijn. Ga er vooral aanstoot aannemen zeg.
Mijn linkerschouder gescheurd omdat ik 3x voorover vielquote:Op woensdag 23 december 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
Hoe was jullie snowboarddagje btw, Seagal?
Whehe. Kon Chuck het een beetje, of niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja chill. Was echt vet, op einde veel ijs op de baan dus paar keer hard gevallen.
Mijn ass is naar de kloten en Chuck zijn schouder.![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij idd een dikke zeug.Zelfs met fotoshop tover je die brede heupen en dikke reet niet weg overigens. Ik denk dat jij jaloers bent omdat je geen slank meisje zoals ik kunt krijgen nou ciao![]()
quote:
De :W-smiley als teken dat je een discussie hebt gewonnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
45 honeyGa jij maar lekker verder dromen over meisje zoals ik
Met die reactie heb jezelf wel voor schut gezet
![]()
Vroeg hij jou iets?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn linkerschouder gescheurd omdat ik 3x voorover viel!
Daar heb ik alles mee te maken ik post hier net zo goed. En een topic van een jaar geleden come on. Iedereen hier weet dat je met mij zit, en dat is nogal fucked up weetje dat? Je zoveel aantrekken van een persoon op het internet ga een leven zoeken ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aanstoot![]()
Ik post voor de mede-SCers een topic wat ze kunnen doorlezen. Daar heb jij niks mee te maken eigenlijk, dus ik weet niet waarom je überhaupt op mij reageert en daarnaast wat er te reageren valt.
Nee niet echt. Normaal eigenlijk. Alleen zijn grote praatjes kon hij natuurlijk niet waar maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe. Kon Chuck het een beetje, of niet?
Je punt?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
[..]
De :W-smiley als teken dat je een discussie hebt gewonnen.
"jullie"hihihihiquote:
Mijns inziens moet je dan ook griekjeees privacy respecteren en gewoon accepteren dat zij geen foto's op het internet wil plaatsen, maar daar zal je het wel niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel mensen weten hier mijn voornaam en hoeveel mensen hebben mijn foto's? En 'overstuur'ik vond het niet cool ja.
Lees de fipo, die was goed.quote:
Ken je die 1080 megasault uit ssx 3? Die deed ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe. Kon Chuck het een beetje, of niet?
Hahaha, ik zit met jou.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar heb ik alles mee te maken ik post hier net zo goed. En een topic van een jaar geleden come on. Iedereen hier weet dat je met mij zit, en dat is nogal fucked up weetje dat? Je zoveel aantrekken van een persoon op het internet ga een leven zoeken ofzo.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:31 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Normaal eigenlijk. Alleen zijn grote praatjes kon hij natuurlijk niet waar maken.![]()
Welke praatjes?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ken je die 1080 megasault uit ssx 3? Die deed ik.
Ik kan je geen kanker schelen tyf dan op met je gezeik over mij want jij kan me ook werkelijk geen kanker schelen, misschien dat ik daarom ook geen posts of wat dan ook van jou aanhaalquote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit met jou.![]()
![]()
Tyf nou toch een eind op jongen, je kan me geen kanker schelen, weet je dat?
Ik heb het alleen niet op aandachtshoeren, kloon of niet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Welke praatjes? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Welke praatjes? [ afbeelding ]
Waar zie je me zeiken dan? Wijs het dan gewoon fucking aan in plaats van dat eeuwige omheengedraai. Ik post hier:quote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan je geen kanker schelen tyf dan op met je gezeik over mij want jij kan me ook werkelijk geen kanker schelen, misschien dat ik daarom ook geen posts of wat dan ook van jou aanhaal![]()
![]()
En daarna:quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geloofd, zoals jullie weten.
Wat de fuck heeft dat met zeiken te maken? Ik mag toch gewoon neerzetten dat ik jou een kloon vind? Of nee dat mag niet, want dan "zit ik met jou".quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Lakitu het volgende:
Je haalt bij iedere mogelijke gelegenheid een oud topic aan, ja je zit met mij ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zie je me zeiken dan? Wijs het dan gewoon fucking aan in plaats van dat eeuwige omheengedraai. Ik post hier:
[..]
En daarna:
[..]
Wat de fuck heeft dat met zeiken te maken? Ik mag toch gewoon neerzetten dat ik jou een kloon vind? Of nee dat mag niet, want dan "zit ik met jou".
Beter dat, dan dat ze op je zit.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zie je me zeiken dan? Wijs het dan gewoon fucking aan in plaats van dat eeuwige omheengedraai. Ik post hier:
[..]
En daarna:
[..]
Wat de fuck heeft dat met zeiken te maken? Ik mag toch gewoon neerzetten dat ik jou een kloon vind? Of nee dat mag niet, want dan "zit ik met jou".
Je zou het niet zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Die neger is Michael Jackson
Joh.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Die neger is Michael Jackson
Nou doe je het dus weer; "bij iedere mogelijke gelegenheid". Ik heb net letterlijk gezegd dat dat niet waar is en dat je gerust met posts mag komen waar ik dat doe. Gaat je niet lukken echter, omdat ik dat niet post over jou omdat je me niks kunt schelen. Maar nee, jij probeert de bewijslast om te draaien. Maar omdat je me dus niks kan schelen ga ik geen tijd ga verspillen aan het zoeken van de zonder twijfel aanwezige bewijzen, ook al moet ik daar zeeën van tijd voor hebben aangezien ik uiteraard geen leven heb omdat ik mij zooooveel aantrek van personen op het internet. En nu ga ik even m'n non-existente leventje een boost geven. Ben straks terug.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je haalt bij iedere mogelijke gelegenheid een oud topic aan, ja je zit met mij ja.en als je geen degelijk bewijs hebt hou dan gewoon je bek dicht, of kom met bewijs.
Het linkje plaatsen misschien niet, maar wel het topic aanhalen. En denk je nu echt dat ik dat ga opzoeken? Ik heb ook liever niet mijn naam op jouw piemel staan.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou doe je het dus weer; "bij iedere mogelijke gelegenheid". Ik heb net letterlijk gezegd dat dat niet waar is en dat je gerust met posts mag komen waar ik dat doe. Gaat je niet lukken echter, omdat ik dat niet post over jou omdat je me niks kunt schelen. Maar nee, jij probeert de bewijslast om te draaien. Maar omdat je me dus niks kan schelen ga ik geen tijd ga verspillen aan het zoeken van de zonder twijfel aanwezige bewijzen, ook al moet ik daar zeeën van tijd voor hebben aangezien ik uiteraard geen leven heb omdat ik mij zooooveel aantrek van personen op het internet. En nu ga ik even m'n non-existente leventje een boost geven. Ben straks terug.
Je hebt gelijk, alcohol is het enige middel dat voetbal misschien nog leuk kan maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dan is de voetbal minder leuk enzulks.
Altijd die haat op voetbal. Jammer.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alcohol is het enige middel dat voetbal misschien nog leuk kan maken.
Ik heb hem gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef LudoSanders het volgende:
Die film avatar, dat is toch een soort verfilming van World of Warcraft?
Topfilm. En geen idee ik heb niks met wow.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef LudoSanders het volgende:
Wil je mij niet sparen met voetbalplaatjes danquote:Op woensdag 23 december 2009 19:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alcohol is het enige middel dat voetbal misschien nog leuk kan maken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga in 2010 met mijn vriend mee naar Ajax, dat heb ik hem beloofd. Hij probeert me over te halen om voetbal leuk te vinden.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Altijd die haat op voetbal. Jammer.
Dan moet je niet Ajax gaan kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ga in 2010 met mijn vriend mee naar Ajax, dat heb ik hem beloofd. Hij probeert me over te halen om voetbal leuk te vinden.
Ik vind het nog best oké om met iemand ergens mee te gaan als diegene heel enthousiast is, meestal ga je er dan zelf ook in mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ga in 2010 met mijn vriend mee naar Ajax, dat heb ik hem beloofd. Hij probeert me over te halen om voetbal leuk te vinden.
Je vriend faalt. Vrouwen neem je niet mee naar het stadion.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Of je houdt je bek dichtquote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan moet je niet Ajax gaan kijken.
En dat.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je vriend faalt. Vrouwen neem je niet mee naar het stadion.
Hij is super enthousiast, aan de ene kant vind ik dat ook mooi om te zien hoe enthousiast hij is, aan de andere kant heb ik zo iets van; 'kom op ik zie een paar mannen achter een bal aanrennen, is dat nou zo leuk?'quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het nog best oké om met iemand ergens mee te gaan als diegene heel enthousiast is, meestal ga je er dan zelf ook in mee.
Dat is echt zo'n kut argument. "Paar mannen achter een bal aan zien rennen."quote:Op woensdag 23 december 2009 19:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is super enthousiast, aan de ene kant vind ik dat ook mooi om te zien hoe enthousiast hij is, aan de andere kant heb ik zo iets van; 'kom op ik zie een paar mannen achter een bal aanrennen, is dat nou zo leuk?'
Maar volgens mij is het in een stadion wel gezellig.
Als het gezelschap goed is, dan maakt het vaak niet eens zozeer uit waar je bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is super enthousiast, aan de ene kant vind ik dat ook mooi om te zien hoe enthousiast hij is, aan de andere kant heb ik zo iets van; 'kom op ik zie een paar mannen achter een bal aanrennen, is dat nou zo leuk?'
Maar volgens mij is het in een stadion wel gezellig.
En aan je opkomende tietjes zitten he?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga in bad, gewoon in bad. gezellig met het sop spelen
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:01 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En aan je opkomende tietjes zitten he?
Sorry.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n kut argument. "Paar mannen achter een bal aan zien rennen."
Kan me echt irriteren als iemand dat zegt.
Wat nou saai. Leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb hem gezienNa één uur is het echt saai.
Precies.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef reetveter het volgende:
vrouwen en voetbal
kim zegt (20:02):
ik kijk ajax whc
maar ik ben voor whc
kim zegt (20:03):
want ik vind het zielig dat ze achterstaan
quote:
quote:ik zat in bad, gewoon in bad
een beetje met het sop te klieren
je weet wel met die vlokken schuim
mijn buik en schouders te versieren
voel ik ineens twee kleine bobbels
waar volgens mij eerst nog niks zat
niet veel, maar toch
het zijn echt twee bobbels
en dat hoort niet
ik hoor plat.
Ik hoor plat?quote:
Ja, wantquote:
quote:Hoe moet dat nou met gym
en van de zomer op eht strand
dan zien ze die twee dingen en dan val ik door de mand
nu kan ik nog een trui aan
zodat je nergens wat van ziet
want niemand mag het weten en vooral de jongens niet
Ah ja, heel begrijpelijk.quote:
quote:Yvonne heeft ze ook wel, maar dat is alleen maar vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:07 schreef 9611Niels het volgende:
Overigens:
[..]Dit gaat over de andere Yvonne neem ik aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:07 schreef 9611Niels het volgende:
Overigens:
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |