Dankjewel, nu heb ik de hele avond/nacht/morgen weer Cat People (Putting Out Fire) in mijn hoofd.quote:
Bowie is gewoon the shitquote:Op woensdag 23 december 2009 02:13 schreef Maisnon het volgende:
Maarja die heeft bijna alle muzieksoorten wel gehad
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Jeff kan zo mooi zingen hékippenvel
True!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Forget Her for the win. En Song To The Siren van zijn vader is ook kudos.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef wolvendagen het volgende:
Heerlijk als het zeg maar echt begint.
aan geclicked en aant ladenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Niemand zal het wel aanklikken, maar ach.
Net nog pizza opquote:Op woensdag 23 december 2009 02:28 schreef LudoSanders het volgende:
Dat vind ik toch wel zo kut hè, honger krijgen tegen 2:30.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
aan geclicked en aant laden![]()
![]()
eigen toevoeging
Zulks een intellectueelquote:Op woensdag 23 december 2009 02:11 schreef Paaskonijn het volgende:
The only conclusion 1’ve reached in my life
Is that if I should die I should die-by the knife
nice ik wou dat ik gitaar kon spelenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:34 schreef Maisnon het volgende:
http://www.zshare.net/audio/702491016ad08e38/
Tof tweede wat minder ... maar die eerst ..(had geloof ik een mond harmonica stukje) die was wel erg tofquote:
Die tweede minder?!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:44 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Tof tweede wat minder ... maar die eerst ..(had geloof ik een mond harmonica stukje) die was wel erg tof
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:41 schreef Maisnon het volgende:
Gitaar, discipline en tijd en voila! je kunt gitaar spelen
eerste slechte muziek van de sc ....quote:
Kankergrappig.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
eerste slechte muziek van de sc ....
shame on you WD
Maar ik heb nergens spijt van
![]()
quote:
Hm, welk? COD? Ik heb hem uitgespeeld op veteran. 5 uur 32 minuten.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
WD, heb je nog kunnen winnen met je spelletje?
Weet niet welke je nog meer speelt. 5 uur en 32 minuten, dat is best snel toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hm, welk? COD? Ik heb hem uitgespeeld op veteran. 5 uur 32 minuten.
Nou ik vind 5 uur en 32 minuten eigenlijk best zielig. I am offcially a nolifer.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet niet welke je nog meer speelt. 5 uur en 32 minuten, dat is best snel toch?
Metal Gear Solid 4 heeft 5 uur en 32 minuten aan cutscenes, ik vind het snelquote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet niet welke je nog meer speelt. 5 uur en 32 minuten, dat is best snel toch?
En dan zit ik denk ik nog aan de lage kant trouwensquote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 4 heeft 5 uur en 32 minuten aan cutscenes, ik vind het snel
Hou je iig genoeg tijd over voor andere dingen.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik vind 5 uur en 32 minuten eigenlijk best zielig. I am offcially a nolifer.
Die eerste versie van MGS was geniaal op de PS I. Andere versies heb ik nooit gespeeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 4 heeft 5 uur en 32 minuten aan cutscenes, ik vind het snel
quote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef jo-ep het volgende:
hallo klb'ers![]()
wat is dit voor topic?
is dit een topic waar je gewoon elke willekeurige klacht kan dumpen en er rustig over kan praten?
of is dit meer een topic voor mensen die alleen maar in klb komen en ook wel eens over andere dingen willen praten?
Krijg aids, aidshomoquote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef jo-ep het volgende:
hallo klb'ers![]()
wat is dit voor topic?
is dit een topic waar je gewoon elke willekeurige klacht kan dumpen en er rustig over kan praten?
of is dit meer een topic voor mensen die alleen maar in klb komen en ook wel eens over andere dingen willen praten?
Ik heb juist alleen die laatste gespeeldquote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die eerste versie van MGS was geniaal op de PS I. Andere versies heb ik nooit gespeeld.
Van alles wat, my dear.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef jo-ep het volgende:
hallo klb'ers![]()
wat is dit voor topic?
Fly?quote:
* LudoSanders kijkt op de klok!quote:
Ik weet wel dat toen ik in mgs 4 een missie kreeg waar ik een map uit mgs 1 moest spelen er geen ene tiefes van snaptequote:Op woensdag 23 december 2009 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
De eerste MGS was vrij baanbrekend volgens mij?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik weet wel dat toen ik in mgs 4 een missie kreeg waar ik een map uit mgs 1 moest spelen er geen ene tiefes van snapte
Was voor de hardcore fans er zeker ingeflikkerd als "OMG DE NOSTALGIE"-moment. Ik kon er niet om lachenquote:
I'M ON THE TOP OF THE WORLD.quote:
Ja, de bedoeling was dus, om mijn vakantie aan mw2 te spenderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hou je iig genoeg tijd over voor andere dingen.
[..]
Die eerste versie van MGS was geniaal op de PS I. Andere versies heb ik nooit gespeeld.
quote:Op woensdag 23 december 2009 03:08 schreef Maisnon het volgende:
ik heb echt trommelvlies aids gehad van een van die steve harley dingen. in een van paaskonijns uploads zat een superhard stuk en mn rechteroor doet nog steeds zeer
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 23 december 2009 03:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling was dus, om mijn vakantie aan mw2 te spenderen.
Meen je dat niet? Ik vind het echt een leuk nummerquote:Op woensdag 23 december 2009 03:10 schreef Siniti het volgende:
Ik klik ook wel eens sporadisch op PK's steve harley links en vond daarnet...
...best goed!!!
Ja ik heb nog COD2 onuitgespeeld liggen, maar die is zo waardeloos in vergelijking met de vervolgjes.:')quote:Op woensdag 23 december 2009 03:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Koop ik Uncharted zodat ik weer 1/2 weken een tof spel heb, heb ik het binnen twee dagen uit![]()
En dat zijn ook altijd spellen met 0.0 toegevoegde waarde in de multiplayer
Mass effect 2quote:Op woensdag 23 december 2009 03:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Koop ik Uncharted zodat ik weer 1/2 weken een tof spel heb, heb ik het binnen twee dagen uit![]()
En dat zijn ook altijd spellen met 0.0 toegevoegde waarde in de multiplayer
Ik ben serieus daar!quote:Op woensdag 23 december 2009 03:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Meen je dat niet? Ik vind het echt een leuk nummer.
Het is ook te tof.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben serieus daar!
Ik kom ook moeilijk om die ray davies linkjes uit moet ik zeggen. Je spamt het echt overal![]()
Niet bij mij.quote:
quote:
De muur ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |