quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef Piles het volgende:
http://www.youtube.com/user/PilesBever
Video's van net
ik heb anders ook bij haar al muziek van Dance tot stevige rock gehoord. Volgens mij is dat breder dan wat jij wilt horen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat van haar nogal beperkt.
half uurquote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef StephanL het volgende:
Nog niks, kan niet lang meer duren denk k.
Trustenquote:
Merci bien, klinkt weer goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef Piles het volgende:
Video's van net
Ehhmm.. ze draait pop, disco, rock, soul, dance enz.. en jij wil alleen maar dansbaar zo ongeveer. Dus wie is hier nou beperkt??quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat van haar nogal beperkt.
Videodiarree vanavond?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef Piles het volgende:
Video's van net
Vandaag niet, dat is zo'n zoekwerkquote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Top! Heb je ook nog wat 'dansmomentjes' van Ilse?
De naam wordt genoemd bij een project waar landelijk de hele week over gepraat wordt, hoezo dom?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef Horloge het volgende:
Marketingtechnisch gezien is het echt dom dat al die bedrijven (in dit geval Bavaria) zich proberen te profileren door (veel) geld op te halen voor SR. Ze kunnen beter een eigen doel kiezen en zich daaraan verbinden.
Ik vind alles prima, behalve harde gitaarmuziek en Jordy van Loon achtige kansloze muziek.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik heb anders ook bij haar al muziek van Dance tot stevige rock gehoord. Volgens mij is dat breder dan wat jij wilt horen.
Ik vind dat zo'n schijtnummer he..quote:
Trustenquote:
Ik kan het nogquote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Videodiarree vanavond?
Je bent er wel snel bij zeg!
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n schijtnummer he..
Zal ik op "poep in je hoofd" inzetten?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, behalve harde gitaarmuziek en Jordy van Loon achtige kansloze muziek.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, behalve harde gitaarmuziek en Jordy van Loon achtige kansloze muziek.
Komt door de Bapao.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n schijtnummer he..
Hm, goed idee...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:51 schreef Sirolf het volgende:
Ik krijg hier wel trek van zeg...
* Sirolf gaat maar eens bedenken wat 'ie zo uit de kast gaat pakken.
Omdat het niet 1-op-1 met jouw bedrijf wordt geassocieerd. Het is dus een beetje weggegooid geld, tenzij je echt Coca Cola-achtige dingen gaat doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De naam wordt genoemd bij een project waar landelijk de hele week over gepraat wordt, hoezo dom?
En hoe knip je tegenwoordig? Nog steeds dmv. Premiere? Ik doe dat tegenwoordig via Cut Assistant (GUI voor AsfBin). Gaat een stuk sneller!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan het nog![]()
![]()
En Youtube is ook een stuk sneller geworden
Mee eensquote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef Sanddr het volgende:
Giel moet zijn pet weer opzetten, ik herhaal..
Groningen loopt vol mooie damesquote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef StephanL het volgende:
wel leuke dames daar.
Dit kost Bavaria echt niets, qua campage budget, is gewoon meegenomen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef Horloge het volgende:
[..]
Omdat het niet 1-op-1 met jouw bedrijf wordt geassocieerd. Het is dus een beetje weggegooid geld, tenzij je echt Coca Cola-achtige dingen gaat doen.
Enige jammere is het accent van Gers.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef Qunix het volgende:
Jammer van de lyrics en wie het rapt... Verder is het een leuk nummerje
Klopt.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Groningen loopt vol mooie dames
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dagoduck, ik kan je niet meer aan je avatar herkennenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een -kut- vage -storing- steeds door de lijn
Dat is juist vet. De nieuwe Extincequote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef Horloge het volgende:
[..]
Enige jammere is het accent van Gers.
Een of andere slome neger die gedownpitched is, heul slecht.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef Qunix het volgende:
Jammer van de lyrics en wie het rapt... Verder is het een leuk nummerje
Bapaoquote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef Terreros85 het volgende:
Maar serieus, ik vind een Bakpao echt niet te vreten
Eh... nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een of andere slome neger die gedownpitched is, heul slecht.
Alleen vaak met zo'n dikke kontquote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
dat is dan wel weer een erg goed planquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
neil young *o* , draai hem dan ook!
Jup, nog Premierequote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En hoe knip je tegenwoordig? Nog steeds dmv. Premiere? Ik doe dat tegenwoordig via Cut Assistant (GUI voor AsfBin). Gaat een stuk sneller!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |