ilsequote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef ApperlooDude het volgende:
Zooo, terug van avatar. (goeie film btw ^^). Hoe was de avond van SR?
Legendarisch!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef ApperlooDude het volgende:
De DJ's bepalen niet zelf wat ze draaien, ik herhaal de DJ's bepalen niet zelf wat ze draaien.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarbij komt dat ze echt de grootste bagger draait waar echt niemand op kan dansen daar buiten. Beetje minder eigen smaak en meer losgaan platen 's nachts hoor.
Ja ik weet dat ze allemaal zijn aangevraagd, maar er zitten echt wel meer losgaan plaatjes tussen.
Volgens mij dus echt wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij is dat heul niet zo'n echt bord.
Ilse is net wegquote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef ApperlooDude het volgende:
Het is best wel grappigquote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee.., het viel me een paar uur geleden ineens op en ben het toen hier ook maar eens gaan melden
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarbij komt dat ze echt de grootste bagger draait waar echt niemand op kan dansen daar buiten. Beetje minder eigen smaak en meer losgaan platen 's nachts hoor.
Ja ik weet dat ze allemaal zijn aangevraagd, maar er zitten echt wel meer losgaan plaatjes tussen.
het dondert en het bliksemt.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hou toch op! annemiek doet het perfect!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Trusten!quote:
Tja maar Kinga post ook dit:quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Failquote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef gateway het volgende:
[SR @ 3FM #1821] Waar de Lapo-er is gaan slapen
Mikequote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef gateway het volgende:
[SR @ 3FM #1821] Waar de Lapo-er is gaan slapen
Bôh, dat is dan wel weer jammer. Had ze een goede bijdrage?quote:
JALA-LALALALALA -JALAAAA-LALALALALAquote:
Ik vind Annemieke gevarieerder draaien dan Giel eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja maar Kinga post ook dit:
"dezelfde riedeltjes"
Dat doet Giel ook.
Mwoah. Ik vond Paul Rabbering vorig jaar leukerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef evert het volgende:
[..]
hou toch op! annemiek doet het perfect!
Wat kan ik in dat sms'je vinden?quote:
Ilse was GEWELDIG!!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Bôh, dat is dan wel weer jammer. Had ze een goede bijdrage?![]()
*zoekt al materiaal om hemzelf te updaten van de serious request van vanaaf!
Ik heb al 100x gezegd dat de muzieksamenstellers zeer veel rekening houden met hun smaak.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
De DJ's bepalen niet zelf wat ze draaien, ik herhaal de DJ's bepalen niet zelf wat ze draaien.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Bôh, dat is dan wel weer jammer. Had ze een goede bijdrage?![]()
*zoekt al materiaal om hemzelf te updaten van de serious request van vanaaf!
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef Piles het volgende:
http://www.youtube.com/user/PilesBever
Video's van net
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
De DJ's bepalen niet zelf wat ze draaien, ik herhaal de DJ's bepalen niet zelf wat ze draaien.
Ik vind dat van haar nogal beperkt.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, het past alleen niet in jou redelijk beperkte smaakkader.
Top! Heb je ook nog wat 'dansmomentjes' van Ilse?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef Piles het volgende:
http://www.youtube.com/user/PilesBever
Video's van net
Dat wel ik vind haar ook beter. Giel is zoooo voorspelbaar. Alleen zn jingles alquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind Annemieke gevarieerder draaien dan Giel eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |