Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :') EllaN:Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd. Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
is de naam van een muziekstroming, beginnende in de jaren 90, die gevormd wordt door een aantal Britse muzikanten die (in een tijdperk waarin Amerikaanse bands als Nirvana en Pearl Jam de hitlijsten domineren) terugvallen op hun helden uit de jaren zestig, met name The Beatles, The Who en The Small Faces. Ook Madness en The Jam, bands die vooral in de jaren tachtig successen boekten, worden als aartsvaders van het genre erkend.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven. Mathilda: I am already grown up, I just get older. Mathilda: I think we'll be OK here, Leon. Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Welk relikwie staat centraal in de spellenreeks The Legend of Zelda?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven. Mathilda: I am already grown up, I just get older. Mathilda: I think we'll be OK here, Leon. Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Nieuwe vraag: De , is een kaartspel van achtenzeventig kaarten, dat vanaf het midden van de vijftiende eeuw in verschillende delen van Europa werd gespeeld. Het heeft vier kleuren [1] die overeenkomen met de vier kleuren van het moderne 52-kaarten spel, hoewel de symbolen van de troeven en het aantal hofkaarten verschillen. Het onderscheidt zich in het bijzonder door een afzonderlijke troef die bekend staat als de Nar of de Dwaas die in sommige versies van het spel als hoogste troef kan worden uitgespeeld.