Doel je nu op dat bestuursrechtelijk akkefietje met de ligplaats van zijn boot? Projecteer je dat vervolgens één op één op de opvoeding van zijn dochter?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Noem het maar spartaans, ik noem het een anarchist die iedere mogelijkheid om een kind te kunnen beïnvloeden zou moeten worden ontnomen.
Ook dat hij haar in een tehuis in Engeland liet zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Doel je nu op dat bestuursrechtelijk akkefietje met de ligplaats van zijn boot? Projecteer je dat vervolgens één op één op de opvoeding van zijn dochter?
Schets je dan ook even de verdere context?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ook dat hij haar in een tehuis in Engeland liet zitten.
En eigenlijk van mening is dat Laura gewoon klaar is voor de reis. De rest wordt onderweg nog wel geregeld?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ook dat hij haar in een tehuis in Engeland liet zitten.
Dat ze daar in haar eentje aankwam, de autoriteiten vonden dat het niet verantwoord was dat ze alleen terug zou zeilen, haar vader belden en hij weigerde naar Engeland te komen en zij daarom in een tehuis geplaatst werd?? Die context?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Schets je dan ook even de verdere context?
Ja, maar die vader ging wel wat verder blijjkt uit het rechtbankverslag:quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ach liever een vader die ietwat spartaans in de opvoeding is zodat een kind al vroeg zelfstandig kan zijn dan iemand tot 18-jarige leeftijd met een poepluier om laten lopen.
Zoiets. En dat pa sowieso al helemaal lak heeft aan de autoriteiten en zelf beter meent te weten wat goed is voor zijn dochter. Haar niet eens in Nederland kan houden, terwijl ze onder toezicht staat en gedurende die tijd bij pa woont.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze daar in haar eentje aankwam, de autoriteiten vonden dat het niet verantwoord was dat ze alleen terug zou zeilen, haar vader belden en hij weigerde naar Engeland te komen en zij daarom in een tehuis geplaatst werd?? Die context?
Ja want als de autoriteiten vinden dat iets niet verantwoord is dan moeten wij altijd luisteren. Gehoorzaamheid boven alles!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze daar in haar eentje aankwam, de autoriteiten vonden dat het niet verantwoord was dat ze alleen terug zou zeilen, haar vader belden en hij weigerde naar Engeland te komen en zij daarom in een tehuis geplaatst werd?? Die context?
Wat is er mis met anarchisten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef Gia het volgende:
Noem het maar spartaans, ik noem het een anarchist die iedere mogelijkheid om een kind te kunnen beïnvloeden zou moeten worden ontnomen.
Alles. Dat leidt tot chaos en wie zit daar nu weer op te wachten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met anarchisten?
Er zitten zeker verstandige elementen in het anarchisme (of specifieker anarchokapitalisme), elementen die zeker niet tot chaos leiden maar wel tot een kleinere overheid die het dagelijks leven minder beïnvloed. Het zijn enkel die linkse idioten die er onder het mom van anarchisme altijd zo'n bende van maken, echter, echte anarchisten streven juist naar geweldloosheid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Alles. Dat leidt tot chaos en wie zit daar nu weer op te wachten?
Ben je nu werkelijk zo dom? Misschien moet vader Dekker overdag ook werken voor zijn geld zoals velen dat moeten? Een OTS betekent niet dat vader Dekker haar 24 uur per dag aan het handje hoeft te hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Zoiets. En dat pa sowieso al helemaal lak heeft aan de autoriteiten en zelf beter meent te weten wat goed is voor zijn dochter. Haar niet eens in Nederland kan houden, terwijl ze onder toezicht staat en gedurende die tijd bij pa woont.
Welnee, dat vindt meneer Dirkie allemaal niet nodig. Laura kan best voor zichzelf zorgen en daar heeft verder niemand wat over te zeggen. Haar moeder niet, BJZ niet en de rechter niet.
Right!
Ik heb het toch niet over geweld!! Hoe kom je daar nou weer bij. Is lezen nou echt zo moeilijk?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er zitten zeker verstandige elementen in het anarchisme (of specifieker anarchokapitalisme), elementen die zeker niet tot chaos leiden maar wel tot een kleinere overheid die het dagelijks leven minder beïnvloed. Het zijn enkel die linkse idioten die er onder het mom van anarchisme altijd zo'n bende van maken, echter, echte anarchisten streven juist naar geweldloosheid.
Ik heb ook niet 24/7 mijn kinderen in het oog, toch zullen die het niet in hun hoofd halen iets uit te vreten wat tegen onze regels is. Laat staan 3500 euro opnemen en naar het buitenland reizen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ben je nu werkelijk zo dom? Misschien moet vader Dekker overdag ook werken voor zijn geld zoals velen dat moeten? Een OTS betekent niet dat vader Dekker haar 24 uur per dag aan het handje hoeft te hebben.
Je hebt het wel over geweld, zo is mevrouw Dekker onder begeleiding van marechaussee naar Nederland getransporteerd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:42 schreef Gia het volgende:
Ik heb het toch niet over geweld!! Hoe kom je daar nou weer bij. Is lezen nou echt zo moeilijk?
Je bent tegen anarchie omdat je vind dat mensen zich aan wetten en regels dienen te houden waar jij je erg goed in kan vinden. Ook uitspraken als 'zo zijn de regels' passen goed in dat plaats, het laat zien dat er eigenlijk geen andere argumentatie is dan het bureaucratische 'zo zijn de regels'.quote:Ik ben tegen anarchie en tegen vaders die hun kinderen leren dit soort gedrag als normaal te beschouwen. Laura moet maar eens leren dat er in Nederland wetten en regels zijn waar zij zich aan heeft te conformeren.
Wie is mevrouw Dekker? Oma? Of heeft pa een nieuwe vrouw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je hebt het wel over geweld, zo is mevrouw Dekker onder begeleiding van marechaussee naar Nederland getransporteerd.
Voornamen gebruik ik eigenlijk pas al ik die mensen ook persoonlijk ken. Laura Dekker wordt dus mevrouw Dekker. Haar moeder en oma zullen waarschijnlijk een andere achternaam hebben omdat het nageslacht meestal de achternaam van de vader overneemt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie is mevrouw Dekker? Oma? Of heeft pa een nieuwe vrouw?
Mocht je Laura bedoelen? Is daar geweld aan te pas gekomen?
Meid, ga op het Fancy-forum je onzin uitkramen. Ik zie trouwens ook dat de politie een pistool en handboeien bij zich draagt en dat deze in uniform is, onschuldige burgers worden geïntimideerd, bah.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
Hieruit blijkt wel hoe verwend ze is. Als je zoveel bagage nodig hebt voor 2 weken st. Maarten!
Ja precies, en ze was toch zo stoer laat die troela dan ook der eige troep dragen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
Hieruit blijkt wel hoe verwend ze is. Als je zoveel bagage nodig hebt voor 2 weken st. Maarten!
Hoe heeft ze dat 'in haar eentje' meegesleept?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
De oma waar het hier om gaat is de moeder van pa Dekker en zal dus wel getrouwd zijn met opa Dekker, waardoor zij inderdaad mevrouw Dekker is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voornamen gebruik ik eigenlijk pas al ik die mensen ook persoonlijk ken. Laura Dekker wordt dus mevrouw Dekker. Haar moeder en oma zullen waarschijnlijk een andere achternaam hebben omdat het nageslacht meestal de achternaam van de vader overneemt.
En hoezo is bij die terugkomst van Engeland geweld gebruikt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voornamen gebruik ik eigenlijk pas al ik die mensen ook persoonlijk ken. Laura Dekker wordt dus mevrouw Dekker. Haar moeder en oma zullen waarschijnlijk een andere achternaam hebben omdat het nageslacht meestal de achternaam van de vader overneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |